Entertainment alle pijlers

Prins Harry en Meghan Markle zijn getrouwd!

24-07-2018 13:59 3103 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat het nieuwbakken getrouwde stel de gemoederen nogal bezig houdt, hier een nieuw topic!

Afbeelding

Link naar het nieuwe topic: 'Prins Harry en Meghan Markle zijn getrouwd! Deel 2'

entertainment/prins-harry-en-meghan-mar ... ges/455646
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Cheshire-cat schreef:
30-07-2018 10:21
Oke ik schets even een scenario, dus of het waar is geen idee, maar is mogelijk:

Het kan best zijn dat voor de hele bruiloft Megan al weinig contact had met haar vader. Toen Harry haar ten huwelijk vroeg heeft hij haar vader gebeld voor toestemming en ondanks het minime contact werd er ook van hem verwacht dat hij haar als vader weg zou geven.
Toen gebeurde het hele gedoe met die foto's en het wel-niet aanwezig zijn en toen hij er uiteindelijk niet bij was kon hij haar alleen maar op tv bekijken.
Ondanks dat er weinig contact was doet het als ouder wel iets met je als je kind trouwt. Nu hij er niet bij was en haar dus ook niet meer gezien heeft, vreet het aan hem dat ze hem niet belt of ziet. Hij vergeet daarbij dat ze voorheen ook bijna geen contact hadden, maar is zo gekwetst dat hij nu alle registers opentrekt om Megan te spreken/zien.
Megan heeft op haar beurt helemaal geen zin in dit hele gedoe en hoopt dat het weggaat door niet te reageren. Of misschien heeft ze dit privé al gedaan, maar is dit voor hem niet genoeg.
Vanaf het begin word Meghan constant in verlegenheid gebracht door haar familie, dat die Samantha uithaalt is nog tot daar aan toe, maar die vader van Meghan stond erom bekend dat hij een teruggetrokken leven leidde ergens in Mexico, toch heeft hij zich helaas laten verleiden om zich tegen betaling te laten fotograferen, ik kan me heel goed voorstellen dat Meghan hier diep teleurgesteld over is, haar vader haar held die man die haar bepaalde levenslessen heeft meegegeven laat zich nu betalen door de paparazzi.
En het constant weggeven van interviews lijkt me ook niet bevorderlijk voor het herstellen van de band tussen hem en Meghan.
Meghan heeft geen keuze dan hem straal te negeren, maar ik weet zeker dat ze dit s' avonds in bed met Harry zeker wel bespreekt, ik denk dat Meghan haar vader ook helemaal zo niet kent , want het is toch heel erg frappant dat iemand die een teruggetrokken bestaan leid zoveel interviews weggeeft. Ik hoop dat hij heel snel het licht ziet en gewoon zijn mond houd .
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Alle reacties Link kopieren
Cheshire-cat schreef:
30-07-2018 10:21
Oke ik schets even een scenario, dus of het waar is geen idee, maar is mogelijk:

Het kan best zijn dat voor de hele bruiloft Megan al weinig contact had met haar vader. Toen Harry haar ten huwelijk vroeg heeft hij haar vader gebeld voor toestemming en ondanks het minime contact werd er ook van hem verwacht dat hij haar als vader weg zou geven.
Toen gebeurde het hele gedoe met die foto's en het wel-niet aanwezig zijn en toen hij er uiteindelijk niet bij was kon hij haar alleen maar op tv bekijken.
Ondanks dat er weinig contact was doet het als ouder wel iets met je als je kind trouwt. Nu hij er niet bij was en haar dus ook niet meer gezien heeft, vreet het aan hem dat ze hem niet belt of ziet. Hij vergeet daarbij dat ze voorheen ook bijna geen contact hadden, maar is zo gekwetst dat hij nu alle registers opentrekt om Megan te spreken/zien.
Megan heeft op haar beurt helemaal geen zin in dit hele gedoe en hoopt dat het weggaat door niet te reageren. Of misschien heeft ze dit privé al gedaan, maar is dit voor hem niet genoeg.

Dat kan allemaal.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Miskotto schreef:
30-07-2018 13:02
Ja dus ! Iedereen is een soort van berekenend, er zijn weinig mensen die in een vriendschap blijven hangen die ze teveel energie of geld kost, soms werkt het gewoon niet meer en dat is het beter om zo een vriendschap te laten gaan, wat is daar mis mee?
En het is dan ook niet raar dat Meghan daar niet meer op terug komt, ik herken dat, ze is blijkbaar heel erg standvastig.
Verder ben ik ook van mening dat ik wel iets uit een vriendschap moet halen hoor, als dat jaar in jaar uit niet het geval is dan haak ik ook af.

Dat kan ook allemaal.

Ninaki Priddy was meer dan 30 jaar bestfriend met Megan. De Ninaki was ook getuige op het huwelijk van Megan en Trevor. Zij vond Megan veranderd door haar bekendheid. Ninaki was getuige op haar eerste huwelijk. Bij het huwelijk met Harry wou Megan géén getuigen omdat ze niet kon kiezen tussen haar vriendinnen, ze wou niemand voor het hoofd stoten heb ik gelezen. Dát zegt wel veel over de vriendschap tussen Ninaki en Megan. Of dat zegt veel over de huidige vriendinnen die ze destijds niet had, of dat de vriendschap met hen toch niet zo 'heel bestfriend' was/is, want anders had ze toendertijd ook niet kunnen kiezen.

https://www.ditjesendatjes.nl/ninaki-pr ... an-markle/



Ninaki had het ook over het huwelijk van Megan en de tv-producent Trevor. De droomman van Megan met wie Megan een droomhuwelijk had, het huwelijksfeest werd gevierd met vrienden op het strand van Jamaica, hij was de droomman met wie ze kinderen wou en waarvan ze zei dat ze niet zonder kon leven. Een vast contract bij Suits en hoppa de trouwring word per post terug gestuurd en per sms werd de relatie beeindigd. Jij noemt dat standvastig, ik noem dat juist niet standvastig.

Na de scheiding kreeg Megan een relatie met een Canadese beroemde kok, ze kwam door hem in de 'hogere kringen'. Toen ze daar was aanbeland werd de blinddate geregeld door de (nieuwe) wederzijdse vriendin van Megan en Harry.

https://www.telegraph.co.uk/news/2016/1 ... g_share_em


Het kan gebeuren dat men vrienden sneller aan de kant zet als je er geen klik mee hebt. Maar dit lijken me geen eendagsvrienden.

Ik heb me daar niet mee te bemoeien, maar ik vind daar wel wat van.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Baudolino schreef:
30-07-2018 11:19
Ik moet hier zowat van overgeven.

Dan weet je wat je moet doen. Teiltje of zakje bij de hand houden.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Ik las net dat de Engelse kranten geen spaan van Meghan heel laten, ze grijpen iedere gelegenheid aan om haar te bekritiseren, haar kleding, de manier hoe ze loopt , hoe ze praat, en daarbovenop komt ook nog eens dat gedoe met haar familie, is dit misschien een stil protest van de Engelse media tegen zwart bloed in het koningshuis? Bij Kate was dit bij lange na niet, er kwamen hooguit een paar foto's uit haar jeugd tevoorschijn, dat nichtje van Harry gaat binnenkort trouwen ook over die kerel geen kwaad woord, Harry en Meghan zijn 6e in lijn voor de troon dus heel veel voegen ze niet toe, waar komt dat afkraken van Meghan dan vandaan? En waarom word er zo op haar gelet?
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Alle reacties Link kopieren
Engelsen houden niet van Amerikanen.
Voortaan hier oostenwind en alle ruimte aan bodemloze putten van pure slechtheid. Juli 2020

Alle reacties Link kopieren
Ben nog een leuke foto tegengekomen:

Afbeelding
Voortaan hier oostenwind en alle ruimte aan bodemloze putten van pure slechtheid. Juli 2020

Alle reacties Link kopieren
Miskotto schreef:
31-07-2018 13:17
Ik las net dat de Engelse kranten geen spaan van Meghan heel laten, ze grijpen iedere gelegenheid aan om haar te bekritiseren, haar kleding, de manier hoe ze loopt , hoe ze praat, en daarbovenop komt ook nog eens dat gedoe met haar familie, is dit misschien een stil protest van de Engelse media tegen zwart bloed in het koningshuis? Bij Kate was dit bij lange na niet, er kwamen hooguit een paar foto's uit haar jeugd tevoorschijn, dat nichtje van Harry gaat binnenkort trouwen ook over die kerel geen kwaad woord, Harry en Meghan zijn 6e in lijn voor de troon dus heel veel voegen ze niet toe, waar komt dat afkraken van Meghan dan vandaan? En waarom word er zo op haar gelet?

Ik heb geen Engelse kranten gelezen maar ik meende gisteren toch echt gelezen te hebben dat de Britten niet genoeg krijgen van Megan.En dat was positief.

Je tweede vraag: Ik denk dat veel mensen (waaronder ik) toch medelijden hebben met de vader van Megan. Vooral ná de aardige interviews die hij een paar weken geleden gaf. Ik geef toe dat het totaal onhandig en vooral onfatsoenlijk is wat hij doet, dat hij zo af geeft op Megan en het koninklijk huis, dat hij het over zijn dood heeft om de druk op te voeren is zeker niet netjes, maar ik zie hierin vooral verdriet omdat hij genegeerd word. Dat wildvreemde mensen meer in tel zijn dan hij als vader. Zich gekwetst voelen kan rare reactie's oproepen.

Uiteindelijk heeft hij heeft wel een punt. Waarom neemt Harry zich wel de moeite om de hand te vragen van zijn dochter, maar zien ze hem verder niet 'ritsboemelen'. Hij ligt in het ziekenhuis, niemand die hem opzoekt, maar wel alle bombarie, toeters en bellen vanwege het huwelijk.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Miskotto schreef:
31-07-2018 13:17
Ik las net dat de Engelse kranten geen spaan van Meghan heel laten, ze grijpen iedere gelegenheid aan om haar te bekritiseren, haar kleding, de manier hoe ze loopt , hoe ze praat, en daarbovenop komt ook nog eens dat gedoe met haar familie, is dit misschien een stil protest van de Engelse media tegen zwart bloed in het koningshuis? Bij Kate was dit bij lange na niet, er kwamen hooguit een paar foto's uit haar jeugd tevoorschijn, dat nichtje van Harry gaat binnenkort trouwen ook over die kerel geen kwaad woord, Harry en Meghan zijn 6e in lijn voor de troon dus heel veel voegen ze niet toe, waar komt dat afkraken van Meghan dan vandaan? En waarom word er zo op haar gelet?
Ik zie hier in Engeland juist steeds bladen in de schappen staan met heel positieve koppen over Meghan. In kranten heb ik niet zoveel over haar gelezen de laatste tijd, maar dat ligt waarschijnlijk aan mij.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Alle reacties Link kopieren
DG2015 schreef:
31-07-2018 21:00
Ik zie hier in Engeland juist steeds bladen in de schappen staan met heel positieve koppen over Meghan. In kranten heb ik niet zoveel over haar gelezen de laatste tijd, maar dat ligt waarschijnlijk aan mij.
Oh ok, dan zijn het waarschijnlijk de roddelbladen die lelijke dingen over haar zeggen, maar valt het jou ook op dat Meghan onder een vergrootglas ligt meer dan bij Kate, of was het met Kate net zo erg?
Is Daily mail een krant of roddelblad?
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Alle reacties Link kopieren
Miskotto schreef:
31-07-2018 21:36
Oh ok, dan zijn het waarschijnlijk de roddelbladen die lelijke dingen over haar zeggen, maar valt het jou ook op dat Meghan onder een vergrootglas ligt meer dan bij Kate, of was het met Kate net zo erg?
Is Daily mail een krant of roddelblad?
Daily Mail is een roddelblad in krantvorm.
Verschijnt dageliijks, maar kun je niet al te serieus nemen.
Ik denk dat het verschil is dat Kate en Wiliam al jaren een relatie hadden voordat ze trouwden en dat de nieuwigheid er op een gegeven moment wel een beetje af is. Na al die jaren is de gespreksstof wel op. Alhoewel, met de Markles weet je maar nooit.... Dit soort toestanden had je met Kates familie en vrienden gewoonweg niet.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Alle reacties Link kopieren
Miskotto schreef:
31-07-2018 21:36
Oh ok, dan zijn het waarschijnlijk de roddelbladen die lelijke dingen over haar zeggen, maar valt het jou ook op dat Meghan onder een vergrootglas ligt meer dan bij Kate, of was het met Kate net zo erg?
Is Daily mail een krant of roddelblad?

Kate was nooit echt zo op de voorgrond aanwezig heb ik het idee. Kate was al langer samen met William. Dat voelde vertrouwd. Ik denk dat Megan veel fan's heeft vanwege haar bekendheid in suits, dan ligt ze sowieso meer in het vizier. Dan de aandacht die de halfzus, maar ook haar ex-best friend hebben opgeroepen heeft eraan bijgedragen vermoed ik. Ik las een poos geleden dat het volk in Engeland weg is van Megan, maar dat Megan in Canada niet geliefd is. Ik weet het niet. Bij Kate waren er volgens mij nooit gekke dingen.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
DG2015 schreef:
31-07-2018 23:34
Daily Mail is een roddelblad in krantvorm.
Verschijnt dageliijks, maar kun je niet al te serieus nemen.
Ik denk dat het verschil is dat Kate en Wiliam al jaren een relatie hadden voordat ze trouwden en dat de nieuwigheid er op een gegeven moment wel een beetje af is. Na al die jaren is de gespreksstof wel op. Alhoewel, met de Markles weet je maar nooit.... Dit soort toestanden had je met Kates familie en vrienden gewoonweg niet.
Helemaal mee eens, en de situatie van Meghan leid in vele huiskamers tot pittige discussies, de ene helft heeft medelijden met haar zielige vader en is van mening dat Meghan in gesprek moet gaan want het blijft je vader he, de andere helft( daar val ik onder) walgt van dat gemanipuleer en irriteert zich mateloos aan dat gedram en gestampvoet van die vader en half zus, en het is ook wel een beetje soap-ish allemaal, maar denk jij ook dat op termijn het smeuige hier ook vanaf is?
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Alle reacties Link kopieren
Het lijkt mij dat die vader op een bepaald moment wel uit beeld verdwijnt, omdat hij doorheeft dat het geen zin heeft, hij gesommeerd wordt om ermee te stoppen, of mensen het niet meer lezen omdat ze het riedeltje nu wel kennen. Of misschien legt Meghan het wel bij met haar vader. In elk geval denk ik dat deze verhalen op een bepaald moment zullen stoppen, en dat ze dan min of meer worden vergeten (de verhalen, niet Meghan en Harry). Zelfs tampongate doet er niet meer toe...

Als er kinderen komen, zal het misschien wel weer even oplaaien (zal opa ze zien?!?), maar daarna wordt het belangrijker dat er een doop is, verjaardagen, eerste schooldag, eerste officiele bezoek, et cetera.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Alle reacties Link kopieren
DG2015 schreef:
01-08-2018 17:54
Het lijkt mij dat die vader op een bepaald moment wel uit beeld verdwijnt, omdat hij doorheeft dat het geen zin heeft, hij gesommeerd wordt om ermee te stoppen, of mensen het niet meer lezen omdat ze het riedeltje nu wel kennen. Of misschien legt Meghan het wel bij met haar vader. In elk geval denk ik dat deze verhalen op een bepaald moment zullen stoppen, en dat ze dan min of meer worden vergeten (de verhalen, niet Meghan en Harry). Zelfs tampongate doet er niet meer toe...

Als er kinderen komen, zal het misschien wel weer even oplaaien (zal opa ze zien?!?), maar daarna wordt het belangrijker dat er een doop is, verjaardagen, eerste schooldag, eerste officiele bezoek, et cetera.

Ja ik verwacht ook dat het ophoud, het word pas echt spannend als hij komt te overlijden, maar hier zal vast over zijn nagedacht.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Alle reacties Link kopieren
DG2015 schreef:
01-08-2018 17:54
Het lijkt mij dat die vader op een bepaald moment wel uit beeld verdwijnt, omdat hij doorheeft dat het geen zin heeft, hij gesommeerd wordt om ermee te stoppen, of mensen het niet meer lezen omdat ze het riedeltje nu wel kennen. Of misschien legt Meghan het wel bij met haar vader. In elk geval denk ik dat deze verhalen op een bepaald moment zullen stoppen, en dat ze dan min of meer worden vergeten (de verhalen, niet Meghan en Harry). Zelfs tampongate doet er niet meer toe...

Als er kinderen komen, zal het misschien wel weer even oplaaien (zal opa ze zien?!?), maar daarna wordt het belangrijker dat er een doop is, verjaardagen, eerste schooldag, eerste officiele bezoek, et cetera.

Dat weet ik wel zeker dat de vader op een bepaald moment uit beeld verdwijnt. Niet omdat hij doorheeft dat het geen zin heeft.

Dat hij nu door gaat is puur verdriet en boosheid als je het mij vraagt. Verdriet vanwege dat negeren kan rare sprongen maken.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Miskotto schreef:
01-08-2018 19:42
Ja ik verwacht ook dat het ophoud, het word pas echt spannend als hij komt te overlijden, maar hier zal vast over zijn nagedacht.

Ik weet niet wat ik van bovenstaande moet denken. Het lijkt dat je meer begaan bent met Megan's 'roem' dan met het leven van haar vader. Maar dat zal je vast niet zo bedoelen. Als hij komt te overlijden zal Megan niet aanwezig zijn wegens 'belangrijkere' zaken denk ik.

Megan zal bij velen haar oprechtheid en geloofwaardigheid verliezen. In het begin twijfelde ik nog een beetje bij de woorden van Ninaki. Maar voor mij word het nu alleen maar steeds meer bevestigd. Als hij een slechte vader was, of als ze een slecht contact had met de vader (de foto's vader/dochter zien er liefdevol uit) dan werd hem niet de hand van zijn dochter gevraagd, en werd hem ook niet gevraagd om dochter naar het altaar te begeleiden. Of dat alles werd gedaan voor de schone schijn.

Het is haar vader of ze het eens met hem is of niet. De queen ontving Trump terwijl ze het ook vast niet eens is met die man, ze blijft evengoed professioneel én respectvol.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
https://www.ad.nl/show/crisisberaad-buc ... ~a72ae2c0/

Spoedberaad in Buckingham Palace over de hele situatie. Ik vraag me wel af hoe de pers aan deze info komt.

En voor degenen die het vreemd vinden dat Harry wel bij Meghan's vader om haar hand vraagt. En dat er dan na het huwelijk geen contact meer is. De vader van Meghan heeft flink geld verdiend aan nepfoto's. Foto's dat hij zgn in een internetcafé aan een computer foto's van zijn aanstaande schoonzoon zit te bekijken. En dat allemaal nadat het Britse Hof nadrukkelijk aan de pers had gevraagd Meghan's familie met rust te laten en zelfs beveiliging voor Thomas Markle wilde regelen. En dan gaat de beste man zelf een dealtje sluiten met de pers.Sindsdien is alle contact verbroken. En terecht. Wat moet Meghan zich verraden voelen. Wat een naaistreek.
Alle reacties Link kopieren
Ah hier is het topic. Ik was het kwijt.
Alle reacties Link kopieren
mick87 schreef:
01-08-2018 22:15
https://www.ad.nl/show/crisisberaad-buc ... ~a72ae2c0/

Spoedberaad in Buckingham Palace over de hele situatie. Ik vraag me wel af hoe de pers aan deze info komt.

En voor degenen die het vreemd vinden dat Harry wel bij Meghan's vader om haar hand vraagt. En dat er dan na het huwelijk geen contact meer is. De vader van Meghan heeft flink geld verdiend aan nepfoto's. Foto's dat hij zgn in een internetcafé aan een computer foto's van zijn aanstaande schoonzoon zit te bekijken. En dat allemaal nadat het Britse Hof nadrukkelijk aan de pers had gevraagd Meghan's familie met rust te laten en zelfs beveiliging voor Thomas Markle wilde regelen. En dan gaat de beste man zelf een dealtje sluiten met de pers.Sindsdien is alle contact verbroken. En terecht. Wat moet Meghan zich verraden voelen. Wat een naaistreek.

Dat is hier al voorbij gekomen én besproken. Ook het bedrag dat hij gekregen zou hebben is genoemd. Hij had veel spijt van die ene foto. Dat heeft hij ook in het interview verteld.

Toch was deze foto al een hele tijd ná het aanzoek, volgens mij was dat zelfs ná de ziekenhuisopname. en had hij Harry nog steeds alleen via telefoon gesproken. Dat staat natuurlijk niet zo mooi.

Megan heeft geen contact meer met hem nadat hij dat interview op tv had, Wat ik best een mooi interview vond. Hij sprak heel liefdevol over Megan en zijn ex-vrouw.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Zij verwoordt het heel mooi, vind ik:
www.the-pool.com/news-views/opinion/201 ... ed-parents

Hoe verkeerd vader bezig is, maar ook de pers die hem een podium geeft.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Alle reacties Link kopieren
De Oueen heeft gesproken. Petje af voor de queen.


De Queen heeft genoeg van Thomas Markle http://a.msn.com/07/nl-nl/BBLnRXD?ocid=se
..........
Naar verluid heeft de koningin drie oplossingen geopperd: 1. Meghan herstelt het contact met haar vader, 1. Een bemiddelaar probeert het probleem op te lossen, 3. er komt een openbare en harde breuk. “Want er dreigt een onhoudbare sfeer te ontstaan die slecht is voor het imago van de koninklijke familie en de echtgenote van prins Harry.”
...........
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Maar...nu ik er zo over nadenk bij punt 3, hoe willen ze een openbare en harde breuk organiseren? Mag de vader zijn mond niet meer opendoen? Krijgt hij een boete als hij de naam van zijn dochter noemt? Moet hij in het gevang? :nut:
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Fleurtje_5 schreef:
02-08-2018 13:13
Maar...nu ik er zo over nadenk bij punt 3, hoe willen ze een openbare en harde breuk organiseren? Mag de vader zijn mond niet meer opendoen? Krijgt hij een boete als hij de naam van zijn dochter noemt? Moet hij in het gevang? :nut:
Een openbare en harde breuk is volgens mij dat er een verklaring van Meghan komt dat ze het contact met haar vader verbreekt. Dan is er in elk geval officieel gezegd dat hij kan roepen wat hij wil, maar dat er geen reactie komt.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Alle reacties Link kopieren
Fleurtje_5 schreef:
02-08-2018 13:08
De Oueen heeft gesproken. Petje af voor de queen.


De Queen heeft genoeg van Thomas Markle http://a.msn.com/07/nl-nl/BBLnRXD?ocid=se
..........
Naar verluid heeft de koningin drie oplossingen geopperd: 1. Meghan herstelt het contact met haar vader, 1. Een bemiddelaar probeert het probleem op te lossen, 3. er komt een openbare en harde breuk. “Want er dreigt een onhoudbare sfeer te ontstaan die slecht is voor het imago van de koninklijke familie en de echtgenote van prins Harry.”
...........
De Queen heeft trouwens niet gesproken, maar 'een bron dicht bij Buckingham Palace' heeft deze opties genoemd. In bijvoorbeeld dit artikel worden de punten genoemd die in het Nederlandstalige stukje ook opgesomd worden: www.express.co.uk/news/royal/997179/Meg ... iew-latest

Daarin staat: “If this carries on I wouldn’t be surprised if the Queen herself gets involved and bangs a few heads together.” Dus zij heeft er (voor zover je Express als serieuze bron kunt opvatten) officieel nog niets over gezegd.

Gelukkig wordt ze gesteund door Kate: In the wake of her estranged father’s explosive rants to the media, Meghan has been reportedly leaning on her sister-in-law Kate, Duchess of Cambridge, who has been a “pillar of support”. A royal source said: “Kate’s well aware of what Meghan is going through. “Her family has been dragged through the tabloids and she knows it’s not nice. She’s made a big effort to be kind to Meghan and look out for her."
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven