Entertainment alle pijlers

Prins Harry en Meghan Markle zijn getrouwd!

24-07-2018 13:59 3103 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat het nieuwbakken getrouwde stel de gemoederen nogal bezig houdt, hier een nieuw topic!

Afbeelding

Link naar het nieuwe topic: 'Prins Harry en Meghan Markle zijn getrouwd! Deel 2'

entertainment/prins-harry-en-meghan-mar ... ges/455646
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Harry en Meghan hebben van de Queen een nieuwe plek gekregen om te wonen:

Afbeelding

De 33-jarige prins en de hertogin (36) werden naar verluidt na een bezichtiging verliefd op het huis, dat in 1831 werd gebouwd voor koningin Adelaide, de echtgenote van koning William IV.

In het optrekje woonden diverse mensen die dichtbij de Britse koninklijke familie stonden. De meest recente bewoner was Simon Rhodes, zoon van Margaret Rhodes, een nicht van de koningin. De beroemdste bewoner was Peter Townsend, ere-stalmeester van koning George VI. Hij trok in 1945 met zijn vrouw Rosie in het landhuis. Na hun scheiding vijf jaar later bloeide er een romance op tussen hem en prinses Margaret, de zus van Elizabeth. In 1955 zag de prinses af van een huwelijk met Townsend omdat de Britse regering een verbintenis met een gescheiden man niet toestond.

In 2015 werd het pand gerenoveerd. Het ligt op een paar minuten lopen vanaf Windsor Castle, waar Harry en Meghan elkaar op 19 mei het jawoord gaven. Vanaf het bijbehorende stukje grond zijn er zeven beveiligde entrees gemaakt die naar Windsor leiden, zodat ze ongezien in en uit kunnen lopen.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Leuk, een nieuw topic. :-D Hopelijk word dit niet zo verziekt zoals op de laatste pagina's van het eerste deel.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Maleficent schreef:
24-07-2018 14:03
Harry en Meghan hebben van de Queen een nieuwe plek gekregen om te wonen:

Afbeelding

...........
Mooi. :flirting: Het huis lijkt wel een licht rose tint te hebben.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Geinig optrekje.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Oh ik dacht dat ze in een huis gingen wonen samen met William en Kate, of is dit die woning?
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Alle reacties Link kopieren
Ik las in verschillende bladen dat Harry zich bemoeit met Megan's kleding voor hun reis naar Australië. Zo zou ze een smoking willen dragen, maar dat wil hij niet. Hij wil dat ze minder Hollywood kleding gaat dragen.
Best sneu als ze daar in beperkt wordt.
We’re all mad here
Alle reacties Link kopieren
Wat een leuk en mooi huis. Ik denk dat het crème is, maar het lijkt inderdaad wel lichtroze. Lieflijk.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
Ik lees net bij de Telegraaf dat Megan al een bijnaam heeft gekregen van prins Charles. Een bijnaam in de koninklijke familie is een compliment staat er. De bijnaam is 'Tungsten' wat in het Engels wolfraam betekend. Een sterk onbuigzaam metaal.
Bijna elk lid van de royals heeft een bijnaam.
Prins Philip noemt zijn queenie 'sausage' wat worstje betekend. :-D
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
[quote=Fleurtje_5 post_id=28796789 time=1532465665 user_id=350119]
Ik lees net bij de Telegraaf dat Megan al een bijnaam heeft gekregen van prins Charles. Een bijnaam in de koninklijke familie is een compliment staat er. De bijnaam is 'Tungsten' wat in het Engels wolfraam betekend. Een sterk onbuigzaam metaal.
Bijna elk lid van de royals heeft een bijnaam.
Prins Philip noemt zijn queenie 'sausage' wat worstje betekend. :-D
Oeh is onbuigzaam genoemd worden een compliment. The Queen lijkt inderdaad soms op een worstje
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Aha hier is het nieuwe deel. Ik was het ouwe al kwijt.
Fleurtje_5 schreef:
24-07-2018 22:54
Ik lees net bij de Telegraaf dat Megan al een bijnaam heeft gekregen van prins Charles. Een bijnaam in de koninklijke familie is een compliment staat er. De bijnaam is 'Tungsten' wat in het Engels wolfraam betekend. Een sterk onbuigzaam metaal.
Bijna elk lid van de royals heeft een bijnaam.
Prins Philip noemt zijn queenie 'sausage' wat worstje betekend. :-D
Zou ze dat nu echt wel leuk vinden? Ik neem aan dat hij dikkertje wil zeggen toch?

En onbuigzaam kan leuk klinken of zo koppig als een ezel.
anoniem_91778 wijzigde dit bericht op 24-07-2018 23:39
5.36% gewijzigd
Cheshire-cat schreef:
24-07-2018 19:38
Ik las in verschillende bladen dat Harry zich bemoeit met Megan's kleding voor hun reis naar Australië. Zo zou ze een smoking willen dragen, maar dat wil hij niet. Hij wil dat ze minder Hollywood kleding gaat dragen.
Best sneu als ze daar in beperkt wordt.
Dat voorspelt niet veel goeds. Je aanpassen OK maar hij is gevallen op een glamour dame toch? Anders had hij net zo goed een stijve Engelse hofdame kunnen trouwen.
Alle reacties Link kopieren
Ik hecht niet zoveel waarde aan wat de bladen over dit soort zaken zeggen.
Meghan heeft vast ‘les’ gehad in wat voor welke gelegenheid hoort, volgens het protocol.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Cheshire-cat schreef:
24-07-2018 19:38
Ik las in verschillende bladen dat Harry zich bemoeit met Megan's kleding voor hun reis naar Australië. Zo zou ze een smoking willen dragen, maar dat wil hij niet. Hij wil dat ze minder Hollywood kleding gaat dragen.
Best sneu als ze daar in beperkt wordt.

Ik vind dat niet sneu. Ik zou het als Engelse prins ook heel ongepast vinden als mijn echtgenote een smoking zou dragen.
Als ze Hollywoodactrice had willen blijven had ze de keuze voor Harry niet moeten maken.

....en misschien is Harry ook wel bang dat zij ooit dat silvermetalic 'ding' in het openbaar gaat dragen. Dat had ik allang in de kachel gegooid als ik Harry was geweest.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
iris1969 schreef:
24-07-2018 23:38
Dat voorspelt niet veel goeds. Je aanpassen OK maar hij is gevallen op een glamour dame toch? Anders had hij net zo goed een stijve Engelse hofdame kunnen trouwen.

En andersom.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Fleurtje_5 schreef:
25-07-2018 13:29
Ik vind dat niet sneu. Ik zou het als Engelse prins ook heel ongepast vinden als mijn echtgenote een smoking zou dragen.
Als ze Hollywoodactrice had willen blijven had ze de keuze voor Harry niet moeten maken.
Nou afhankelijk van de locatie kan dat best. Letizia van Spanje heb ik ook smokings zien dragen.
We’re all mad here
Fleurtje_5 schreef:
25-07-2018 13:31
En andersom.
Ja ook andersom. Ik hoop zelf nog wel wat modemissers van Meghan mee te maken :-D
Alle reacties Link kopieren
Miskotto schreef:
24-07-2018 19:21
Oh ik dacht dat ze in een huis gingen wonen samen met William en Kate, of is dit die woning?
Nee, daar woonden ze al; een cottage op het terrein van Kensington Palace. Daar waren ze ook toen ze kip roosterden en hij het aanzoek deed.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Alle reacties Link kopieren
iris1969 schreef:
24-07-2018 23:38
Dat voorspelt niet veel goeds. Je aanpassen OK maar hij is gevallen op een glamour dame toch? Anders had hij net zo goed een stijve Engelse hofdame kunnen trouwen.

Moet een prins zich dan maar aanpassen aan een actrice? :-? o_o

De Zweedse prins Philip trouwde met Sofia Hellqvist nadat ze eerst samen woonden
(zij was voorheen lingeriemodel en stripper) Ik vind het een prachtig koppel. Ze passen perfect bij elkaar, ik kan er uren naar kijken. Maar nooit had prins Philip zich kunnen aanpassen aan het leven van zijn echtgenote als stripper. Waarom zou Harry zich dan moeten aanpassen aan een Amerikaanse actrice?

https://youtu.be/d-2ZCpLP1xc Prince Carl Philip and Princess Sofia of Sweden

https://youtu.be/2oZJ5eldbfU Kate Middleton vs Sofia Hellqvist

https://youtu.be/8QY6Ypo9Qvc Prince Carl Philip, Princess Sofia and Prince Alexander
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Fleurtje_5 schreef:
25-07-2018 14:04
Moet een prins zich dan maar aanpassen aan een actrice? :-? o_o

De Zweedse prins Philip trouwde met Sofia Hellqvist nadat ze eerst samen woonden
(zij was voorheen lingeriemodel en stripper) Ik vind het een prachtig koppel. Ze passen perfect bij elkaar, ik kan er uren naar kijken. Maar nooit had prins Philip zich kunnen aanpassen aan het leven van zijn echtgenote als stripper. Waarom zou Harry zich dan moeten aanpassen aan een Amerikaanse actrice?

https://youtu.be/d-2ZCpLP1xc Prince Carl Philip and Princess Sofia of Sweden

https://youtu.be/2oZJ5eldbfU Kate Middleton vs Sofia Hellqvist

https://youtu.be/8QY6Ypo9Qvc Prince Carl Philip, Princess Sofia and Prince Alexander
Dat ben ik met je eens. Ze zal zich aan het protocol aan moeten passen, maar ik hoop toch nog wel wat eigenheid bij haar te blijven zien. Een 2e Kate lijkt me niet nodig.
Alle reacties Link kopieren
Ik lees net dat koningin Letizia (45) van Spanje, Daniel (44) (echtgenoot van kroonprinses Victoria van Zweden) en Harry (33) alle drie op dezelfde dag jarig zijn.

En ik las dat ook koningin Letizia een jongere zus had, Erika, die in 2007 een einde maakte aan haar leven. Die zus was 31 jaar, en net als Inez (de 33 jarige zus van koningin Maxima) artistiek, gevoelig, had problemen, en was jongste in het gezin.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Zij moet zich inderdaad aanpassen, maar zo stijf als Kate past gewoon niet bij haar. Ik hoop dat ze toch wat ruimte krijgt en waarschijnlijk is dat pas na het overlijden van de Queen.

Harry hoeft zich niet aan haar aan te passen.
We’re all mad here
Cheshire-cat schreef:
25-07-2018 14:42
Zij moet zich inderdaad aanpassen, maar zo stijf als Kate past gewoon niet bij haar. Ik hoop dat ze toch wat ruimte krijgt en waarschijnlijk is dat pas na het overlijden van de Queen.

Harry hoeft zich niet aan haar aan te passen.
Geen leren broek voor Harry dus? :winkie:
Alle reacties Link kopieren
iris1969 schreef:
25-07-2018 15:02
Geen leren broek voor Harry dus? :winkie:
Misschien lederhosen tijdens een Duits bierfeest ;-)
We’re all mad here

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven