Entertainment alle pijlers

Grenzeloos verliefd

26-09-2018 17:52 130 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het is gisteren weer begonnen. Nog iemand gekeken? En commentaar erop?
Alle reacties Link kopieren
To trapt af
Alle reacties Link kopieren
Nou ik zie weer een meiske wat zich voor iemand en zijn geloof aanpast.
Alle reacties Link kopieren
Ik. Ik vond haar een schaapje.... beetje wereldvreemd of zo. "Als hij er blij van wordt dat ik 2x per week de vloer dweil, dan doe ik dat". Er al 2 maanden zitten en nog steeds niet koken.
Het is beter een kaars aan te steken, dan de duisternis te vervloeken ~ In loving memory of AnnA.
Alle reacties Link kopieren
YOLO
Alle reacties Link kopieren
mamavanf schreef:
26-09-2018 17:57
Ik. Ik vond haar een schaapje.... beetje wereldvreemd of zo. "Als hij er blij van wordt dat ik 2x per week de vloer dweil, dan doe ik dat". Er al 2 maanden zitten en nog steeds niet koken.
Precies dat ja.
Ik zit te kijken, ik vind haar ook nogal wereldvreemd, heel simpel ook. Duidelijk een gelovig gezin, vaak zijn die een beetje wereldvreemd op bepaalde vlakken. Vind het trouwens een enorm leeftijdsverschil, 24 en een broertje van 6 maanden... Ik zou trouwens niet eens meer weggaan met zo'n snoepie :flirting:

Maar goed, ik kijk weer verder..
Alle reacties Link kopieren
Zij vindt dat afhankelijk zijn wel prima...en ze was lui vond ik... dat gemiep ook over dat arabisch leren. Ze wil het kunnen, maar liever niet er iets voor doen.
sparkandshine schreef:
26-09-2018 19:00
Zij vindt dat afhankelijk zijn wel prima...en ze was lui vond ik... dat gemiep ook over dat arabisch leren. Ze wil het kunnen, maar liever niet er iets voor doen.
Nogal hij kwam van zijn werk naar huis voor de lunch en mocht het dan nog zelf klaarmaken.
Vond er smaak nog kraak aan aan die griet.
Ben nu aan hetkijken, geloof niet dat dit een huwelijk voor altijd is.
Ze is wel erg bleu.
GinnyJones schreef:
26-09-2018 18:51
Ik zit te kijken, ik vind haar ook nogal wereldvreemd, heel simpel ook. Duidelijk een gelovig gezin, vaak zijn die een beetje wereldvreemd op bepaalde vlakken. Vind het trouwens een enorm leeftijdsverschil, 24 en een broertje van 6 maanden... Ik zou trouwens niet eens meer weggaan met zo'n snoepie :flirting:

Maar goed, ik kijk weer verder..
Ook zeer gristelijk schat ik in
Ze vind het wel makkelijk zo geloof ik
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het ook gezien! Zij zei tegen het einde van de aflevering toch zoiets als “ik woon hier in een paradijsje”? Hm, ik ben met de beelden van die droge, hete, stoffige, lelijke plaats niet bepaald overgehaald om nog eens die kant op te willen gaan, maar misschien gaf de aflevering een te eenzijdig beeld. Samen leken ze het wel leuk te hebben, maar die toch best verschillende geloofsbeleving (-stroming) lijkt het me niet makkelijk te maken.

Wat deed ze eigenlijk in Nederland? Werkte of studeerde ze?
liliane13 wijzigde dit bericht op 26-09-2018 19:33
2.09% gewijzigd
.
Alle reacties Link kopieren
Ik vond die 2 helixpiercings (dubbele helix) bovenin haar oor wel opvallend trouwens, want gek genoeg had ik dat niet verwacht bij zo’n type eigenlijk. An sich zijn helixpiercings niks bijzonders, maar ik kan me toch niet herinneren dat ik van die zwaar Christelijke types er vaak mee zie. En dit was dan nog een dubbele helixpiercing ook!
.
In de laatste update geeft ze aan dat ze net gestart is als lerares Engels en dat het nog goed met ze gaat
Alle reacties Link kopieren
Meestal vind ik die kerels uit dit programma niks, maar voor de verandering leek deze me wel okee.
Maar wát een deprimerende omgeving. Vond alles deprimerend aan deze uitzending, de school waar hij werkte, Caïro, het huis van zijn zus, de kerkelijke ceremonie, hun bruiloft, hun eigen huis, de plek waar ze woonden, hun toekomstige huis... alles. Wat een treurnis. Kreeg er zélf een grafstemming van.
Alle reacties Link kopieren
gizzmo-returns schreef:
26-09-2018 19:34
In de laatste update geeft ze aan dat ze net gestart is als lerares Engels en dat het nog goed met ze gaat
Ze is ook pas 5 maanden daar. Het zou leuk zijn als ze over 5 jaar of zo weer eens bij de mensen gaan kijken. Net als afgelopen seizoen met die terugblikken.
Alle reacties Link kopieren
dolfje schreef:
26-09-2018 21:21
Ze is ook pas 5 maanden daar. Het zou leuk zijn als ze over 5 jaar of zo weer eens bij de mensen gaan kijken. Net als afgelopen seizoen met die terugblikken.
Ik gok dat ze dan nog steeds niet kan koken, geen arabisch spreekt maar wel 4 kinderen heeft.
Het is beter een kaars aan te steken, dan de duisternis te vervloeken ~ In loving memory of AnnA.
Noesa schreef:
26-09-2018 20:27
Meestal vind ik die kerels uit dit programma niks, maar voor de verandering leek deze me wel okee.
Maar wát een deprimerende omgeving. Vond alles deprimerend aan deze uitzending, de school waar hij werkte, Caïro, het huis van zijn zus, de kerkelijke ceremonie, hun bruiloft, hun eigen huis, de plek waar ze woonden, hun toekomstige huis... alles. Wat een treurnis. Kreeg er zélf een grafstemming van.
Dit en ik viel in slaap van de saaiheid van dat meisje.
Nooit eens een borrel kunnen drinken. Nooit een jointje kunnen roken. Maar wel 4 keer in de week naar de kerk.
Schiet mij dan maar af.
En eerlijk gezegd, Arie maakt het geheel nog saaier.
Alle reacties Link kopieren
Tja, ik vond haar vooral erg jong overkomen. In denken en doen.
Die omgeving trekt mij juist wel. Vind hem een stuk religieuzer overkomen dan zij is.
Die ouders vind ik wel heel naïef. Religieus oké, maar dan hoeven mensen nog niet naïef te zijn. Zijn religie is niet ongevaarlijk met kans op aanslagen, waarom dan juist voor Egypte kiezen?

Maar de combi bleu, jong, wereldvreemd, religieus en veel culturele verschillen zijn natuurlijk niet echt een recept voor succes.
Alle reacties Link kopieren
Joanjett schreef:
27-09-2018 00:01
En eerlijk gezegd, Arie maakt het geheel nog saaier.
Nou die voegt inderdaad niet veel toe.
Alle reacties Link kopieren
dolfje schreef:
27-09-2018 22:18
Nou die voegt inderdaad niet veel toe.
Arie komt ook uit een Christelijke achtergrond en was tijdens de opnames vooral bezig met zijn eigen gezin (vertelde hij in een interview) en dus niet gereisd.
Maar weinig kritische vragen inderdaad. Kon zo een EO reportage zijn.
Everything you see I owe to spaghetti!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nu aan het terugkijken, lees straks de reacties.
Moet alvast even kwijt: met een aansteker kijken of de gasfles goed is aangesloten. 'hij zal wel weten wat hij doet'. :rofl:
Ik zag dat ook in Marokko afgelopen jaar en vroeg mijn Marokkaanse man ernaar; het leek mij nogal gevaarlijk. Die bevestigde dat er veel ongelukken met gasflessen gebeuren en hij zou het nooit zo doen... :facepalm:
Zat wel te gniffelen toen ik het net voorbij zag komen.
Only action impacts the drift | A year from now you may wish you had started today

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven