Entertainment alle pijlers

Hoe heet de tweeling van Marie Serneholt

16-09-2018 13:40 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de zwangerschap van Marie Serneholt steeds op instagram gevolgd. Was vroeger een groot fan van hoor en ik vond het leuk dat ze een tweeling kreeg dus steeds stiekem kijken op instagram...

Nu staat er wel een foto op maar nergens de namen...ben er wel erg benieuwd naar, is er iemand die de namen weet...
Alle reacties Link kopieren
* note to self* eerst even hele artikel lezen.

Zie nu dat het niet bekend is gemaakt
Alle reacties Link kopieren
O ja wat leuk dat je dat hebt kunnen vinden. Ik vind het zelf niet echt mooie namen maar misschien zijn het typische familienamen

Dat is wel een wondermooie droom...een tweeling....
Alle reacties Link kopieren
rozeschuimsoes schreef:
16-09-2018 14:01
O ja wat leuk dat je dat hebt kunnen vinden. Ik vind het zelf niet echt mooie namen maar misschien zijn het typische familienamen

Dat is wel een wondermooie droom...een tweeling....
het klopt niet! Dat waren de namen die ze in gedachten had als ze ooit kinderen zou krijgen (uit interview 1999). Wat de namen echt zijn is niet bekend gemaakt nog. Ebba is ook een meisjesnaam en ze heeft natuurlijk 2 jongetjes gekregen. Even geduld nog ben ik bang ;)
Wie is dat? 🙄🤔
Alle reacties Link kopieren
suusssss1983 schreef:
16-09-2018 14:05
Wie is dat? 🙄🤔
Ik heb ook geen idee...
Alle reacties Link kopieren
Hoezo keek je stiekem op instagram? Als zij de foto’s niet privé heeft is er niks stiekems aan.
Dit vind ik nou zo leuk aan het Viva forum. Ik kom zo lekker eens buiten m'n bubbel. In mijn omgeving namelijk niemand die zich dat afvraagt, laat staan weet wie ze is.
Alle reacties Link kopieren
Dat stiekem moet je met een korreltje zout nemen hoor ik bekeek het gewoon middenin de stadsbibliotheek waar ook camera's hangen dus zo stiekem was het nou ook weer niet...

Ja het zijn idd twee jongetjes

Ze zat toen bij A-teens, vond de muziek wel leuk en ben ook verslingerd geraakt aan Zweden. Beetje vaag verhaal maar zij heeft nog een paar singels uitgebracht dus toen ik hoorde dat ze zwanger was vond ik het leuk om dat te volgen.
Alle reacties Link kopieren
rozeschuimsoes schreef:
16-09-2018 14:33
Dat stiekem moet je met een korreltje zout nemen hoor ik bekeek het gewoon middenin de stadsbibliotheek waar ook camera's hangen dus zo stiekem was het nou ook weer niet...

Ja het zijn idd twee jongetjes

Ze zat toen bij A-teens, vond de muziek wel leuk en ben ook verslingerd geraakt aan Zweden. Beetje vaag verhaal maar zij heeft nog een paar singels uitgebracht dus toen ik hoorde dat ze zwanger was vond ik het leuk om dat te volgen.
Ik gok dat als het bekend word gemaakt zij de eerste is die dat doet...dus geduld :-)
Alle reacties Link kopieren
Ja haha k heb geduld...

Das dus echt gaaf een jongenstweeling. Ik zou blij zijn met elk gezond kind hoor echt jongens meisjes...maar een jongenstweeling is op de een of andere manier altijd een soort van megadroom van me geweest.
Je stelt het je denk ik wel wat te romantisch voor hoor. Eén baby is al keihard werken.
Alle reacties Link kopieren
Haha nou dat valt wel mee hoor, hangt er ook vanaf of je bv of kv geeft en of er iemand of meerdere mensen naast je staan die je helpen.
Alle reacties Link kopieren
Nou rozeschuimsoes, ik kan je vertellen dat een pasgeboren tweeling met zeven voedingen per dag (borst én fles) keihard werken is, vooral door slaapgebrek!
Alle reacties Link kopieren
Dat is jouw ervaring, misschien is die van mij wel anders, kv is lekker makkelijk en kost geen moeite en ja dat weet ik uit ervaring. Het is heel wat anders of je een schepje in een flesje gooit en het kind drinkt goed of je moet eerst kolven, dan het kind de fles geven, kind spuugt alles uit.

Misschien gaat het wel om een heeeeeeeeeeeeeele makkelijke tweeling, dat weet je toch niet. En misschien heeft ze wel heeeeeeeeeeeeeel veel hulp.
Alle reacties Link kopieren
Ja hoor, eitje... Twee baby's tegelijk. Want die slapen altijd allebei tegelijk. En ze wachten rustig tot de ander klaar is met drinken totdat ze beginnen te huilen omdat ze honger hebben. En de tweede valt nooit om als je de eerste aan het troosten bent. Dat komt omdat ze zo enorm goed op elkaar ingespeeld zijn.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Alle reacties Link kopieren
Dan heeft diegene geboft, fijn!
Alle reacties Link kopieren
Pffff er is ook nog zoiets als ergens hartstikke blij mee zijn hoor.

Een kind kan ook superzwaar zijn. Als het kind niet wil eten, reflux heeft, als je er alleen voor staat omdat je man niks doet, als je verder geen hulp hebt, als je eerst moet kolven omdat je niet gelijk naar de kv wilt grijpen maar dan dus wel om de twee uur dat moet doen als je zelf borstontsteking hebt.....

Als je een tweeling krijgt en je hebt bv een man die ook ervoor gaat en nog een moeder op de achtergrond, je geeft kv dan kan een enkel kind meer moeite kosten dan een tweeling

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven