Entertainment alle pijlers

Love island 2018 / Wie praat er mee?

27-07-2018 12:42 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal.

Wie van jullie kijkt Love Island 2018?
En wat vinden jullie ervan?
En van de Islanders?
Als je de Engelse variant bedoelt (bestaat er eigenlijk wel een Nederlandse?) dan ja, ik kijk!

Dit is de derde serie die ik vanaf het begin gevolgd heb. Ik woon in Engeland en het is enorm populair. Deze serie is wel een tikkeltje saaier dan voorgaande series. Ik weet niet zo goed waar het aan ligt. Misschien aan de Islanders?

Ik heb een zwak voor Dani en Jack, zij zijn mijn favoriete koppel. Megan en Laura kan ik wel schieten. ;-D
Ik heb ze volgens mij inmiddels allemaal gezien? Of is die uit 2018 NU in Engeland op tv? Kan ik die ergens kijken dan? Ik ben groot fan!
Ja, Yggdrasil, die is nu op tv maar maandag is de laatste aflevering van deze serie. De serie is eind juni gestart.

De afleveringen zijn terug te bekijken via de website van ITV, maar ik denk dat je er een Engels IP-adres voor moet hebben,
Alle reacties Link kopieren
Yggdrasil- schreef:
27-07-2018 14:13
Ik heb ze volgens mij inmiddels allemaal gezien? Of is die uit 2018 NU in Engeland op tv? Kan ik die ergens kijken dan? Ik ben groot fan!
Op Videoland komt elke avond een nieuwe aflevering van dit seizoen.

Ik ben ook fan! Ik vind Megan en Ellie stiekeme bitches en denk dat Georgia juist veel liever is dan ze lijkt. Ze doet erg stoer maar volgens mij is dat een grote beschermingsmuur omdat ze juist heel lief is. Dani en Jack zijn lief en Josh en Kaz zijn tof.
Welke aflevering heb jij het laatst gezien, guppekop? Van welke datum, bedoel ik.
Alle reacties Link kopieren
Ja op videoland kan je alle seizoenen kijken.

Mag megan ook niet zo.. Ze was ook een stripper of nog steeds weet ik niet.
Maar ze gebruikt echt haar uiterlijk om mannen om haar vinger te winden..
En Georgia met d'r gezwets dat ze zo loyaal en eerlijk is haha
Ja meid nu weten we het wel.

En ben blij voor Alex dat hij er nog in zit!
Hoop dat het wat gaat worden tussen hem en Alexandra, denk wel dat het een goede match is.
Alle reacties Link kopieren
Nectarinepit schreef:
27-07-2018 12:46
Deze serie is wel een tikkeltje saaier dan voorgaande series. Ik weet niet zo goed waar het aan ligt. Misschien aan de Islanders?

Ja vind dit seizoen ook wat saaier inderdaad.
Misschien omdat ze bijna allemaal in love zijn en er weinig drama is haha
Anoniempietie schreef:
28-07-2018 00:52
Ja vind dit seizoen ook wat saaier inderdaad.
Misschien omdat ze bijna allemaal in love zijn en er weinig drama is haha

Ik weet niet welke aflevering je het laatst gezien hebt, maar er is toch af en toe flink wat drama. :proud:
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nu bij aflevering 15 via videoland.
Ik vind dr. Alex een lieverd!
Ik begrijp niet zo goed wanneer deze serie is opgenomen? Het heet 2018 maar de opnames zijn volgens mij al klaar en het leek daar toch wel zomer. Nou ja, het is hier natuurlijk ook al lang mooi weer.
Ik was zo "slim" om de namen van de deelnemers te googlen vorige week maar zag toen een overzicht wat nogal veel verklapte.
Gelukkig heb ik daar niet zo veel van onthouden.
Ik vond in het begin dat model wel grappig die werkelijk niets snapte.
Alle reacties Link kopieren
nienkejj schreef:
28-07-2018 19:18

Ik vond in het begin dat model wel grappig die werkelijk niets snapte.
Welk model?
Kan me dat niet meer herinneren haha
Alle reacties Link kopieren
Hayley

Afbeelding

https://www.cosmopolitan.com/nl/enterta ... s/?slide=8
nienkejj wijzigde dit bericht op 29-07-2018 20:44
Reden: foto was niet zichtbaar
29.97% gewijzigd
nienkejj schreef:
28-07-2018 19:18
Ik ben nu bij aflevering 15 via videoland.
Ik vind dr. Alex een lieverd!
Ik begrijp niet zo goed wanneer deze serie is opgenomen? Het heet 2018 maar de opnames zijn volgens mij al klaar en het leek daar toch wel zomer. Nou ja, het is hier natuurlijk ook al lang mooi weer.
Ik was zo "slim" om de namen van de deelnemers te googlen vorige week maar zag toen een overzicht wat nogal veel verklapte.
Gelukkig heb ik daar niet zo veel van onthouden.
Ik vond in het begin dat model wel grappig die werkelijk niets snapte.

Aflevering 15? Dan heb je nog heel wat te kijken. De laatste aflevering is morgen op tv.

De afleveringen lopen een dag of twee achter, ze zitten momenteel nog in de villa. Wat er dus vanavond op tv komt, is vrijdag/gisteren gefilmd.

Hayley vond ik vreselijk. Vreselijk accent (kan ze niks aan doen natuurlijk) en zo ontzettend dom.
Alle reacties Link kopieren
ik kijk 2-3 afleveringen achter elkaar, zonder reclame gaat het sneller ;)
Ik vind dit seizoen nog niet zo boeiend, misschien omdat ik 1 t/m 3 dit jaar ook al heb gekeken, eigenlijk een beetje te veel.
Ik doe het zelf, ik weet het ;)
Vanavond de grote finale. Ik ben benieuwd wie er gaat winnen, al heb ik wel een favoriet... het zou me verbazen als zij uiteindelijk niet winnen.

Het begin van de serie vind ik altijd wat saai, maar daarna komt het meestal wel op gang. Er gebeurt nog genoeg, wacht maar af. ;)
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk! Maar waar kijken jullie dan de meest recente afleveringen? Ik op videoland maar is morgen dan die finale daarvan te zien?

Ik vind het wel sneu voor Laura hoor iedere keer..
Geen idee, ik woon in Engeland dus ik heb gewoon iedere avond gekeken. Ik weet niet wanneer Videoland nieuwe afleveringen upload.

Gisteravond was de finale, nu even afkicken. :proud:
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nu Love Island Australia aan het kijken op Videoland.
Spectaculair!
Kijkers thuis mochten in de aflevering die ik net zag iemand wegstemmen, dus de deelnemers moeten niet alleen nadenken hoe ze zich met anderen gedragen maar zich er van bewust zijn dat de kijker alles voorgeschoteld kan krijgen en dit het verblijf kan beïnvloeden. Het vertrek kwam als een complete verrassing, niet op een moment wat vooraf was aangegeven.
Alle reacties Link kopieren
Tadaaaa ......
Ze gaan nu een Nederlandse versie maken en ze zoeken kandidaten.

Hier kun je je opgeven: https://www.rtl.nl/gemist/love-island/
nienkejj schreef:
29-11-2018 19:54
Ik ben nu Love Island Australia aan het kijken op Videoland.
Spectaculair!
Kijkers thuis mochten in de aflevering die ik net zag iemand wegstemmen, dus de deelnemers moeten niet alleen nadenken hoe ze zich met anderen gedragen maar zich er van bewust zijn dat de kijker alles voorgeschoteld kan krijgen en dit het verblijf kan beïnvloeden. Het vertrek kwam als een complete verrassing, niet op een moment wat vooraf was aangegeven.

Ik heb een aflevering of twee van deze versie gezien, maar ik ergerde me er zo aan dat ik gestopt ben met kijken.
Alle reacties Link kopieren
Je hebt je waarschijnlijk geërgerd aan het stel wat elkaar als laatste uitkoos?
Die zijn wel de hele tijd bij elkaar gebleven (met ups en heel veel downs).

Er gebeurden best veel heftige dingen, maar voor de kijker leuk :)
De slotaflevering: de winnaars zou ik nooit gekozen hebben, en het koppel wat 2e werd ..... als blikken konden doden waas dat zeker gebeurd. Die waren er van overtuigd dat ze zouden winnen. Konden ook totaal niet overweg met het andere stel.
Geen idee eigenlijk, ik heb het een tijd terug gekeken. Ik vond ze vooral zeer overdreven doen, dat herinner ik me wel nog.
Ik had al lage verwachtingen van de Nederlandse versie. Ik was echt verslaafd aan love island! Maar deze versie .. zelfde met naked attraction..temptation island..first dates ..veel minder leuk! Nederlanders hebben toch een andere vibe of zoiets. Ik kan mijn aandacht er moeilijker bijhouden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven