Entertainment alle pijlers

Ik weet wie jij bent - Geen spoilers S.V.P.

27-08-2018 11:51 460 berichten
Volgt nog iemand deze serie? Ik vond deel 1 gisteravond erg goed! Ben heel benieuwd naar de rest van de serie.

NPO 3 op zondagavond om 21.10
anoniem_164584 wijzigde dit bericht op 05-09-2018 12:45
12.80% gewijzigd
Daan Schuurmans speelt de hoofdrol in Ik weet wie je bent, een spannende dramaserie over een advocaat die verwikkelt raakt in een moordzaak. De opnamen voor de serie zijn deze maand begonnen en de serie wordt vanaf 26 augustus uitgezonden.
Ik weet wie je bent is een remake van de Spaanse serie Sé quién eres (I know who you are). Daan Schuurmans speelt de rol van strafrechtadvocaat Daniel Elias. Hij runt samen met zijn vriend en zakenpartner Gabor de Heerdt (Ali Ben Horsting) een prestigieus advocatenkantoor enis getrouwd met Alize Kasteel (Ariane Schluter), in het dagelijks leven rechter. Samen hebben ze twee kinderen: de 19-jarige Paul (Alex Hendrickx) en Juliette.

Is ie schuldig?
Op een dag krijgt Daniel een auto-ongeluk. In het wrak van Daniels auto vindt de politie bloedsporen en de telefoon van zijn nichtje Anna van Leer (Gaite Jansen), die op die dezelfde nacht is verdwenen. Alles wijst naar Daniel als de belangrijkste verdachte in Anna’s verdwijning. Daniel moet een manier vinden om zijn onschuld te bewijzen, ook al weet hij zelf niet of hij nu schuldig is of niet.
Welke zender?
Alle reacties Link kopieren
Als je moet betalen om terug te kijken, ga ik dit niet zien.
Such fun!1
NPO 3 op zondag om 21.10 .
bedankt, dan kan ik 'm terugkijken en op serieopname zetten
Alle reacties Link kopieren
Eerste aflevering vond ik al erg goed, ga deze serie zeker volgen.
Alle reacties Link kopieren
Bij mij staat ie ook op serie-opname! Eerste aflevering is goed bevallen. Ik zie Daan Schuurmans dan ook graag spelen, zeker nu hij wat ouder wordt :-)
I can keep my mouth shut, but you can read the subtitles on my face.
Alle reacties Link kopieren
Ik kwam er net achter dat ik Meester Meester ook nog helemaal moet terugkijken! Geen idee dat dat alweer bezig was! :cry:
Such fun!1
Leuk dat we het al met een aantal (gaan) volgen!

Ja Daan Schuurmans is zeker goed. Ik vind de sfeer tot zover ook erg pakkend, hoge verwachtingen wel zeker na deel 1.

MarindaH ja soms kan je dat helemaal ontgaan dat er alweer n nieuw seizoen bezig is.
Alle reacties Link kopieren
MarindaH schreef:
27-08-2018 12:21
Ik kwam er net achter dat ik Meester Meester ook nog helemaal moet terugkijken! Geen idee dat dat alweer bezig was! :cry:
Dacht dat het herhaling was, een onmogelijk tijdstip voor nieuwe serie. Jammer, vond 'm erg goed!
Gisteravond ook genoten van 'Ik weet wie je bent'.
Alle reacties Link kopieren
Ik vond hem ook wel pakkend.
MarindaH schreef:
27-08-2018 12:21
Ik kwam er net achter dat ik Meester Meester ook nog helemaal moet terugkijken! Geen idee dat dat alweer bezig was! :cry:
Bedoel je soms Heer en Meester? Dat is in elk geval 'n herhaling.
Fijne serie inderdaad!
Alle reacties Link kopieren
Ik ga nu de eerste aflevering terugkijken. (Serieopname)

Van Heer en Meester hoop ik dat ooit nog de eindfilm komt. Daar komt helaas geen nieuw seizoen meer van.
Been there, done that, got the T-shirt.
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
27-08-2018 18:07
Bedoel je soms Heer en Meester? Dat is in elk geval 'n herhaling.

Oooooooo fijn! Scheelt weer!
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren
Ik ga ook meeschrijven, vond hm er goed
Ik heb het opgenomen maar moet nog steeds gaan kijken,Paleis voor een prikkie tweede seizoen had ik ook opgenomen en nog niet gekeken volgende week beginnen een hoop nieuwe programma's zoals nieuwe seizoen Arm/Rijk etc. Ik moet er Zondag maar de hele dag voor gaan zitten. :-D
juliadenders schreef:
28-08-2018 15:23
Ik ga ook meeschrijven, vond hm er goed
Gezellig!
Ik heb 'm gisteren gekeken en vond 'm goed.
Ja toch? Ben heel benieuwd naar de volgende afleveringen!
Spannend!
Alle reacties Link kopieren
Mij spreekt het ook wel aan. Ik ga hem ook volgen. Beetje zelfde thema (lijkt het) als Tabula Rasa (Vlaamse serie). Die vond ik echt steengoed.
Vanavond deel 2 !
Niemand gekeken gisteravond??

Ik begin te twijfelen of hij wel geheugenverlies heeft.

Vond die scene met het ontbijt zo gek, eerst pakte hij alles zelf uit de goeie kasten zonder na te denken, en toen zijn dochtertje kwam zette hij alles snel terug en deed net of hij niet wist waar alles stond.

Ik denk echt dat hij de boel bedondert en niet zo onschuldig is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven