Entertainment alle pijlers

Paleis voor een prikkie

11-09-2018 00:24 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie kijkt er ook? Okee, de presentatoren even erbuiten gelaten (erg over de top), vind ik het best leuk hoe ze voor een klein budget het huis weer oppimpen. Is toch best een uitdaging elke keer!
Ik heb met zulke programma’s altijd het idee dat je niet alles zier hoe het er aan toe gaat.
Ik vind het concept leuk alleen jammer dat het niet voor €250 kunt inrichten. Ze scharrelen voor veel meer spullen buiten budget.
Ik kijk het ook!
De presentatoren vind ik juist wel grappig, normaal hou ik ook niet van zulke ‘over the top’-types, maar deze twee heren kan ik op de een of andere manier wel gied handelen.

Wel vind ik het wel heel toevallig dat ze altijd zo goed slagen in de kringloopwinkels.
Ik geloof best dat er kringloopwinkels zijn die echt mooie spullen hebben, maar dat het allemaal precies perfect past, daar geloof ik niet zo in...
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het toch een beetje oude troep vervangen voor nieuwe troep. Ze laten moodboards zien met prachtige dingen en vervolgens hang er een 2ehands cowboyhoed aan je muur. Vind Rogier maar een gekkie, wat is er met zijn haar aan de hand ?!
Alle reacties Link kopieren
balderdash schreef:
11-09-2018 07:47
Ik vind het toch een beetje oude troep vervangen voor nieuwe troep. Ze laten moodboards zien met prachtige dingen en vervolgens hang er een 2ehands cowboyhoed aan je muur. Vind Rogier maar een gekkie, wat is er met zijn haar aan de hand ?!
Maar het knapt er wel enorm van op in de meeste gevallen. Nou dat haar idd, het lijkt wel een pruik! 😆
Alle reacties Link kopieren
Moccachino schreef:
11-09-2018 07:45
Ik kijk het ook!
De presentatoren vind ik juist wel grappig, normaal hou ik ook niet van zulke ‘over the top’-types, maar deze twee heren kan ik op de een of andere manier wel gied handelen.

Wel vind ik het wel heel toevallig dat ze altijd zo goed slagen in de kringloopwinkels.
Ik geloof best dat er kringloopwinkels zijn die echt mooie spullen hebben, maar dat het allemaal precies perfect past, daar geloof ik niet zo in...
Ik geloof ook niet dat alles binnen dat budget kan en idd, ik vind over het algemeen alleen maar oude troep bij een Kringloop, maar ken mensen die er hele leuke dingen scoren. Blijkbaar moet je daar een neusje voor hebben! 😉
Alle reacties Link kopieren
Polsjef schreef:
11-09-2018 07:32
Ik vind het concept leuk alleen jammer dat het niet voor €250 kunt inrichten. Ze scharrelen voor veel meer spullen buiten budget.
Ja klopt. Alleen verf is al duur. Ze gaan er echt wel over heen.
ghost79 wijzigde dit bericht op 11-09-2018 08:41
6.98% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hier is ook al een ander topic over entertainment/paleis-voor-een-prikkie/l ... #p28027597

Verder vind ik dat ze het erg leuk doen. Alleen een beetje jammer dat de verf, radiator ombouw en vloer er nooit vanaf gaat van het budget. Dus voor 250 ben je thuis nooit klaar. Ook zouden wij nooit iets gratis of met zoveel korting krijgen bij de kringloop of design winkels.
Alle reacties Link kopieren
Het is het enige stylingprogramma waar ik naar kijk hoewel ik al veranderingen constateer. Ik ben vooral geïnteresseerd in het waarom. Je ziet dat ze van alles kopen maar waarom ze denken dat dit bij elkaar past vind ik wel het interessantst, en dat wordt minder. Je ziet ze ook niet schuiven met meubels om dan toch een andere plek of meubel te kiezen.

Dus alles wat je normaliter zelf ook zou doen zie je niet en dat is nou juist het leukste.

Bij ons zijn die kringloopwinkels er niet die ik in de afleveringen zie. In alle vijf kringloopwinkels hier in de wijde omgeving ligt alleen maar troep die volgens mij niemand wil hebben.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Je kijkt ernaar met de blik van: hoe doen ze dat. De helft van de NL-bevolking heeft namelijk zelf thuis ook zo'n klein plattegrond. De meesten hebben geen herenhuis. Slechts een minderheid heeft een eengezinswoning met zo'n forse charmant gevormde huiskamer als in De grote tuinverbouwing, en die kunnen dan ook nog wel een stylist inhuren.

De kijkers zijn dus de modalen of benedenmodalen met een woningwetwoninkje met een huiskamer van minder dan 8x4 m.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Javadeel schreef:
11-09-2018 08:41
Hier is ook al een ander topic over entertainment/paleis-voor-een-prikkie/l ... #p28027597

Verder vind ik dat ze het erg leuk doen. Alleen een beetje jammer dat de verf, radiator ombouw en vloer er nooit vanaf gaat van het budget. Dus voor 250 ben je thuis nooit klaar. Ook zouden wij nooit iets gratis of met zoveel korting krijgen bij de kringloop of design winkels.
Maar ze zitten dan ook aan beperkte tijd vast. Als jij iedere dag even snuft op marktplaats kun je ook vaak vloeren gratis ophalen bv. En als je de tijd hebt/neemt heb je vast een vloer die je mooi vind. Het gaat om hoe het kan alleen lukt dat met 250 euro nooit in één week natuurlijk. Maar op jaarbasis? Jawel hoor.
Alle reacties Link kopieren
Javadeel schreef:
11-09-2018 08:41
Hier is ook al een ander topic over entertainment/paleis-voor-een-prikkie/l ... #p28027597

Verder vind ik dat ze het erg leuk doen. Alleen een beetje jammer dat de verf, radiator ombouw en vloer er nooit vanaf gaat van het budget. Dus voor 250 ben je thuis nooit klaar. Ook zouden wij nooit iets gratis of met zoveel korting krijgen bij de kringloop of design winkels.
Sorry, ik had nog gezocht, maar blijkbaar toch gemist. Dan kan hier een slotje op vivamoderator!
Alle reacties Link kopieren
balderdash schreef:
11-09-2018 07:47
Vind Rogier maar een gekkie, wat is er met zijn haar aan de hand ?!
Hij heeft een haarziekte dus hij draagt haarstukken/pruik
Alle reacties Link kopieren
granny71 schreef:
11-09-2018 12:47
Hij heeft een haarziekte dus hij draagt haarstukken/pruik
Oke dat wist ik niet, had wel een ander haarwerk gekozen als ik hem was..
Alle reacties Link kopieren
balderdash schreef:
11-09-2018 17:19
Oke dat wist ik niet, had wel een ander haarwerk gekozen als ik hem was..
Ik ook. Verbaas me er ook steeds over. Zoveel geld en dan zo'n slechtzittend haarstuk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven