Entertainment alle pijlers

Wereldreis op wielen

23-10-2018 18:37 136 berichten
2 Koppels en 2 gezinnen gaan roadtrippen met tiny houses van Canada naar het zuidelijkste puntje van Chili.

Uitdaging is dat ze als karavaan moeten reizen en dat ze moeten werken als hun startbudget van 10.000 euro op is.

Maandagavond SBS6
Alle reacties Link kopieren
Wordt er nog gekeken?
Ik vind het jammer dat het financiële gedeelte niet inzichtelijker is.
Hoeveel komt er binnen, hoeveel gaat eruit, etc.
Toen Ferry met zijn vrouw belde, zag je in haar hoesje een Abn-Amro pinpas. Ik vroeg me af wat ze daarmee moet.
Alle reacties Link kopieren
Ja ik kijk nog steeds, al vind ik het niet meer zo interessant. Vraag me ook af of ze wel zullen doorgaan met uitzenden, omdat het zo wel heel lang gaat duren eer dat ze op de eindbestemming zijn...pfff. Ben erg benieuwd naar de kijkcijfers.
Ik hoopte zelf op meer echt avontuur, dan op vakantieplaatjes van jonge stelletjes en gezinnetjes. Had b.v. graag meegekeken op hikingtochten door een paar National Parks in de VS. Zulke dingen dus.
Ze bezoeken idd heel weinig wat de moeite waard is. De VS was een stuk interessanter geweest voor deze roadtrip: gewoon alle staten (op Hawaii na) ipv gelijk doorstomen naar Mexico.

En die meiden twijfelen nu of ze een hond meenemen. Jak, zo'n stinkende vlooienbaal in die toch al kleine hut!
Alle reacties Link kopieren
Guitarguru1960 schreef:
27-02-2019 13:14
Ja ik kijk nog steeds, al vind ik het niet meer zo interessant. Vraag me ook af of ze wel zullen doorgaan met uitzenden, omdat het zo wel heel lang gaat duren eer dat ze op de eindbestemming zijn...pfff. Ben erg benieuwd naar de kijkcijfers.
Ik hoopte zelf op meer echt avontuur, dan op vakantieplaatjes van jonge stelletjes en gezinnetjes. Had b.v. graag meegekeken op hikingtochten door een paar National Parks in de VS. Zulke dingen dus.

Kijkcijfers kan je gewoon opzoeken; https://kijkonderzoek.nl/component/com_ ... p-1-63-0-p

Ruim 350.000 kijkers afgelopen maandag. Niet echt veel dus.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Alle reacties Link kopieren
Guitarguru1960 schreef:
27-02-2019 13:14
Ja ik kijk nog steeds, al vind ik het niet meer zo interessant. Vraag me ook af of ze wel zullen doorgaan met uitzenden, omdat het zo wel heel lang gaat duren eer dat ze op de eindbestemming zijn...pfff. Ben erg benieuwd naar de kijkcijfers.
Ik hoopte zelf op meer echt avontuur, dan op vakantieplaatjes van jonge stelletjes en gezinnetjes. Had b.v. graag meegekeken op hikingtochten door een paar National Parks in de VS. Zulke dingen dus.
Ja ik ook! Ik zag op instagram dat die twee meiden best nog wat tripjes hebben gemaakt naar diverse national parken, maar daar is tijdens de uitzendingen niets van te zien geweest. Echt jammer. En naar de in- en uitgaven ben ik ook benieuwd.
Helaas gaat het enkel om de hysterisch in beeld gebrachte ruzies (die meestal reuze meevallen) en autopech. Volgens mij blijven ze gemiddeld een week op een bestemming, maar de halve aflevering draait steeds over de trip naar een volgende bestemming, wat nou ook niet echt interessant is.
Hope for the best, plan for the worst - Jack Reacher
Alle reacties Link kopieren
Iemand de aflevering van gisteren gezien?

Het voor stukje van volgende week! Ik kreeg een hartverzakking. Wat gebeurde er daar bij rianne en rinke?

Was dat de bedoeling? Of schoot er een zekering los?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Mexico trouwens erg mooi. Mooier als Amerika.
Doe mij maar 100 keer liever Amerika! Zowel qua natuur als bevolking!

Wel lullig dat dat ene koppel ermee stopt. Was dus geen erg bindend contract dat ze er halverwege tussenuit mogen knijpen.
De kijkcijfers vallen vast ook tegen aangezien ze het programma later op de avond gaan uitzenden.
Alle reacties Link kopieren
Zo meteen stoppen de andere 3 groepen er ook mee! Dan is het programma afgelopen.
World of Warcraft: Legion
Die kans zit er in, aangezien iemand hier al opperde dat je ergens niet overland verder zou kunnen.
Alle reacties Link kopieren
Dat had ik niet meegekregen, van een ander uitzend tijdstip. Ik kijk het vaak dinsdagochtend terug.

Denken jullie dat ze dan in plaats van die familie, het laatste stuk nog een ander stel/familie mee laten rijden?

Het zou qua programma wel kunnen. Zo ontstaan er weer nieuwe groepsdinamiek en ruzie, vinden de makers wellicht een goed idee.
Alle reacties Link kopieren
Ja, dat laatste lijkt me ook wel logisch, maar tegelijkertijd, als er al zo weinig kijk animo is, willen ze er misschien geen geld meer inpompen door een ander stel in te vliegen enzo?
Hope for the best, plan for the worst - Jack Reacher
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
23-10-2018 18:37
2 Koppels en 2 gezinnen gaan roadtrippen met tiny houses van Canada naar het zuidelijkste puntje van Chili.

Uitdaging is dat ze als karavaan moeten reizen en dat ze moeten werken als hun startbudget van 10.000 euro op is.

Maandagavond SBS6
Beetje lullig dat een van de gezinnen er zomaar nee stopt.
Wist je bij het aan gaan van het contract dat je met kinderen zit die op school zitten
Beetje raar om deze smoes aan te gaan om te stoppen met het programma
Heel apart. Wel gewoon van het budget geprofiteerd hebben en een mooie lange vakantie gehad hebben en that’s it..
Alle reacties Link kopieren
Nou moe, willen ze het programma killen? Om 23.30 kijkt toch niemand
If you can't make it good, at least make it look good. (Bill Gates)
Jammer dat het leukste en meest verbindende gezin ermee stopt. Maar misschien is het ook een truc montage en is de wagen kapot gegaan en kregen ze geen nieuwe meer voor de beslissing werd genomen om naar huis te gaan. Reken maar dat die Tiny houses erg duur zijn. Maar ik denk dat de 3 overgebleven stellen nu gauw bonje met elkaar krijgen. Ferdi en Mariska waren toch degene die vaak ruzies wisten te sussen
MonkeyTown schreef:
18-03-2019 20:17
Nou moe, willen ze het programma killen? Om 23.30 kijkt toch niemand
Op de oorspronkelijke tijd keek ik ook niet. Ik neem het op en kijk de volgende dag om de reclames te vermijden.

Vind het wel raar dat die familie nu nog sneller terug gaat vanwege het feit dat hun woonwagen was omgevallen. Durven ze niet meer te rijden ofzo?
Alle reacties Link kopieren
Misschien de kosten of de tijd van de reparatie?
"Want iedereen verdient een 23ste kans"
Remco Veldhuis (Een lang verhaal kort)
Ze gaan dus toch door na het ongeval met de wagen! Vreemd, als in Nederland zoiets gebeurd met een caravan, zal die eerst opnieuw gekeurd moeten worden, voor hij de weg weer op mag, en dit is wel even een wat zwaardere constructie dan een caravan. Hoe weet je of dit nog verkeersveilig is? Ik zou er niet graag mee rijden zonder grondige inspectie, buiten het feit dat Ferry er al door andere mensen op gewezen is dat de afmetingen te groot zijn.
Er wordt dus toch nog een nieuw koppel of gezin ingevlogen. Hoop op een exentriek homostel.
Alle reacties Link kopieren
Gezin zeiden ze, dus zal in elk geval kinderen meenemen.
Wel zo leuk voor Marley en Vesper.

Vraag me dan wel af of die de anderen als 'kennen' van de afleveringen of dat ze er blind in gaan.
"Want iedereen verdient een 23ste kans"
Remco Veldhuis (Een lang verhaal kort)
Volgende week laatste aflevering. Blijkbaar trekt sbs de stekker eruit. Lekker dan voor dat nieuwe gezin dat net is afgereisd. Kan er op google niets over vinden.
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
21-05-2019 19:08
Volgende week laatste aflevering. Blijkbaar trekt sbs de stekker eruit. Lekker dan voor dat nieuwe gezin dat net is afgereisd. Kan er op google niets over vinden.
Wat jammer, ik volg het met veel plezier.
Ik vond het ook jammer dat Lianne er mee stopte.
Op momenten was ze heel zweverig, maar meestal een leuke meid die lekker enthousiast was.
Alle reacties Link kopieren
Ik vond het ook erg onverwacht. Ik kijk het elke week. Jammer.

Het nieuwe gezin had ik nog niet zo'n klik mee. Ik kreeg het idee dat ze het wat geromantiseerd hadden dat reizen.

Het naar de zeer late avond verplaatsen en totaal niet in het zicht op de website, helpt natuurlijk ook niet.
Alle reacties Link kopieren
https://www.destentor.nl/heerde/johanna ... ~a305ef5c/

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven