Entertainment alle pijlers

Bestaat Kiki Faber wel?

29-08-2018 09:08 151 berichten
Al tijden lees ik de tenenkrommende verhaaltjes van Kiki Faber. Behalve dat ik het het toppunt van nietszeggendheid vind begin ik me nu echt af te vragen of deze Kiki Faber wel bestaat. Er is geen Kiki Faber op social media te vinden die in Amsterdam woont (tenminste, ik kon het niet vinden). Maar ook op youtube is niets te vinden. In haar laatste slecht geschreven stukje heeft ze tegen Kees gezegd wereldberoemd te willen worden. Prima, dat kan, maar dan helemaal niets op youtube hebben van je "prachtige gezang" vind ik ronduit vreemd.

Dus, is Kiki gewoon een verzinsel van een redactie medewerker die iets teveel afleveringen heeft gezien van Rozengeur & Wodka Lime?

Wat denken jullie?

Is Kiki Faber echt?

Totaal aantal stemmen: 141

Ja! (5%)
Nee! (93%)
Anders.. (2%)
Alle reacties Link kopieren
De columns beginnen zo: Kiki Faber (25) – inderdaad het nichtje van de welbekende Floor Faber -
En Floor Faber is een verzinsel, dat weet iedereen. Dus tuurlijk is het nep.
Alle reacties Link kopieren
serieus je weet toch dat die verhaaltje gewoon door iemand geschreven worden? fictie
you go girl
Alle reacties Link kopieren
Natuurlijk is ze niet echt, haar tante Floor bestaat toch ook niet.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Alle reacties Link kopieren
Meen je dit nou serieus??? :O
Alle reacties Link kopieren
:D is dit een echte vraag? Wauw!
Alle reacties Link kopieren
Donald Duck dan, is die echt???
Nee joh.
Vrijwel al die column schrijfsters zijn nep. En dus ook hun nichtjes.
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
29-08-2018 09:12
Donald Duck dan, is die echt???
Ja want die heeft een oom Dagobert met enorm veel centjes. Hij voed de drie kindertjes op van zijn zus Dumbella. Dat het een eend is hoeft nog niet te zeggen dat het niet waar is he ;-)
you go girl
Ik hoop het niet. Wat zal die arme meid anders een leven hebben met zo'n schrale doos.
Euhm.. ik zal wel onder een steen geleefd hebben dan maar ik wist dus echt niet dat Floor Faber een fictief persoon is.. :facepalm: voor mezelf dan maar
Het is inderdaad nep.
En ik vind het vreselijk. Ik lees ze ook, en ik MOET gewoon elke week weten hoe het verder gaat. Het is sterker dan mezelf. En elke keer als ik het gelezen heb denk ik: oke weer een minuut van mijn leven verspild.
Hetzelfde geldt voor die column "dagboek van een minnares" op vrouw.nl.
Echt te erg voor woorden dat ik dat al jaren volg.
Alle reacties Link kopieren
GinnyJones schreef:
29-08-2018 09:18
Euhm.. ik zal wel onder een steen geleefd hebben dan maar ik wist dus echt niet dat Floor Faber een fictief persoon is.. :facepalm: voor mezelf dan maar
Geef toch niet ik vond vroeger Mieke van Maerle uit de flair altijd leuk om te lezen. Toen ik hoorde dat de stukjes geschreven werden door Tineke Beishuizen kon ik dat niet meer los zien. Mieke was in mijn ogen een jonge vrouw en de schrijfster oud ;-)
you go girl
Alle reacties Link kopieren
Star² schreef:
29-08-2018 09:15
Ik hoop het niet. Wat zal die arme meid anders een leven hebben met zo'n schrale doos.
Maar wel met de mooiste en meest onhandige string erover!
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
GinnyJones schreef:
29-08-2018 09:18
Euhm.. ik zal wel onder een steen geleefd hebben dan maar ik wist dus echt niet dat Floor Faber een fictief persoon is.. :facepalm: voor mezelf dan maar
Ik lees graag 'dagboek van een minnares' op Telegraaf.nl
En natuurlijk weet ik, dat het ergens door een Telegraaf-journalist bij elkaar verzonnen wordt. Maar het leest lekker weg, en het is niet heel ongeloofwaardig.
En het sterkt mij ook altijd in het idee: "zo, dat zou ik dus nooit pikken"
Alle reacties Link kopieren
Die Floor Faber zou nu toch ongeveer een vijftiger moeten zijn als ze echt was, dat kan toch helemaal niet? Tenminste, ik heb al in geen 100 jaar een Viva gelezen maar toen ik de Viva nog las was ik een guppie van begin 20 en was Floor Faber ouder dan ik. Ik weet niet of Floor nog bestaat maar dan zou ze inmiddels dik de Libelle leeftijd moeten hebben met bijbehorende Libelle avonturen. Wordt Floor überhaupt nog geschreven?

En die Kiki is inderdaad een lellebel, zeg. Die houdt geen tijd over voor andere dingen, het arme kind is volcontinu aan het neuken. Zal inderdaad een hele schrale, rauwe doos hebben.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
jeansjacket schreef:
29-08-2018 09:22
Geef toch niet ik vond vroeger Mieke van Maerle uit de flair altijd leuk om te lezen. Toen ik hoorde dat de stukjes geschreven werden door Tineke Beishuizen kon ik dat niet meer los zien. Mieke was in mijn ogen een jonge vrouw en de schrijfster oud ;-)
Ik wist alleen dat Tineke Beishuizen het dagboek van Anne-Wil schreef (in Libelle). Mieke van Maerle ook dus. Wist natuurlijk wel dat ze nep was, net als Floor Faber, Anne-Wil, Sanne, et cetera.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Alle reacties Link kopieren
https://www.nrc.nl/nieuws/2000/02/01/an ... 448-a23205
Alle reacties Link kopieren
Hou in elk geval es op met erop klikken, zo komen we er natuurlijk nooit vanaf ;-D
Tjezus, wat vals
Alle reacties Link kopieren
Er zit nu dus ergens een columniste met een enorme grijs:
"ze denken, dat Kiki echt is!" dikke lol bij het koffieapparaat op de redactie
Alle reacties Link kopieren
Jij gelooft zeker ook dat de technische dienst en communitymanager echt bestaan?

;-D
Tjezus, wat vals
GinnyJones schreef:
29-08-2018 09:18
Euhm.. ik zal wel onder een steen geleefd hebben dan maar ik wist dus echt niet dat Floor Faber een fictief persoon is.. :facepalm: voor mezelf dan maar
Ik wist het ook niet hoor. Dus voel je vooral niet dom. Vind het ook totaal oninteressant.
anoniem_186668 wijzigde dit bericht op 29-08-2018 09:46
5.71% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
fashionvictim schreef:
29-08-2018 09:34

En die Kiki is inderdaad een lellebel, zeg. Die houdt geen tijd over voor andere dingen, het arme kind is volcontinu aan het neuken. Zal inderdaad een hele schrale, rauwe doos hebben.
En een soa of 10.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Floor Faber is geschreven door Maartje Fleur. Ik heb eigenlijk geen idee hoe lang die serie al bestaat/bestaan heeft.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Alle reacties Link kopieren
Ervaringsverhalen van anonieme mensen zijn ook negen van de tien keer door een redacteur geschreven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven