Entertainment alle pijlers

Pokemon GO deel 7

07-10-2018 10:27 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier kletsen we weer een deel vol over onze frustraties over curveballen die niet doen wat wij willen en spokemonsters die niet gevangen willen worden, maar vooral delen we onze successen over welke gave Pokemons we wel hebben gevangen en juichen we (voor elkaar) als de opdracht wel gelukt is.

Afbeelding

https://www.iculture.nl/gids/pokemon-go-beginnersgids/

https://pokeassistant.com/main/ivcalculator?locale=nl.

http://pokemongo.gamea.co/c/omxwrchu

https://p337.info/pokemongo
anna_c wijzigde dit bericht op 03-11-2018 11:46
34.96% gewijzigd
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Alle reacties Link kopieren
AnnA_C schreef:
07-12-2018 09:56


Ik had vanochtend zo'n groene hond, niet shiny, en geen sinnohstone.
Een groene hond? Die ken ik denk ik niet.

Ik zit in een pokemon dip. Bij de special quest moet ik een cubone vangen, daar hoef je niet voor op pad te gaan, want die vind je toch niet.
De pokemon die je wel tegenkomt komen een beetje m'n neus uit, dus die vang ik niet eens meer.
Uit mijn eieren komt ook niet veel soeps.

Het enige lichtpuntje was Zappdos laatst uit de field quest, die had ik nog niet. Om toch even positief af te sluiten. ;-))
Chocopinda schreef:
08-12-2018 11:15
Een groene hond? Die ken ik denk ik niet.

Ik zit in een pokemon dip. Bij de special quest moet ik een cubone vangen, daar hoef je niet voor op pad te gaan, want die vind je toch niet.
De pokemon die je wel tegenkomt komen een beetje m'n neus uit, dus die vang ik niet eens meer.
Uit mijn eieren komt ook niet veel soeps.

Het enige lichtpuntje was Zappdos laatst uit de field quest, die had ik nog niet. Om toch even positief af te sluiten. ;-))
Ik heb een beetje hetzelfde.

En die field quest van deze maand vind ik helemaal niets. Ik heb al die Pokémon al meer dan eens. Gewoon elke week mijn field research ingeleverd, dus dan heb je er al vier per Pokémon. Echt voor het eerst sinds de field research is ingevoerd dat ik totaal geen motivatie heb om de field-taakjes te doen.

De kilometers zijn hier geen probleem. Alleen al met woon-werkverkeer, schoolrun etc haal ik makkelijk de 25km per week.
Alle reacties Link kopieren
Nou dat vond ik ook net tegenvallen die field quest reward.
Alle reacties Link kopieren
MoWa24 schreef:
07-12-2018 23:12
@Vlinderplant: wij zijn bijna best friends, nog 3 dagen. @Winters: wij bijna ultra, nog 2 dagen. Ik zou dat graag combineren met een ei... Is dat een optie?
Prima hoor! Begint jouw pokemon-naam met Poke.. ?
Net een Cresselia-raid gedaan, en gevangen.
Én er is een bekende van me aangesloten in de appgroep, wel grappig

Ja inderdaad, de pokemons die je nou in het wild tegenkomt zijn niet zo heel bijzonder.
En ik heb alleen maar 5 km eieren in mijn bag :( Daar komt over het algemeen niet veel bijzonders uit, vind ik. Dus dat is ook al niet motiverend.
Ik kreeg vorige week een 2 km-ei en ik was er serieus nog blij mee ook. Zoon vraagt heel droog 'Waarom ben je blij met een 2km-ei? ' :hihi:
Alle reacties Link kopieren
Hier ook even een pokemon go dip. Ik doe wel netjes een sticker plakker iedere dag, maar vandaag echt waardeloos reward. Zapdos en pinapberrie. Niet eens een stone. Volgende week beter dan maar.
Heb mn mystery box maar weer geactiveerd. Kan ik tenminste nog wat candy verzamelen voor melmetal. Zit al over de helft. Dus nog ff te gaan
Alle reacties Link kopieren
winters schreef:
08-12-2018 12:58
Prima hoor! Begint jouw pokemon-naam met Poke.. ?
Net een Cresselia-raid gedaan, en gevangen.
Én er is een bekende van me aangesloten in de appgroep, wel grappig

Ja inderdaad, de pokemons die je nou in het wild tegenkomt zijn niet zo heel bijzonder.
En ik heb alleen maar 5 km eieren in mijn bag :( Daar komt over het algemeen niet veel bijzonders uit, vind ik. Dus dat is ook al niet motiverend.
Ik kreeg vorige week een 2 km-ei en ik was er serieus nog blij mee ook. Zoon vraagt heel droog 'Waarom ben je blij met een 2km-ei? ' :hihi:
Ik kreeg net een Wailmer uit een 2 km ei Joepie. |-)
Goedemiddag, ik kom ook zo binnenvallen in groep wat al heel lang samen pokemon speelt.
Een aantal jaar geleden heb ik voor mijn zoontje een account aangemaakt.
Toen samen heel actief gespeeld. Nu twee weken geleden weer opnieuw begonnen. Mijn zoon speelt vrij actief en ik doe gezellig mee.
Het enige is dat ik niemand anders ken wie ook speelt. Dus ruilen en cadeau's geven dat gaat dus niet lukken.
Mijn trainerscode is . Zou ik misschien ook gezellig met jullie mee mogen spelen? Ik heb er verder niet heel veel verstand van. Ik woon ook echt in een uithoek van Nederland, dus meer dan ruilen en cadeaus geven zal het niet zijn. Ik hoop wel dan natuurlijk mee te schrijven.
Voor mijn zoon alvast bedankt.
anoniem_649363a67c133 wijzigde dit bericht op 10-12-2018 22:45
Reden: Code gewist
0.97% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik heb je een uitnodiging gestuurd, ik kan wel wat nieuwe vriendjes gebruiken aangezien de meeste bij mij al best friends zijn. Mijn traniernaam is MissP......300
Ontzettend bedankt. Ik heb je uitnodiging natuurlijk aanvaard en mijn zoon (je weet nu ook zijn naam, dus heel anoniem ben ik niet) heeft gelijk een gift gestuurd.
Ik stuur jullie ook een uitnodiging, mijn trainernaam begint met i en eindigt op n.
Ook enorm bedankt. Mijn zoon (zijn naam weet je nu ook) heeft gelijk een gift gestuurd
revenna schreef:
08-12-2018 16:10
Ook enorm bedankt. Mijn zoon (zijn naam weet je nu ook) heeft gelijk een gift gestuurd
Ja leuk! Ik zag dat hij uit mijn gift een paasei (7 km-ei) kreeg.

Mijn eigen kinderen spelen ook maar hebben eerlijk hun leeftijd ingevuld, dus voorlopig geen vriendenfunctie voor hen (pas vanaf 13 jaar).
Poppy_del_Rio schreef:
08-12-2018 16:40
Ja leuk! Ik zag dat hij uit mijn gift een paasei (7 km-ei) kreeg.

Mijn eigen kinderen spelen ook maar hebben eerlijk hun leeftijd ingevuld, dus voorlopig geen vriendenfunctie voor hen (pas vanaf 13 jaar).
Mijn zoon is 7, hij heeft ook geen eigen telefoon. Hij speelt met mijn telefoon. Door zijn ASS moet ik hem hierin ook begrenzen, dus vandaar ook geen eigen telefoon. Nu spelen we het gewoon samen. Voor hem gewoon heel fijn zo.
Ik vind het zelf ook een fantastisch spel, dus win win situatie.
Ik ben wel fanatieker dan mijn kinderen (9 en 10 jaar). Hun schermtijd is beperkt én ze kunnen niet zonder mij of mijn man de deur uit (ze hebben geen sim-kaart). Ik speel zelf vaak als ik van en naar werk reis en verder vooral ‘s avonds laat (vandaar ook mijn trainernaam :) )
Alle reacties Link kopieren
Ik ga je toevoegen revenna, Li....3.
Houdt vooral over een week een pakje van mij in de gaten ;) Dan ben ik op vakantie.
"Want iedereen verdient een 23ste kans"
Remco Veldhuis (Een lang verhaal kort)
Wat super fijn van jullie allemaal. Ik doe heel erg mijn best voor mijn zoon, haha. Onze hond is heel blij met het spel, want zijn rondje wordt steeds langer.
Alle reacties Link kopieren
revenna schreef:
08-12-2018 15:42
Goedemiddag, ik kom ook zo binnenvallen in groep wat al heel lang samen pokemon speelt.
Een aantal jaar geleden heb ik voor mijn zoontje een account aangemaakt.
Toen samen heel actief gespeeld. Nu twee weken geleden weer opnieuw begonnen. Mijn zoon speelt vrij actief en ik doe gezellig mee.
Het enige is dat ik niemand anders ken wie ook speelt. Dus ruilen en cadeau's geven dat gaat dus niet lukken.
Mijn trainerscode is 5764 6848 5125. Zou ik misschien ook gezellig met jullie mee mogen spelen? Ik heb er verder niet heel veel verstand van. Ik woon ook echt in een uithoek van Nederland, dus meer dan ruilen en cadeaus geven zal het niet zijn. Ik hoop wel dan natuurlijk mee te schrijven.
Voor mijn zoon alvast bedankt.
Ik ga jullie ook toevoegen!
Alle reacties Link kopieren
Revenna ik heb je ook toegevoegd mijn nickname eindigt op 1974.
Alle reacties Link kopieren
winters schreef:
08-12-2018 12:58
Prima hoor! Begint jouw pokemon-naam met Poke.. ?
Net een Cresselia-raid gedaan, en gevangen.
Ja, dat ben ik. Proficiat met je Cresselia!

@Revenna: er komt nog een uitnodiging jullie kant op (Poke....je).
Zo overweldigend dit. We hebben niet eens genoeg gifts voor iedereen. Dus sorry als ik niet gelijk wat stuur, maar het is op. Zo gaaf
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook niet elke dag voor iedereen iets hoor. Maakt toch niet uit.
Alle reacties Link kopieren
revenna schreef:
08-12-2018 18:35
Zo overweldigend dit. We hebben niet eens genoeg gifts voor iedereen. Dus sorry als ik niet gelijk wat stuur, maar het is op. Zo gaaf
Niet erg, komt vanzelf wel als je weer een gift hebt. Ik probeer wel iedereen wat te sturen. Dus zo kan je ook je vriendschap levelen, alleen mijn gifts openen en niets sturen. Ik vind het niet erg als ik niets krijg
Alle reacties Link kopieren
Geen enkel probleem hoor Revenna! Ik heb vandaag niet erg veel cadeaus uit stops gehad, dus sommige gulle gevers moeten tot morgen wachten. Ik merk dat ik met de december research quests ook een beetje laks word: wat uit die doos komt heb ik al. Terwijl ik nog best veel andere nodig heb. Maar misschien is het ook wel lekker rustig om deze maand niet meer per se iets te 'moeten' op Pokemon-gebied.
Alle reacties Link kopieren
revenna schreef:
08-12-2018 16:10
Ook enorm bedankt. Mijn zoon (zijn naam weet je nu ook) heeft gelijk een gift gestuurd
Ik heb je ook toegevoegd.
Bij mij gaat het nooit zo hard met de gifts en ik probeer het ook nog een beetje gelijk te verdelen over alle vrienden, maar ik probeer toch met regelmaat iets te sturen.
Mijn trainernaam is Am....a
Alle reacties Link kopieren
Ik kan ook wel weer war vrienden gebruiken. Graag wel als je hier actief bent, zodat we een tijd kunnen afspreken als we best friends worden om een ei aan te zetten. :)
Als je me hebt toegevoegd wil je dan een gedeelte van je poke naam hier vermelden, zodat ik weet wie wie is?
anoniem_279573 wijzigde dit bericht op 09-12-2018 10:11
Reden: Trainercode verwijderd
4.62% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven