Entertainment alle pijlers

Films die je niet begrijpt

29-06-2018 22:09 264 berichten
Ik zit nog maar eens met een half oog naar The Big Lebowski te kijken en ik snap werkelijk niet waarom mensen daar toch zo lyrisch over zijn. Niet doorheen te komen!

Welke films vinden jullie ruk?
Er zijn zat films die ik wel begrijp en ook ( juist daarom) ruk vind. :-D
Ik vind persoonlijk Titanic wel een dieptepunt.
Deadpool. Heb hem afgezet.
Alle reacties Link kopieren
Heb ik ook. Donnie Darko heb ik al zeker 4 keer proberen te kijken maar ik snap er niets van en val steeds in slaap. Er zijn ook films die ik niet slecht vindt maar die ook niet begrijp..alles van David Lynch. Ik snap de humor van de Coen brothers ook niet. Ze maar al die films gaan aan mij voorbij.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ik mag het vast niet zeggen, maar van Ingmar Bergman krijg ik hoofdpijn.
Shallow Hal, dat soort meuk.
RikM schreef:
29-06-2018 22:09
Ik zit nog maar eens met een half oog naar The Big Lebowski te kijken en ik snap werkelijk niet waarom mensen daar toch zo lyrisch over zijn. Niet doorheen te komen!

Welke films vinden jullie ruk?

Ik vind dat juist een leuke film.

Dat soort films moet je ook niet met een serieus oog naar zitten kijken.
Alle reacties Link kopieren
De meeste Netflix speelfilms zijn ook heel slecht.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
RikM schreef:
29-06-2018 22:09
Ik zit nog maar eens met een half oog naar The Big Lebowski te kijken en ik snap werkelijk niet waarom mensen daar toch zo lyrisch over zijn. Niet doorheen te komen!

Welke films vinden jullie ruk?

Hier een grote The Big Lebowski fan. De eerste keer kijken denkt iedereen 'is dit het nou?', omdat ze teveel op het verhaal focussen. Ja het verhaal is redelijk verwarrend en all over the place. Maar het gaat om de dialogen, de personages, de teksten. De tweede, derde, vierde keer wordt de film alleen maar hilarischer en beter. Verhaal doet er dan niet meer zoveel toe.

Hoewel je daar waarschijnlijk geen zin in hebt ;)
viva-amber schreef:
29-06-2018 22:13
Heb ik ook. Donnie Darko heb ik al zeker 4 keer proberen te kijken maar ik snap er niets van en val steeds in slaap. Er zijn ook films die ik niet slecht vindt maar die ook niet begrijp..alles van David Lynch. Ik snap de humor van de Coen brothers ook niet. Ze maar al die films gaan aan mij voorbij.
Oh brother where art thou en No country for old men vind ik toch wel heel aardige films.
viva-amber schreef:
29-06-2018 22:13
Heb ik ook. Donnie Darko heb ik al zeker 4 keer proberen te kijken maar ik snap er niets van en val steeds in slaap. Er zijn ook films die ik niet slecht vindt maar die ook niet begrijp..alles van David Lynch. Ik snap de humor van de Coen brothers ook niet. Ze maar al die films gaan aan mij voorbij.
Oh brother where art thou en No country for old men vind ik toch wel heel aardige films.
Alle reacties Link kopieren
Burn after reading.

A serious man.
Ik snapte ook niks van Donnie Darko! En ik vond Titanic en the Green Mile overrated.
Alle reacties Link kopieren
Trainspotting: de enige film waar ik in de pauze (die had je toen gelukkig nog) naar huis ben gegaan. Zonde van mijn geld.

En "What women want" Ik snap echt niet wat daar grappig aan is. Ook die film heb ik niet uitgekeken.
Ik vond "Eat pray love" echt ruk.

Een verwende, verveelde, zogenaamd spirituele jonge vrouw die zichzelf zo nodig moet gaan vinden in India dmv zweverig gedoe, maar uiteraard niet zichzelf maar haar prins op het witte paard vindt.
anoniem_91778 wijzigde dit bericht op 29-06-2018 22:23
0.22% gewijzigd
Once upon a time in the West. Die had ik al 2 x gezien en toen wist ik nog niet dat Charles Bronson het jongetje was dat in het begin onder die galg stond. Trage en moeilijke film.
RégineFilange schreef:
29-06-2018 22:17
Hier een grote The Big Lebowski fan. De eerste keer kijken denkt iedereen 'is dit het nou?', omdat ze teveel op het verhaal focussen. Ja het verhaal is redelijk verwarrend en all over the place. Maar het gaat om de dialogen, de personages, de teksten. De tweede, derde, vierde keer wordt de film alleen maar hilarischer en beter. Verhaal doet er dan niet meer zoveel toe.

Hoewel je daar waarschijnlijk geen zin in hebt ;)

Precies zoals deze film https://www.youtube.com/watch?v=RPBX47zSktc
Eerste keer dat ik hem zag vond ik er niks aan, nu vind ik hem geniaal :biggrin:
Carry_lm schreef:
29-06-2018 22:22
Trainspotting: de enige film waar ik in de pauze (die had je toen gelukkig nog) naar huis ben gegaan. Zonde van mijn geld.

En "What women want" Ik snap echt niet wat daar grappig aan is. Ook die film heb ik niet uitgekeken.
Haha, ik ben bij The Iron Lady in de pauze naar huis gegaan.
viva-amber schreef:
29-06-2018 22:13
Heb ik ook. Donnie Darko heb ik al zeker 4 keer proberen te kijken maar ik snap er niets van en val steeds in slaap. Er zijn ook films die ik niet slecht vindt maar die ook niet begrijp..alles van David Lynch. Ik snap de humor van de Coen brothers ook niet. Ze maar al die films gaan aan mij voorbij.
Coen brothers enzo zijn inderdaad highly overrated :sick:
Alle reacties Link kopieren
Potplant schreef:
29-06-2018 22:18
Oh brother where art thou en No country for old men vind ik toch wel heel aardige films.
Die laatste wel..maar dat is geen grappige film en ik schreef dat ik humor van de Coen brothers niet begrijp.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ook ruk: Sex and the city films.

Ik vind het echt onbegrijpelijk dat moderne vrouwen dat als hun rolmodel zien.
Alle reacties Link kopieren
zeg het maar voorzichtig... Scarface,
En Avatar begon leuk, maar daarna werd het een soort history repeats it self
rouge__ wijzigde dit bericht op 29-06-2018 22:30
50.33% gewijzigd
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Potplant schreef:
29-06-2018 22:18
Oh brother where art thou en No country for old men vind ik toch wel heel aardige films.
No Country for old men? Dat vond ik mss wel mn kutste film ooit. Toen hij afgelopen was zat ik echt totaal verbaasd zitten rondkijken; wtf heb ik nou zitten kijken..
Lach hard, duik diep, kom terug..
untouchables .
Booooooooring :zzz:
bumbly schreef:
29-06-2018 22:29
No Country for old men? Dat vond ik mss wel mn kutste film ooit. Toen hij afgelopen was zat ik echt totaal verbaasd zitten rondkijken; wtf heb ik nou zitten kijken..
Grappig. Vond ik een van beste films die ik gezien heb.
Maar vond dan ook Javier Bardem erg sexy op een creepy manier... :-$

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven