Entertainment alle pijlers

Pokemon GO deel 7

07-10-2018 10:27 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier kletsen we weer een deel vol over onze frustraties over curveballen die niet doen wat wij willen en spokemonsters die niet gevangen willen worden, maar vooral delen we onze successen over welke gave Pokemons we wel hebben gevangen en juichen we (voor elkaar) als de opdracht wel gelukt is.

Afbeelding

https://www.iculture.nl/gids/pokemon-go-beginnersgids/

https://pokeassistant.com/main/ivcalculator?locale=nl.

http://pokemongo.gamea.co/c/omxwrchu

https://p337.info/pokemongo
anna_c wijzigde dit bericht op 03-11-2018 11:46
34.96% gewijzigd
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Alle reacties Link kopieren
Revenna en Chocopinda: ik heb jullie toegevoegd. Ik ben Ik...67
Alle reacties Link kopieren
Chocopinda, je bent toegevoegd. Mijn forumnaam komt ook voor in mijn pokemon-naam
Revanna, ik heb jou ook toegevoegd.
Mij gaat het ook niet lukken om elke dag wat te sturen en te verzenden
Alle reacties Link kopieren
Ik heb jullie ook toegevoegd Chocopinda en Ravenna.
Ik ben P...23

Hier met al die regen niet veel buiten geweest dus even geen cadeau's op voorraad maar die komen zsm.

Volgende week op vakantie naar Azië, ik ben benieuwd of ik daar nog iets bijzonderd tegen kom.
ladyphoxy wijzigde dit bericht op 09-12-2018 09:18
2.68% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Chocopinda schreef:
08-12-2018 21:51
Ik kan ook wel weer war vrienden gebruiken. Graag wel als je hier actief bent, zodat we een tijd kunnen afspreken als we best friends worden om een ei aan te zetten. :)
Als je me hebt toegevoegd wil je dan een gedeelte van je poke naam hier vermelden, zodat ik weet wie wie is?

Ook gedaan, ik ben ddmd.
Heb waarschijnlijk niet iedere dag een gift voor je, maar doe mijn best.
himalaya wijzigde dit bericht op 11-12-2018 22:14
1.41% gewijzigd
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Ik heb jullie ook toegevoegd. Ik ben een ambitieus jongetje, ook wel 'dat ettertje' genoemd.
Ik ben wel een hele slechte vriend, want ik heb meestal niet zoveel cadeautjes.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Alle reacties Link kopieren
Leuk allemaal nieuwe vriendjes! :D
Wie is D....9115?
Chocopinda en Ravenna, ik heb jullie ook toegevoegd! Ik ben scarletdegraaf.
Ik kan ook wel weer wat nieuwe vriendjes gebruiken. Mijn code is....
anoniem_151562 wijzigde dit bericht op 09-12-2018 13:38
Reden: Code weg
10.96% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ravenna, chocopinda en Rheaa, ik heb jullie ook toegevoegd.
Ik ben Sa...eb
Alle reacties Link kopieren
MoWa24 schreef:
07-12-2018 23:12
@Vlinderplant: wij zijn bijna best friends, nog 3 dagen. @Winters: wij bijna ultra, nog 2 dagen. Ik zou dat graag combineren met een ei... Is dat een optie?
Ja graag wat afspreken. Op een avond graag uur of negen. Kan niets combineren dus doe maar voorstel.
Alle reacties Link kopieren
revenna schreef:
08-12-2018 15:42
Goedemiddag, ik kom ook zo binnenvallen in groep wat al heel lang samen pokemon speelt.
Een aantal jaar geleden heb ik voor mijn zoontje een account aangemaakt.
Toen samen heel actief gespeeld. Nu twee weken geleden weer opnieuw begonnen. Mijn zoon speelt vrij actief en ik doe gezellig mee.
Het enige is dat ik niemand anders ken wie ook speelt. Dus ruilen en cadeau's geven dat gaat dus niet lukken Zou ik misschien ook gezellig met jullie mee mogen spelen? Ik heb er verder niet heel veel verstand van. Ik woon ook echt in een uithoek van Nederland, dus meer dan ruilen en cadeaus geven zal het niet zijn. Ik hoop wel dan natuurlijk mee te schrijven.
Voor mijn zoon alvast bedankt.
Heb je toegevoegd. Dr.. 31
vlinderplant wijzigde dit bericht op 10-12-2018 20:40
2.42% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Rheaa schreef:
09-12-2018 10:47
Ik kan ook wel weer wat nieuwe vriendjes gebruiken. [...]
Probeerde je toe te voegen maar we zijn allang vrienden.... :-D

Choco als je nog vrienden kunt gebruiken moet je even een pb sturen...
Alle reacties Link kopieren
Ik zou ook wel wat nieuwe vrienden erbij willen, maar liefst wel 'van hier' zodat ik nog enigszins een beeld heb bij diegene :)
Dolfje, Anna, Winters, Vlinderplant, BowGirl, Poppy del Rio, MoWa, ben met jullie nog geen vriendjes, stuur maar een PB als jullie dat ook willen. Met je pokenaam erbij graag!
(sla ik nu vaste forummers over? PB me dan ook maar :D)
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Alle reacties Link kopieren
Zij wij al friends Sok (dan heb ik je naam niet als nickname vermeld). Ik ben ddmd.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
streepjessokken schreef:
09-12-2018 11:38
Ik zou ook wel wat nieuwe vrienden erbij willen, maar liefst wel 'van hier' zodat ik nog enigszins een beeld heb bij diegene :)
Dolfje, Anna, Winters, Vlinderplant, BowGirl, Poppy del Rio, MoWa, ben met jullie nog geen vriendjes, stuur maar een PB als jullie dat ook willen. Met je pokenaam erbij graag!
(sla ik nu vaste forummers over? PB me dan ook maar :D)
Ik heb je pb gestuurd.

Na wat twijfel heb ik net mn laatste Pokemon opgeofferd voor een trade. Een vaporeon met 91iv voor een shiny Kyogre. Deze is lucky geworden. Wel blij mee ondanks mn offer. :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Voor de dames uit Eindhoven & dames uit Geldrop:

https://quest.pokesquad.nl/

Hierop zie je de pokestops en hun beloningen.

Probeer het ook in je eigen stad uit, Ik weet alleen dattie het zeker doet voor Eindhoven en Geldrop.
Ik werk in Helmond en daar doet hij het niet.


Ik kan niet heel erg uitzoomen, dus wie weet zit Den Haag, Utrecht en Amsterdam er ook wel in-op.
Alle reacties Link kopieren
streepjessokken schreef:
09-12-2018 11:38
Ik zou ook wel wat nieuwe vrienden erbij willen, maar liefst wel 'van hier' zodat ik nog enigszins een beeld heb bij diegene :)
Dolfje, Anna, Winters, Vlinderplant, BowGirl, Poppy del Rio, MoWa, ben met jullie nog geen vriendjes, stuur maar een PB als jullie dat ook willen. Met je pokenaam erbij graag!
(sla ik nu vaste forummers over? PB me dan ook maar :D)
Heb drie pogingen agedaan om je pb te sturen maar ze komen niet in mijn verzonden items. Dus denk ik niet verstuurd. Wellicht lukt het jou wel
Alle reacties Link kopieren
BowGirl35 schreef:
09-12-2018 12:44
Ik heb je pb gestuurd.

Na wat twijfel heb ik net mn laatste Pokemon opgeofferd voor een trade. Een vaporeon met 91iv voor een shiny Kyogre. Deze is lucky geworden. Wel blij mee ondanks mn offer. :cheer2:
Je laatste ????

Trade regelmatig met mijn man... maar een lucky is wel lang geleden. Gefeliciteerd.
Alle reacties Link kopieren
Vlinderplant, ik heb je een berichtje gestuurd.
Alle reacties Link kopieren
Vlinderplant schreef:
09-12-2018 12:57
Heb drie pogingen agedaan om je pb te sturen maar ze komen niet in mijn verzonden items. Dus denk ik niet verstuurd. Wellicht lukt het jou wel
Ik heb streepjessokken ook pb gestuurd en hij blijft bij mij ook in postvak uit staan.
Alle reacties Link kopieren
Vlinderplant schreef:
09-12-2018 12:58
Je laatste ????

Trade regelmatig met mijn man... maar een lucky is wel lang geleden. Gefeliciteerd.
Ik bedoelde mn laatste uit 2016 :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
dolfje schreef:
09-12-2018 13:01
Ik heb streepjessokken ook pb gestuurd en hij blijft bij mij ook in postvak uit staan.
Bij mij ook. Maar ik dacht dat pbs daar bleven totdat de ontvanger ze leest. En dat ze dan pas in verzonden items komen.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Alle reacties Link kopieren
AnnA_C schreef:
09-12-2018 13:08
Bij mij ook. Maar ik dacht dat pbs daar bleven totdat de ontvanger ze leest. En dat ze dan pas in verzonden items komen.
Oh dat zou kunnen natuurlijk.
Vlinderplant schreef:
09-12-2018 11:31
Probeerde je toe te voegen maar we zijn allang vrienden.... :-D

Choco als je nog vrienden kunt gebruiken moet je even een pb sturen...
:cheer:

Wil je de code even uitje quote halen?
Alle reacties Link kopieren
Ik ving vanochtend in bed zomaar een shiny snubbull :cheer2:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven