Entertainment alle pijlers

House rules Australië 2018

11-09-2018 19:47 133 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zag nog geen topic dus ik ben maar zo brutaal om er 1 te openen.
Nog geen favorieten hier.
Ik ben wel benieuwd naar de hoofdprijs want op een veiling kan het ook vreselijk tegenvallen natuurlijk.
Bij houserules gaat t niet om een veiling want ze verbouwen hun eigen huizen.
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
11-09-2018 19:49
Bij houserules gaat t niet om een veiling want ze verbouwen hun eigen huizen.
Dit seizoen zit er dus ook een geldprijs aan vast.
De veiling van het huis dat ze nu opgeknapt hebben bepaald het prijzengeld.
355.000 dollar bovenop een gerenoveerd huis dus voor de winnaars.
Mijn korte ternijn geheugen is echt slecht, kan me niet eens meer herinneren hoe hoog de geldprijs was bij de vorige seizoenen.
redbulletje schreef:
11-09-2018 20:25
Mijn korte ternijn geheugen is echt slecht, kan me niet eens meer herinneren hoe hoog de geldprijs was bij de vorige seizoenen.
Volgens mij is er een wikipagina hier mee.
Alle reacties Link kopieren
TanteBedelia schreef:
11-09-2018 20:31
Volgens mij is er een wikipagina hier mee.
Loop je wel een spoiler risico
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
11-09-2018 20:25
Mijn korte ternijn geheugen is echt slecht, kan me niet eens meer herinneren hoe hoog de geldprijs was bij de vorige seizoenen.
Net zo slecht als die van mij. Weet het ook niet meer.
Kan me ook geen veiling herinneren.
Was 't niet zo dat de winnaar een afgeloste hypotheek kreeg in eerdere seizoenen? Maar omdat er grote verschillen zijn in huiswaardes was er het laatste seizoen een vaste geldprijs.
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
11-09-2018 20:47
Was 't niet zo dat de winnaar een afgeloste hypotheek kreeg in eerdere seizoenen? Maar omdat er grote verschillen zijn in huiswaardes was er het laatste seizoen een vaste geldprijs.
Dat is waar ook ja.
Wel eerlijker zo.
Ja, de laatste (?) keer hielp iemand haar vriendin met verbouwen en 'n dochter haar vader. Zo kunnen ze de prijzenpot tenminste delen. En zo is het ook leuk meedoen voor mensen die al 'n (bijna) afgeloste hypotheek hebben.
Alle reacties Link kopieren
Wij kijken altijd in het weekend terug, dus heb de opname ingesteld. Dan hadden we alles in 3 uur er doorheen.
Wel jammer dat we geen Blok meer hebben, vond ik toch leuker dan Houserules.
Ik heb m ook op serieopname en ga pas kijken als ik terug ben van vakantie. Dan kan ik lekker bingen.
Vind bij HR de huizen wel leuker want de meesten wonen vrijstaand. Die appartementencomplexen in Melbourne benauwen me.
Alle reacties Link kopieren
Het Blok is leuker omdat de huizen meer luxe zijn maar bij HR krijg je soms bizarre regels waardoor het elke week anders is.
Ik ben nu aflevering 1 aan het kijken, er zijn weer lekker wat ruzie makers.
Alle reacties Link kopieren
Geweldig hoe Mel(?) met al haar planten inpik toch als laatste eindigde.
Ik denk dat die voor heel veel opstootjes gaat zorgen.
Alle reacties Link kopieren
Wouww
"She's a very lovely girl" (ciara)
Heel lovely om je man in de eerste week al verrot te schelden. :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
Ligt het aan mij of zijn de afleveringen een beetje samen gevoegd? Eerder deden ze volgens mij 4 afleveringen over 1 verbouwing en nu maar 3
Alle reacties Link kopieren
Ik heb niks gezegd, waarom een volledige aflevering over het beoordelen van de bewoners?
Ik had dan liever een halve aflevering meer het verbouwen gezien en jury+bewoners in 1 aflevering.
Nu was het 0,5 aflevering opstarten (huis introduceren, regels lezen etc.) 2 afleveringen verbouwen, 0,5 aflevering met de jury en 1 met de bewoners. Lijkt me uit balans...

Anyway, voor mij zijn er lekker veel ergerlijke koppels: Kirsty & Leigh zijn echt enorm arrogant. Hoezo zou iedereen je ideeen kopieren? Alsof niemand zelf bedenkt om een bakstenen muur te doen met deze huisregels? En hoe kan Chiara de kunst hebben gekopieerd als ze die pas liet zien toen beiden al waren geleverd? Daarnaast, hoezo snappen ze niet dat ze geen hoog cijfer kregen als 1 van hun 2 kamers helemaal gefaald was. Duidelijk wie de bord-voor-hun-kop-award krijgt.
Verder vind ik het grappig dat Mel echt denkt dat ze fantastisch kan stijlen maar ik (en de jury met mij) niks mooi vind van haar. De bewoners gelukkig wel. Ook hier best wat arrogantie te bespeuren.
Daarnaast vind ik Chiara + man ook heel ergerlijk, doe gewoon even normaal tegen elkaar.

Leuke koppels zijn wat mij betreft het boerenstel (zo lief!) en moeder en dochter. De bewoners van het eerste huis en de broers heb ik nog weinig mening over kunnen vormen.

Wat vinden jullie?
Alle reacties Link kopieren
Eens met je leuke koppels lijstje.

Ik denk dat het bij de andere koppels nog wel eens flink kan gaan ontploffen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb niets tegen mannen die huilen maar die David jankt als een klein kind.
Grow a pair
Alle reacties Link kopieren
granny71 schreef:
24-09-2018 19:51
Ik heb niets tegen mannen die huilen maar die David jankt als een klein kind.
Grow a pair
Ja ik snap dat het niet leuk is als iemand afkraakt wat je zelf hebt gemaakt maar hij moet toch zelf ook wel zien dat die LOVE-plankjes heel lelijk waren?

Ik was trouwens wel vergeten hoe irritant ik Lawrence vond. Zou nog steeds liever de oude jury willen.
Alle reacties Link kopieren
Wat een ongelooflijk klein kind is die David.
Schreeuwen en schelden uit onmacht, absoluut niet kunnen communiceren en janken als het even tegen zit.
Hoe kan je met zo iemand trouwen?
Vind haar ook ontiegelijk zuigen trouwens.
Zo, ik ben eindelijk bijgekeken. Wat is dat heerlijk om te kunnen bingen zodat je niet hoeft te wachten op de jurybeoordeling. Alleen vanaf nu natuurlijk weer wel.

Die Kirstie vind ik het meest irritant, wat 'n arrogant wijf! En die vent van haar vind ik ook zo'n ergerlijk type. En Dave is 'n jankerd en z'n vrouw is dan wel de verstandigste van de twee maar 't lijkt wel of ze Dave's moeder is zoals ze hem elke keer toespreekt.

Vind het moeder-dochter koppel tot nu toe erg leuk en ook goede ruimtes opleveren. Ben wel benieuwd hoe die badkamer gaat worden na dat gedoe met die mislukte tegels.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Toad en Mandy echt de leukste, en ligt het aan mij tv of matcht de foundation van Michelle echt op geen enkele manier met haar huid? Ziet er zo vreemd uit. Leigh en Kristie zouden aan mij een slechte hebben, bloed irritant vind ik hun.
Die Kristie kijkt ook altijd zo onhebbelijk als anderen hogere punten krijgen. Die gunt niemand 't licht in de ogen.
Alle reacties Link kopieren
Kristie is echt een bitch ja.

Ik was van de week de fb pagina van House rules NL aan het zoeken en kwam per ongeluk op die van Australie en daar stond heel groot in de cover foto wie er gewonnen hebben :whip:
Waarschuwing dus om hier niet per ongeluk op terecht te komen!

Ik zal er verder niks over zeggen hoor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven