Entertainment alle pijlers

Jochem Myjer

22-09-2018 10:05 71 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie staat er ook in de wachtrij voor Jochem in Carré?

Ik heb gelijk om 10.00 ingelogd, eerst sprong hij op 63 minuten en inmiddels al op 92 minuten.

Zo spannend!
Wat bedoel je met "sprong"?
Alle reacties Link kopieren
Ana_Isabel** schreef:
22-09-2018 10:06
Wat bedoel je met "sprong"?
Verspringen van de tijd.

(of ben je stiekem een taal nazi?)
There's nothing fair in this world, there's nothing sure in this world, there is nothing pure, so you better look for something left in this world.
pepexx schreef:
22-09-2018 10:31
Verspringen van de tijd.

(of ben je stiekem een taal nazi?)
:-D nee echt niet, maar ik snap je op niet zo goed. Ben niet thuis in online kaarten bestellen(?)
Alle reacties Link kopieren
Ana_Isabel** schreef:
22-09-2018 10:36
:-D nee echt niet, maar ik snap je op niet zo goed. Ben niet thuis in online kaarten bestellen(?)
:-D
De tijd van de wachtrij.
There's nothing fair in this world, there's nothing sure in this world, there is nothing pure, so you better look for something left in this world.
pepexx schreef:
22-09-2018 10:41
:-D
De tijd van de wachtrij.
Oooooh!! (thanks)
Nou, veel succes dan! Hopelijk heb je snel een of meerdere kaarten in je bezit TO.
Ik heb laatst kaarten gekocht, maar dat systeem vind ik wel wat omslachtig. Hij heeft een eigen systeem, waardoor doorverkopen heel lastig wordt. Dat vind ik goed, maar het is wel een raar systeem. Mijn man heeft de kaartjes besteld, dus via zijn telefoon. Maar op die telefoon krijg je een uur van tevoren ook een code om in te loggen ofzo. Moet dus mijn man zijn telefoon meenemen die avond, want ik ga met een vriendin :) ik kon trouwens ook geen plek kiezen, alleen een rang. De plek hoor je pas 24 uur van tevoren.
Alle reacties Link kopieren
Ik wacht de tv uitzending wel af ;)
Alle reacties Link kopieren
Precies om 10.00 ingelogd. Wachtrij ging van 180 naar 1400 nu inmiddels.
Ik vermoed geen kaarten ;)
Alle reacties Link kopieren
Oh oh ik vind ook heel bijzonder hoe het gaat.

Om 10.00 ingelogd --> 60 minuten wachten. Dan denk je, oké het is druk...
Binnen een paar minuten ging hij dus naar 90 minuten wachten. Toen stond hij even op pauze, aangezien het heel druk is.

Daarna van 90 afgeteld naar 85 en hop weer op 95. Toen weer even een poosje op pauze.

En nu een uur verder... jawel... nog 364 minuten wachten!!

'Wat heb jij dit weekend gedaan?'
'De hele zaterdag naar mijn beeldscherm gekeken om kans te maken op wat kaartjes' o_o
Alle reacties Link kopieren
Whomi schreef:
22-09-2018 10:47
Ik heb laatst kaarten gekocht, maar dat systeem vind ik wel wat omslachtig. Hij heeft een eigen systeem, waardoor doorverkopen heel lastig wordt. Dat vind ik goed, maar het is wel een raar systeem. Mijn man heeft de kaartjes besteld, dus via zijn telefoon. Maar op die telefoon krijg je een uur van tevoren ook een code om in te loggen ofzo. Moet dus mijn man zijn telefoon meenemen die avond, want ik ga met een vriendin :) ik kon trouwens ook geen plek kiezen, alleen een rang. De plek hoor je pas 24 uur van tevoren.
Dat verklaart dan wel waarom je om 10.00 al gelijk in een mega wachtrij wordt gezet. Er zijn dus al mensen die een uur eerder in de wachtrij komen? Leuk dat je kaarten hebt! Welke rang heb je?
Blond93 schreef:
22-09-2018 11:06
Oh oh ik vind ook heel bijzonder hoe het gaat.

Om 10.00 ingelogd --> 60 minuten wachten. Dan denk je, oké het is druk...
Binnen een paar minuten ging hij dus naar 90 minuten wachten. Toen stond hij even op pauze, aangezien het heel druk is.

Daarna van 90 afgeteld naar 85 en hop weer op 95. Toen weer even een poosje op pauze.

En nu een uur verder... jawel... nog 364 minuten wachten!!

'Wat heb jij dit weekend gedaan?'
'De hele zaterdag naar mijn beeldscherm gekeken om kans te maken op wat kaartjes' o_o
Je lijkt wel gek.
Alle reacties Link kopieren
poldervrouw schreef:
22-09-2018 11:03
Precies om 10.00 ingelogd. Wachtrij ging van 180 naar 1400 nu inmiddels.
Ik vermoed geen kaarten ;)
1400?! :woa: Dan ben je morgenochtend aan de beurt O_O
Alle reacties Link kopieren
Ana_Isabel** schreef:
22-09-2018 11:08
Je lijkt wel gek.
Nou inderdaad... ben er nog niet over uit of ik dit het waard vind...
Blond93 schreef:
22-09-2018 11:10
Nou inderdaad... ben er nog niet over uit of ik dit het waard vind...
Zo word je knettergek op je vrije dag... Kun je tegenwoordig niet meer bellen om te bestellen of desnoods langs het theater gaan?
Alle reacties Link kopieren
En en kan alleen rang kiezen en geen plek. Dat hoor je pas later. Dat gaat op volgorde van kopen. Dus áls ik al kaarten heb zit ik 86e rang achter een paal ;).

Ik heb vandaag geen plannen dus Laar ding maar lopen. Wie weet.

O en inloggen opmeerdere schermen heeft geen zin. Je telefoonnummer wordt gekoppeld aan je inlog.
Alle reacties Link kopieren
Blond93 schreef:
22-09-2018 11:07
Dat verklaart dan wel waarom je om 10.00 al gelijk in een mega wachtrij wordt gezet. Er zijn dus al mensen die een uur eerder in de wachtrij komen? Leuk dat je kaarten hebt! Welke rang heb je?
Nee. Je kon echt pas vanaf 10.00 in systeem. (Heb om 0900 al geprobeerd maar krijg melding dat je nog moet wachten ) Bij Guus meeuwis kreeg je idd via telefoon code.
Blond93 schreef:
22-09-2018 11:07
Dat verklaart dan wel waarom je om 10.00 al gelijk in een mega wachtrij wordt gezet. Er zijn dus al mensen die een uur eerder in de wachtrij komen? Leuk dat je kaarten hebt! Welke rang heb je?
Nee, dit gaat niet over de wachtrij maar als je ze besteld hebt. Dat gaat met een link naar je telefoon ofzo en dan dus een uur voor aanvang krijg je een sms met code om je tickets te downloaden ofzo. Die wachtrij ging bij mijn man door inloggen met e-mailadres en telefoonnummer. Daaraan werd de wachtrij gekoppeld ofzo. Hij was er toen vrij snel doorheen en je kon sowieso niet voor 10 uur inloggen.
Ik heb 1e rang, in de schouwburg in Utrecht :)
Alle reacties Link kopieren
Ana_Isabel** schreef:
22-09-2018 11:13
Zo word je knettergek op je vrije dag... Kun je tegenwoordig niet meer bellen om te bestellen of desnoods langs het theater gaan?
Dat is al heeeel lang niet meer zo. Vorige keer Carré ging het via Carré en was ook gedoe maar niet zo erg als nu.

In sommige theaters kan je ze daar koen. En dan sta je dus in dikke rij. Maar dat is zeldzaam hoor. Alles gaat online tegenwoordig
Alle reacties Link kopieren
Ik was om 10u ingelogd, 120min, toen 160, na de pauze 180, en nog een pauze verder 727min. Ik ben er maar mee gestopt. Blijkt dat veel mensen moeite hebbeb met het systeem en dat sms’jes niet aankomen...
Alle reacties Link kopieren
Bij mij is inmiddels voor de 3e keer de wachtrij gepauzeerd. Elke keer als ik rond de 11 minuten zit. Gelukkig nog niet boven de 34 minuten geweest, maar toch...

Klote systeem (6) >:-( >:-(
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
Alle reacties Link kopieren
Ik lees ook heel veel gedoe als je er dan wel door bent. Betaal gedoe. Kaarten kwijt. Etc. Jammer. U2 was nog makkelijker om aan kaarten te komen
Alle reacties Link kopieren
Ik ben weer uit de wachtrij en nog 9 minuten. Ben benieuwd of er nog wat te koop is op mijn voorkeursdagen.
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
Ik ben een poosje later ingelogd, ik denk net voor 11 uur, weet het tijdstip niet precies. Mijn wachttijd was toen 2060 minuten ;-D Een paar minuten is het naar 1013 minuten gesprongen :jump: en ik heb een grote kans op kaarten voor 1 van mijn favoriete voorstellingen, dus het komt vast wel goed.
Oh nog maar 500 minuten!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven