Entertainment alle pijlers

Pokemon GO deel 7

07-10-2018 10:27 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier kletsen we weer een deel vol over onze frustraties over curveballen die niet doen wat wij willen en spokemonsters die niet gevangen willen worden, maar vooral delen we onze successen over welke gave Pokemons we wel hebben gevangen en juichen we (voor elkaar) als de opdracht wel gelukt is.

Afbeelding

https://www.iculture.nl/gids/pokemon-go-beginnersgids/

https://pokeassistant.com/main/ivcalculator?locale=nl.

http://pokemongo.gamea.co/c/omxwrchu

https://p337.info/pokemongo
anna_c wijzigde dit bericht op 03-11-2018 11:46
34.96% gewijzigd
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Alle reacties Link kopieren
Iemand battelen?

Ik ben net even naar buiten geweest (de zon scheen tussen de buien door), zag ik een Finneon-schaduw. Maar ja, wel bij de pokestop die alleen bereikbaar is via een zandpad (nu modderpad) langs het water.... Toch maar even gegaan :$
Wat is er belangrijker? Schoenen of een volle pokedex?
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Alle reacties Link kopieren
AnnA_C schreef:
14-01-2019 14:04
Iemand battelen?

Ik ben net even naar buiten geweest (de zon scheen tussen de buien door), zag ik een Finneon-schaduw. Maar ja, wel bij de pokestop die alleen bereikbaar is via een zandpad (nu modderpad) langs het water.... Toch maar even gegaan :$
Wat is er belangrijker? Schoenen of een volle pokedex?
Een volle Pokédex en een goed excuus om nieuwe schoenen te kopen ;)

Ik heb wel tijd om te battlen :)
Alle reacties Link kopieren
Ik was even naar de stad om te pokemonnen winkelen :P
Heb niks gekocht maar ben wel omgelopen om een finneon te vangen en om genoeg gifts voor denk ik al mijn vrienden te verzamelen. Nog een raid battle gedaan , gewoon een Croconaw. maar ik kreeg hem stom genoeg niet eens te pakken. Een gym veroverd en was er binnen 1 minuut weer uit. Daarna twee Pokémon ergens bijgedropt. Hopelijk blijven die langer zitten. Moet mijn muntjes weer aanvullen.
Uit mijn ei van de wekelijkse beloning kwam een Poliwag. En heb nog een Bulbasaur uitgebroed , een Cleffa en een Piplup. De laatste vind ik wel leuk maar die andere :|
Alle reacties Link kopieren
jerilla schreef:
14-01-2019 11:27
Wat raar, maar we blijven gewoon proberen ;)
Ik zat net op de fiets toen ik je uitnodiging ontving, dus dat was ook even geen optie. Heb nog geprobeerd je vandaag uit te nodigen, maar dat heb je denk ik niet gezien. @Bowgirl: ik heb niet echt baby's om mee te battelen, mag het ook gewoon een potje Great League zijn? Ik kan zo langzamerhand wel weer een cinnoh stone gebruiken.
Alle reacties Link kopieren
Ik kan ook vechten nu :) moet nog 1 steen en dan heb ik alles wat ik tot nu toe kan evolueren.
Alle reacties Link kopieren
Er ging iets mis. Nog voorkeur voor een league?
Alle reacties Link kopieren
Nou, dat ging lekker, maar niet heus. Heb je een steen?
Alle reacties Link kopieren
MoWa24 schreef:
14-01-2019 18:56
Nou, dat ging lekker, maar niet heus. Heb je een steen?
Nee, wel een rare candy. Is ook leuk maar niet wat ik wilde. :-|
Alle reacties Link kopieren
Sorry leighton, ik ging net weg naar de fysio. Ik heb als opdracht meegekregen om veel te wandelen en in bad te gaan.
Zou de fysio een samenwerking hebben met niantic? :O
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Alle reacties Link kopieren
Hier alleen stardust. Maar ik heb nog twee kansen vandaag. Nu eerst eten.
Alle reacties Link kopieren
AnnA_C schreef:
14-01-2019 18:59
Sorry leighton, ik ging net weg naar de fysio. Ik heb als opdracht meegekregen om veel te wandelen en in bad te gaan.
Zou de fysio een samenwerking hebben met niantic? :O
Gewoon gesponsord door Niantic. :biggrin:
Alle reacties Link kopieren
MoWa24 schreef:
14-01-2019 19:00
Hier alleen stardust. Maar ik heb nog twee kansen vandaag. Nu eerst eten.
Eet smakelijk. Ik ga ook even koken. :)

Weet iemand of je de nicknaam van de Pokémon van je vriend kan zien tijdens het battelen? Want ik heb een aantal briljante. :biggrin:
Alle reacties Link kopieren
Weet iemand of castform nog in het spel zit? Want in mijn spel sneeuwt het en ik moet die ijs castform nog maar ik kan me de laatste keer dat ik een castform zag überhaupt niet herinneren.
Alle reacties Link kopieren
Ik zag pas de regenversie nog.
Ik moet de ijsversie ook nog, maar zie hem ook nooit.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Alle reacties Link kopieren
Leighton schreef:
14-01-2019 19:01
Eet smakelijk. Ik ga ook even koken. :)

Weet iemand of je de nicknaam van de Pokémon van je vriend kan zien tijdens het battelen? Want ik heb een aantal briljante. :biggrin:
Nee helaas zie je dat niet. Alleen als het je buddy is zie je dat
Alle reacties Link kopieren
Nog maar 10 (sorry, 9) berichten en dan is het topic vol.
Wie voelt zich geroepen om straks een nieuw topic te openen?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Vlinderplant schreef:
13-01-2019 12:07
Chocopinda, vandaag kunnen we volgens mij BF worden. Jij bent toch Fe..84?
Iets afspreken? Ik heb nog veel lucky eggs uit pakketjes, dus ondanks level 40 wil ik die toch gebruiken. He weet maar nooit....

Dus de mantike komt uit 7 km ei. Nog steeds? Dacht dat dat voorbij was. En de rilolu komt uit 10 km ei toch? Heb er nog 1 aan staan maar denk niet dat het vandaag veel wordt... nog slechter weer dan gisteren lijkt het.
Hey, ik ben even offline geweest door omstandigheden. Zag wel dat we best friends gaan worden. Ik wilde het eigenlijk combineren, maar dat is er dus niet van gekomen. Wil je vanavond nog een ei aan zetten, of morgen? Dan doe ik dat ook.
Alle reacties Link kopieren
Ik mag nog twee keer battelen voor een beloning vandaag. Iemand zin?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb wel zin maar wij mogen nog steeds niet.
Alle reacties Link kopieren
MoWa24 schreef:
14-01-2019 21:36
Ik mag nog twee keer battelen voor een beloning vandaag. Iemand zin?
Ik, ik, geef me 10 minuutjes dan ben ik online :)
Alle reacties Link kopieren
OK Leighton. En proficiat Jerilla. Ik heb een steen, jij ook iets leuks hoop ik. Dolfje: nog even!
Alle reacties Link kopieren
Ik zit klaar. Challenge me. :biggrin:

Vanaf morgen stuur ik weer cadeaus trouwens, beetje ziek dus binnen gebleven vandaag.
Alle reacties Link kopieren
Het ging weer mis, Leighton. Poging mijnerzijds nu.
Alle reacties Link kopieren
Proficiat, dat was een veel te sterke Pokemon voor mijn debutantjes. Maar wel weer een steen! Ik begin een beetje door te krijgen hoe het battelen werkt. Je moet vooral een sterke aanval hebben die ook nog eens snel laadt, toch?
Alle reacties Link kopieren
MoWa24 schreef:
14-01-2019 22:05
Proficiat, dat was een veel te sterke Pokemon voor mijn debutantjes. Maar wel weer een steen! Ik begin een beetje door te krijgen hoe het battelen werkt. Je moet vooral een sterke aanval hebben die ook nog eens snel laadt, toch?
Ik kreeg.. Stardust. Maar hoe meer je vecht, hoe beter je wordt. :) Nog 1 keertje? Misschien krijg ik nu wel een steen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven