Entertainment alle pijlers

Indoor Skiën

29-09-2018 20:58 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Onze moeder is binnenkort jarig.
We willen haar vast laten wennen aan de sneeuwpret door indoor te skiën. Het is met nog 2 anderen, zij kan al aardig skiën en de andere 2 een beetje.

Het leukste is natuurlijk bottrop, maar dat is een eind rijden.

Het mag ook met minder.

Weet iemand ook een leuke baan in omgeving Amersfoort

Hopelijk hebben jullie tips!
anoniem_376768 wijzigde dit bericht op 01-10-2018 11:14
Reden: Paar details weg gehaald.
10.34% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
In Zwolle zit geen indoor skibaan hoor.
Leuke banen in Nederland zijn Snowworld Zoetermeer en Snowworld Landgraaf.

Bottrop geen ervaringen mee. Maar kwam afstand maakt het voor Zwolle volgensmij niet zoveel uit Zoetermeer of Bottrop.
#doeslief
Alle reacties Link kopieren
Ligt eraan wat je zoekt. In elke grotere plaats is wel een indoorbaan met een rolband. Dat is wel heel anders skiën dan op de piste maar onwijs goed om je techniek te verbeteren en ski-conditie op te doen.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt. Ja een rol band zag ik ook.

Maar het ziet er een beetje amateuristisch uit. Maar zulke banen zullen wel niet voor niets bestaan.

Weet niet of je een ander daar een plezier mee doet. Referenties zijn wel goed.
Bottrop is prima te doen vanuit Zwolle hoor.
Alle reacties Link kopieren
Rollerbanden zijn meer voor de mensen die het willen leren voor ze echt op wintersport gaan. Je kan daar vaak alleen voor (techniek)lessen terecht.

Als je echt een dag(deel) indoor wil skiën zou ik je Landgraaf aanraden, of evt. Zoetermeer. Wat verder weg maar veel leuker! Bottrop vond ik waardeloos, erg druk, slechte baan, alleen een zeer trage lopende band als lift en het eten was matig. Als je gaat om te skiën eigenlijk zonde.
Rolbaan is echt heel anders skiën. Goed om je techniek bij te werken, maar niet een gezellig dagje skien. Ik zou dan naar Zoetermeer gaan, dat is een mooie baan. Bottrop ben ik nooit geweest.
Alle reacties Link kopieren
Zoetermeer is erg leuk en goed geregeld. Heel gezellig ziet het er uit het complex en binnen ook, je waant je op skivakantie. De hoge toren is opvallend element van buiten gezien en boven is een bar. Er zit een lange baan aan vast.
Jongeren /schoolgaand hebben korting.
Zo'n indoorbaantje / borstel is leuk voor een uur ofzo maar niet voor een hele middag.
Ik wil zelf botrop eens proberen, even oefenen een keer voor het skiën in januari.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven