Entertainment alle pijlers

Jouw vrouw, mijn vrouw

29-10-2018 11:26 101 berichten
Wie kijkt ook? Ik ben het nu aan het kijken en mijn bloeddruk is al best hoog. Dat "rijke" grietje...wat een verwend nest. Oppervlakkig best wel naar mijn mening. En idd. zo veel geld en dan iemand op een luchtbedje laten slapen midden in de woonkamer. En dat grietje, maakt die haar gezicht niet schoon als ze gaat slapen (even dat masker eraf schrobben)? De "arme" vrouw keek wel wat neer op flats met haar 'Ghetto'. Dat vond ik ook niet zo aardig.
Alle reacties Link kopieren
Ik vond ze allebei nogal dom. Dat jonge stel gaf hun geld uit aan allerlei overbodige luxe (zet t op de bank en koop een huis), en die andere die beweerde dat een pizza net zo lekker is als uit eten in een goed restaurant. En nooit eens normaal koken voor haar man en kind.
Dat snackbar stel werkte zich 3x in de rondte, en dan nog geen cent om de kont te krabben.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Hoe fout ook: ik vind dit soort programma's heerlijk!

Wat betreft haar make up.. Ik denk dat ze over voldoende dure middeltjes beschikt, maar ze gaat natuurlijk niet zonder make up op TV! Stel je voor :facepalm:
Ze wilden vooral duidelijk maken hoeveel geld ze wel niet hebben, inderdaad oppervlakkig.

En ja, iemand z'n woning tot ghetto bestempelen is niet echt tof, maar andersom werd het ook gedaan over de kleding van de 'oudere' vrouw.
Pokeren tot midden in de nacht, 200 euro voor een fles wijn en dan niet 1 maar 2 😣. Takenpakket voor de vrouw...van hotel mama naar hotel Tanita, echt tenenkrommend. 25 jaar en nog nooit iets gepoetst/opgeruimd.
En idd. dat weinig tijd voor elkaar, slecht eten bij dat 'arme' stel. Zielig voor de dochter. En toch kijk ik graag naar dit ☺.
anoniem_54958 wijzigde dit bericht op 29-10-2018 12:09
0.43% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
ik vond het nogal bijzonder dat die snotneus, niet geplaagd door enige vorm van intelligentie, kennelijk zijn brood verdient met online gokken?? Ik vraag me af of de belastingdienst daar ook van op de hoogte is. :sarcastic:
Alle reacties Link kopieren
Toedeltjes schreef:
29-10-2018 11:50
ik vond het nogal bijzonder dat die snotneus, niet geplaagd door enige vorm van intelligentie, kennelijk zijn brood verdient met online gokken?? Ik vraag me af of de belastingdienst daar ook van op de hoogte is. :sarcastic:
Hij is niet de enige die dat doet hoor, er zijn genoeg die hun brood daarmee verdienen. Valt leuk mee te verdienen als je er goed in bent. Het gaat dan volgens mij wel echt om toernooien en niet 'zomaar' online gokken.
Alle reacties Link kopieren
blondie-90 schreef:
29-10-2018 11:57
Hij is niet de enige die dat doet hoor, er zijn genoeg die hun brood daarmee verdienen. Valt leuk mee te verdienen als je er goed in bent. Het gaat dan volgens mij wel echt om toernooien en niet 'zomaar' online gokken.
Ik geloof dat ik ook maar eens aan een nieuwe hobby moet beginnen. Iets met een P of zo. :lol:
Roosh schreef:
29-10-2018 11:49
Pokeren tot midden in de nacht, 200 euro voor een fles wijn en dan niet 1 maar 2 😣. Takenpakket voor de vrouw...van hotel mama naar hotel Tanita, echt tenenkrommend. 25 jaar en nog nooit iets gepoetst/opgeruimd.
En idd. dat weinig tijd voor elkaar, slecht eten bij dat 'arme' stel. Zielig voor de dochter. En toch kijk ik graag naar dit ☺.
Hier idem, ik erger me kapot maar kijk toch alles haha
Alle reacties Link kopieren
sugarmiss schreef:
29-10-2018 12:13
Ik geloof dat ik ook maar eens aan een nieuwe hobby moet beginnen. Iets met een P of zo. :lol:
Go for it! ;) Een vriend van een vriendin van me doet het ook. Die heeft zelfs tripjes naar Azië om te pokeren nu. Die kerel verdient bakken met geld!
Alle reacties Link kopieren
Ik smul hier ook van, maar waar kijken jullie dit op de doordeweekse maandagochtend??
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren
MarindaH schreef:
29-10-2018 12:39
Ik smul hier ook van, maar waar kijken jullie dit op de doordeweekse maandagochtend??
Ik heb het gekeken op de dag zelf, maar ik denk TO op RTL XL gemist?
Ik kijk dat gewoon terug via Ziggo Uitzending gemist
Opgenomen 😁 dan kan ik reclame doorspoelen en lang bewaren.
Alle reacties Link kopieren
Wat een triestigheid, die snackbarman die voor mijn gevoel nooit geen liefde krijgt. Uit een metalen bakkie zijn prakkie schept. Zijn vrouw die bijna geen adem meer heeft en lekker doorrookt.
Eigenlijk vind ik dat het jonge stel het beter doet.
Alle reacties Link kopieren
Oo het was eerder. Ok.
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren
Die vrouw vd snackbar had gehoopt om gemist en extra gewaardeerd te worden. Maar haar man was helemaal weg van die jonge meid 🙈..
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat dat jonge stel niet alles helemaal wit deed. Ze woonde zo te zien gewoon in een huurhuis en als je goed opgelet had op de wc was die echt oud. Net zoals de keuken. Viel mij tenminste op. Als ik veel geld heb zou ik toch minstens een leuk huis en in grote dingen investeren dan in spullen.
En die andere man en kind vond ik zielig. Die wilde volgens mij het wel anders zien, maar wist niet zo goed hoe dat moest.
Alle reacties Link kopieren
oh wow, ik kijk nu ook! Hij verdient met crypto currency en poker.... nou, believe me, met die cryptos verdien je op dit moment geen rooie rotcent. “ we zijn ondernemers” ? wat doet zij dan? behalve lekker eten? En iedere week uit eten en dan een pistoletje met zalm eten met je handen :rofl: dat waren pas de eerste 3 minuten. Ik vind het nu al geweldig!!!!
Don't cry, buy a bag and move on.
Alle reacties Link kopieren
oh, ze heeft haar eigen wimperextensionbedrijf.... :rofl:
Don't cry, buy a bag and move on.
Die bar in huis bij opa en oma!
Iedere vrijdag een feestje.... Het zullen je buren maar zijn.
Alle reacties Link kopieren
Ik vroeg me vooral af wat voor werk hij deed. Want werken is niks voor haar, zij wil het gewoon leuk hebben en bakken met geld uitgeven. 400 euro voor een dagje kermis......
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
AnnA_C schreef:
02-11-2018 13:19
Ik vroeg me vooral af wat voor werk hij deed. Want werken is niks voor haar, zij wil het gewoon leuk hebben en bakken met geld uitgeven. 400 euro voor een dagje kermis......
Dat is mij ook niet duidelijk. Dat afhaal eten kost ook bakken met geld.
Ik vind beide stellen een beetje raar.. Het jonge stel is natuurlijk nog jong, nog niet zo lang samen en dan zie je de dingen toch echt anders. Wel vond ik het een hoog "kijk ons een lekker Kim Kardashian achtig doen" gehalte hebben. Teveel willen, te hoog van de toren blazen en er niet teveel voor willen doen. Even voor ruim 400 euro champagne bestellen en schoenen van 800 euro vind ik erg pocherig. Maar nogmaals, jong. Hun interieur vond ik overigens eerder saai, kil en leeg dan luxueus.

Het oudere stel zit in een gigantische sleur volgens mij. Mogelijk zou relatietherapie hen goed doen. Goed dat ze haar baan bij de thuiszorg heeft opgegeven, hopelijk kan ze die tijd benutten om het plezier in het leven weer wat terug te vinden. Overigens je kind (in de groei) elke dag die kant en klare troep laten eten vind ik heel onverantwoordelijk...
Alle reacties Link kopieren
Ginny, we waren al bij aflevering 2..... :-D

Ik vond beide stellen wel aardig. Stel met de kinderen waren net kampers in een huis. Jong kinderen krijgen, sletterige kleding en de vrouw hoort thuis bij het aanrecht. Alleen kookte zij nooit.
Andere stel waren smeerkezen, bah. Neem dan een hulp.
ik geef mn bek ook maar een douw
Madeliefjees schreef:
02-11-2018 13:41
Ginny, we waren al bij aflevering 2..... :-D

Ik vond beide stellen wel aardig. Stel met de kinderen waren net kampers in een huis. Jong kinderen krijgen, sletterige kleding en de vrouw hoort thuis bij het aanrecht. Alleen kookte zij nooit.
Andere stel waren smeerkezen, bah. Neem dan een hulp.
Oh echt? Loop ik weer achter? Het zal ook eens niet :mrgreen:

Dan ga ik aflevering 2 maar kijken..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven