Entertainment alle pijlers

House Rules NL

26-09-2018 18:34 177 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben de aflevering van gisteren aan het terug kijken maar ik zie nog geen topic.

Iemand die dit gaat volgen?
Alle reacties Link kopieren
Ik wist helemaal niet dat het alweer was, ga het snel terug kijken dan.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het ook gezien. Jammer dat in de eerste aflevering niet al de oplevering te zien was. Volgens mij gaat het groene team er als eerste uit want die zat niet in de promo's. Geen spoiler, gewoon mijn gok. Zou ik wel erg jammer vinden.
Ja, nu aan het terugkijken, leuk dat het weer begonnen is!
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat er weinig echte stijlguru’s in zitten, jammer!
Gezien, vooralsnog vind ik de koppels nog niet zo leuk,

Ik probeer nog wel een paar afleveringen, maar vind gister niet zo leuk.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij word die New York kamer het mooist.

Dat oranje team lijken mij acteurs. Zoveel ruzie in een relatie lijkt mij niet normaal. Team geel verdenk ik ook van dat ze acteurs zijn.
Alle reacties Link kopieren
Gele_Suikerspin schreef:
26-09-2018 20:51
Volgens mij word die New York kamer het mooist.

Dat oranje team lijken mij acteurs. Zoveel ruzie in een relatie lijkt mij niet normaal. Team geel verdenk ik ook van dat ze acteurs zijn.
Ik denk toch dat ze echt zo zijn. Zodra er iets te winnen valt en er tijdsdruk is, kan iemand zijn minder goede eigenschappen vaak niet goed verbergen ;) , waardoor ze zich moeilijk beter voor kunnen doen dan ze zijn !
Alle reacties Link kopieren
Jaa ik kijk. Kom uit Drunen. Dorp van t rode team :-D
Alle reacties Link kopieren
Sophievdb schreef:
26-09-2018 23:49
Jaa ik kijk. Kom uit Drunen. Dorp van t rode team :-D
Ik kom uit stad van het oranje team :proud:
Alle reacties Link kopieren
Gele_Suikerspin schreef:
26-09-2018 20:51
Volgens mij word die New York kamer het mooist.

Dat oranje team lijken mij acteurs. Zoveel ruzie in een relatie lijkt mij niet normaal. Team geel verdenk ik ook van dat ze acteurs zijn.
Dan kijk jij vast niet dit seizoen van House Rules Australië :proud:
Alle reacties Link kopieren
AnAppleADay schreef:
27-09-2018 07:28
Dan kijk jij vast niet dit seizoen van House Rules Australië :proud:
Haha, klopt. Ik ben eigenlijk geen fan van verbouwingsprogamna's. Door het vele gesnauw, de stress en klussen is ook niet echt mijn ding. Dit is voor het eerst dat ik house rules kijk. Vooral benieuwd naar het eindresultaat.

Ik vond de toscaanse kamer het lelijkst.
Alle reacties Link kopieren
Sophievdb schreef:
26-09-2018 23:49
Jaa ik kijk. Kom uit Drunen. Dorp van t rode team :-D
Rode team is leuk he!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind house rules Australië leuker, maar zal deze ook eens terug kijken!
Alle reacties Link kopieren
Dani1982 schreef:
27-09-2018 14:35
Rode team is leuk he!
Echt wel :-D

En mochten jullie nou die stoelen uit hun kamer heel mooi vinden.
Verkopen we ook hier haha.
Door hun schoonbroer.
Bij ShopX ;)
Alle reacties Link kopieren
Wij volgen ook. Ik vind het zo jammer dat de zomer afgelopen is, maar samen op de bank houserules kijken maakt heel veel goed.
De vrouwen van team geel en team oranje zijn pittige tantes. De man van team oranje is weer liever lui dan moe is mijn indruk. Ik heb er zin in, ben benieuwd hoe de dingen zich gaan ontwikkelen. De presentatie is ook leuk, de jury wat minder, die vrouw (ik weet even geen namen) zouden ze wel eens mogen vervangen, die is het altijd maar met haar collega eens.
Alle reacties Link kopieren
Oh-happy-day schreef:
28-09-2018 07:38
Wij volgen ook. Ik vind het zo jammer dat de zomer afgelopen is, maar samen op de bank houserules kijken maakt heel veel goed.
De vrouwen van team geel en team oranje zijn pittige tantes. De man van team oranje is weer liever lui dan moe is mijn indruk. Ik heb er zin in, ben benieuwd hoe de dingen zich gaan ontwikkelen. De presentatie is ook leuk, de jury wat minder, die vrouw (ik weet even geen namen) zouden ze wel eens mogen vervangen, die is het altijd maar met haar collega eens.
Hahaha ja odette.
Is een beetje de Ali B van deze jury
Alle reacties Link kopieren
Sophievdb schreef:
28-09-2018 00:31
Echt wel :-D

En mochten jullie nou die stoelen uit hun kamer heel mooi vinden.
Verkopen we ook hier haha.
Door hun schoonbroer.
Bij ShopX ;)
Haha, slimme manier om reclame te maken 😊! Site ziet er netjes uit 👍🏼.
Alle reacties Link kopieren
Ja ik volg het ook, vond de Bali kamer mooi en daarnaast de interactie tussen de stellen. Geweldig. Die vrouw van team oranje lijkt me niet de gezelligste wat zeikt zij haar vent af zeg. Je vraagt je af waarom hij bij haar blijft. Ze heeft hem zes keer oerdom genoemd in 1 uitzending. Alleen zie ik niemand die mij een enorm licht lijkt qua styling, vond het stel uit Arnhem van vorig jaar zo'n leuke smaak hebben..
De Bali-kamer stak er echt wel bovenuit. Maar het was ook het leukste thema waar je het meest mee kon.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben benieuwd hoe het huis van de jongens uiteindelijk wordt, ze pakken het wel flink aan, ook met het openmaken van het dak enz. Team blauw vind ik tot nu toe het leukst, ook naar elkaar toe.
Ik haak af met kijken, kan me niet boeien deze keer
Vind het jammer dat ze in de Nederlandse versie maar 4 dagen krijgen voor de verbouwing i.t.t. Australie waar ze een week hebben. Ook mag het koppel niet eerst weten wat de bonuskamer wordt voor ze beslissen te houden of weggeven. En ik hoorde ook niet wat voor prijs er vast zit aan het winnende pronkstuk. In Australie krijgen ze dan professionele schilders voor hun zone. Ze doen ook niet het hele huis (geen badkamers, inloopkasten, laundry's, pantry's etc) Jammer dat de Nederlandse versie daardoor een zwak aftreksel is van de Australische serie.
Alle reacties Link kopieren
Badkamers doen ze volgens mij in een volgende ronde, icm de tuin.
En in Nederland kun je nou eenmaal niet echt volledig vrij muren verplaatsen in de meeste huizen, in Australie lijkt dat makkelijker te kunnen.
Maar dat maakt het wel minder leuk ja.
Hier kregen ze trouwens 2 punten voor het pronkstuk.
Alle reacties Link kopieren
Ik blijf nu telkens hangen na het kijken van masterchef maar vergeleken met de australische versie vind ik het maar een kneuterig gedoe hoor..
toch fan genoeg van klusprogramma's in het algemeen om te blijven kijken voor nu
ergeren jullie je niet aan die presentatrice? wie is dat?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven