Entertainment alle pijlers

Prins Harry en Meghan Markle zijn getrouwd!

24-07-2018 13:59 3103 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat het nieuwbakken getrouwde stel de gemoederen nogal bezig houdt, hier een nieuw topic!

Afbeelding

Link naar het nieuwe topic: 'Prins Harry en Meghan Markle zijn getrouwd! Deel 2'

entertainment/prins-harry-en-meghan-mar ... ges/455646
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Die Samantha heeft echt borderline of zo
Alle reacties Link kopieren
freja schreef:
15-02-2019 18:22
Een hoog Jerry Springer-gehalte, het verbaast mij dan ook niet dat zij geen legitieme redenen kan bedenken.
Dit
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Miskotto schreef:
15-02-2019 18:20
And the story continues:

George Clooney heeft het lef gehad om ( zonder namen te noemen) zich uit te laten over wat hij vind dat Meghan zo word behandeld.
En natuurlijk is daar gelijk Samantha die het nodig vond de volgende tweet de wereld in te sturen.

‘Hey Looney Clooney!,’ tweette ze. ‘Your lawyer wife should have taught you not to make statements without full facts.’ Hierna tweette ze “I doubt #GeorgeClooney would ghost his mother for no legitimate reason. Be quiet Georgie.”

Het is Samantha allang niet meer te doen om een goede band met Meghan te krijgen, en blijkbaar vind Samantha dus dat Meghan geen legitieme reden heeft om met haar vader te breken,
En dan ook nog be quiet Georgie : :woa: waar haalt zij het lef vandaan om anderen te sommeren te zwijgen.

Ik las dit stukje op Marie Claire:

Samantha heeft een tweet geplaatst. 'Je advocaatvrouw had je moeten leren geen uitspraken te doen zonder volledige feiten.'

Ze vervolgde later: 'Ik betwijfel of George Glooney zijn moeder zou spooken zonder een legitieme reden. Wees stil Georgie. '
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Het interview met George:

WHO WORLD EXCLUSIVE: George Clooney just confirmed Meghan Markle and Prince Harry's royal baby godfather news https://www.who.com.au/george-clooney-r ... ince-harry via @

He continued, "She’s a woman who is seven months pregnant and she has been pursued and vilified and chased in the same way that Diana was and its history repeating itself.

"We’ve seen how that ends.
I can’t tell you how frustrating that is, just seeing them broadcast a letter from a daughter to a father, she’s getting a raw deal there and I think it’s irresponsible and I’m surprised by that."



Ik las vorige week op het andere topic dat op een twitteraccount echt lelijke dingen waren geschreven over Meghan. Ik kan me niet herinneren dat er op diezelfde manier op Diana werd gereageerd. Diana werd wel achtervolgd door de papparazie voor nieuwtjes, maar ik kan me geen een bericht herinneren van die aard.

Samantha moet Meghan los laten, helemaal los, want dit werkt alleen maar averechts ook al heeft ze gelijk dat een advocaat geen feiten moet noemen zonder feiten. Op deze manier komt het toch nooit meer goed tussen haar en Meghan.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Billy_Mean schreef:
15-02-2019 18:24
Ik vind Kate nog steeds beeldschoon :heart:

Ze is ook beeldschoon. Hoewel deze prachtige jurk haar bovenlijf plet.

Afbeelding
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
freja schreef:
15-02-2019 18:22
Een hoog Jerry Springer-gehalte, het verbaast mij dan ook niet dat zij geen legitieme redenen kan bedenken.

Precies, Meghan staat hier zooooo ver boven, Samantha wil zo graag dat het goed komt, maar het enige wat ze doet is olie op het vuur gooien.
George Clooney heeft geen namen genoemd in zijn intervieuw, maar gewoon het feit dat hij in kamp Mehgan is, maakt dat Samantha gelijk haar stem moet laten horen.
Misschien is Samantha eigenlijk gewoon een zielige vrouw zonder leven die niets om handen heeft, waardoor ze zeeen van tijd heeft om te focussen op Meghan.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Toen Diana leefde waren we ook nog niet zo actief op twitter, kan ik me herinneren.
Alle reacties Link kopieren
Fleurtje_5 schreef:
15-02-2019 19:12
Ze is ook beeldschoon. Hoewel deze prachtige jurk haar bovenlijf plet.

Afbeelding
Iets meer boobs zou in deze jurk mooi zijn maar bij Kate zie ik het eigenlijk nooit zo omdat haar gezicht zo opvalt.
Ik vind haar mooier dan Meghan maar denk dat de meesten dat niet met me eens zijn.
Alle reacties Link kopieren
Betty_Slocombe schreef:
15-02-2019 20:48
Toen Diana leefde waren we ook nog niet zo actief op twitter, kan ik me herinneren.
Toen moesten we nog in het echt met mensen over anderen roddelen :P
Billy_Mean schreef:
15-02-2019 21:39
Iets meer boobs zou in deze jurk mooi zijn maar bij Kate zie ik het eigenlijk nooit zo omdat haar gezicht zo opvalt.
Ik vind haar mooier dan Meghan maar denk dat de meesten dat niet met me eens zijn.
Klopt. Mooie vrouw maar niet speciaal. Meghan als mixje met prachtige sproeten en een volle mond vind een meer unieke schoonheid.
Alle reacties Link kopieren
Billy_Mean schreef:
15-02-2019 21:39
Iets meer boobs zou in deze jurk mooi zijn maar bij Kate zie ik het eigenlijk nooit zo omdat haar gezicht zo opvalt.
Ik vind haar mooier dan Meghan maar denk dat de meesten dat niet met me eens zijn.
Ik vind het eerlijk gezegd vooral jammer dat Kate en Meghan constant overal vergeleken worden.

Het is ook gewoon een saai cliché dat vrouwen altijd maar rivalen moeten zijn. Ik snap dat roddels kranten verkoopt enzo, maar verzin eens wat origineels zeg :)
Alle reacties Link kopieren
Positivevibes schreef:
15-02-2019 23:18
Ik vind het eerlijk gezegd vooral jammer dat Kate en Meghan constant overal vergeleken worden.

Het is ook gewoon een saai cliché dat vrouwen altijd maar rivalen moeten zijn. Ik snap dat roddels kranten verkoopt enzo, maar verzin eens wat origineels zeg :)
Daar heb je wel een punt.
Wat kleuren en belichting en stof met weefrichting kan doen.
Optisch bedrog in kleur. Donker op licht doet veel.
Het hoort bij het model van de jurk.

Dat zij de jurken van haar schoonmoeder draagt.
Is toch wel een statement voor mom dat ze er nog wel bij hoort en verder leeft.
Prinses Mabel Wisse droeg de verlovingsjurk van haar moeder. Is geen echte prinses, maar die droeg wel de koninklijke jurken van haar schoonmoeder.

Dat is familie en misschien hebben ze het voorbeeld gegeven aan het Britse koningshuis. Ja, Victoria heeft veel sterke kinderen gebaard.
Als je dat vergelijkt met de vorige generaties. Ze worden wel allemaal stokoud.
Zonder stokje en zonder rijbewijs, Schoonpapa heeft zijn rijbewijs ingeleverd.

Ja en dankzij kroonprins Charles mocht Harry met Meghan trouwen. Ondanks de scheiding. Wanneer is Meghan uitgeteld?
Ik volg het niet meer zo de laatste tijd.
Positivevibes schreef:
15-02-2019 23:18
Ik vind het eerlijk gezegd vooral jammer dat Kate en Meghan constant overal vergeleken worden.

Het is ook gewoon een saai cliché dat vrouwen altijd maar rivalen moeten zijn. Ik snap dat roddels kranten verkoopt enzo, maar verzin eens wat origineels zeg :)
Ik snap daarintegen weer niet dat die roddels verkopen, wie trapt daar nou in?

Zowel Kate als Meghan voegen wat toe aan het koningshuis, en volgens mij kunnen zij prima door een deur. Deze vrouwen hebben het niet nodig om elkaar als rivaal te zien.
Alle reacties Link kopieren
Sophiever schreef:
16-02-2019 11:16
Ik snap daarintegen weer niet dat die roddels verkopen, wie trapt daar nou in?
Kennelijk genoeg mensen. Kijk maar hoe vaak de dailymail ed ook hier op het forum aangehaald wordt als bron.
Zowel Kate als Meghan voegen wat toe aan het koningshuis, en volgens mij kunnen zij prima door een deur. Deze vrouwen hebben het niet nodig om elkaar als rivaal te zien.
Precies!
Alle reacties Link kopieren
Betty_Slocombe schreef:
15-02-2019 20:48
Toen Diana leefde waren we ook nog niet zo actief op twitter, kan ik me herinneren.


Maar Diana heeft het ook zwaar gehad hoor, weet je nog dat er werd gespeculeerd dat Harry niet van Charles was ? Een zwaardere beschuldiging kan je niet krijgen als getrouwde vrouw, in die documentaire van Diana 20 jaar na haar dood, vertelde Harry dat Diana vaak huilde omdat journalisten naar haar spuugden of haar uitscholden in de hoop dat ze zou reageren zodat ze daar weer een verhaal van konden maken.
Harry en William zijn dan ook absoluut geen fans van de media.
Maar Harry noch Meghan hebben een twitter, Insta of FB account, dus ik vraag me af of ze deze rottigheid wel lezen? Ik kan me ook zo voorstellen dat zij de "betere" kranten lezen, dus krijgen ze echt woord voor woord mee of meer vlagen alsin: Je zus en vader liepen weer eens leeg, of een stel racisten gjngen weer los hoor, waarna ze elkaar hoofdsdhuddend aankijken.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Ik denk dat zij helemaal geen kranten lezen maar een notabele hebben die verteld wat ze moeten weten.

Ik denk we dat ze social media hebben voor zichzelf.
Alle reacties Link kopieren
Miskotto schreef:
16-02-2019 17:52
Maar Diana heeft het ook zwaar gehad hoor, weet je nog dat er werd gespeculeerd dat Harry niet van Charles was ? Een zwaardere beschuldiging kan je niet krijgen als getrouwde vrouw, in die documentaire van Diana 20 jaar na haar dood, vertelde Harry dat Diana vaak huilde omdat journalisten naar haar spuugden of haar uitscholden in de hoop dat ze zou reageren zodat ze daar weer een verhaal van konden maken.
Harry en William zijn dan ook absoluut geen fans van de media.
Maar Harry noch Meghan hebben een twitter, Insta of FB account, dus ik vraag me af of ze deze rottigheid wel lezen? Ik kan me ook zo voorstellen dat zij de "betere" kranten lezen, dus krijgen ze echt woord voor woord mee of meer vlagen alsin: Je zus en vader liepen weer eens leeg, of een stel racisten gjngen weer los hoor, waarna ze elkaar hoofdsdhuddend aankijken.

O maar dat is nog niet zolang geleden zelfs op viva geschreven. Ik vind Harry precies zijn opa, de vader van Charles en een ietsie pietsie op de vader van Diana lijken.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
:roll:

Harry en William gaan hofhouding opsplitsen http://a.msn.com/07/nl-nl/BBTHgtR?ocid=se
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding

Haar kapsel heeft dezelfde kleur en structuur als de wolken in de lucht. Met een beetje fantasie zie je een gigantisch kapsel op het hoofd van queen Elizabeth.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Altijd een mooie lach.

Afbeelding
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
BBeyoncé en Jay Z voor een portret van 'koningin' Meghan.

Afbeelding

ps. Jammer dat B geen mooi topje kon vinden om aan te doen. Een man gaat toch ook niet op de foto met zijn gulp open.
fleurtje_5 wijzigde dit bericht op 22-02-2019 10:31
Reden: ps toegevoegd
21.14% gewijzigd
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Na een vriendinnenuitstapje weer terug naar huis. Als de bodygaurd nou die grote tas had gedragen dan had Meghan beide handen kunnen gebruiken.

Afbeelding
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Het gerucht gaat dat er in de versiering van de babyshower roze zat.
Alle reacties Link kopieren
We wachten rustig af.

ps. Ik zag vanavond op tv dat Meghan een babyshower had met vriendinnen, waaronder de vrouw van George Clooney, en Serena Williams, verdere namen weet ik even niet meer, en er werd een kar vol met bloemen geduwd, en veel dure cadeaus waren gegeven.

Afbeelding

prachtige foto in New York
fleurtje_5 wijzigde dit bericht op 24-02-2019 16:40
Reden: foto toegevoegd
19.35% gewijzigd
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven