Entertainment alle pijlers

my kitchen rules

10-09-2018 18:19 899 berichten
Vandaag start het nieuwe seizoen. Elke werkdag 17.30
Wie kijkt mee?

GEEN SPOILERS!
anoniem_277465 wijzigde dit bericht op 10-09-2018 19:44
25.27% gewijzigd
Zal me benieuwen of er eerlijke punten gegeven worden of dat er strategisch punten gegeven worden.
Vlinder1963 schreef:
16-10-2019 19:15
Zal me benieuwen of er eerlijke punten gegeven worden of dat er strategisch punten gegeven worden.
Deze eikels verdienen wat mij betreft niet meer dan een onvoldoende, of het nou lekker was of niet
Alle reacties Link kopieren
Oke, ik moest serieus lachen om Josh met z'n beschrijving van het type Amerikaan dat Piper is ;-D
Tjezus, wat vals
Alle reacties Link kopieren
Die mensen zitten wel weg te waaien daar
Tjezus, wat vals
Alle reacties Link kopieren
Van mij mogen Mick en Jodie-Anne er wel uit morgen. Die hadden er eigenlijk al moeten liggen immers.
Tjezus, wat vals
gizzmo-returns schreef:
16-10-2019 19:18
Deze eikels verdienen wat mij betreft niet meer dan een onvoldoende, of het nou lekker was of niet
Gaat niet gebeuren
Alle reacties Link kopieren
He balen, net het einde gemist (er kwam iemand langs), zijn ze onderaan geëindigd?
Alle reacties Link kopieren
Lente19251003 schreef:
16-10-2019 19:31
He balen, net het einde gemist (er kwam iemand langs), zijn ze onderaan geëindigd?
nee, ze hadden best een aardige score. Publiek 8-7-9 geloof ik en van deelnemers zessen en zevens
Tjezus, wat vals
Alle reacties Link kopieren
Oké dank je wel!
Alle reacties Link kopieren
Ze hebben het scorebord niet meer laten zien, maar ze zijn ergens ver bovenaan geeindigd
gasten 24, collegakokers, 52 en jury ook gemiddeld een 7 denk ik dus ongeveer ergens rond de 120
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Ik ben doof dus kan niet horen of mensen direct tegen elkaar praten of als voice over. Daarom heb ik een vraag: zeggen ze echt tegen elkaar dingen als ‘ik ga nu in de custard roeren anders komen er klontjes’ of ‘ik doe nu zout in de soep omdat de smaak dan beter uitkomt’ of ‘ik zet het in de oven om te bakken’ (what else?) ? Ik vind dat altijd zo suf. Alsof de andere kokende persoon dat niet snapt :bonk:
Alle reacties Link kopieren
niekchic schreef:
21-10-2019 18:43
Ik ben doof dus kan niet horen of mensen direct tegen elkaar praten of als voice over. Daarom heb ik een vraag: zeggen ze echt tegen elkaar dingen als ‘ik ga nu in de custard roeren anders komen er klontjes’ of ‘ik doe nu zout in de soep omdat de smaak dan beter uitkomt’ of ‘ik zet het in de oven om te bakken’ (what else?) ? Ik vind dat altijd zo suf. Alsof de andere kokende persoon dat niet snapt :bonk:
Ja dat zeggen ze echt, ik vind het ook stom, maar zal wel zijn om te voorkomen dat er lange stiltes vallen
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Dan hebben ze het over koekjes, dit zijn hele lunchgerechten
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
nlies schreef:
21-10-2019 19:10
Ja dat zeggen ze echt, ik vind het ook stom, maar zal wel zijn om te voorkomen dat er lange stiltes vallen

Ahh bedankt!
Ja. Het is echt domme opvul praat. Als ik kook met vrienden heb ik het over hele andere dingen maar die onderwerpen zijn niet altijd geschikt voor tv 😅
Alle reacties Link kopieren
Wat een loeder. Josh en Austin en Ibby en Romel zijn ook geen lieverdjes, maar om je teamgenoot zo onder de bus te mikken...
Tjezus, wat vals
Alle reacties Link kopieren
die Piper blijft te veel in beauty pageants hangen waarbij de kreng uithangen er bij hoort. Je kunt veel van de broers zeggen, maar ze zijn iig eerlijk, vaak te eerlijk en lomp, maar ze blijven wel achter elkaar staan. Ibby en Romel hebben voor mij ook afgedaan met hun puntengedoe
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
MevrouwJack schreef:
21-10-2019 19:29
Wat een loeder. Josh en Austin en Ibby en Romel zijn ook geen lieverdjes, maar om je teamgenoot zo onder de bus te mikken...
Voor de tweede keer hè
Bij het open huis restaurant deed ze dat ook al.
Alle reacties Link kopieren
granny71 schreef:
21-10-2019 19:34
Voor de tweede keer hè
Bij het open huis restaurant deed ze dat ook al.

Met zo’n partner heb je geen vijanden meer nodig!! Ik neem aan/hoop dat er wel wat van gezegd gaat worden (Josh en Austin)

Vroeger deden wij dat thuis ook. Als mijn moeder ‘boos’ werd omdat mijn twin en ik op de muur hadden getekend (we waren 5 ofzo) dan zei ik altijd dat het haar idee was :devil:
Alle reacties Link kopieren
niekchic schreef:
21-10-2019 19:41
Vroeger deden wij dat thuis ook. Als mijn moeder ‘boos’ werd omdat mijn twin en ik op de muur hadden getekend (we waren 5 ofzo) dan zei ik altijd dat het haar idee was :devil:
Niets menselijks is ons vreemd.
Ik had zelfs 2 zussen die ik de schuld kon geven :yes:
Alle reacties Link kopieren
:high5:

Mijn moeder geloofde het dan weer niet als ik mijn kleine zusje van toen 1 of 2 jaar oud de schuld gaf. Toen heb ik het afgeleerd denk ik :)


Piper is duidelijk in die fase blijven hangen. Misschien inderdaad door dat miss verkiezingen gedoe. De gerechten die zij maken worden vaker bestempeld als kinder-eten en zo ziet het er ook uit. Rare combi’s met ditto kleuren :facepalm: en dan jezelf schoonpraten


Ik wacht op de aflevering van morgen :popcorn:
Weten jullie nog dat in het begin van het programma een helderziende mevrouw meedeed? Op een gegeven moment werd haar gevraagd iets te voorspellen. Ze zei tegen de partner van die Amerikaanse mevrouw: let goed op, want er is hier iemand die je onder de bus zal gooien (wat uiteraard werd weggelachen). Toen zei de Amerikaanse meteen: 'O, ik niet, hoor, want ik ben haar partner.' Eh... Wat een loeder idd.
Alle reacties Link kopieren
obim schreef:
22-10-2019 12:50
Weten jullie nog dat in het begin van het programma een helderziende mevrouw meedeed? Op een gegeven moment werd haar gevraagd iets te voorspellen. Ze zei tegen de partner van die Amerikaanse mevrouw: let goed op, want er is hier iemand die je onder de bus zal gooien

Dat is waar ook ! Ik was het al vergeten :fortune: :fortune:

Die Piper zei ook over dat restaurant (Honestly Good) dat ze samen met die jongens deed iets van “dit slaat op ons want jullie (J&A) zijn de oprechten en wij zijn de goeden” en anderen zeiden geloof ik ook al dat er niks ‘honest’ was aan dat miss-koppel (ik neem aan dat het over Piper gaat want die andere zegt bijna niks)
Alle reacties Link kopieren
Snap niet dat zoveel gaan stoven. Zou lekker iets met bierbeslag doen ofzo.
Tjezus, wat vals
Alle reacties Link kopieren
MevrouwJack schreef:
22-10-2019 18:36
Snap niet dat zoveel gaan stoven. Zou lekker iets met bierbeslag doen ofzo.
Ja ik zou ook lekkere beignets maken,
De broers hebben bij de thuislessen de alcohol overgeslagen blijkbaar
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
nlies schreef:
22-10-2019 18:53
Ja ik zou ook lekkere beignets maken,
De broers hebben bij de thuislessen de alcohol overgeslagen blijkbaar
Had een tijdje geleden vis in bierbeslag gemaakt, in een tortilla met witte kool, wortel en een pittige saus enzo. Was een recept van het forum, erg lekker.
Tjezus, wat vals

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven