Entertainment alle pijlers

Prins Harry en Meghan Markle zijn getrouwd!

24-07-2018 13:59 3103 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat het nieuwbakken getrouwde stel de gemoederen nogal bezig houdt, hier een nieuw topic!

Afbeelding

Link naar het nieuwe topic: 'Prins Harry en Meghan Markle zijn getrouwd! Deel 2'

entertainment/prins-harry-en-meghan-mar ... ges/455646
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Dit was mijn antwoord daarop:
:idee:
Fleurtje_5 schreef:
12-07-2019 13:59
hahahaha, Wie weet eten ze geen vlees :wtf: ??? of besluiten ze maar één kind op de wereld te zetten :wtf: ???....Milieubewust zijn (en uitdragen) kan op zó veel manieren :wtf: ?????
Kom nou toch. Ze hebben elke minuut een andere jurk, minstens 50 winterjassen in één winter, misschien wel 3000 paar hakken schoenen, leren schoenen en leren laarzen, en ontzettend veel leren tassen. Dat leer is heus niet gemaakt van de sappen van de paardenbloemen hoor. Dan de paardensport-racen-polo waar het koningshuis gek op is. Prima. Ik vind paardenmest voor de bloementuin ook helemaal prima, als die mest na een tijd uitgewerkt is, want de keutels van paarden hebben een bijtende geur, bevatten oa veel ammoniak en kunnen niet zomaar gebruikt worden. Geen vlees eten omdat ze milieu-bewust zijn? Waar heb je het dan nog over?

................
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Fleurtje_5 schreef:
03-08-2019 11:08
Iemand schreef er laatst over en toen dacht ik dat het een grap was. Maar het is echt zo.
Ik las het gisteren in de krant:


Prins Harry wil maximaal twee kinderen om positief bij te dragen aan de toekomst van de aarde https://www.volkskrant.nl/ts-bd3569b6 via @volkskrant
Makkelijk praten, Meghan tikt bijna de 40 aan.
Fleurtje_5 schreef:
03-08-2019 11:18
Dit was mijn antwoord daarop:
:idee:

Dus als je íets doet wat slecht is voor het milieu kun je eigelijk alles wel laten gaan. Ach joh, dan nemen we 5 kinderen, vliegen elke maand de hele wereld over, kopen nog 3 huizen erbij, kopen er ook nog wat sportauto's bij, etc. Als we dat allemaal doen (niemand is tenslotte perfect), is het heel snel afgelopen met de wereld, maar goed, dan zij we ook snel van het probleem af.
Alle reacties Link kopieren
Precies. Ze is vandaag 38 geworden. Dan pers je er niet meer een hele reeks kleintjes uit.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Alle reacties Link kopieren
https://www.instagram.com/p/B0u59igFbIM/?hl=en
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Alle reacties Link kopieren
Sophiever schreef:
03-08-2019 20:50
Makkelijk praten, Meghan tikt bijna de 40 aan.

:bunny:
Ze is inderdaad 38 geworden. Tot voor kort was 37 geen punt voor een kindje, waarom zou 38 dan wel in eens 'bijna 40' zijn.. Ze is aan niemand uitleg verschuldigd of ze een, twee of drie kinderen wil. Maar zeggen dat ze misschien maar een kind nemen omdat het beter voor de aarde is terwijl ze zo verspillend leven, 50 of 80 winterjassen in één winter vind ik grote verspilling, misschien wel 300 paar schoenen en laarzen, voor elke zucht een leren tasje etc.etc. vind ik ook niet goed voor de aarde. Als dat werkelijk de reden zou zijn dan vind ik een kind wel waardevoller voor de aarde dan die hele garderobe, de paardenraces met alles er op en eraan, dikke auto's en vliegtuiguitjes.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Ik ken wel meer vrouwen die achter in de 30 zijn en nog een gezond kind op de wereld zetten. Zo zijn er ook een rits BN'ers.
Dus waarom Meghan niet? Als ze snel zwanger is zou ze er in theorie nog wel 2 op de wereld kunnen zetten.
Alle reacties Link kopieren
nerdopviva schreef:
03-08-2019 20:59
Dus als je íets doet wat slecht is voor het milieu kun je eigelijk alles wel laten gaan. Ach joh, dan nemen we 5 kinderen, vliegen elke maand de hele wereld over, kopen nog 3 huizen erbij, kopen er ook nog wat sportauto's bij, etc. Als we dat allemaal doen (niemand is tenslotte perfect), is het heel snel afgelopen met de wereld, maar goed, dan zij we ook snel van het probleem af.

:yawnee: Hoeveel mensen ken jij die dat doen?
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
minnimouse schreef:
05-08-2019 23:06
Ik ken wel meer vrouwen die achter in de 30 zijn en nog een gezond kind op de wereld zetten. Zo zijn er ook een rits BN'ers.
Dus waarom Meghan niet? Als ze snel zwanger is zou ze er in theorie nog wel 2 op de wereld kunnen zetten.
Dit.

Als Kate nu in verwachting zou zijn van een vierde kindje dan zou je niemand horen over haar leeftijd. Terwijl Kate even oud is als Meghan.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Fleurtje_5 schreef:
05-08-2019 23:09
:yawnee: Hoeveel mensen ken jij die dat doen?

Volgens mij snap je heus wel wat ik bedoel.

Er wordt nu veel gezegd dat Harry en Meghan hypocriet zijn. Ik vraag me af waarom? Ze zeggen alleen maar dat ze het bij maximaal twee kinderen houden in verband met het milieu. Ja, ze zijn op andere vlakken minder milieuvriendelijk. Zijn ze dan hypocriet of doen ze op hun manier ook hun best?

Overigens zijn we in het westen allemaal op de een of andere manier minder milieuvriendelijk. Ik heb zonnepanelen en eet minder vlees. Maar we hebben wel twee auto's. Ben ik dan ook hypocriet? Alle beetjes helpen toch? Of geldt dat niet voor Harry en Meghan? Wie weet wat ze verder nog doen trouwens, misschien doen ze wel veel meer dan jij en ik.
Alle reacties Link kopieren
DG2015 schreef:
04-08-2019 19:40
Precies. Ze is vandaag 38 geworden. Dan pers je er niet meer een hele reeks kleintjes uit.
Zij kan makkelijk nog 2 kinderen krijgen als ze dat wil, dat gezeur ook altijd over leeftijd.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Alle reacties Link kopieren
Miskotto schreef:
06-08-2019 10:42
Zij kan makkelijk nog 2 kinderen krijgen als ze dat wil, dat gezeur ook altijd over leeftijd.
Ja hoor, dat kan best. Ik zeg alleen dat het geen groot gezin zal worden.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Alle reacties Link kopieren
nerdopviva schreef:
06-08-2019 09:51
Volgens mij snap je heus wel wat ik bedoel.

Er wordt nu veel gezegd dat Harry en Meghan hypocriet zijn. Ik vraag me af waarom? Ze zeggen alleen maar dat ze het bij maximaal twee kinderen houden in verband met het milieu. Ja, ze zijn op andere vlakken minder milieuvriendelijk. Zijn ze dan hypocriet of doen ze op hun manier ook hun best?

Overigens zijn we in het westen allemaal op de een of andere manier minder milieuvriendelijk. Ik heb zonnepanelen en eet minder vlees. Maar we hebben wel twee auto's. Ben ik dan ook hypocriet? Alle beetjes helpen toch? Of geldt dat niet voor Harry en Meghan? Wie weet wat ze verder nog doen trouwens, misschien doen ze wel veel meer dan jij en ik.

In dit geval vind ik hun hypocriet van de allerbovenste plank. Ik kan alleen herhalen van wat ik er van vind:


Ze is inderdaad 38 geworden. Tot voor kort was 37 geen punt voor een kindje, waarom zou 38 dan wel in eens 'bijna 40' zijn.. Ze is aan niemand uitleg verschuldigd of ze een, twee of drie kinderen wil. En als het niet meer lukt vanwege de leeftijd of de overgang-of-wat-dan-ook dan is dat nou eenmaal zoals het is. Klaar.

Maar zeggen dat ze misschien (nog) maar een kind nemen omdat het beter voor de aarde is terwijl ze zo verspillend leven, 50 of 80 winterjassen in één winter vind ik grote verspilling, misschien wel 300 paar schoenen en laarzen, voor elke zucht een leren tasje etc.etc. vind ik ook niet goed voor de aarde. Als dat werkelijk de reden zou zijn dan vind ik een kind wel waardevoller voor de aarde dan die hele garderobe, de paardenraces met alles er op en eraan, dikke auto's en vliegtuiguitjes.Dan zou ik eerder de zaken omdraaien. Liever een kindje, dan 300 of 3000 paar schoenen, 500 tasjes en twintig paardenraces.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Kinderen waren voor Meghan toch al eerder een punt? Man moest professionals inhuren om haar lijf terug te krijgen. Volgens mij had Harry in het verleden juist aangegeven wel een groot gezin te willen. Hoe dan ook lijkt het milieu me niet iets wat de grootste invloed heeft op hun keuze hierin.
minnimouse schreef:
05-08-2019 23:06
Ik ken wel meer vrouwen die achter in de 30 zijn en nog een gezond kind op de wereld zetten. Zo zijn er ook een rits BN'ers.
Dus waarom Meghan niet? Als ze snel zwanger is zou ze er in theorie nog wel 2 op de wereld kunnen zetten.
Wel 15 als ze even door wil gaan. Ik denk alleen niet dat ze dat willen.
Alle reacties Link kopieren
Meghan kan niet meer tegen alle kritiek: “Ach, ik kan niets goed doen voor dat volk“ zou ze hebben gezegd tegen medewerkers van Vogue, zie onderstaande link.
Harry zal het moeilijk hebben als hij Meghan hiertegen wil beschermen.

Was er al niet niet sprake van dat Harry en Meghan een huis in Los Angeles zouden kopen?
Als een soort retreat.

https://www.libelle.nl/mensen/meghan-markle-kritiek-2/
De toekomst is niet meer wat het was
Alle reacties Link kopieren
nerdopviva schreef:
06-08-2019 09:51
Volgens mij snap je heus wel wat ik bedoel.

Er wordt nu veel gezegd dat Harry en Meghan hypocriet zijn. Ik vraag me af waarom? Ze zeggen alleen maar dat ze het bij maximaal twee kinderen houden in verband met het milieu. Ja, ze zijn op andere vlakken minder milieuvriendelijk. Zijn ze dan hypocriet of doen ze op hun manier ook hun best?

Overigens zijn we in het westen allemaal op de een of andere manier minder milieuvriendelijk. Ik heb zonnepanelen en eet minder vlees. Maar we hebben wel twee auto's. Ben ik dan ook hypocriet? Alle beetjes helpen toch? Of geldt dat niet voor Harry en Meghan? Wie weet wat ze verder nog doen trouwens, misschien doen ze wel veel meer dan jij en ik.
Ik geloof echt niet dat ze voor 2 kinderen kiezen vanwege het milieu.
Alle reacties Link kopieren
mdh schreef:
10-08-2019 18:06
Meghan kan niet meer tegen alle kritiek: “Ach, ik kan niets goed doen voor dat volk“ zou ze hebben gezegd tegen medewerkers van Vogue, zie onderstaande link.
Harry zal het moeilijk hebben als hij Meghan hiertegen wil beschermen.

Was er al niet niet sprake van dat Harry en Meghan een huis in Los Angeles zouden kopen?
Als een soort retreat.

https://www.libelle.nl/mensen/meghan-markle-kritiek-2/

Ik dacht dat Meghan geen berichten las. Ze had haar socialmedia al opgezegd toen ze pas met Harry was. Toch?

Zou pa-Thomas dan toch gelijk hebben gehad toen hij zei dat hij zich zorgen maakte over Meghan?
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat Meghan toch wel op de hoogte gesteld wordt van wat de tendens is van de berichtgeving in de pers en de publieke opinie in het algemeen.
De publieke optredens en soms ook zaken die meer privé zijn dragen toch bij aan de beeldvorming.

De Royals reageren wel degelijk op de publieke opinie en proberen die bij te stellen door hun publieke optredens.
De polo-picknick en het gezamenlijke bezoek aan Wimbledon waren m.i. bedoeld om geruchten over de vermeende ruzie tussen Kate en Meghan de wereld uit te helpen.
De toekomst is niet meer wat het was
Alle reacties Link kopieren
Avonturier Bear Grylls wint Britse zeilrace van prins William en Kate https://www.nu.nl/achterklap/5976282/av ... -kate.html

Afbeelding
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
BBC News - King's Cup: William finishes ahead of Kate in yacht race https://www.bbc.com/news/uk-england-hampshire-49283051


Afbeelding


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
mdh schreef:
10-08-2019 18:06
Meghan kan niet meer tegen alle kritiek: “Ach, ik kan niets goed doen voor dat volk“ zou ze hebben gezegd tegen medewerkers van Vogue, zie onderstaande link.
Harry zal het moeilijk hebben als hij Meghan hiertegen wil beschermen.

Was er al niet niet sprake van dat Harry en Meghan een huis in Los Angeles zouden kopen?
Als een soort retreat.

https://www.libelle.nl/mensen/meghan-markle-kritiek-2/
Het lijkt me ook echt een verschrikkelijk leven. Altijd en eeuwig commentaar aanhoren. Doe je A, dan had je B moeten doen en doe je B, dan had je A moeten doen.

En die Britse pers is meedogenloos.
Alle reacties Link kopieren
Video waarop Kate haar dochter vraagt om te zwaaien maar Charlotte steekt de tong uit. De mensen moeten er om lachen.

Kate shows her sea legs as she and Wills go head-to-head at Regatta https://www.thesun.co.uk/news/9679853/k ... sle-wight/
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Ik vraag me af Meghan wel goed heeft ingeschat hoe vernietigend de Britse pers is.
Harry heeft dat uiteraard besproken na de ervaring die zijn moeder had, tot aan haar dood toe.

William heeft het wel eens met Harry over gehad of Harry niet te snel van stapel liep in zijn relatie met Meghan.
William en Kate hebben jarenlang een relatie gehad en zijn ook nog kort uit elkaar geweest alvorens te trouwen.
Bij Harry en Meghan is het allemaal erg snel gegaan.

En leuk, die zeilrace Fleurtje!
De toekomst is niet meer wat het was
Ja wij vinden die zeilrace foto's leuk. Als je leest wat Charlotte over zich krijgt omdat ze haar tong uitsteekt. :sick:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven