Entertainment alle pijlers

Prins Harry en Meghan Markle zijn getrouwd!

24-07-2018 13:59 3103 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat het nieuwbakken getrouwde stel de gemoederen nogal bezig houdt, hier een nieuw topic!

Afbeelding

Link naar het nieuwe topic: 'Prins Harry en Meghan Markle zijn getrouwd! Deel 2'

entertainment/prins-harry-en-meghan-mar ... ges/455646
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Leuk! Hier zie je de foto's die geplaatst zijn op een rijtje:

www.cosmopolitan.com/entertainment/a226 ... -birthday/
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Alle reacties Link kopieren
DG2015 schreef:
06-08-2018 13:02
Leuk! Hier zie je de foto's die geplaatst zijn op een rijtje:

www.cosmopolitan.com/entertainment/a226 ... -birthday/

Ik zag Camilla met een softijsje. achhhhh, Ik wil nu ook een softijsje (foto in map Clarence house. Ik vind Charles en Camilla toch zo leuk samen)
fleurtje_5 wijzigde dit bericht op 06-08-2018 23:12
10.95% gewijzigd
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Zo zie je dat je met gesloten mond ook een statement kunt afgeven.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Alle reacties Link kopieren
Miskotto schreef:
06-08-2018 14:47
Zo zie je dat je met gesloten mond ook een statement kunt afgeven.
Precies.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Alle reacties Link kopieren
Foto’s van de Van Straubenzee Wedding. Ziet er relaxed uit, zeker vergeleken met die van Harry en Meghan.
(Zou het niet zo zijn dat Meghan gedekte kleuren draagt naar bruiloften om daarmee wat op de achtergrond te raken?)

https://www.mirror.co.uk/news/uk-news/g ... e-13032246
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
DG2015 schreef:
06-08-2018 14:54
Foto’s van de Van Straubenzee Wedding. Ziet er relaxed uit, zeker vergeleken met die van Harry en Meghan.
(Zou het niet zo zijn dat Meghan gedekte kleuren draagt naar bruiloften om daarmee wat op de achtergrond te raken?)

https://www.mirror.co.uk/news/uk-news/g ... e-13032246
Meestal is het wel gebruikelijk je extra eenvoudig te kleden op een huwelijk als je zelf bekend bent om niet de aandacht af te leiden van de bruid. Maar in dit geval dragen de andere gasten die ik op de foto's kan zien juist allemaal lichte kleuren en bloemenprintjes, dus dan steekt Meghan nog steeds duidelijk af, als enige dame in het donker... :O
Alle reacties Link kopieren
DG2015 schreef:
06-08-2018 13:02
Leuk! Hier zie je de foto's die geplaatst zijn op een rijtje:

www.cosmopolitan.com/entertainment/a226 ... -birthday/
:rofl:

Die tekst ook, their friendship status is LYLAS, :rofl:

Ik vind het echt hartverwarmend om te zien hoe dat altijd zo stijf genoemde koningshuis nu zo massaal Meghan omarmt en als een blok achter en om haar heen staat.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
fashionvictim schreef:
06-08-2018 15:20
:rofl:

Die tekst ook, their friendship status is LYLAS, :rofl:

Ik vind het echt hartverwarmend om te zien hoe dat altijd zo stijf genoemde koningshuis nu zo massaal Meghan omarmt en als een blok achter en om haar heen staat.
Blijkbaar vinden zij het ook sneu voor haar, ze zal zich toch ook wel doodschamen? Geukkig heeft het Engelse koningshuis ervaring met vervelende mensen.
Maar wat vind jij van die vader met zijn vele gepraat? En vooral de uitspraak dat hij zal blijven praten totdat ze hem accepteren, en dat hij ieder gesprek wat hij ooit met H&M zal voeren direct zal doorbrieven aan de media.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Alle reacties Link kopieren
DG2015 schreef:
06-08-2018 14:54
Foto’s van de Van Straubenzee Wedding. Ziet er relaxed uit, zeker vergeleken met die van Harry en Meghan.
(Zou het niet zo zijn dat Meghan gedekte kleuren draagt naar bruiloften om daarmee wat op de achtergrond te raken?)

https://www.mirror.co.uk/news/uk-news/g ... e-13032246

Heel leuke foto's. Heel leuk bruidspaar. De foto's van het bruidspaar op de fiets vind ik geweldig mooi. En dat boeket vind ik ook prachtig.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
the-dowager schreef:
06-08-2018 15:15
Meestal is het wel gebruikelijk je extra eenvoudig te kleden op een huwelijk als je zelf bekend bent om niet de aandacht af te leiden van de bruid. Maar in dit geval dragen de andere gasten die ik op de foto's kan zien juist allemaal lichte kleuren en bloemenprintjes, dus dan steekt Meghan nog steeds duidelijk af, als enige dame in het donker... :O

Inderdaad, je niet in het wit of uitbundig te kleden op een bruiloft. Maar zwart in de zomer? Op de bruiloft van Harry en Megan waren de gasten toch ook allemaal prachtig en gekleurd gekleed. De jurk van Megan leek me wel een lekker luchtig stofje én stijlvol.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Miskotto schreef:
06-08-2018 19:04
Blijkbaar vinden zij het ook sneu voor haar, ze zal zich toch ook wel doodschamen? Geukkig heeft het Engelse koningshuis ervaring met vervelende mensen.
Maar wat vind jij van die vader met zijn vele gepraat? En vooral de uitspraak dat hij zal blijven praten totdat ze hem accepteren, en dat hij ieder gesprek wat hij ooit met H&M zal voeren direct zal doorbrieven aan de media.

Triest.triest en nog eens triest. Dat laatste stukje kan ik me haast niet voorstellen dat hij dat heeft gezegd of van plan is te doen want dan is een poging ooit een gesprek te hebben bij voorbaat al helemaal verkeken.
Ik vind dat de vader de eer aan zichzelf moet houden en haar los laten. Dat word nooit meer wat.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Miskotto schreef:
06-08-2018 14:47
Zo zie je dat je met gesloten mond ook een statement kunt afgeven.

Omdat Megan er niets over zegt bedoel je?
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
koreana schreef:
05-08-2018 11:09
Doria lijkt mij ook echt een lieve vrouw.
Volgens mij won Vader Markle op enig moment de loterij en kon hij een goede middelbare school voor Meghan betalen.
Dat is in Amerika erg belangrijk, vooral als je dan naar een goede college of university wil.

Leeftijdtechnisch klopt het.
Haar ouders waren toen al uit elkaar, volgens mij toen Meghan 6 was.

Dat wist ik niet. Dan heeft hij het gewonnen geld wel goed besteed.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Fleurtje_5 schreef:
06-08-2018 23:26
Omdat Megan er niets over zegt bedoel je?
Ook, maar ik doelde meer op alle lieve tweets van de koninlijke familie aan Meghan op haar verjaardag, zelfs van the Queen, hiermee geven ze vind ik wel een signaal af aan al die haters.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Alle reacties Link kopieren
Fleurtje_5 schreef:
06-08-2018 23:25
Triest.triest en nog eens triest. Dat laatste stukje kan ik me haast niet voorstellen dat hij dat heeft gezegd of van plan is te doen want dan is een poging ooit een gesprek te hebben bij voorbaat al helemaal verkeken.
Ik vind dat de vader de eer aan zichzelf moet houden en haar los laten. Dat word nooit meer wat.



Hij is doorgeschoten in zijn boosheid en daarmee heeft hij veel kapot gemaakt, en hij heeft Meghans vertrouwen geschonden terwijl zij deze nu ze Hertogin is juist zo goed kan gebruiken omdat er weinig mensen zijn die ze nog echt kan vertrouwen, en dat noemt zich je vader.

-Uithalen naar de koninklijke familie.
-Diana benoemen ( terwijl hij moet weten hoe gevoelig dit onderwerp is)
-Uitspraken alsin zonder mij was Meghan niks.

Allemaal zeer pijnlijk, en ja grote kans dat als H&M een kind krijgen dat hij niet welkom is op de doop, Doria daarentegen weer wel, had hij gewoon normaal gedaan dan had hij ook een rol in het leven van zijn dochter gehad.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Alle reacties Link kopieren
Miskotto schreef:
07-08-2018 13:13
Ook, maar ik doelde meer op alle lieve tweets van de koninlijke familie aan Meghan op haar verjaardag, zelfs van the Queen, hiermee geven ze vind ik wel een signaal af aan al die haters.

Een signaal toch eigenlijk alleen aan de familie van Megan. Nadat Megan de keuze had gekregen te kiezen uit drie opties, omdat de vader boos bleef omdat hij genegeerd werd. Megan maakte de beslissing om te kappen met haar vader. Dát besluit moet natuurlijk wel 'bloemig' gemaakt worden. Ik vind het wel een heftig besluit om te kappen met de vader, echt wel, maar als hij zo raar doet en zegt dat hij elk gesprek zou doorspelen aan de media, dan kan ik het besluit wel begrijpen.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Miskotto schreef:
07-08-2018 13:26



Hij is doorgeschoten in zijn boosheid en daarmee heeft hij veel kapot gemaakt, en hij heeft Meghans vertrouwen geschonden terwijl zij deze nu ze Hertogin is juist zo goed kan gebruiken omdat er weinig mensen zijn die ze nog echt kan vertrouwen, en dat noemt zich je vader.

-Uithalen naar de koninklijke familie.
-Diana benoemen ( terwijl hij moet weten hoe gevoelig dit onderwerp is)
-Uitspraken alsin zonder mij was Meghan niks.

Allemaal zeer pijnlijk, en ja grote kans dat als H&M een kind krijgen dat hij niet welkom is op de doop, Doria daarentegen weer wel, had hij gewoon normaal gedaan dan had hij ook een rol in het leven van zijn dochter gehad.

Daar heb je helemaal gelijk in.

Alleen die laatste regel betwijfel ik. Zij had al geen contact met hem vóór dat Harry in de schijnwerper kwam.
fleurtje_5 wijzigde dit bericht op 07-08-2018 13:39
0.61% gewijzigd
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
'Meghan komt niet naar Emmy Awards' http://a.msn.com/07/nl-nl/BBLB2Az?ocid=se
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Fleurtje_5 schreef:
07-08-2018 13:37
Daar heb je helemaal gelijk in.

Alleen die laatste regel betwijfel ik. Zij had al geen contact met hem vóór dat Harry in de schijnwerper kwam.
Dan had hij in elk geval nog een kans gemaakt.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Alle reacties Link kopieren
Fleurtje_5 schreef:
07-08-2018 13:37
Daar heb je helemaal gelijk in.

Alleen die laatste regel betwijfel ik. Zij had al geen contact met hem vóór dat Harry in de schijnwerper kwam.
Oh dat had ik niet begrepen, hoe lang voor het huwelijk heeft ze haar vader niet gesproken dan? Desondanks wilde ze hem toch een rol geven.in haar leven.o.a door haar naar het altaar te brengen, wanneer hij binnenkort is afgekoeld dan zal hij beseffen wat hij allemaal kapot heeft gemaakt.
Helaas vond de oud butler van Diana het nodig om Meghan te waarschuwen voor het leven als royal, en dat de koninklijke familie wat meer aandacht moet besteden aan naasten van degene met wie ze trouwen, ik dacht het is weer te lang stil geweest dus hij moet weer van zich laten horen, en wat hij zegt is weer koren op de molen van.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Alle reacties Link kopieren
https://youtu.be/qN8EJDjU1DY How much money is Thomas Markle worth?

Hij won inderdaad 750,000 dollar in de California Staatsloterij
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Fleurtje_5 schreef:
25-07-2018 14:04
Moet een prins zich dan maar aanpassen aan een actrice? :-? o_o

De Zweedse prins Philip trouwde met Sofia Hellqvist nadat ze eerst samen woonden
(zij was voorheen lingeriemodel en stripper) Ik vind het een prachtig koppel. Ze passen perfect bij elkaar, ik kan er uren naar kijken. Maar nooit had prins Philip zich kunnen aanpassen aan het leven van zijn echtgenote als stripper. Waarom zou Harry zich dan moeten aanpassen aan een Amerikaanse actrice?

https://youtu.be/d-2ZCpLP1xc Prince Carl Philip and Princess Sofia of Sweden

https://youtu.be/2oZJ5eldbfU Kate Middleton vs Sofia Hellqvist

https://youtu.be/8QY6Ypo9Qvc Prince Carl Philip, Princess Sofia and Prince Alexander
Sofia heeft ook de nodige veranderingen moeten ondergaan, zo moest ze meerdere tatoeages laten verwijderen en haar haar ontkleuren en afscheid nemen van spray tan.

maar idd ze zijn een prachtig koppel :love:

zag niet dat dit een nieuw topic was :$ verkapte TVP :nut:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Wat ik ook zo'n mooi paar vind zijn Frederik en Mary van Denemarken

https://youtu.be/h_yLKhKIyS0 De Deense kroonprins Frederik en zijn Mary (Tranen van geluk bij Frederik)

Mary is Australische maar spreekt prachtig Deens voor de 50-ste verjaardag van prins Fredrik.

https://youtu.be/Wm6LYIgXH2c
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Naar verluidt ( Story) gaat Meghan eind van de maand naar Amerika om haar vader op te zoeken, heeft die doordrammer toch zijn zin he.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Alle reacties Link kopieren
Dat staat in de Story? :biggrin: We zullen het zien. Ik geloof er niets van.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven