Entertainment alle pijlers

Prins Harry en Meghan Markle zijn getrouwd!

24-07-2018 13:59 3103 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat het nieuwbakken getrouwde stel de gemoederen nogal bezig houdt, hier een nieuw topic!

Afbeelding

Link naar het nieuwe topic: 'Prins Harry en Meghan Markle zijn getrouwd! Deel 2'

entertainment/prins-harry-en-meghan-mar ... ges/455646
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
iris1969 schreef:
24-07-2018 23:36
Zou ze dat nu echt wel leuk vinden? Ik neem aan dat hij dikkertje wil zeggen toch?

En onbuigzaam kan leuk klinken of zo koppig als een ezel.
Ik hoor het mensen wel vaker sausage zeggen, vooral tegen hun kinderen. Daar wordt verder niets mee bedoeld. Meestal is het geen vast koosnaampje.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Alle reacties Link kopieren
DG2015 schreef:
25-07-2018 17:41
Ik hoor het mensen wel vaker sausage zeggen, vooral tegen hun kinderen. Daar wordt verder niets mee bedoeld. Meestal is het geen vast koosnaampje.

Prins Philip bedoelde het inderdaad als koosnaampje.

Soms is het geen koosnaampje en dan heet het : Hansworst
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Meghan in een denim dress bij de polo. Ik vind het leuk. Chique model en dan een casual stof.

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Mooie jurk!
(Carolina Herrera; moet ik eerst een ander beroep vinden en dan nog even doorsparen... Tas is wel 'bargain basement'; maar 44 pond, maar die vind ik dan weer niet erg leuk.)
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Alle reacties Link kopieren
Prachtige jurk!

En ze trekt zich gelukkig niet veel aan van de protocollen en geeft Harry een dikke smakkerd nadat hij een polowedstrijd voor het goede doel gewonnen heeft.

Afbeelding

Afbeelding
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Maleficent schreef:
27-07-2018 11:53
............

Afbeelding

Mooie foto. Staat Megan leuk op.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Het zou me niet verbazen als.Meghan en Harry op den duur ook een huis in Los Angeles kopen en daar een aantal maanden per jaar gaan wonen. Of zeg ik nu iets heel geks?
Alle reacties Link kopieren
mick87 schreef:
27-07-2018 17:01
Het zou me niet verbazen als.Meghan en Harry op den duur ook een huis in Los Angeles kopen en daar een aantal maanden per jaar gaan wonen. Of zeg ik nu iets heel geks?
Ik denk dat ze daarvoor wat teveel verplichtingen in Engeland hebben.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Alle reacties Link kopieren
Rel rond bruiloft prinses Eugenie, moeder Sarah woedend

http://a.msn.com/07/nl-nl/BBL8Cod?ocid=se
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Vader Thomas Markle heeft een interview gegeven; hij kan Meghan niet meer bereiken per telefoon, het contact is volledig verbroken.
Terecht of niet?
Hij gooit de knuppel opnieuw in het hoenderhok:
http://www.dailymail.co.uk/news/article ... -life.html
https://www.telegraaf.nl/entertainment/ ... yal-family
De toekomst is niet meer wat het was
Alle reacties Link kopieren
Nou, ik denk dat de kans dat zijn dochter hem gaat bellen nu ineens een stuk groter is...
Dat citaat in de kop van de Daily Fail alleen al :facepalm:
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Alle reacties Link kopieren
Smakeloos, wat hij over Harry zijn moeder zegt :facepalm:
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Vader Markle doorloopt nu duidelijk alle fases van rouwverwerking, en dat is een goed teken want op termijn zal er acceptatie optreden en dat zal het moment zijn van verzoening tussen Meghan en hij, zolang hij als een olifant door een porseleinen kast blijft denderen zal er 0,0 verzoening komen, en de Engelse royals zijn wel wat gewend, dus ze zijn echt niet onder de indruk van een zielige oude man met overgewicht die over de rug van zijn dochter geld verdiend heeft in de aanloop naar haar bruiloft, want hij foetert wat af, maar hij vergeet dat het afstand nemen van Meghan door zijn eigen hebberige toedoen is, anderzijds is Thomas ook geslepen bezig, want doordat Meghan hem blijft negeren ondanks zijn smeekbedes, zou ze wel eens in populariteit kunnen dalen en als ijsduchess bekend komen te staan. Maar even voor mijn beeldvorming, stel dat Thomas echt overlijd, hoe zal dat dan gaan met Meghan , wegblijven lijkt me geen optie want dan krijgt ze het volk over zich heen, maar gaan lijkt me ook niet handig met zo een familie als de hare, waarschijnlijk hebben alle adviseurs van het Engelse koningshuis hier ook al over vergaderd, en hun scenario zal wel klaar liggen.
Ik blijf deze soap volgen.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Maleficent schreef:
29-07-2018 14:49
Smakeloos, wat hij over Harry zijn moeder zegt :facepalm:
Plus, als hij echt zo goed weet hoe Diana dacht over zaken, dan moest hij toch weten dat ook Diana geen contact had met haar moeder in de maanden voor haar dood (https://www.independent.co.uk/news/uk/c ... 41065.html). Diana lijkt me juist de laatste persoon om iemand te adviseren een relatie te onderhouden met een ouder die zo overduidelijk niet in het belang van zijn kind denkt.

Arme Meghan, 't zou je vader zijn...
Alle reacties Link kopieren
the-dowager schreef:
29-07-2018 15:13
Plus, als hij echt zo goed weet hoe Diana dacht over zaken, dan moest hij toch weten dat ook Diana geen contact had met haar moeder in de maanden voor haar dood (https://www.independent.co.uk/news/uk/c ... 41065.html). Diana lijkt me juist de laatste persoon om iemand te adviseren een relatie te onderhouden met een ouder die zo overduidelijk niet in het belang van zijn kind denkt.

Arme Meghan, 't zou je vader zijn...

Valt het jullie ook op dat hij eigenlijk niks nieuws heeft te melden, hij is vooral aan het galspuwen, en hij heeft niet door dat hij eigenlijk gebruikt word, voor iemand met een hartkwaal maakt hij zich veels te druk, als zij hart het begeeft dan heeft hij dat aan zichzelf te danken.
En hoezo krijgen Harry en Meghan volgend jaar een kind?
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Alle reacties Link kopieren
Miskotto schreef:
29-07-2018 18:37
Valt het jullie ook op dat hij eigenlijk niks nieuws heeft te melden, hij is vooral aan het galspuwen, en hij heeft niet door dat hij eigenlijk gebruikt word, voor iemand met een hartkwaal maakt hij zich veels te druk, als zij hart het begeeft dan heeft hij dat aan zichzelf te danken.
En hoezo krijgen Harry en Meghan volgend jaar een kind?

Hij is zo onhandig en zo triest in dit alles. Ik denk dat het galspuwen eigenlijk verdriet en boosheid is omdat hij genegeerd word. Omdat de hele wereld weet dat hij voor Megan de moeite niet waard is. Dat is heel wrang lijkt me.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
[quote=Fleurtje_5 post_id=28818390 time=1532883196 user_id=350119]
Hij is zo onhandig en zo triest in dit alles. Ik denk dat het galspuwen eigenlijk verdriet en boosheid is omdat hij genegeerd word. Omdat de hele wereld weet dat hij voor Megan de moeite niet waard is. Dat is heel wrang lijkt me.
[/quote


Maar hij vergeet gemakshalve wie dit alles heeft veroorzaakt, in het begin had ik nog met hem te doen, maar nu niet meer.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Nog afgezien van alle theater met die vreselijke familie weet ik niet wat ik met Meghan aan moet , ik vertrouw haar niet, er klopt een boel niet maar als je me vaagt wat/waarom? Geen flauw idee. Maar ik moet haar niet, ze wekt bij mij een weerzin op als ik haar zie terwijl ik het goede mens niet eens ken. Helaas heb ik wat ze vroeger het heksenoog pleegden te noemen, zomaar een bepaald gevoel bij bepaalde mensen en het is te vaak uitgekomen :-[
(ik heb dan ook behalve mijn auto- motorrijbewijs ook een bezemrijbewijs :A: )
Zou het jammer vinden als ik gelijk ga krijgen want ik heb een enorm zwak voor de beide broers, ik vergeet nooit hoe ze achter de kist van hun moeder aanliepen, tranen met tuiten dus ik gun ze gewoon al het geluk, dat intense geluk wat hun moeder niet gegund werd.
anoniem_371339 wijzigde dit bericht op 29-07-2018 20:13
20.45% gewijzigd
Fleurtje_5 schreef:
29-07-2018 18:53
Hij is zo onhandig en zo triest in dit alles. Ik denk dat het galspuwen eigenlijk verdriet en boosheid is omdat hij genegeerd word. Omdat de hele wereld weet dat hij voor Megan de moeite niet waard is. Dat is heel wrang lijkt me.
Tja, maar niemand zou dat weten als hij zelf die verhalen niet aan de media verkocht. Meghan zal The Sun in ieder geval er niet zelf over opbellen...
Ik heb er weinig over gehoord maar ik vond dat Meghan's haar afschuwelijk zat op d bruiloft, dat had mooi strak vast moeten blijven zitten wat vast ook de bedoeling was maar wat los schoot schoot zo raar los. Niet mooi en onverzorgd. Heb haast de rest en de jurk niet gezien vanwege die rare losgeschoten plukken haar, ik zag alleen nog maar die rare plukken :"-(
Ze was voor het avondfeest veel mooier dan in die stijve trouwjurk (en zonder rare plukken haar :mrgreen: )
Alle reacties Link kopieren
Miskotto schreef:
29-07-2018 19:42
....
In het begin hoorde we nauwelijks iets van de vader. Wel lazen we het een en ander van Megan's best-friend Ninaki en Megan's halfzus.
Ninaki zei toen al dat Megan niet veel op had met haar vader. Toen hadden we nog geen één woord gehoord van die man.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Natuurlijk weten we het niet zeker hoe of wat. Maar zowel Ninaki Priddy, als ook haar klasgenoten zeggen het zelfde.

Ik citeer een klein stukje. Ninaki zei: ...Ach ik kan alleen maar zeggen dat Megan erg berekend is in de manier waarop ze met mensen omgaat. Ze cultiveert haar vriendenkring op een erg strategische manier. Eenmaal beslist dat je er geen deel meer van uitmaakt, kan ze erg koud zijn. Er is geen onderhandeling meer mogelijk. Ze maakt haar beslissing en dat is het. Trevor was er kapot van. Zijzelf leek er minder zwaar aan te tillen' zegt ze. enz.enz.

En dat is wat ik nu zie gebeuren met haar vader. Heel triest.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Oke ik schets even een scenario, dus of het waar is geen idee, maar is mogelijk:

Het kan best zijn dat voor de hele bruiloft Megan al weinig contact had met haar vader. Toen Harry haar ten huwelijk vroeg heeft hij haar vader gebeld voor toestemming en ondanks het minime contact werd er ook van hem verwacht dat hij haar als vader weg zou geven.
Toen gebeurde het hele gedoe met die foto's en het wel-niet aanwezig zijn en toen hij er uiteindelijk niet bij was kon hij haar alleen maar op tv bekijken.
Ondanks dat er weinig contact was doet het als ouder wel iets met je als je kind trouwt. Nu hij er niet bij was en haar dus ook niet meer gezien heeft, vreet het aan hem dat ze hem niet belt of ziet. Hij vergeet daarbij dat ze voorheen ook bijna geen contact hadden, maar is zo gekwetst dat hij nu alle registers opentrekt om Megan te spreken/zien.
Megan heeft op haar beurt helemaal geen zin in dit hele gedoe en hoopt dat het weggaat door niet te reageren. Of misschien heeft ze dit privé al gedaan, maar is dit voor hem niet genoeg.
We’re all mad here
Alle reacties Link kopieren
Fleurtje_5 schreef:
30-07-2018 00:03
Natuurlijk weten we het niet zeker hoe of wat. Maar zowel Ninaki Priddy, als ook haar klasgenoten zeggen het zelfde.

Ik citeer een klein stukje. Ninaki zei: ...Ach ik kan alleen maar zeggen dat Megan erg berekend is in de manier waarop ze met mensen omgaat. Ze cultiveert haar vriendenkring op een erg strategische manier. Eenmaal beslist dat je er geen deel meer van uitmaakt, kan ze erg koud zijn. Er is geen onderhandeling meer mogelijk. Ze maakt haar beslissing en dat is het. Trevor was er kapot van. Zijzelf leek er minder zwaar aan te tillen' zegt ze. enz.enz.

En dat is wat ik nu zie gebeuren met haar vader. Heel triest.
Ik moet hier zowat van overgeven.
Alle reacties Link kopieren
Fleurtje_5 schreef:
30-07-2018 00:03
Natuurlijk weten we het niet zeker hoe of wat. Maar zowel Ninaki Priddy, als ook haar klasgenoten zeggen het zelfde.

Ik citeer een klein stukje. Ninaki zei: ...Ach ik kan alleen maar zeggen dat Megan erg berekend is in de manier waarop ze met mensen omgaat. Ze cultiveert haar vriendenkring op een erg strategische manier. Eenmaal beslist dat je er geen deel meer van uitmaakt, kan ze erg koud zijn. Er is geen onderhandeling meer mogelijk. Ze maakt haar beslissing en dat is het. Trevor was er kapot van. Zijzelf leek er minder zwaar aan te tillen' zegt ze. enz.enz.

En dat is wat ik nu zie gebeuren met haar vader. Heel triest.
Ja dus ! Iedereen is een soort van berekenend, er zijn weinig mensen die in een vriendschap blijven hangen die ze teveel energie of geld kost, soms werkt het gewoon niet meer en dat is het beter om zo een vriendschap te laten gaan, wat is daar mis mee?
En het is dan ook niet raar dat Meghan daar niet meer op terug komt, ik herken dat, ze is blijkbaar heel erg standvastig.
Verder ben ik ook van mening dat ik wel iets uit een vriendschap moet halen hoor, als dat jaar in jaar uit niet het geval is dan haak ik ook af.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven