Entertainment alle pijlers

Utopia 2

08-08-2018 18:09 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kijkt er nog iemand en zo ja wat vind je ervan?
Alle reacties Link kopieren
Heb toevallig twee afleveringen gezien omdat mijn man het leuk vindt. ZIe alleen maar een stelletje dysfunctionele jongeren die allemaal vooral bezig zijn met hun eigen ego, en de enige die gezond verstand heeft is die oudere man.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
thee schreef:
08-08-2018 18:09
Kijkt er nog iemand en zo ja wat vind je ervan?
Dag lieve Thee :bye: , er is al een topic over.

entertainment/utopia2-deel-1/list_messages/411745
Alle reacties Link kopieren
dankjewel Prada. Had gekeken maar niet goed blijkbaar. Ga ik even naar dat topic.
Pejeka, ben het nu eens helemaal met je eens.
Zie het nu weer voor t eerst.
Bij Utopia 1 af en toe als mijn dochter er is bv.

Hoorde een bekende stem en zie Jessie daar.
Op eoa manier krijg ik vaak de slappe lach als ik hem zie, hoor of gewoon.
Wat een zwelgeman, niet sneu ofzo maar hij doet vaak serieus, juist daarom.

Bewoners hebben mooie huisjes, weet verder niks ervan dus misschien af en toe kijken.
Alle reacties Link kopieren
Wat me met name opviel, is dat de mannen over het algemeen een instelling hebben van aanpakken en doen, en dat de vrouwen met name bezig zijn met zeuren en zaniken en eindeloos discussiëren over wie nou vriendje is met wie en waarom dat wel of niet OK is en dat ze er "klaar mee zijn" en vervolgens moeten die vrouwen elkaar dan weer eindeloos oppeppen en knuffelen en moed inspreken, en onderwijl zijn de mannen bezig met bouwen en plannen maken en dingen voor elkaar krijgen. Tuurlijk hebben die mannen onderling ook wel eens een discussiepunt, maar dat duurt dan 5 minuten, men slaat elkaar op de schouder en gaat door. Die vrouwen zitten eindeloos te miepen en te zeuren met elkaar en verdoen daar hun tijd mee.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven