Entertainment alle pijlers

Prins Harry en Meghan Markle zijn getrouwd!

24-07-2018 13:59 3103 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat het nieuwbakken getrouwde stel de gemoederen nogal bezig houdt, hier een nieuw topic!

Afbeelding

Link naar het nieuwe topic: 'Prins Harry en Meghan Markle zijn getrouwd! Deel 2'

entertainment/prins-harry-en-meghan-mar ... ges/455646
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
juliaaana schreef:
18-08-2019 21:24
De kleren die ze bij officiële gelegenheden dragen, zijn vaak in bruikleen. Schoenen niet, maar die dragen ze vaker.
Als ze te vaak hetzelfde dragen is het commentaar ook niet mals.
Ze kunnen het volgens mij nooit goed doen.

In bruikleen? Van wie zullen ze kleren dan 'lenen' als ze een vakantievilla van 131.000 euro per week kunnen betalen?

Over het algemeen vind iedereen op dit topic het mooi wat de koninklijke hoogheden dragen. Vooral Camilla vind ik meestal heel stijlvol gekleed. Ik zeg niet dat ze elke zondag of elke trouwerij hetzelfde moeten dragen. Maar ongeveer vijftig winterjassen in één winter?

Eén keer vond ik een kledingstuk van Meghan echt verschrikkelijk lelijk, maar dat 'ontwerp' was ontworpen door een kennis of vriendin van Meghan, Dat droeg Meghan toen ze nog lang niet samen was met Harry.
Dus commentaar kan iedereen krijgen ook al zijn ze niet met een prins samen, of ook al wonen ze in het buitenland....hihihi ze wonen in het buitenland. :mrgreen:
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
the_Wicked_Witch schreef:
19-08-2019 12:24
Als ik hen was vertrok ik naar het buitenland. Jemig, wat krijgen die mensen een bagger over zich heen zeg.
Waar?
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Fleurtje_5 schreef:
19-08-2019 13:54
Waar?

Overal zo'n beetje.
Alle reacties Link kopieren
*TanteSjaan* schreef:
19-08-2019 13:33
Ik denk eerlijk gezegd dat ze nog redelijk gespaard worden. Als je zo hoog opgeeft over het milieu en het klimaat, je een politiek getinte mening verkondigt en dan drie keer achter elkaar met je privéjet vliegt, dan moet je niet verbaasd zijn als mensen daar een mening over hebben.
Precies dit.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
the_Wicked_Witch schreef:
19-08-2019 13:55
Overal zo'n beetje.

Ik zie het niet. Ik zie meer lovende reacties dan negatieve reacties.
Als er van de duizend reacties tien on-blije reacties zijn, dan zijn dat tien on-blije reacties maar nog altijd 990 lovende reacties. Het moet niet zo zijn dat die tien moeten zwijgen omdat ze alleen maar lovende reacties willen horen.

Dat beetje commentaar dat ze krijgen op dit topic valt reuze mee. Eigenlijk is het geen commentaar maar een mening.

Als iemand wil 'blinken en glimmen' met milieu-vriendelijk zijn, en daarvoor de pers gebruikt om dat te laten zien, dan kan er inderdaad iemand tussen zitten die daar iets anders van vind als ze juist het tegenoverstelde doen. Gelukkig dat het mag om er een mening over te hebben.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Ik vind het echt een beetje storend hoe negatief je telkens reageert. Wat hebben die mensen jou precies misdaan? Natuurlijk zul je niet op me reageren, maar goed, ik heb ook maar een mening, gelukkig mag dat.

Overigens is het heel normaal dat modehuizen kleding uitlenen aan beroemdheden. Dat doet men met sieraden ook.
Alle reacties Link kopieren
the_Wicked_Witch schreef:
19-08-2019 13:55
Overal zo'n beetje.

Effe terug te komen over "een mening mogen geven". Wanneer is iets een mening en wanneer een belediging? Ik heb me wel vaker verbaasd over het commentaar dat onze knappe kroonprinses elk jaar krijgt. Dat soort commentaar hoort inderdaad niet. En ook het commentaar dat er gegeven word over Sarah Ferguson en haar dochters (op het andere topic) verbaasd me zeer.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
the_Wicked_Witch schreef:
19-08-2019 13:25
Nee, dat denk ik ook niet.
Maar waarom zou je je in godsnaam in dienst van een land stellen wat alleen maar over je zeikt?
Afschuwelijk gewoon wat die mensen over zich heenkrijgen.
Harry heeft nauwelijks verplichtingen, maar wel heel veel voordelen van zijn status. Ze kunnen er ook voor kiezen om in de anonimiteit te leven, maar ze kiezen zelf voor een jetsetleven. Je weet dat als je in de spotlights staat iedere stap breed uitgemeten wordt in de pers.
Elton is er ook zat van: https://www.nu.nl/achterklap/5980603/el ... chten.html
Alle reacties Link kopieren
Fizz schreef:
19-08-2019 17:20
Harry heeft nauwelijks verplichtingen, maar wel heel veel voordelen van zijn status. Ze kunnen er ook voor kiezen om in de anonimiteit te leven, maar ze kiezen zelf voor een jetsetleven. Je weet dat als je in de spotlights staat iedere stap breed uitgemeten wordt in de pers.

Meghan stond al in de spotlights voordat Harry in haar leven kwam. Een goed betaalde baan als actrice was haar wens en haar eigen keuze.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Ha, een bijdrage doen aan Carbon Footprint is een soort moderne aflating.
Alle reacties Link kopieren
Fleurtje_5 schreef:
19-08-2019 23:00
Meghan stond al in de spotlights voordat Harry in haar leven kwam. Een goed betaalde baan als actrice was haar wens en haar eigen keuze.
Dus kiezen ze zelf voor de spotlights.
Alle reacties Link kopieren
mdh schreef:
14-08-2019 22:06
Ondanks hun bezorgdheid voor de leefbaarheid van de aarde, hebben Harry en Meghan een privéjet genomen om met Archie 5 dagen naar Ibiza te gaan tgv Meghan’s verjaardag.

https://www.dailymail.co.uk/femail/arti ... rchie.html
Wat misselijk makend zeg die reactie. Vele koningshuizen maken zich en public zorgen over het klimaat, maar toch hebben ze allemaal een eigen vliegtuig of ze maken gebruik van een vliegtuig uit de vriendenkring, Who cares?

Verwacht je dat ze in staat zijn een lijnvlucht te nemen,al die foto's op die websites en roddelblaadjes die je zo graag leest komen niet uit de lucht vallen.
Door o.a. de behoefte en nieuwsgierigheid bij met name vrouwen die weer eens gevoed worden met roddels en achterklap zodat de ze iemand die wel succesvol is kunnen afzeiken kunnen ze niet in alle rust eerste klas vliegen.

Hadden ze dat wel gedaan en een aantal beveiligers meegenomen en extra"lege stoelen" geboekt, had je ook wat te zeuren gehad.
Alle reacties Link kopieren
Fizz schreef:
19-08-2019 23:11
Dus kiezen ze zelf voor de spotlights.

Ja kunnen ze kiezen voor anonimiteit, wat een onzin zeg. Houd toch op.Wel blijven nadenken!
Alle reacties Link kopieren
Ja, echt logisch. Harry's moeders' dood is nota bene veroorzaakt door de paparazzi. En nu wordt verwacht dat hij zijn vrouw, die landelijk gepest wordt door diezelfde vreselijke media, en verse baby daar aan blootstelt? Tuurlijk niet.

Ik denk overigens dat zijzelf dolgraag gewoon normaal een ticket zouden boeken.
Niets staat ze in de weg om een normaal ticket te boeken. Ze kunnen bijvoorbeeld best business class vliegen in plaats van een privejet te pakken.

Ook staat niets ze in de weg om privé te vliegen, maar dan is het nogal hypocriet om anderen de les te lezen over het klimaat. Helemaal als je drie keer binnen een paar weken met je koninklijke bips in een privevliegtuig zit.
Alle reacties Link kopieren
ardni schreef:
20-08-2019 10:13
Wat misselijk makend zeg die reactie. Vele koningshuizen maken zich en public zorgen over het klimaat, maar toch hebben ze allemaal een eigen vliegtuig of ze maken gebruik van een vliegtuig uit de vriendenkring, Who cares?

Verwacht je dat ze in staat zijn een lijnvlucht te nemen,al die foto's op die websites en roddelblaadjes die je zo graag leest komen niet uit de lucht vallen.
Door o.a. de behoefte en nieuwsgierigheid bij met name vrouwen die weer eens gevoed worden met roddels en achterklap zodat de ze iemand die wel succesvol is kunnen afzeiken kunnen ze niet in alle rust eerste klas vliegen.

Hadden ze dat wel gedaan en een aantal beveiligers meegenomen en extra "lege stoelen" geboekt, had je ook wat te zeuren gehad.

Vele koningshuizen maken zich en public zorgen over het klimaat schrijf je, En zo hoort het. Maar vele koningshuizen gaan niet roepen dat ze maar één kind op de wereld willen zetten omdat ze de aarde niet willen uitputten. Dat kind poept als baby hoogstens een flinke lading voor een giga Buckingham-bloementuinbemesting.

Dat kind zou wel de aarde gaan uitputten als het leeft zoals zijn papa en mama dat doen, maar heey dat kindje kan niet zeggen 'ik neem geen papa of mama omdat ik de aarde niet wil uitputten met al die jetsetvlieg-ritjes en die miljoenen aan prullaria, schoenen en tassen" Ach dan stort goede vriend Elton John toch een leuk bedrag op een groene-rekening en dan is de vervuiling verdwenen.

Harry zou geen lijnvlucht kunnen nemen? Hij heeft onlangs gewoon een lijnvlucht genomen en de passagiers én Harry vonden het geweldig.

Prins Harry zat op een gewone vlucht en de passagiers waren er vol van https://www.welingelichtekringen.nl/ber ... l-van.html
fleurtje_5 wijzigde dit bericht op 20-08-2019 11:24
2.09% gewijzigd
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
*TanteSjaan* schreef:
20-08-2019 11:02
Niets staat ze in de weg om een normaal ticket te boeken. Ze kunnen bijvoorbeeld best business class vliegen in plaats van een privejet te pakken.
Natuurlijk staat er heel veel in de weg. Kom nou.
Ook staat niets ze in de weg om privé te vliegen, maar dan is het nogal hypocriet om anderen de les te lezen over het klimaat. Helemaal als je drie keer binnen een paar weken met je koninklijke bips in een privevliegtuig zit.
Een positief bericht de wereld insturen is iets anders dan anderen de les lezen.

Dan zou geen enkele celebrity meer iets over het klimaat kunnen zeggen en ik ben persoonlijk heel blij dat ze dat wél doen.
Tsja. Elk jaar leest Willem-Alexander braaf toespraken voor waarin het over duurzaamheid gaat en daarna vliegt hij naar een van zijn villa's. Maar dat is dan weer geen groot punt van discussie op dit forum.
Alles wat Markle doet is fout. Alleen Markle. Niemand anders. Ik vind dat heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel raar.
Alle reacties Link kopieren
Fleurtje_5 schreef:
20-08-2019 11:07
.....

Harry zou geen lijnvlucht kunnen nemen? Hij heeft onlangs gewoon een lijnvlucht genomen en de passagiers én Harry vonden het geweldig.

Prins Harry zat op een gewone vlucht en de passagiers waren er vol van https://www.welingelichtekringen.nl/ber ... l-van.html
Ik lees echt nergens dat Harry het geweldig vond. Ik lees dat hij aangegaapt werd en dat mensen het opvallend vinden dat deze kersverse papa er moe uitziet. Ik zou ook een jet nemen in zijn situatie.
Alle reacties Link kopieren
Betty_Slocombe schreef:
20-08-2019 11:21
Tsja. Elk jaar leest Willem-Alexander braaf toespraken voor waarin het over duurzaamheid gaat en daarna vliegt hij naar een van zijn villa's. Maar dat is dan weer geen groot punt van discussie op dit forum.
Alles wat Markle doet is fout. Alleen Markle. Niemand anders. Ik vind dat heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel raar.
Ohja en dit. Echt bizar. En absurd.
Alle reacties Link kopieren
Positivevibes schreef:
20-08-2019 11:00
Ja, echt logisch. Harry's moeders' dood is nota bene veroorzaakt door de paparazzi. En nu wordt verwacht dat hij zijn vrouw, die landelijk gepest wordt door diezelfde vreselijke media, en verse baby daar aan blootstelt? Tuurlijk niet.

Ik denk overigens dat zijzelf dolgraag gewoon normaal een ticket zouden boeken.

Soheey, Als je het hebt over nare beschuldigingen. De paparazzi is schuld aan de dood van Diana? en landelijk zou Meghan gepest worden??? Ik zie alleen lovende berichten over Meghan....behalve die laatste dat het stel hypocriet is vanwege hun milieugeroep, en dat is het ook.

Het volgende las ik in een artikel op QUOTE van een brandweerman die bij het ongeluk was om te helpen:

Achteraf zou bovendien blijken dat de bestuurder van de auto, Henri Paul, drie keer de maximale toegestane hoeveelheid alcohol achter de kiezen had

In een artikel van 24 sept. 2018 in de Telegraaf las ik:
.........
Volgens forensisch patholoog Shepherd.....
„Als ze haar gordel om had gehad, had ze na het ongeluk weg kunnen lopen met alleen maar een blauw oog en misschien een gebroken arm, meer niet.


Prinses Diana had ongeluk kunnen overleven https://www.telegraaf.nl/t/2590820/ via @telegraaf

Patholoog na nieuw onderzoek: Diana was niet zwanger https://www.ad.nl/buitenland/patholoog- ... haring_web

Princess Diana's fatal injury was 'tiny, just in the wrong place' https://mol.im/a/6894457 via @MailOnline
fleurtje_5 wijzigde dit bericht op 20-08-2019 11:40
7.98% gewijzigd
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Ja, dat Diana jarenlang achtervolgd is door paparazzi is gewoon onzin. Dat waren aardige journalisten die af en toe een fotootje wilden maken en heel braaf weer weggingen als het niet op prijs gesteld werd.
Alle reacties Link kopieren
Fleurtje_5 schreef:
20-08-2019 11:07
Vele koningshuizen maken zich en public zorgen over het klimaat schrijf je, En zo hoort het. Maar vele koningshuizen gaan niet roepen dat ze maar één kind op de wereld willen zetten omdat ze de aarde niet willen uitputten. Dat kind poept als baby hoogstens een flinke lading voor een giga Buckingham-bloementuinbemesting.

Dat kind zou wel de aarde gaan uitputten als het leeft zoals zijn papa en mama dat doen, maar heey dat kindje kan niet zeggen 'ik neem geen papa of mama omdat ik de aarde niet wil uitputten met al die jetsetvlieg-ritjes en die miljoenen aan prullaria, schoenen en tassen" Ach dan stort goede vriend Elton John toch een leuk bedrag op een groene-rekening en dan is de vervuiling verdwenen.

Harry zou geen lijnvlucht kunnen nemen? Hij heeft onlangs gewoon een lijnvlucht genomen en de passagiers én Harry vonden het geweldig.

Prins Harry zat op een gewone vlucht en de passagiers waren er vol van https://www.welingelichtekringen.nl/ber ... l-van.html
Ja inclusief beveiliging, want Harry stapt echt niet zonder maatregelen een vliegtuig in en dat was vast ook zonder kind.
Het zou volslagen idioot zijn om risico's te nemen met een kind.

Volgens mij is het niet eens waar je zegt over het hebben van 1 kind, maar dat ter zijde.
WIj en velen met ons vinden meer dan 2 kinderen economisch en milieutechnisch belastend, dat is het ook. Dat zegt iets voor je eigen gezinskeuzes? Mag je daar ook geen mening meer over hebben? Over jij tegen het aantal kinderen in je eigen gezin aankijkt?
Geen mening over hoe je zelf je steentje wil bijdragen aan het milieu? Wat volslagen idioot!


Moeten wij dan alle auto's de deur uit doen? Mag je dan alleen nog maar kamperen, op de fiets uiteraard.
Het 1 sluit het andere niet uit he of denk je dat Bill Gates, iemand die ontzettend veel voor het milieu doet en armoede poogt te bestrijden geen privejet heeft?Foei zeg, die kunnen we niet meer serieus nemen. :rolling:
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook blij dat invloedrijke mensen over het klimaat praten, maar vind ze toch echt super hypocriet en zelfs lachwekkend!

In mijn ogen is het net als opvoeden van kinderen: goed voorbeeld doet volgen. Ik kan mijn kinderen wel steeds preken over goed gedrag, maar daar luisteren ze uiteindelijk toch niet naar, terwijl ze mijn eigen gedrag wel met gemak kopiëren en ik daar de beste resultaten mee bereik. Dat geldt natuurlijk ook voor volwassenen.

Al die invloedrijke mensen en zogenaamde influencers praten vooral heel veel, doen alsof ze heiligen zijn, maar uiteindelijk inspireren ze niemand. Net als Leonardo Dicaprio, die met zijn jet even de oceaan over vliegt om een award op te halen, net als die spontane blogger die wel vier keer per jaar op vliegvakantie gaat, net als Rens Kroes die dagelijks haar zorgen over de aarde uit, maar voor het gemak in NYC gaat wonen en daardoor met regelmaat heen en weer moet vliegen (waar ze geheimzinnig over doet) en idd net als Harry en Meghan, die zeker in de positie zitten om andere keuzes te maken.

Welk positief bericht geven ze met dit gedrag dan precies?
Ik vind het allemaal gewoon super hypocriet. En lekker interessant dat Elton John bevooroordeeld is en hier een bevooroordeelde mening over heeft... :facepalm:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven