Entertainment alle pijlers

Pokemon GO deel 7

07-10-2018 10:27 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier kletsen we weer een deel vol over onze frustraties over curveballen die niet doen wat wij willen en spokemonsters die niet gevangen willen worden, maar vooral delen we onze successen over welke gave Pokemons we wel hebben gevangen en juichen we (voor elkaar) als de opdracht wel gelukt is.

Afbeelding

https://www.iculture.nl/gids/pokemon-go-beginnersgids/

https://pokeassistant.com/main/ivcalculator?locale=nl.

http://pokemongo.gamea.co/c/omxwrchu

https://p337.info/pokemongo
anna_c wijzigde dit bericht op 03-11-2018 11:46
34.96% gewijzigd
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Helaas kan ik niet mee meeten.
Wel eindelijk genoeg candy binnengehaald om mijn magikarp te evolven. Moest dus de extreme curveball en ja hoor, in 1 keer! Bij een hoothoot hier voor de deur.

Weten jullie of je nog kans maakt op de regionals als je de gekleurde eieren niet meer vandaag uitgebroed krijgt? Kreeg gister helaas een mr mime...
Alle reacties Link kopieren
Prachtig nieuw topic Anna!

Ik heb je een PB gestuurd. Bedankt voor het toevoegen aan de tabel.
Alle reacties Link kopieren
Pogofan schreef:
07-10-2018 20:34
Weten jullie of je nog kans maakt op de regionals als je de gekleurde eieren niet meer vandaag uitgebroed krijgt? Kreeg gister helaas een mr mime...
Mijn laatste ei van vandaag was weer eens een Geodude. Dus ik hoop ook dat de eieren die nu nog in m'n tas zitten misschien toch nog een kangoeroe bevatten, maar ik weet het niet zeker.
Tvp
Alle reacties Link kopieren
Pogofan schreef:
07-10-2018 20:34
Helaas kan ik niet mee meeten.
Wel eindelijk genoeg candy binnengehaald om mijn magikarp te evolven. Moest dus de extreme curveball en ja hoor, in 1 keer! Bij een hoothoot hier voor de deur.

Weten jullie of je nog kans maakt op de regionals als je de gekleurde eieren niet meer vandaag uitgebroed krijgt? Kreeg gister helaas een mr mime...
Alle gele eieren die je voor morgenavond nog uitpakt KUNNEN een regionale pokemon bevatten. Ook als je die nog uit broedt na morgenavond
Ik ben ook weer van de partij!

Anna, ik stuur je een pb.
Alle reacties Link kopieren
Pogofan schreef:
07-10-2018 20:34
Helaas kan ik niet mee meeten.
Wel eindelijk genoeg candy binnengehaald om mijn magikarp te evolven. Moest dus de extreme curveball en ja hoor, in 1 keer! Bij een hoothoot hier voor de deur.

Weten jullie of je nog kans maakt op de regionals als je de gekleurde eieren niet meer vandaag uitgebroed krijgt? Kreeg gister helaas een mr mime...
Wat er in eieren zit wordt bepaald op het moment dat je het ei krijgt. Dus elk ei dat je hebt gekregen voordat het event is afgelopen kan nog een regionale inzitten.
Alle reacties Link kopieren
Pogofan schreef:
07-10-2018 20:34
Helaas kan ik niet mee meeten.
Wel eindelijk genoeg candy binnengehaald om mijn magikarp te evolven. Moest dus de extreme curveball en ja hoor, in 1 keer! Bij een hoothoot hier voor de deur.

Weten jullie of je nog kans maakt op de regionals als je de gekleurde eieren niet meer vandaag uitgebroed krijgt? Kreeg gister helaas een mr mime...
Ieder kado wat je voor 8 oktober 22:00 opent en waar een alolan ei uit komt, kan nog regional bevatten

Wat suf dat je een Mr mime kreeg.
Alle reacties Link kopieren
Even snel een tvp
"After all this time?" "Always."
Alle reacties Link kopieren
Ah, hier zijn jullie :)
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk dat jullie gaan meeten! Ik kan dan niet, maar wens jullie alvast veel plezier.
Alle reacties Link kopieren
Vandaag mn best gedaan op 4 eieren. Kreeg ik uit 3 stuks een witte vulpix. Heb nu weer 4 gekleurde om uit te broeden.

Hebben jullie al vaker een meet gehad?
Alle reacties Link kopieren
BowGirl35 schreef:
07-10-2018 21:28
Alle gele eieren die je voor morgenavond nog uitpakt KUNNEN een regionale pokemon bevatten. Ook als je die nog uit broedt na morgenavond
Aha. Maar alle eieren die je wel hebt gekregen voor morgenavond, maar nog niet hebt uitgepakt, dus niet meer?
Alle reacties Link kopieren
MoWa24 schreef:
07-10-2018 22:59
Aha. Maar alle eieren die je wel hebt gekregen voor morgenavond, maar nog niet hebt uitgepakt, dus niet meer?
Zolang je een cadeautje nog niet hebt uitgepakt, is nog niet bepaald of er een ei in zit. Eieren die je wel hebt gekregen maar niet hebt uitgepakt bestaan dus niet :)
Alle reacties Link kopieren
Eze schreef:
07-10-2018 23:26
Zolang je een cadeautje nog niet hebt uitgepakt, is nog niet bepaald of er een ei in zit. Eieren die je wel hebt gekregen maar niet hebt uitgepakt bestaan dus niet :)
Het is bijna hogere wiskunde, haha. Nou goed, ik heb 9 gekleurde eieren. God zegene de (laatste) greep. Ik zal mijn cadeautjes dan ook maar snel versturen.
Alle reacties Link kopieren
Ik kreeg na ei nummer 32 (ja echt, geteld. :facepalm: ) eindelijk m'n prei vogel dus hou vol, het kan nog. :)
Alle reacties Link kopieren
Vanmorgen pret vanuit bed, een shiny drowzee gevangen :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Lekker bowgirl!
"Want iedereen verdient een 23ste kans"
Remco Veldhuis (Een lang verhaal kort)
Alle reacties Link kopieren
Zo gooi je nooit een curveball en vanmorgen ineens een great en nice curveball! Ga ik het toch nog leren?
“Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.”
Alle reacties Link kopieren
Leighton schreef:
08-10-2018 06:25
Ik kreeg na ei nummer 32 (ja echt, geteld. :facepalm: ) eindelijk m'n prei vogel dus hou vol, het kan nog. :)
Ik na 43 eieren eindelijk een Taurus. Heb wel even een dansje gedaan toen hoor! :cheer:
Alle reacties Link kopieren
Leighton schreef:
08-10-2018 06:25
Ik kreeg na ei nummer 32 (ja echt, geteld. :facepalm: ) eindelijk m'n prei vogel dus hou vol, het kan nog. :)
Ik na 43 eieren eindelijk een Taurus. Heb wel even een dansje gedaan toen hoor! :cheer:
Alle reacties Link kopieren
Ben jaloers, ik wil ook naar de meet! (ik hoor nu de dames van Zaai, meet en greet, met zwaar accent :whoops:)

Gister met zoon en vriendje (nouja die vriend was geloof ik net zo lang als ik, zoon is een onderdeurtje) alolan raikou geprobeerd te verslaan in een raid, helaas niet gelukt. Die hadden we nog niet. Misschien als ik meer aandacht aan de selectie van mijn pokemon had gegeven... Nu gewoon gevochten met wat het spel als suggestie gaf. :|
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Alle reacties Link kopieren
BowGirl35 schreef:
08-10-2018 07:36
Vanmorgen pret vanuit bed, een shiny drowzee gevangen :cheer2:
Komt mooi uit, dat beest ziet eruit alsof 'ie zijn pyjama aan heeft :proud:
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Alle reacties Link kopieren
Aitane schreef:
08-10-2018 09:05
Ik na 43 eieren eindelijk een Taurus. Heb wel even een dansje gedaan toen hoor! :cheer:
Gefeliciteerd!! :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
streepjessokken schreef:
08-10-2018 09:06
Ben jaloers, ik wil ook naar de meet! (ik hoor nu de dames van Zaai, meet en greet, met zwaar accent :whoops:)

Gister met zoon en vriendje (nouja die vriend was geloof ik net zo lang als ik, zoon is een onderdeurtje) alolan raikou geprobeerd te verslaan in een raid, helaas niet gelukt. Die hadden we nog niet. Misschien als ik meer aandacht aan de selectie van mijn pokemon had gegeven... Nu gewoon gevochten met wat het spel als suggestie gaf. :|
Ja ik heb ook echt geen flauw idee welke Pokémon je waar het beste tegen kan gebruiken. Gebruik ook altijd degene die het spel me geeft, en oké, oké, ik ben ook eigenlijk te lui om het allemaal uit te zoeken. :whistle:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven