Entertainment alle pijlers

Disney films

22-10-2018 21:43 204 berichten
Hoi allemaal!

Ik ben heel erg fan van Disney tekenfilms en computeranimaties. In mijn omgeving ken ik helaas niet veel mensen die dit ook leuk vinden.

Het lijkt me leuk om met andere mensen over Disneyfilma te praten. :D

Wat zijn favorieten bij jullie? :)
Mijn favoriet is toch wel "The Little Mermaid". Ik had er van te voren ook al wel gezien maar toen ik die zag als klein meisje was ik echt verkocht. Toen ik die eindelijk op videoband kon kopen keek ik die echt non stop wat eigenlijk niet mocht van m'n ouders "want dan ben je er snel op uitgekeken". Mijn moeder heeft ook een keer geroepen dat ik toch echt te oud werd voor Disney tekenfilms toen ik een jaar of 12-13 was :O Inmiddels heb ik mijn verzameling Disney Classics redelijk compleet maar ik koop alleen de films die ik echt leuk vind.

En de Disney Store in Parijs en Londen was geweldig :flirting:
Alle reacties Link kopieren
Leuk topic! Ik ga even nadenken, heb een hoop favorieten. Ik :heart: Disney!
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
TsumTsum schreef:
22-10-2018 21:49
Mijn favoriet is toch wel "The Little Mermaid". Ik had er van te voren ook al wel gezien maar toen ik die zag als klein meisje was ik echt verkocht. Toen ik die eindelijk op videoband kon kopen keek ik die echt non stop wat eigenlijk niet mocht van m'n ouders "want dan ben je er snel op uitgekeken". Mijn moeder heeft ook een keer geroepen dat ik toch echt te oud werd voor Disney tekenfilms toen ik een jaar of 12-13 was :O Inmiddels heb ik mijn verzameling Disney Classics redelijk compleet maar ik koop alleen de films die ik echt leuk vind.

En de Disney Store in Parijs en Londen was geweldig :flirting:
Ik heb precies hetzelfde! Ik heb veel classics, maar ik koop ook alleen wat ik echt leuk vind haha :P

Mijn favoriet is denk ik toch The great mouse detective. Heb die film altijd helemaal geweldig gevonden.

Kijk nu ook veel Pixar, dat heb ik helemaal compleet.

Enige wat ik soms mis is om met iemand samen een marathon te kunnen houden of zo, zoals vroeger. :P
Kia•Ora schreef:
22-10-2018 21:52
Leuk topic! Ik ga even nadenken, heb een hoop favorieten. Ik :heart: Disney!
Me too. Disney is echt geweldig.
The Lion King... Doet het iedere keer weer... Maar vooral de 'ouderwetse' tekenfilms van vroeger, Fantasia, Doornroosje, Sneeuwwitje, Dombo, Assepoester en Brother Bear... Kan wel door blijven gaan eigenlijk :heart:
anoniem_367599 wijzigde dit bericht op 22-10-2018 21:56
Reden: Toevioeging
16.53% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Kia•Ora schreef:
22-10-2018 21:52
Leuk topic! Ik ga even nadenken, heb een hoop favorieten. Ik :heart: Disney!
Jaaaaa, gevonden :D

Hier ook een Disneyfan :love:
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Ik vind de films met Pixar meestal niks. Vind ik eigenlijk alleen Monsters Inc en Finding Nemo echt leuk van Pixar. De rest vind ik niet zo of heb ik nog niet gezien. Zo weet ik nog dat iedereen helemaal wild was van Toy Story en ik vond hem wel leuk voor een keertje maar niet geweldig.
Alle reacties Link kopieren
Mijn absolute favoriet is The princess and the frog. Het verhaal, die muziek :melt:

Tarzan en Brother Bear liggen bij mij helaas te veel in de jeukzone vanwege de muziek van Phill Collins...


En ohw geen classics, maar ik was als kind echt groot fan van de tekenfilmseries. Darkwing Duck, Gooftroop, Rescue Rangers, Ducktales. Zag dat ze van die laatste een nieuwe serie hebben gemaakt, maar zo lelijk getekend :(
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
lollypopje schreef:
22-10-2018 22:02
Mijn absolute favoriet is The princess and the frog. Het verhaal, die muziek :melt:

Tarzan en Brother Bear liggen bij mij helaas te veel in de jeukzone vanwege de muziek van Phill Collins...



En ohw geen classics, maar ik was als kind echt groot fan van de tekenfilmseries. Darkwing Duck, Gooftroop, Rescue Rangers, Ducktales. Zag dat ze van die laatste een nieuwe serie hebben gemaakt, maar zo lelijk getekend :(
Grappig, ik vind de muziek juist zo mooi. Misschien ook omdat ik toen wel heel gelukkig en verliefd was, maar ik krijg nog altijd kippenvel van die liedjes.
Disneyfilms zijn echt zo leuk haha. Enige wat ik soms heb is dat ik sommige films echt een zware lading vind hebben waardoor ik me echr ror kan voelen. :P

Heeft iemand Taran en de toverketel gezien? Twijfel of hij het waard is km te kopen.
MadnessInWonderland schreef:
22-10-2018 22:05
Disneyfilms zijn echt zo leuk haha. Enige wat ik soms heb is dat ik sommige films echt een zware lading vind hebben waardoor ik me echr ror kan voelen. :P

Heeft iemand Taran en de toverketel gezien? Twijfel of hij het waard is km te kopen.
Ik vond dat persoonlijk wel een mooie film. Maar ja, smaken verschillen.
Lily1504 schreef:
22-10-2018 21:54
The Lion King... Doet het iedere keer weer... Maar vooral de 'ouderwetse' tekenfilms van vroeger, Fantasia, Doornroosje, Sneeuwwitje, Dombo, Assepoester en Brother Bear... Kan wel door blijven gaan eigenlijk :heart:
Ik kan echt een hele dag dat soort films kijken en er geen genoeg van krijgen. :P
Lily1504 schreef:
22-10-2018 22:06
Ik vond dat persoonlijk wel een mooie film. Maar ja, smaken verschillen.
Dat is zeker zo. Misschien toch kopen.
Welke classics hebben jullie allemaal op dvd?
lollypopje schreef:
22-10-2018 22:02
Mijn absolute favoriet is The princess and the frog. Het verhaal, die muziek :melt:

Tarzan en Brother Bear liggen bij mij helaas te veel in de jeukzone vanwege de muziek van Phill Collins...


En ohw geen classics, maar ik was als kind echt groot fan van de tekenfilmseries. Darkwing Duck, Gooftroop, Rescue Rangers, Ducktales. Zag dat ze van die laatste een nieuwe serie hebben gemaakt, maar zo lelijk getekend :(
Ja die series keek ik vroeger ook allemaal. Van sommigen zijn nieuwe versies gemaakt en dat ziet er echt niet uit. Mist toch de charme van vroeger. nee qua stijl vind ik die teken stijl van de oude classics toch het mooist ook al hebben ze Frozen en Rapunzel ook heel mooi gedaan.
MadnessInWonderland schreef:
22-10-2018 22:07
Dat is zeker zo. Misschien toch kopen.
Als je echt verzamelaar bent, vind ik dat deze niet mag ontbreken in je collectie. Maar misschien dat je 'm anders eerst op een misschien ietwat minder legale manier kunt kijken en dan besluiten of je 'm koopt?
Alle reacties Link kopieren
Lily1504 schreef:
22-10-2018 22:04
Grappig, ik vind de muziek juist zo mooi. Misschien ook omdat ik toen wel heel gelukkig en verliefd was, maar ik krijg nog altijd kippenvel van die liedjes.
Ik vind de muziek van Phill Collins echt verschrikkelijke zeikmuziek, vond ik al voor die films. Dus kan dat ook gewoon niet loslaten.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Lily1504 schreef:
22-10-2018 22:06
Ik vond dat persoonlijk wel een mooie film. Maar ja, smaken verschillen.
Dat vond ik dan weer een mindere
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
TsumTsum schreef:
22-10-2018 22:09
Ja die series keek ik vroeger ook allemaal. Van sommigen zijn nieuwe versies gemaakt en dat ziet er echt niet uit. Mist toch de charme van vroeger. nee qua stijl vind ik die teken stijl van de oude classics toch het mooist ook al hebben ze Frozen en Rapunzel ook heel mooi gedaan.
Ik heb dat sowieso met veel moderne tekenfilmseries. Het moet allemaal halfabstract en extreemhoekig. Waarschijnlijk goedkoper/sneller te produceren. Vroeger leken ze tenminste nog op eenden.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
lollypopje schreef:
22-10-2018 22:10
Dat vond ik dan weer een mindere
Zo zie je maar, zoveel mensen, zoveel smaken. Gelukkig :D
Ohhhh ik hou van disney films! Maar voornamelijk de klassieke zoals snow white en assepoester. De meeste 3D animatie van nu vind ik echt verhaalloos en niet leuk gemaakt.
Nemty schreef:
22-10-2018 22:18
Ohhhh ik hou van disney films! Maar voornamelijk de klassieke zoals snow white en assepoester. De meeste 3D animatie van nu vind ik echt verhaalloos en niet leuk gemaakt.
Ja die films zijn echt mooier vaak idd. Al hou ik ook wel van 3D
Die tekenfilmseries van vroeger waren ook geweldig. Ik vind de tekenfilms nu vaak ook niet meer leuk idd. Heel vreemde stijl vaak.

Wat vinden jullie van de vervolgdelen? :)
MadnessInWonderland schreef:
22-10-2018 22:22
Ja die films zijn echt mooier vaak idd. Al hou ik ook wel van 3D
3D zitten ook wel leuke bij hoor! Ratatouille vond ik echt leuk, en Vaiana. Kijk jij ze in het Engels of Nederlands?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven