Entertainment alle pijlers

Wat vinden we hier van? Apesh*t

09-07-2018 09:24 61 berichten
Alle reacties Link kopieren
De tijd dat Beyoncé a.k.a. Queen B. zoetsappige popliedjes zong is alweer even voorbij. Ook haar video's zijn behoorlijk veranderd de afgelopen jaren. Ooit dansten we dat gekke dansje van single ladies mee, nu zijn haar video's niet meer zo luchtig. Het zijn halve speelfilms geworden vol met politieke boodschappen. Vooral bij haar laatste album 'Lemonade' was dat het geval.

Nu heeft Beyoncé totaal onverwacht een album gelanceerd met manlief Jay-Z. Apeshit is de eerste single met bijbehorde clip.

https://youtu.be/kbMqWXnpXcA

Nu ben ik al jaren fan van Beyoncé. Maar sommige dingen van de afgelopen jaren vind ik opmerkelijk. Zoals haar video's. Wat wil ze daar mee? Ik weet niet goed wat ik er van vinden. Soms denk ik: doe maar normaal dan doe je al gek genoeg.

Neem deze video, wat wordt hier mee bedoeld? Volgens complotdenkers zit het vol met illuminatietekenen. Kunstkenners vinden het geweldig: bekende kunstwerken en details in the picture. Vooral opvallend is dat donkere mensen uit de schilderijen getoond wordrn. Hiermee lijken de carters weer aandacht te vestigen op hun etniciteit. Ze zijn beiden nogal actief in the black lives matter beweging.

Wat vinden jullie van deze video? Ik vind h nogal eigenaardig.
Ik heb de video niet gezien, maar vind Beyonce behoorlijk overgewaardeerd als zangeres. Ze is prachtig en ik vond haar destijds in Destiny's Child echt heel leuk, maar ze is een beetje over de top geworden (zwangerschapsfotos!) en zo goed vind ik haar persoonlijk nou ook weer niet zingen.
Alle reacties Link kopieren
Het is geen antwoord op je vraag maar ik vind dit bijna geen muziek meer maar overgeproduceerde troep.. los van het genre etc. maar de massa is hier gek op kennelijk.

Ik heb een beetje het gevoel dat ze die clip van This is America van Childish Gambino proberen te benaderen. Terwijl hij juist met die self obsessed figuren zoals Queen Bee spot daarin.
De vraag in de openingspost is: "Wat vinden jullie van deze video?". Ik vind niks van de video, ik luister slechts naar de muziek en die doet me niks.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Beyoncé een van de beste zangeressen. Maar haar muziek wordt steeds minder. Idd wat overwaardeerd. Een beetje de kleren van de koning idee. Iedereen vindt het goed omdat zij het is. Was dit een nummer van een onbekende artiest, dan zou er geen haan naar kraaien.

Self obsessed vind ik haar ook wel. Om die reden volg ik haar instagrampagina ook niet meer.
Muziek en video doen me helemaal niks. Beyoncé is een slimme zakenvrouw, maar een heel goede zangeres? Nee. Absoluut niet.
Deze clip schreeuwt vooral 'wij zijn heel erg rijk' (een heel museum afhuren, bijvoorbeeld).
Beetje losgeraakt van de realiteit, die twee.
Kunstenkitsch schreef:
09-07-2018 09:28
Ik heb de video niet gezien, maar vind Beyonce behoorlijk overgewaardeerd als zangeres. Ze is prachtig en ik vond haar destijds in Destiny's Child echt heel leuk, maar ze is een beetje over de top geworden (zwangerschapsfotos!) en zo goed vind ik haar persoonlijk nou ook weer niet zingen.

Dit.
goeie clip
Dit is van The Carters, niet Beyoncé.

Ik vind het lekker en dig de clip.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zelf niets met Beyoncé. Vind haar muziek niet goed, haar dansen slecht en haar stem niet heel bijzonder. Soms kon ik nog wel van een nummer genieten wanneer het een beetje rustig was zonder dat geschreeuw, maar met haar laatste nummers heb ik echt helemaal niets.
Ik vind Beconce ook erg overgewaardeerd, ze kan aardig zingen, al vind ik haar verre van de beste zangeres, maar ik vind het allemaal tè, en daar hou ik niet van. Die gekke gezichten, die rare dansjes, doe maar niet. Haar muziek is nooit mijn smaak geweest, in mijn optiek heeft het bovengenoemde nummer ook eigenlijk niks met zingen te maken, meer met oplezen van tekst en verder veel hoepla eromheen. Videoclips kijk ik trouwens zelden, ik luister graag naar muziek die ik mooi vind, hoe de persoon eruitziet die het zingt is mij verder een worst.

Verder kan ik me heel erg irriteren aan het gedrag van beroemde mensen, sommigen gedragen zich echt alsof ze stront in goud aan het veranderen zijn. Verdienen 50+ miljoen per jaar (Beconce's jaarinkomen is € 90.383.847,00) met een eisenlijst waar je naar van wordt. Dan denk ik weleens stil in mijn hoofd, waarom verdient iemand die wat kan zingen zoveel geld en wordt dat zo verafgood terwijl een hersenchirurg die bijvoorbeeld hersentumoren verwijderd en daarmee mensen langer laat leven niet? Ik vind dat zo scheef.
leuk dat haar boodschap niet gevat wordt en mensen het hebben over haar stem en dansjes
S-Meds schreef:
09-07-2018 10:02
leuk dat haar boodschap niet gevat wordt en mensen het hebben over haar stem en dansjes
En welke boodschap mag dat dan zijn volgens jou?
Ik heb de eerste 2 minuten van de clip bekeken en ben nog steeds op zoek naar vooral al die donkere mensen die uit de schilderijen belicht zouden worden. Verder niet mijn muziek.
Alle reacties Link kopieren
‘Nu’ en ‘totaal onverwacht’ zijn grote woorden voor een clip van een maand oud :)

Ik vind ‘m tof. Sowieso goed hoe de Carters zich blijven ontwikkelen en relevant weten te zijn. En dan in een tijd waarin veel mensen de videoclip dood hebben verklaard, er juist een enorm spektakel van maken, en en passant ff klassieke kunst onder de aandacht van youngsters brengen.
Alle reacties Link kopieren
GenieInABottle schreef:
09-07-2018 10:17
Ik heb de eerste 2 minuten van de clip bekeken en ben nog steeds op zoek naar vooral al die donkere mensen die uit de schilderijen belicht zouden worden. Verder niet mijn muziek.
Eerste vier minuten gekeken. Twee donkere mensen afgebeeld gezien. Verder was de rest zo blank als de Mona Lisa. Dat is overigens geheel in lijn met de klassieke schilderkunst.

Leuk dat ze al die werken laten zien. Zoals de reactie boven mij aangeeft vind ik het tof dat ze dat onder de aandacht brengen. Verder vind ik er niet zoveel van. Vind het nummer niet om aan te horen eerlijk gezegd, heb een compleet andere muzieksmaak.
Alle reacties Link kopieren
deepspace schreef:
09-07-2018 09:40
De vraag in de openingspost is: "Wat vinden jullie van deze video?". Ik vind niks van de video, ik luister slechts naar de muziek en die doet me niks.
dát, dertienineendozijnshit :(
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
S-Meds schreef:
09-07-2018 10:02
leuk dat haar boodschap niet gevat wordt en mensen het hebben over haar stem en dansjes
Dat ligt denk ik ook een beetje aan de Carters zelf?
GinnyJones schreef:
09-07-2018 10:15
En welke boodschap mag dat dan zijn volgens jou?
als je dat moet vragen dan is het verspeelde moeite
sam1968 schreef:
09-07-2018 10:46
Dat ligt denk ik ook een beetje aan de Carters zelf?
waarom? verhaal is duidelijk hoor
Alle reacties Link kopieren
eefje1980 schreef:
09-07-2018 09:36
Het is geen antwoord op je vraag maar ik vind dit bijna geen muziek meer maar overgeproduceerde troep.. los van het genre etc. maar de massa is hier gek op kennelijk.

Ik vind het wel goed. Mooie beat, Jay z goeie rap, top gezongen. Als je niet van het genre houdt en er geen verstand van hebt slaat het nergens op om dit als overgeproduceerde troep te kwalificeren. Om in deze tijd nog met iets totaal nieuws te komen valt niet mee. De laatste Kanye West, samen met Kids See Ghosts, KTSE, Nas , Pusha T vind ik ook helemaal top. Speel het af op goed apparatuur / koptelefoon en luister het maar eens. Er gaat een wereld voor je open
BUUUUUUUUURRRRRRRRPPP
Ik heb maar een klein stukje gekeken (want ik hou niet van de muziek) maar ik vond de clip wel mooi. Eindelijk weer aandacht voor kunst en musea ipv seks en tieten. Dat laatste is ook leuk hoor, maar de gemiddelde muziekvideokijker is nogal jong, en het lijkt me wel goed dat die op die manier kennis kunnen maken met kunst.
Alle reacties Link kopieren
Mwa, ik vind het vermakelijk om naar te luisteren, niet speciaal. Mooie clip.

Maar goed, ik word dolenthousiast van hele andere muziekgenres en artiesten, waarvoor ik zelfs naar een ander land reis om ze live te kunnen meemaken.
Grootheidswaanzin.

Dat gedoe rondom haar zwangerschap ook, met die foto's. Gewoon naar het hoofd gestegen door het jarenlange succes, rijkdom en op een voetstuk staan. Een beetje zoals met Michael Jackson. Dat moest ook alleen maar gekker en groter.

Ze is een geweldige zangeres, ze zou terug moeten naar die basis en alle poeha moeten laten varen.
anoniem_356192 wijzigde dit bericht op 09-07-2018 12:08
13.23% gewijzigd
Oja en mensen die haar niet goed vinden zingen laat ik altijd dit filmpje zien.

https://www.youtube.com/watch?v=e5rKKL37kHQ

Wat een volume, wat een beheersing, vind dit serieus heel erg goed.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven