Entertainment alle pijlers

90 Days To Wed en 90 days fiancé - geen spoilers s.v.p.

26-10-2018 21:39 3028 berichten
Jullie zijn van harte welkom om hier mee te schrijven over het programma '90 Days To Wed'.
Aangezien TLC allerlei seizoenen door elkaar uitzendt, kun je hier over alle seizoenen schrijven.

GEEN SPOILERS S.V.P.

De koppels momenteel op vrijdagavond zijn:
* Ashley en Jay (Jamaica)
* Colt en Larissa (Brazilië)
* Eric en Leida (Indonesië)
* Kalani en Asuelu (Samoa)
* Jonathan en Fernanda (Mexico)
* Steven en Olga (Rusland)

De koppels momenteel op dinsdagavond zijn (90 days fiancé-the other way):
* Tiffany en Ronald (Zuid-Afrika)
* Deavan en Jihoon (Zuid-Korea)
* Paul en Karine (Brazilië)
* Corey and Evelin (Ecuador)
* Jenny and Sumit (India)
* Laura and Aladin (Quatar)
anoniem_272211 wijzigde dit bericht op 28-06-2019 20:37
96.74% gewijzigd
Vanaf vrijdag 20.30 uur een nieuwe 90 days; nl. 90 days fiancé.
Zullen we daar ook maar gewoon in dit topic over schrijven?
Alle reacties Link kopieren
Tijdschriftenverslindster schreef:
27-10-2018 08:16
Vanaf vrijdag 20.30 uur een nieuwe 90 days; nl. 90 days fiancé.
Zullen we daar ook maar gewoon in dit topic over schrijven?

Ja! Het is al eerder een gedoe geweest met dat er dan in de verschillende topics beide series werden besproken.

Mijn ‘wanneer?’ Was wanneer het weer zou beginnen. Wel een stukje ‘love after lockup’ gekeken, maar ziek dus te bed gekeken. Was zo gewend dat 90 days vroeger begon.

Weet iemand wanneer de herhaling is?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Even een tvp :hello:

Gisteren wel een stuk gekeken maar niet helemaal af want viel om van de slaap.

Had het gemist dat er volgende week een nieuwe start, leuk!
Tralalalala
Alle reacties Link kopieren
himalaya schreef:
27-10-2018 08:55
Ja! Het is al eerder een gedoe geweest met dat er dan in de verschillende topics beide series werden besproken.

Mijn ‘wanneer?’ Was wanneer het weer zou beginnen. Wel een stukje ‘love after lockup’ gekeken, maar ziek dus te bed gekeken. Was zo gewend dat 90 days vroeger begon.

Weet iemand wanneer de herhaling is?
Van 90 days morgenavond en maandag ochtend om 11.00 dacht ik
Relax we're all crazy, it's not a competition
hallekie schreef:
26-10-2018 21:44
Die Daniëlle is echt te dom om te poepen...🙈
Poepen lukt nog net, billen vegen echter lukt al niet meer.

Echt, die mensen moeten tegen zichzelf in bescherming worden genomen!

Ik ben van de emancipatie, echter laat in vervolg eens een vent wat voor haar doen, inplaats van 6 uur rijden, tol betalen etc etc etc.

Fijn nieuw topic! Dank tijdschriftverslindster.
Tijdschriftenverslindster schreef:
26-10-2018 21:56
Ik vind haar vooral erg aandachtvragend overkomen. Er is weer drama, dus zij staat weer volop in de belangstelling bij vrienden en kijkers.
Masochistisch hè!?
Rouge__ schreef:
26-10-2018 21:57
:rofl: :rofl: :rofl: zie ik zie verwende heksen al in Moldalvie :rofl: :rofl: :rofl:
Oh leuk.......deel 2 van Frozen!
himalaya schreef:
27-10-2018 08:55
Ja! Het is al eerder een gedoe geweest met dat er dan in de verschillende topics beide series werden besproken.

Mijn ‘wanneer?’ Was wanneer het weer zou beginnen. Wel een stukje ‘love after lockup’ gekeken, maar ziek dus te bed gekeken. Was zo gewend dat 90 days vroeger begon.

Weet iemand wanneer de herhaling is?
Beterschap gewenst!
Hier kun je zien wanneer het herhaald wordt: https://www.tlc.nl/tv-gids
Bedankt voor je reactie. Ik laat 90 days fiancé toevoegen aan de titel
krullen-bol schreef:
27-10-2018 10:15
Even een tvp :hello:

Gisteren wel een stuk gekeken maar niet helemaal af want viel om van de slaap.

Had het gemist dat er volgende week een nieuwe start, leuk!
Ik zag het ook toevallig later pas voorbij komen ;)
Alle reacties Link kopieren
Ttroeteltje schreef:
27-10-2018 11:40
Poepen lukt nog net, billen vegen echter lukt al niet meer.

Echt, die mensen moeten tegen zichzelf in bescherming worden genomen!

Ik ben van de emancipatie, echter laat in vervolg eens een vent wat voor haar doen, inplaats van 6 uur rijden, tol betalen etc etc etc.

Fijn nieuw topic! Dank tijdschriftverslindster.
hear hear :worship:

Ttroeteltje schreef:
27-10-2018 11:47
Oh leuk.......deel 2 van Frozen!
let it goo let it goo
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Ben nu aan het terugkijken.. Hoe denkt Andrei over een paar maanden 15.000 dollar bij elkaar te hebben voor de Moldavische bruiloft? Niet echt een realistisch plan.

Die Cotney zit er ook continu bij alsof ze aan een missverkiezing meedoet. Een beetje meer 'au naturel' zou haar sympathieker staan. Maar goed, ze heeft nu tenminste wel door dat Antonio full of bs is.
Courtney heeft Antonio gestrikt juist met haar poppen-uiterlijk. De foto's die ze toen stuurde naar hem zagen exact zo uit. Ze is mooi met al haar make-up, echter hij valt dan ook doorgaans vermoedelijk op poppetjes en niet-naturel types.
Toen hij haar ineens in real zag zal dat vast even schrikken zijn geweest. Hoewel ze ook dan mooi is, echter anders dan de dames in "zijn wereld".
Alle reacties Link kopieren
LieveMona schreef:
29-10-2018 22:05
Ben nu aan het terugkijken.. Hoe denkt Andrei over een paar maanden 15.000 dollar bij elkaar te hebben voor de Moldavische bruiloft?

Terwijl hij nog steeds wacht op zijn greencard en nog niet mag werken.

Dus én wachten op zijn green card én een zéér goedbetaalde baan te vinden zodat hij binnen een paar maanden $ 15.000 kan sparen.

Laat me raden, er moet weer bij pa gebedeld worden..
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Net weer 2 tenenkrommende filmpjes op FB gezien van de nieuwe serie. Tenenkrommend, dus dat belooft wat! :rofl:
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
himalaya schreef:
30-10-2018 09:10
Terwijl hij nog steeds wacht op zijn greencard en nog niet mag werken.

Dus én wachten op zijn green card én een zéér goedbetaalde baan te vinden zodat hij binnen een paar maanden $ 15.000 kan sparen.

Laat me raden, er moet weer bij pa gebedeld worden..
Ja, hij doet alsof 15.000 niks is. Ik krijg het zelf mét baan (plus inkomen man) niet voor elkaar om zo veel te sparen in een paar maanden. Daar heb ik wel een paar jaar voor nodig.
Alle reacties Link kopieren
Tijdschriftenverslindster schreef:
26-10-2018 21:42
Graag gedaan. Fijn dat iedereen het nieuwe topic vindt.
Leuk voor Kirlyam en man die baby!
Kirlyam en Allan. Wat mij betreft horen deze twee niet thuis in het programma. Ze zijn veel te gelukkig, totaal geen drama :-D

Danielle. Ik vond het oprecht sneu voor Danielle. Die vrouw is zwakbegaafd en krijgt volgens mij door de regie verhalen over Mohammed ingefluisterd waardoor ze het hier iedere keer over heeft. Ze had wel een pittige vriendin daar in die bar, jammer dat die haar niet had verteld dat ze geen 6 uur moest gaan rijden voor een onbekende man, en wat ben je dan slecht zeg, als je iemand op deze manier in de maling neemt, de telefoon niet meer beantwoord en haar gewoon zoveel kilometers laat maken. Zo zonde van het verspilde geld en de tijd die ze beter met haar kinderen had kunnen doorbrengen. En er moet toch wel ergens iemand voor haar zijn?

Aika en Josh, ik begrijp heel goed dat Aika een kindje wil. Het is haar droom om moeder te worden, en ze heeft er nu nog de leeftijd voor, het is ook nog erg belangrijk in haar cultuur, ik vrees alleen dat het met Josh misschien niet gaat lukken om samen een kindje op de wereld te zetten.

Josh en Aleksandra vind ik ook heel erg saai, dat meisje was eerst bruisend en de update vind ik nu een beetje saai geworden, nu ze moeder is en volgens mij ook zeer gelovig.

Ik heb liever een update over Mark en Nikki, over Nicole en Hassan en misschien ook over Evelyn and David, ik ben ook benieuwd hoe het afloopt met Miriam en Patrick.
Alle reacties Link kopieren
Tvp
Alle reacties Link kopieren
himalaya schreef:
30-10-2018 09:10
Terwijl hij nog steeds wacht op zijn greencard en nog niet mag werken.

Dus én wachten op zijn green card én een zéér goedbetaalde baan te vinden zodat hij binnen een paar maanden $ 15.000 kan sparen.

Laat me raden, er moet weer bij pa gebedeld worden..
volgens mij heeft hij die green-card al, als je met een Amerikaanse trouwt ben je automatisch staatsburger, hij mag alleen een jaar niet werken dacht ik

vind het wel raar, ja in Moldavië is het misschien niet veel geld maar je hebt echt niet binnen een jaar 15.000 bij elkaar.

ik heb een nog wat dirt gezien over Jesse & Darcy, en Paul & Karine :popcorn: :cencored:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Rouge__ schreef:
30-10-2018 18:25
volgens mij heeft hij die green-card al, als je met een Amerikaanse trouwt ben je automatisch staatsburger, hij mag alleen een jaar niet werken dacht ik

Oh, dan was dat het. Hij moest in ieder geval nog een paar maanden wachten tot hij mocht werken, en ze wilden binnen 6 maanden trouwen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Wiet gaat er zo ook kijken naar een nieuwe serie afleveringen van 90 days fiancé?
Alle reacties Link kopieren
Ik. :)
Maar ik weet niet of het lukt om tegelijkertijd ook te schrijven hier.
Only action impacts the drift | A year from now you may wish you had started today
Zien we vanzelf ;) Maar leuk dat je ook gaat kijken.
Alle reacties Link kopieren
;-D
Only action impacts the drift | A year from now you may wish you had started today
|Courage| schreef:
02-11-2018 20:23
;-D
Ik voorspel weer een hoop drama. Niet van jou hoor, maar bij die koppels.
Alle reacties Link kopieren
zijn we er klaar voor :popcorn:
Relax we're all crazy, it's not a competition

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven