Entertainment alle pijlers

Zomergasten 2018

29-07-2018 21:25 179 berichten
Het is weer zover. Ellenlange fragmenten van veel te ingewikkelde films, diepzinnig fileren van jeugdtrauma's onder begeleiding van heel vreemde muziek en soms echt heel leuke inzichten in hoe mensen denken. En dit jaar met Louis van Gaal, wat me extreem ongemakkelijk lijkt.
Gast en presentator matchen niet echt. Ze lijken elkaar telkens verkeerd te begrijpen, terwijl ik Janine altijd erg voorspelbaar vind. Mooi hoe ze over haar zoon vertelde, maar voor de rest wel een ongemakkelijk gesprek.
Alle reacties Link kopieren
Eens. Het gedeelte over haar zoon was heel interessant. Maar nu houden ze allebei in en komt er niet echt iets verrassends meer uit. Jammer.
Alle reacties Link kopieren
Dat Jehova-gedeelte vond ik ook een raar stuk in het interview, of was het toch een gesprek? Zo oppervlakkig.
Alle reacties Link kopieren
Om half negen even gekeken, maar ik had er snel genoeg van.
Er is iets met Romana Vrede wat ik niet prettig vind, ik vind haar in gesprekken zo ontzettend nadrukkelijk, heel geforceerd. Kijk nu weer even, en het lijkt ontzettend te haperen.
Overigens zag ik haar laatst bij 'De vloer op' (improvisatie-toneel) en daar was ze leuk, veel meer ontspannen.
nounou
Ongemakkelijk gesprek. Romana Vrede moet naar woorden zoeken, is erg hakkelend.
Ongemakkelijk gesprek. Romana Vrede moet naar woorden zoeken, is erg hakkelend.
Alle reacties Link kopieren
Het komt op mij over alsof Romana acteert dat ze Romana is.
Everything you see I owe to spaghetti!
Ik kan het allemaal niet plaatsen. Er zit best iets in de fragmenten die ze uitgekozen heeft, maar er komt niet veel uit dit gesprek.
Eens met Zazamaenade.
Dat over haar zoon vond ik veel te lang duren. Sowieso mogen er wel wat meer fragmenten getoond worden.
De inside familiegrapjes zijn voor anderen niet echt interessant.

Kortom, ik vind het nog niet echt boeiend (behalve Jesus Christ Superstar :P ) Wel ongemakkelijk.

Met Louis van Gaal lijkt me wel leuk. Volfens mij is hij best prima, als je hem de ruimte geeft en als je niet de bijdehandte interviewer uit gaat hangen.
Het lijkt alsof ze zich constant realiseert dat ze op tv is, en dan ineens zich weer probeert te herpakken.
Alle reacties Link kopieren
Ik vond in de voorbeschouwing (voor het 20.00 u journaal) Janine al kijken als een bang konijn in de koplampen van een auto. Heel onzeker. Dat was voor mij al reden om tv uit te zetten.
Alle reacties Link kopieren
Zo doet ze altijd, tenminste in interviews. Ik kan er niet echt naar kijken maar had het nog erger verwacht eigenlijk.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Louis van Gaal, volgende week, ik ben benieuwd hoe Janine Abbring dat gaat aanpakken :D

Pieter Waterdrinker en vooral Esther Perel vind ik erg interessante gasten !
nounou
Alle reacties Link kopieren
Wat een gezoek naar woorden. Vermoeiend zeg.
Alle reacties Link kopieren
Pfffff ze wordt steeds erger. Ik haak af.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Ik haak ook af.
Alle reacties Link kopieren
Bij ieder fragment komt haar relatie met haar zoon op de proppen. Dat is bij 'gewone' moeders al vrij vervelend, maar het gaat over hoe de ideale tv-avond er uit zou zien. Dat zie ik niet zo terug vanavond.
Everything you see I owe to spaghetti!
Alle reacties Link kopieren
Lizzy75 schreef:
29-07-2018 22:03
Wat een gezoek naar woorden. Vermoeiend zeg.
Ik ook.

Het gaat té langzaam. Ergerlijk.
Alle reacties Link kopieren
Kijk ook nu, ze kijkt soms zo afwezig uit haar ogen
Alle reacties Link kopieren
Dat toneel-fragment was wel goed zeg ! Wie is dat ook alweer ? (man eet koekje)
nounou
Alle reacties Link kopieren
Louis van Gaal lijkt me wel interessant.Deze sla ik ff over.
zazamaenade schreef:
29-07-2018 22:36
Dat toneel-fragment was wel goed zeg ! Wie is dat ook alweer ? (man eet koekje)
René van het Hof
Alle reacties Link kopieren
hebjehaarookweer schreef:
29-07-2018 22:41
René van het Hof
Oh ja, dank !
nounou
Alle reacties Link kopieren
zazamaenade schreef:
29-07-2018 22:36
Dat toneel-fragment was wel goed zeg ! Wie is dat ook alweer ? (man eet koekje)
Ik hoorde geloof ik Rene van t Hof
Everything you see I owe to spaghetti!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven