Entertainment alle pijlers

Pokemon GO deel 7

07-10-2018 10:27 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier kletsen we weer een deel vol over onze frustraties over curveballen die niet doen wat wij willen en spokemonsters die niet gevangen willen worden, maar vooral delen we onze successen over welke gave Pokemons we wel hebben gevangen en juichen we (voor elkaar) als de opdracht wel gelukt is.

Afbeelding

https://www.iculture.nl/gids/pokemon-go-beginnersgids/

https://pokeassistant.com/main/ivcalculator?locale=nl.

http://pokemongo.gamea.co/c/omxwrchu

https://p337.info/pokemongo
anna_c wijzigde dit bericht op 03-11-2018 11:46
34.96% gewijzigd
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Alle reacties Link kopieren
Ik heb geen nieuwe incubaters aangezet. Maar ben nog maar 1 tododing tegen gekomen.
Alle reacties Link kopieren
himalaya schreef:
12-01-2019 10:35
Ik zit nog binnen, maar zie nog niets speciaals. Volgens mij was het ook om 10 uur?
Zie je wat bijzonders aan de incubators? Die zouden ook snelller gaan.
Om 11u begint het event. Zoals altijd het geval is ;)
Alle reacties Link kopieren
Waarom staat er dan 10.00? Ik ga eerst de boodschappen wel ff halen en dan zo verder.
Alle reacties Link kopieren
dolfje schreef:
12-01-2019 10:41
Waarom staat er dan 10.00? Ik ga eerst de boodschappen wel ff halen en dan zo verder.

:there:
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
dolfje schreef:
12-01-2019 10:41
Waarom staat er dan 10.00? Ik ga eerst de boodschappen wel ff halen en dan zo verder.
Omdat dat de UK time is. In de onderste link van de OP staat hoe laat events beginnen.
Alle reacties Link kopieren
Stom! Nou ja ik heb de boodschappen en ga ze ff thuis gooien en koffie drinken en dan weer op pad als het droog blijft tenminste. Man ligt toch ziek op bed.
BowGirl35 schreef:
12-01-2019 10:45
Omdat dat de UK time is. In de onderste link van de OP staat hoe laat events beginnen.
Altijd dat omrekenen naar de juiste tijd als je aan het gamen bent :@@:

Er zou eigenlijk een UGT moeten komen, een Universal Game Time die over de hele wereld hetzelfde is.
Ik speel op mijn iPad een game die vooral door Russen (en Turken) gespeeld blijkt te worden. Daar houden ze CET +2 aan qua tijd.

Succes bij de Community Day iedereen!
Alle reacties Link kopieren
Iedereen bedankt voor toevoegen, en de eerste fout is al gemaakt.
Ik heb perongeluk iemand direct weer verwijderd :facepalm:

Ik had onlangs wat mensen uit Brazilië en Australië toegevoegd.
Maar daar zaten wat spelers tussen die 1 gift van mij hadden ontvangen en die niet hadden geopend, of ooit wat terug gestuurd hadden.
Alle reacties Link kopieren
Hier regent het ook. Ik ga mijn meters maar op de loopband maken. Daarmee loop ik wel de eieren uit, maar haal ik geen gifts binnen.
Ja, ik heb ook een handjevol mensen in mijn vriendenlijst die geen enkele activiteit met mij ontplooien (geen gift sturen/uitpakken) maar wel actief zijn in het spel. Dat zijn mensen die mij hebben toegevoegd toen ik een keer mijn code hier had neergezet. Ik vraag me dan echt af waarom.

Ik woon in een stadscentrum en heb vanuit huis uitzicht op zo’n 100 stops. Op community days is het altijd een mooi gezicht om te zien dat er gaandeweg op bijna al die stops lures worden gezet. Heb er zelf ook eentje aangezet, want ben aan huis gekluisterd.
Alle reacties Link kopieren
Dat soort mensen zou ik gewoon verwijderen.
Vandaar mijn vraag of jullie weten wie Zonnetjej is?

Als mijn telefoon opgeladen is ga ik weer naar buiten, heb nu al bijna 5000 stappen gezet dus dat gaat wel goed komen vandaag.
Alle reacties Link kopieren
dolfje schreef:
12-01-2019 11:25
Dat soort mensen zou ik gewoon verwijderen.
Vandaar mijn vraag of jullie weten wie Zonnetjej is?

Als mijn telefoon opgeladen is ga ik weer naar buiten, heb nu al bijna 5000 stappen gezet dus dat gaat wel goed komen vandaag.
Ik heb geen idee wie dat is.

Ben anderhalf uur op pad en nog geen shinies voor mij.
Heb met mijn lure vanaf de bank toch al zo’n 30 Totodile gevangen maar ook nog geen shiny. Zo dadelijk ergens heen met de auto, ik laat mijn man rijden :)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb 1 shiny gevangen. Wil er eigenlijk nog 2. :P
Heb genoeg om te evolueren.
Toch een superincubator gekocht en had een chingling uit een ei uit de Vs dus dank je wel!
Het regent hier nu best hard en ik moest even mijn telefoon opladen dus misschien zo nog even de straat aan de overkant door.
Man verslijt me voor gek, dat ik er zin in heb met dit weer...
Alle reacties Link kopieren
De eerste die ik ving was een shiny.
En 15 eieren op de loopband uitgelopen.
1.2 km in een snelle incubator ging lekker snel.
En een Munchlax 98 IV uit een paasei uitgelopen !!!
Alle reacties Link kopieren
Hier ging het goed, na anderhalf uur 9 shinies en toen maar warme chocolademelk gaan drinken om op te warmen. 1 shiny geruild, en dat is nu een lucky van 93% geworden, blij mee!

Ook een Munchlax uit een ei en een Bronzor, was mijn 2e maar erg blij met de candy zodat de evolutie ook wat dichterbij is.
ladyphoxy wijzigde dit bericht op 12-01-2019 14:24
0.65% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
3u lang door gegaan, de tweede die ik ving was shiny, uiteindelijk met 10 shiny geeïndigd. Nu alleen nog even de 3 sterksten eruit halen en evolueren. Kan ik er weer 3 van mn lijstje strepen.
Alle reacties Link kopieren
Yeah 3 shinies waarvan eentje maximale hp. Nu 2 maxinale feraligatr.
Goed event en dat met de 5 stops in mn dorpje. In maakte ook nog de mew quest af en ik vond een cubone field request voor meltan. Nou, kon niet beter :D
Alle reacties Link kopieren
Compleet doorweekt en een boel troep uit eieren, maar wel twee shiny gevangen :cheer:
Alle reacties Link kopieren
Ik heb 10 eieren uitgebroed (was in de auto gestapt vanwege het plensweer..) en heel langzaam over oa een verlaten bedrijfsterrein gereden..
veel krokodillen gevangen (1 shiny) en 2 raids in mijn eentje gedaan en gevangen: 2 nieuwe er bij! (Ik doe eigenlijk nooit raids maar had nu toch geen leven ;) )

Onderweg kwam ik een moeder met 2 kinderen van een jaar of 10 tegen, verkleumd. Ze waren met de bus naar een plek gekomen met veel stops de ballenvoorraad aan te vullen. Ik heb ze maar een lift gegeven in mijn warme auto :)
Samen nog een Heatran raid gedaan, met zijn 5en kunnen verslaan :yes:
Ik kreeg 6 ballen en ondanks mijn great throws en golden berries kon ik hem niet vangen. Oh well.

Wel 3 nieuwe vriendjes er bij.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Ik had 1 shiny! Best blij mee, want ik heb er een paar keer 0 gehad. Ongeveer anderhalf uur gewandeld en daarna was ik helemaal doorweekt.

Ka....ey, wij kunnen best Friends worden. En Gu....ep en Oe....st, wij kunnen ultra friends worden. Willen jullie iets afspreken voor een ei?
Alle reacties Link kopieren
Ik had trouwens een paraplu @ alle natte mensen :yes:
Alle reacties Link kopieren
Ik heb helemaal niets met dit evenr kunnen doen. Moest vliegen om 13:00 uur (12:00 nl-tijd), dus zat vast op vliegveld en daarna in het vliegtuig.

Hopelijk morgen weer op pad in mijn eigen stadje.


Wel al gevraagd toegevoegd te kunnen worden aan de raidapp thuis. Krijg nu allemaal aanbiedingen van shiny's tegen de pokemons die ik in Afrika kon vangen 😂
"Want iedereen verdient een 23ste kans"
Remco Veldhuis (Een lang verhaal kort)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb uiteindelijk 2 shinies gevangen. Prachtig weer hier, wel koud maar droog en een zonnetje. :) Gefeliciteerd Himalaya! Goed bezig. :applause: :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Wat een verschil in shinies altijd. Ik ben ongeveer vanaf 10 uur buiten geweest inclusief boodschappen doen dus en dus maar 1. In de groepsapp van mijn wijk ook mensen met minstens 5. Ik heb alle stops hier gehad en dus maar eentje :|
Lig nu onder een deken op de bank had het toch , ondanks goede laarzen en regenjas met capuchon, toch koud gekregen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven