Entertainment alle pijlers

Patrick Melrose

16-07-2018 08:53 22 berichten
Benedict Cumberbatch speelt Patrick Melrose : een getraumatiseerde aan drugs verslaafde jongen uit de upperclass van London.
Ik vind hem briljant!
Ik ben nog maar net begonnen hoor. Deel 1 net gezien. Wie kijkt dit ook en wat vind je er van?
Alle reacties Link kopieren
Waar?
Heb erover gelezen en hou van Cumberbatch!
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
Ik kijk op nl ziet terug. Maar het is volgens mij van de VPRO. Via npo zou je het vast ook kunnen terug kijken. Ik vind Benedict een briljant acteur. Dat vond ik in Sherlock al. Maar deze serie is hem echt op het lijf geschreven.
Alle reacties Link kopieren
Afgelopen week heb ik een aflevering gezien. Heerlijk Brits, ik houd ervan. :flirting:
Echt fantastisch. Die scène in Frankrijk op de binnenplaats, met die vijgenboom. Ik vergat bijna te ademen en kreeg het plaatsvervangend benauwd. Die verstikkende vader. En de 1e aflevering was ook een feest, al die trips. Zo goed verfilmd.

Jammer dat de serie maar 5 afleveringen is..... vind 'm zó sterk!

Morgen weer (NPO gemist). Helaas staan afleveringen daar maar 1 week online.
Oakes schreef:
16-07-2018 09:30
Afgelopen week heb ik een aflevering gezien. Heerlijk Brits, ik houd ervan. :flirting:
Oh je moet ze echt allemaal kijken!! In de goede volgorde. Het zijn maar 5 afleveringen in totaal, vanavond de 4de.
Heerlijk he?
Écht! Ik hoop dat de serie op Netflix komt. Het is zo subtiel en ook bombastisch. Dat feest van afgelopen keer.... Die vrouw met vuurrood haar en dan ook nog eens een knalrode jurk.

Britse upperclass in de jaren 90, door Benedict, what's not to love :flirting:
Ik kijk, word er naar van. Ontzettend goed gespeeld. Kippenvel van de stem van Hugo Weaving.
Alle reacties Link kopieren
Ik probeer het te kijken. Heb afl 1 op npogemist gezien. Daarna vergeten verder te kijken! Dus van de week wilde ik afl2 kijken, maar dat kon alleen nog maar via npo start waar je voor moet betalen. En dat ga ik dus niet doen.

Dus als iemand tips heeft waar ik verder kan kijken, graag!
Such fun!1
Het wordt op maandagavond live uitgezonden op vpro. Daarna is het maar 1 week beschikbaar op npo gemist.
Alle reacties Link kopieren
Ja, daar heb je dus niet zoveel aan als je nog moet beginnen ;)
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren
Benedict heeft zelf ook zo'n prachtige stem
Frankly my dear, I don"t give a damn
Ja!!
Dat was aflevering 4.

Prachtig, die beelden in Frankrijk.
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik heb gisteren voor het eerst gekeken.
Mooi, die beelden van Frankrijk en dat oude huis, samen met de wanhoop en treurigheid. En deze keer eens niet onder de oppervlakte, maar voluit, terwijl het toch niet dik aangezet is.
Dank voor de tip, Ygg ! Ik kijk vrijwel geen series, voor deze maak ik graag een uitzondering.

Is de actrice die zijn moeder speelt dezelfde als de goeroe in 'Top of the Lake' ?
nounou
Het wordt steeds nóg beter!
Wat is het een bizar verhaal.
Dat vind ik wel een mindere actrice, die zijn moeder speelt. Zo oud, iemand van 56 die de moeder van een klein jongetje speelt vind ik niet geloofwaardig.
Alle reacties Link kopieren
Heb het opgenomen en gisteren aflevering 1 gezien. Snel en pijnlijk en op zijn lijf geschreven.
Everything you see I owe to spaghetti!
Alle reacties Link kopieren
In alle opzichten een geweldige serie!
En deze rol is Cumberbatch op het lijf geschreven.
Zo jammer dat volgende week alweer de laatste afl is.
Ik ben er doorheen. Heb ze allemaal gezien. Zo tragisch. Zo mooi....
Ik ben woordeloos.
5 afl was wat mij betreft precies genoeg. Ik hoop niet dat er nog een seizoen komt. Dat doet afbreuk aan het geheel zoals het er nu staat. Treurig. Tragisch. Prachtig....
Alle reacties Link kopieren
Yggdrasil- schreef:
18-07-2018 21:14
Ik hoop niet dat er nog een seizoen komt.
Dat denk ik niet. De serie is gebaseerd op de (autobiografische) romans van Edward St. Aubyn.
Daar kun je dus niet zomaar weer een seizoen bij verzinnen, lijkt me. ;-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven