Entertainment alle pijlers

Gezocht!!! Naam van een film

19-09-2018 21:22 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Iemand vertelde mij laatst dat hij een goede film had gezien maar nu kom ik toch echt niet meer op de naam van de film! Wie o wie kan mij helpen?

Het gene wat ik van de film nog weet is dat het over een vrouw gaat die op jonge leeftijd verkracht is en daar een zoon aan over gehouden heeft. Ze moest helaas haar zoontje afgeven maar ze hadden een bloempje op zijn voet getatoeëert zodat ze hem ooit nog terug zou vinden. Paar jaar later word de vrouw ontvoerd en verkracht, en dan ziet ze dat de verkrachter een bloempje op zijn voet heeft staan...
een paar jaar later is de vrouw aan het zwemmen en komt ze weer de man met het bloempje op zijn voet tegen.

Meer weet ik helaas niet. Maar dit is hopelijk genoeg info dat iemand het hier weet :-)
Alle reacties Link kopieren
Klinkt beetje als een raar verhaal...

Je zoontje afgeven en dan een paar jaar later door hem verkracht worden. Dat lijkt me sterk. Als je je zoon niet herkent en hij jou niet, dan is het kind dus nog hartstikke jong. Dus een paar jaar later gaat die je echt niet verkrachten.

Als je googlet kom je op Incendies. Maar dan hadden er wel wat betere steekwoorden in je intro verhaal gekund :p
stampertje12 wijzigde dit bericht op 20-09-2018 00:12
17.12% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Met een paar steekwoorden googelen, kwam ik uit op Incendies... is dat 'm?
Iemand is een zo vage kennis dat het meer moeite kost om die persoon te vragen over welk film ie het had, dan een topic te openen met een vage beschrijving over een nog vagere film. Maar toch besluit je dat het een hele goeie film zou moeten zijn, ondanks de wezenloos vage beschrijving, met als referentie de vage kennis die zo vaag is dat je het niet kan vragen.

Vaag verhaal.
Alle reacties Link kopieren
Het is Incendies denk ik inderdaad, zoals Snow81 hierboven zegt. Zo'n tragische film, ook een prachtig toneelstuk geweest overigens (onder de naam Branden).
Alle reacties Link kopieren
Stampertje12 schreef:
20-09-2018 00:02
Je zoontje afgeven en dan een paar jaar later door hem verkracht worden. Dat lijkt me sterk.

Scherp :D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven