Entertainment alle pijlers

Expeditie Robinson Belgie (vier.be)

06-10-2018 09:28 119 berichten
Omdat er behoefte aan is: Expeditie Robinson de Belgische versie.
Voor Nederlanders te volgen op internet via vier.be.
De Vlamingen doen het spelletje nog gewoon met onbekende Belgen en dat komt een stuk lekkerder uit de verf dan de Nederlandse variant met al die omhooggevallen nep-BN-ers.
Alle reacties Link kopieren
Ik trek dat Vlaams niet ;-D
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik ben zelf 'n grensgeval dus ik versta dat prima, maar volgens mij zitten er ondertitels bij.
Prima te volgen hoor. Beter dan: ik ben een "gangsta bitch" geleuter.
Joanjett schreef:
06-10-2018 09:57
Prima te volgen hoor. Beter dan: ik ben een "gangsta bitch" geleuter.
Haha, precies! Ik versta die mompelende hollanders idd vaak niet terwijl ze daar ook nog niet eens alles van ondertitelen.
Ik weet alleen nog niet precies wie wie is. Ook knap dat die man met 1 been erin zit en t nog goed doet ook.
Leuk! Ik word idd gek van de zogenaamde bn-ers maar de onbekenden vind ik ook vrij irritant.
Is de Belgische versie al lang bezig?
Hij heeft wel 'n been/voet, alleen het is een stuk korter, vandaar dat hulpstuk. Maar hij klimt er wel 'n boom mee in en bij de proeven presteert ie ook super.
redbulletje schreef:
06-10-2018 10:02
Hij heeft wel 'n been/voet, alleen het is een stuk korter, vandaar dat hulpstuk. Maar hij klimt er wel 'n boom mee in en bij de proeven presteert ie ook super.
Ja daar heb ik nou echt respect voor.
Emceetje schreef:
06-10-2018 10:01
Leuk! Ik word idd gek van de zogenaamde bn-ers maar de onbekenden vind ik ook vrij irritant.
Is de Belgische versie al lang bezig?
Net zo lang als de Nederlandse versie.
Alle reacties Link kopieren
Oeh ik wil dit ook wel volgen, maar bang dat ik dan alles door elkaar haal?!
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren
Oh leuk ! Ga ik ook kijken !
Alle reacties Link kopieren
[..]
anoniem_309529 wijzigde dit bericht op 12-10-2018 18:19
96.40% gewijzigd
Blijf altijd jezelf. Het origineel is zoveel meer waard dan een kopie.
Alle reacties Link kopieren
MarindaH schreef:
06-10-2018 10:13
Oeh ik wil dit ook wel volgen, maar bang dat ik dan alles door elkaar haal?!
Had ik ook! Maar valt tot nu toe mee.
Ik volg de NL versie live en de Vlaamse kijk ik in het weekend wanneer het me uitkomt.
Het enige jammere vind ik dat de proeven tot nu toe bijna altijd overeen komen. Ook wel logisch natuurlijk als ze er eenmaal staan.

Volgens mij zitten ze wel op andere eilandjes toch? Ik herken de ‘leefomgeving’ iig niet uit de Nederlandse.

Wb België: is er nu in t paarse kamp echt minder eten of doen ze minder moeite? Omdat het gele kamp tot nu toe van alles eet aan krab/slakken enz?

Ik denk dat Gilles in t gele kamp in de gevarenzone zit en Annick in het paarse. Ben echt benieuwd of geel de winnaarsflow nog langer vast kan houden.

Ik vind het echt symphatieke kandidaten die er nu nog in zitten. Heb niet een iemand die er bovenuit springt.

Irriteerde me wel aan oona en Angelo maar dat loste zichzelf mooi op :proud:
Top deze expedite!! Weer de Robinson zoals Robinson bedoeld is.
Goed te volgen hoor, ondertiteling erbij maar zelfs zonder goed te verstaan.
damas schreef:
06-10-2018 17:40
Had ik ook! Maar valt tot nu toe mee.
Ik volg de NL versie live en de Vlaamse kijk ik in het weekend wanneer het me uitkomt.
Het enige jammere vind ik dat de proeven tot nu toe bijna altijd overeen komen. Ook wel logisch natuurlijk als ze er eenmaal staan.

Volgens mij zitten ze wel op andere eilandjes toch? Ik herken de ‘leefomgeving’ iig niet uit de Nederlandse.

Wb België: is er nu in t paarse kamp echt minder eten of doen ze minder moeite? Omdat het gele kamp tot nu toe van alles eet aan krab/slakken enz?

Ik denk dat Gilles in t gele kamp in de gevarenzone zit en Annick in het paarse. Ben echt benieuwd of geel de winnaarsflow nog langer vast kan houden.

Ik vind het echt symphatieke kandidaten die er nu nog in zitten. Heb niet een iemand die er bovenuit springt.

Irriteerde me wel aan oona en Angelo maar dat loste zichzelf mooi op :proud:
Oh die Oona wat een gedrocht was dat. Letterlijk en figuurlijk. Nam ze die vuurstick uit wraak ook nog mee toen ze werd weggestemd.
Alle reacties Link kopieren
Ja! Dat kun je niet maken toch.
De anderen moeten zich wel heel erg geeergerd hebben als je haar wegstemd mèt vuurstick.
Ze zag het echt als een troef en wilde door die vuurstick ver komen. Als je dan alsnog eruit wordt gestemd, dan is dat behoorlijk een ego dingetje.

Wat vind ik deze expeditie heerlijk zeg! Bij de Nederlandse versie is het zo duidelijk wie ver kan komen en wie niet. Bij deze versie is alles echt afhankelijk van de proeven en houdingen. Oona was echt pittig. Herken mijzelf erin en heb bv echt moeten leren niet alles eruit te gooien. Dat maakt je positie zoveel zwakker.

Ik vind kamp Noord heel verrassend tijdens de proeven. Echt een goed team! Jammer dat de boxer en yogadocente een beetje in de kling liggen. Zo mooi zijn als die twee daar overheen zouden kunnen stappen. Goed voor de teambuilding.
Fre met zijn been..wat een inspiratie voor anderen met beperkingen. Hij is steeds heel sterk in de proeven. Ook reflecteert hij goed op zichzelf en mooi dat hij nog een kans heeft mogen krijgen.

Kamp zuid ligt mij niet zo. Interessant om te zien dat kracht niet 'het' is waardoor je team sterk is. Het is zoveel meer.
Ah neee! Weer zo'n herverdeling lees ik. Ik vond deze teams zo perfect! Noord was mijn favoriete. Laatste aflevering maar eens bekijken. Ook benieuwd wie nog meer up to date is.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de laatste al gezien dus ga niet spoileren maar het is wederom een leuke aflevering vind ik.

En Zuid heeft het echt taai zonder eten! Snap niet dat ze niet gaan vissen ofzo of is dat te eenvoudig gedacht 😁
Alle reacties Link kopieren
Zo'n verademing. Niet die verwende semi bekende Nederlanders die het alleen doen om bekender te worden. Mensen die ervoor willen strijden, ook al is het maar voor € 25.000. Daar komen die bekende Nederlanders niet eens hun bed voor uit.
Alle reacties Link kopieren
Gisteren 2 afleveringen gekeken en vandaag 2.
Leuk !!!
Alle reacties Link kopieren
Die Leslie zeg, wat een stoer wijf. Ze is mijn favoriet, ik hoop dat ze wint.
Noesa schreef:
08-10-2018 00:25
Die Leslie zeg, wat een stoer wijf. Ze is mijn favoriet, ik hoop dat ze wint.
Ja ze is leuk he! Ik vind die surfster ook echt heel leuk. Onverwachts uit de hoek komen, heel sociaal en echt een teamplayer.
Surfster is mijn favoriet. Lieve, zachtaardige dame lijkt het me.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven