Entertainment alle pijlers

Dr. Pimple popper

16-08-2018 21:12 25 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanavond voor het eerst op TLC. Alhoewel het enerzijds bij het idee alleen al kippenvel geeft ben ik toch nieuwsgierig.
Wie kijkt er mee?
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Alle reacties Link kopieren
Oh dank voor de tip! Morgen terugkijken dus :cheer:
Ik kijk heel vaak op haar insta voor ik ga slapen. Guilty pleasure Haha!
Alle reacties Link kopieren
Chickeletta schreef:
16-08-2018 21:14
Oh dank voor de tip! Morgen terugkijken dus :cheer:
Ik kijk heel vaak op haar insta voor ik ga slapen. Guilty pleasure Haha!
Voor je gaat slapen ook!!’ 😂😂😂.
Ik heb de afstandsbediening binnen handbereik voor ranzigheden...
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Nee zeg. Waarom is dat leuk?
Alle reacties Link kopieren
Was zelf niet van plan het te kijken. Het gaat ook niet over kleine puisjes maar echt over enorme bulten die ze operatief verwijderen, dus nee niet iets voor mij. :rolling:
Alle reacties Link kopieren
-Darkside- schreef:
16-08-2018 21:16
Nee zeg. Waarom is dat leuk?
Om dezelfde reden als ik monsters inside me kijk.. verbazen en griezelen in 1.
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Alle reacties Link kopieren
Fantastisch toch! En even heel blij zijn dat ik zelf dat soort polonaises niet aan mijn lijf heb.
:-D
Jaaa wij zijn hier vrolijk aan het kijken :cheer2: !
Jaaa dit is echt onwijs heerlijk! Ik heb bijna al haar filmpjes op youtube ook al gezien. Het zou gewoon echt een perfecte carriére voor mij zijn!

@Feline :hello: (ik herken je avatar)
Hi Deppie!


Ik ben benieuwd wat die Delano heeft. Snap niet dat ze hem eerst heeft gedraineerd en nu pas een CT doet. Volgens mij is het makkelijker om te achterhalen waar het vandaan komt als hij op spanning staat!
Oh hell no 😫...ik kokhals alleen al als ik er een foto van zie...laat staan dat het gefilmd wordt.
Alle reacties Link kopieren
Féline schreef:
16-08-2018 21:45
Hi Deppie!


Ik ben benieuwd wat die Delano heeft. Snap niet dat ze hem eerst heeft gedraineerd en nu pas een CT doet. Volgens mij is het makkelijker om te achterhalen waar het vandaan komt als hij op spanning staat!
Nou ik ook! Echt bizar.

Wat ik nog gekker vind is dat mensen dus jaren en jaren met een onverklaarbare bult ergens rond blijven lopen!
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Alle reacties Link kopieren
Ja hoor ik kijk. Wel nadat de rest vh gezin naar boven vertrokken is want die vonden het te ranzig.
biol schreef:
16-08-2018 21:54
Nou ik ook! Echt bizar.

Wat ik nog gekker vind is dat mensen dus jaren en jaren met een onverklaarbare bult ergens rond blijven lopen!
Dat vind ik dus ook bizar. En toch heb ik het zelf ook gedaan. Alweer een jaar of 25 geleden. Ik kreeg een bult op mijn wang die maar groeide en groeide. Ik zag hem natuurlijk wel maar op een gegeven moment groei je met dat ding mee zogezegd. Je ziet hem elke dag dus het viel me wel op dat hij steeds groter werd maar dat hij daar zat vond ik zelf niet zo verontrustend. Op een gegeven moment was hij zo groot als een kleine pruim.

De doorslag gaf toen ik in een vreemde stad was en in de snackbar een broodje kroket haalde. Het meisje of dame (dat weet ik niet meer precies) vroeg heel voorzichtig of het iets kwaadaardigs was. Ja toen viel het kwartje wel. Natuurlijk waren er al mensen die me er op gewezen hadden maar meer in de zin van "wat heb je daar nou?" Waarop ik dan antwoordde "weet ik veel" en overging tot de orde van de dag.

Maar na die confrontatie met die dame in de snackbar zat ik dezelfde week nog bij de huisdokter die hem opensneed. Daarna nog 4 dagen met een drain gelopen. En het meest stomme is nog, ik werkte zelf in de zorg. (thuiszorg dus amper contact met collega's).

Als ik er nu aan terugdenk denk ik nog steeds, "wat bizar dat je dat maar door liet groeien.

Dit was trouwens geen jaren maar meer maanden waarin hij maar doorgroeide.
Alle reacties Link kopieren
Oh dit is echt mijn guilty pleasure :P ik kijk dit altijd in bed op YouTube voor het slapen. Het heeft iets kalmerends. Alleen ik vind haar stem irritant dus ik kijk altijd zonder geluid.
Alle reacties Link kopieren
madamecannibale schreef:
16-08-2018 22:31
Oh dit is echt mijn guilty pleasure :P ik kijk dit altijd in bed op YouTube voor het slapen. Het heeft iets kalmerends. Alleen ik vind haar stem irritant dus ik kijk altijd zonder geluid.
Ik ook. :worship:
Hoe groter en smeriger hoe beter :O

Heel lang geleden reed ik een paard die nooit een kin riem om mocht omdat daar een grote bult zat. Ik kijken en een beetje friemelen en knijpen na een tijd bij het beest, komt er toch een mega sliert talg en prut uit. Echt zo groot als een flinke knikker.
Ik zag dat paard zuchten van opluchting toen ik het helemaal schoongeknepen en ontsmet had.
Deed hem overigens geen pijn en na die dag kon er weer gewoon een kin riempje om.
De eigenaar was in eerste instantie niet blij maar het paard des te meer :proud:
Ja en?
Alle reacties Link kopieren
madamecannibale schreef:
16-08-2018 22:31
Oh dit is echt mijn guilty pleasure :P ik kijk dit altijd in bed op YouTube voor het slapen. Het heeft iets kalmerends. Alleen ik vind haar stem irritant dus ik kijk altijd zonder geluid.
Ik ook, al kijk ik liever naar Enilsa Brown of Josefa Reina, die knijpen met stokjes of met doekjes veel fijner om te zien, en heerlijk ontspannend om te kijken in bed.
Alle reacties Link kopieren
snoopylynn schreef:
16-08-2018 22:38
Ik ook. :worship:
Hoe groter en smeriger hoe beter :O

Heel lang geleden reed ik een paard die nooit een kin riem om mocht omdat daar een grote bult zat. Ik kijken en een beetje friemelen en knijpen na een tijd bij het beest, komt er toch een mega sliert talg en prut uit. Echt zo groot als een flinke knikker.
Ik zag dat paard zuchten van opluchting toen ik het helemaal schoongeknepen en ontsmet had.
Deed hem overigens geen pijn en na die dag kon er weer gewoon een kin riempje om.
De eigenaar was in eerste instantie niet blij maar het paard des te meer :proud:
Ooh wat heerlijk!!
Alle reacties Link kopieren
Gisselle schreef:
16-08-2018 22:48
Ik ook, al kijk ik liever naar Enilsa Brown of Josefa Reina, die knijpen met stokjes of met doekjes veel fijner om te zien, en heerlijk ontspannend om te kijken in bed.
Hmm die ga ik eens opzoeken, lig toch in bed haha.

Overigens vind ik zowel de giga cystes waar maar zooi uit blijft komen lekker om te kijken als de blackheads/whiteheads. Het ligt een beetje aan mijn mood :)
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk graag naar filmpjes waarin mee-eters worden uitgeknepen.
Héérlijk
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
madamecannibale schreef:
16-08-2018 22:31
Oh dit is echt mijn guilty pleasure :P ik kijk dit altijd in bed op YouTube voor het slapen. Het heeft iets kalmerends. Alleen ik vind haar stem irritant dus ik kijk altijd zonder geluid.
Hier ook, ik geniet er echt van. ;-D
Alle reacties Link kopieren
OMG! Ik heb geyoutubed en het is echt ranzig, maar wel blijven kijken hè o_o
Alle reacties Link kopieren
Klinkt dat goor.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Met de knop op doorspoelen kijk ik dit. Maar inderdaad wel vraag je je af waarom mensen zolang doorlopen. Misschien te maken met de financiele kant van gezondheidszorg in de US?
Everything you see I owe to spaghetti!
Sinds ik haar ontdekt had op youtube voel ik me minder vreemd. Hier in huis zegt iedereen altijd dat ik raar ben, maar ik heb dus lotgenoten :mrgreen:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven