Entertainment alle pijlers

Sabia roeptoetert nu dat sylvie nooit kanker heeft gehad...

27-08-2018 11:53 50 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heb even gekeken maar hier is nog geen topic over? In een een nieuwe realityserie heeft die wannebe geroepen dat sommige mensen alles doen om in de picture te komen, zelfs een ziekte verzinnen. Ze doelt hiermee op Sylvie. Wat bezielt dat mens? We hebben weleens een topic gehad over haar vermeende zwangerschap maar toen werd ze echt uit de wind gehouden. Ik blijf het een raar, naar mens vinden.
Alle reacties Link kopieren
Ik blijf er niets van vinden 🙃
Nou Sabia heeft niet letterlijk gezegd dat ze geen kanker heeft gehad, ze had het over dat mensen aandacht willen door te doen alsof ze ziek zijn. Ze had het net zo goed over zichzelf kunnen hebben toen ze deed alsof ze zwanger was, ze heeft immers geen namen genoemd en je weet niet hoe de context van het interview was.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Sylvie en Sabia 2 rare mensen, ik begrijp heel goed dat Rafael uiteindelijk heeft gekozen voor de handbalster, die ie tenminste niet zo mediageil.
Sabia is te lang uit de picture geweest, en met deze uitspraak staat ze weer op de voorpagina, vergeet niet dat negatieve aandacht ook aandacht is he.
En Sylvie , verslijt de een na de ander, ik vraag me serieus af waarom ze maar niet aan de man komt, ook sneu voor haar zoontje, mama heeft telkens weer een ander.

En hoe hilarisch zou het zijn als Sabia als ex beste vriendin ook echt de waarheid spreekt en dat Sylvie inderdaad heeft gelogen.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Alle reacties Link kopieren
Sophiever schreef:
27-08-2018 12:02
Nou Sabia heeft niet letterlijk gezegd dat ze geen kanker heeft gehad, ze had het over dat mensen aandacht willen door te doen alsof ze ziek zijn. Ze had het net zo goed over zichzelf kunnen hebben toen ze deed alsof ze zwanger was, ze heeft immers geen namen genoemd en je weet niet hoe de context van het interview was.
Ze heeft ook gezegd dat ze niemand kent die kanker heeft of heeft gehad.
En dat terwijl ze jarenlang de beste vriendin van Sylvie was.
Miskotto schreef:
27-08-2018 12:04

En hoe hilarisch zou het zijn als Sabia als ex beste vriendin ook echt de waarheid spreekt en dat Sylvie inderdaad heeft gelogen.
Dat is helemaal niet hilarisch. Er is ook een kind bij betrokken dat volgens Sylvie alles meekrijgt en het zich enorm aantrekt.
anoniem_366925 wijzigde dit bericht op 27-08-2018 12:11
0.60% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Miskotto schreef:
27-08-2018 12:04
Ik vind Sylvie en Sabia 2 rare mensen, ik begrijp heel goed dat Rafael uiteindelijk heeft gekozen voor de handbalster, die ie tenminste niet zo mediageil.
Sabia is te lang uit de picture geweest, en met deze uitspraak staat ze weer op de voorpagina, vergeet niet dat negatieve aandacht ook aandacht is he.
En Sylvie , verslijt de een na de ander, ik vraag me serieus af waarom ze maar niet aan de man komt, ook sneu voor haar zoontje, mama heeft telkens weer een ander.

En hoe hilarisch zou het zijn als Sabia als ex beste vriendin ook echt de waarheid spreekt en dat Sylvie inderdaad heeft gelogen.

Nou! Dát zou lachen zijn zeg! :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
Ja ik heb ook niet zoveel op met Sylvie maar ik vind dit zo laag. Snap ook niet dat ze steeds voor tv programma s gevraagd wordt...en die hele verzonnen zwangerschap toen....mededelingen via haar modellenbureau....van die modellencarriere horen we ook niet veel meer 8-)
Alle reacties Link kopieren
Sabia spoort volgens mij niet helemaal, alles om in het nieuws te komen.
Ik heb die 2 leeghoofden nooit gevolgd en weet verder weinig over hun "reality". het enige wat me nog bijstaat omdat alle Nl'se media ermee vol stond is dat een van de 2 met de vent van de andere ervandoor is gegaan.
Ze zijn niet eens mooi, ik snap werkelijk niet wat de hele heisa is.

zijn ze de nederlandse versie van paris hilton en kim kardashian?
Alle reacties Link kopieren
Ik snap niet dat Sylvie daar op reageert, zo geeft ze die uitspraak en Sabia alleen maar meer aandacht.

Allez, ik begrijp wel dat ze er boos en verdrietig over is, maar nu reageert ze op uitlokking, weet niet of dat wel zo'n goed idee is.

Verder eens met Loullah, die twee komen heel af en toe in de Belgische pers, die uitspraak van Sabia stond wel op HLN maar verder leeft het hier niet zo.
Ik 'ken' hen alleen van een topic hier ten tijde van de 'zwangerschap' :biggrin:
MonicaG schreef:
27-08-2018 12:21
Ik snap niet dat Sylvie daar op reageert, zo geeft ze die uitspraak en Sabia alleen maar meer aandacht.

Allez, ik begrijp wel dat ze er boos en verdrietig over is, maar nu reageert ze op uitlokking, weet niet of dat wel zo'n goed idee is.

Verder eens met Loullah, die twee komen heel af en toe in de Belgische pers, die uitspraak van Sabia stond wel op HLN maar verder leeft het hier niet zo.
Ik 'ken' hen alleen van een topic hier ten tijde van de 'zwangerschap' :biggrin:
Dit.
Als Silvie er gewoon niet op had gereageerd was iedereen die rare uitspraak alweer vergeten. Nu vestigt ze er de aandacht op.
Ik had eerder een topic over Emil Ratelband verwacht op dit forum. :popcorn:
Ik snap die emotionele reactie van Syvie niet.

Ik had gewoon aangegeven dat mensen die zwangerschappen verzinnen inderdaad ook kanker of andere ziektes kunnen verzinnen voor wat aandacht.

Maar dat normale gezonde mensen wel wat beters te doen hebben dan zulke nare dingen te verzinnen.

En klaar.
Kennelijk voelde Sylvie zich aangesproken, en dat terwijl ze zelf wel
beter weet. Toch.............?
Alle reacties Link kopieren
Miskotto schreef:
27-08-2018 12:04
En Sylvie , verslijt de een na de ander, ik vraag me serieus af waarom ze maar niet aan de man komt, ook sneu voor haar zoontje, mama heeft telkens weer een ander.
:blabla:
poeziewoezie schreef:
27-08-2018 13:10
Kennelijk voelde Sylvie zich aangesproken, en dat terwijl ze zelf wel
beter weet. Toch.............?
Ze had helemaal niet moeten reageren. Alleen maar weer sensatiezucht van die Sabia.
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw Sabia Topic :yes:

Man, man, man, wat is sabiamens toch een verschrikkelijke trut. Niet dat Silvie mijn vriendin zou zijn, maar sabia spant de kroon.
Alle reacties Link kopieren
Dank je bingo....dat dacht ik dus ook....en ik zou ook reageren op zo iets. Ze hoeft toch niet alles maar over haar kant te laten gaan?
Alle reacties Link kopieren
Miskotto schreef:
27-08-2018 12:04
En hoe hilarisch zou het zijn als Sabia als ex beste vriendin ook echt de waarheid spreekt en dat Sylvie inderdaad heeft gelogen.
Hilarisch? Wat vind jij daar hilarisch aan? Wat een vreemde woordkeuze van je.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
Ene Touriah laat ook van zich horen over Meis

https://www.hln.be/showbizz/celebrities ... ~ad623e25/
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het maar raar...
poeziewoezie schreef:
27-08-2018 13:10
Kennelijk voelde Sylvie zich aangesproken, en dat terwijl ze zelf wel
beter weet. Toch.............?
.
Nee, ze is - denk ik - op een rauwe plek geraakt. Zo rauw als je je niet kunt voorstellen zolang je ‘gewoon’ gezond bent.
Als 2 voormalige vriendinnen hetzelfde los van elkaar zeggen wil ik het wel geloven.
Er is vaker twijfels geweest.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven