Entertainment alle pijlers

Michael Jackson: searching for neverland

30-10-2018 13:09 12 berichten
Ik ben opgegroeid oa met de muziek van de King of Pop. Ik was nooit een heel groot fan maar hij was er wel altijd.
Natuurlijk heb ik zoveel mogelijk de ontwikkelingen gevolgd over zijn dood. Maar daarover gaat dit topic eigenlijk niet.
Ik kwam onlangs op Videoland de film van Michael Jackson tegen 'searching for neverland' en ben hem gaan kijken. En eigenlijk vond ik hem wel erg goed.
Ik vond zijn kinderen erg goed gecast en hemzelf eigenlijk ook. Ik heb mij laten vertellen dat de acteur die Michael vertolkt zijn beste look-a-like was. En dat geloof ik ook best.
Maar ik kan natuurlijk als melkboerenhond niet beoordelen of het ook maar een beetje berust op de waarheid of dat zijn familie en kinderen achter het uitbrengen van deze film stonden.
Zou iemand mij hier meer over kunnen vertellen? En wie heeft deze film nog meer gezien en wat vond je er van?
https://www.cbsnews.com/news/michael-ja ... s-respond/
Alle reacties Link kopieren
Financieel was het een extreem goede Good-Career-Move voor hem, dat doodgaan (Voor zijn nabestaanden uiteraard)

En van de doden niets dan goeds, wat gezien zijn activiteiten ook wel prima uitkwam schat ik zo...
Maar het gaat mij om de film. Ik vond hem goed. Maar vraag me af: klopt het een beetje met de waarheid en wat vinden zijn nabestaanden zelf er van. De bron heb ik gelezen en voegt nog niet heel veel toe in mijn ogen.
Er is een nieuwe documentaire; https://www.dailymail.co.uk/news/articl ... itics.html
Geen idee over de film, maar vind in het algemeen het gehakketak over en rond zijn dood nogal strijdig met de rechtszaak tegen over de beschuldigingen.

Zijn ex-vrouw (dochter Elvis Presly) zag ik samen met moeder (ex-vrouw Elvis) bij Oprah. Twee keer zelfs en een keer over hun huwelijk en later na zijn dood.
Ook het zogenaamde slachtoffer die vertelde dat het door zijn vader verzonnen stunt was om een claim te stellen. Dat er nooit iets verkeerds was gebeurd.

Elders heb ik een vergelijking gemaakt met Kelly R. of hoe die dan ook heet.
Simpel als ik het vergelijk met de jeugd. Dan denk ik dat het twee totaal onvergelijkbaar is. Michael had geen jeugd, maar was gewoon aan het werk.
Die Kelly had een jeugd geleid en geleefd in jeugdbendes. Zo'n beetje Puff Daddy (pief paf poef en weg is boef figuur).

Overeenkomst is groot talent en er valt wat te halen.
Jong en onbezonnen. De een werd gedrild door pappa Joe. De ander door zijn omgeving. Ik geloof dat het Snoop Dog is die vooral graag zijn piemel uit de broek haalt en verder volg ik het niet. Rap en streetdance is niet mijn ding. Het boeit me niet.

Michael Jackson vond ik echt een geweldig kunstenaar. Zoals ook al werd gesteld. Zijn clips hebben zijn vermogen opgeslokt. Hij had totaal geen idee wat er nodig was om iets over te houden. Kosten noch moeite werden gespaard voor zijn artistieke uitingen. Net als schoonpapa Elvis was het een unicum. Er was echter niemand die het is gelukt om er een huisman van te maken.
Bepaalde nummers van Michael zijn klassiekers geworden. Die blijven gewoon altijd goed.

Succes met het topic. R.Kelly is die andere trouwens. Monique van de Ven nam gewoon haar echtgenoot mee. De seksuele avances werden daarmee afgekapt. Die echtgenoot is allang ex en heeft wel naam gemaakt als regisseur in Amerika. Enkele kaskrakers op zijn naam gezet.

Waarschijnlijk weten anderen het beter en meer.
Ik volg het niet in detail. Maar reacties krijg ik altijd wel. ;-D
Ik geef dus toe dat ik er niet genoeg van weet.
Michael is te vroeg gestorven en dat zal ook wel zijn aangezwengeld door die processen. R.I.P.
-
Ik heb de film niet gezien maar ik heb Navi wel een paar keer zien optreden als Michael Jackson jaren geleden. Ik denk niet dat hij zich zou lenen aan iets wat geen goed beeld zou geven van Michael. Ik was even in de war met die andere docu "leaving Neverland" waar een oude 'vriend' van Michael even schaamteloos wil cashen en leugens aan het vertellen is. Zo respectloos, helemaal omdat Michael zich niet meer kan verdedigen. Vind het echt misselijkmakend hoe sommige mensen het nog steeds niet kunnen laten rusten terwijl hij onschuldig is verklaard.
Alle reacties Link kopieren
TsumTsum schreef:
26-01-2019 22:33
Ik heb de film niet gezien maar ik heb Navi wel een paar keer zien optreden als Michael Jackson jaren geleden. Ik denk niet dat hij zich zou lenen aan iets wat geen goed beeld zou geven van Michael. Ik was even in de war met die andere docu "leaving Neverland" waar een oude 'vriend' van Michael even schaamteloos wil cashen en leugens aan het vertellen is. Zo respectloos, helemaal omdat Michael zich niet meer kan verdedigen. Vind het echt misselijkmakend hoe sommige mensen het nog steeds niet kunnen laten rusten terwijl hij onschuldig is verklaard.
Misschien moet je Leaving Neverland even kijken. Kun je meteen je beeld bijstellen.

Jammer dat iemand niet postuum tot levenslang kan worden veroordeeld.
Werkelijk een verschrikkelijk persoon, die michael van je.
Alle reacties Link kopieren
TsumTsum schreef:
26-01-2019 22:33
Ik heb de film niet gezien maar ik heb Navi wel een paar keer zien optreden als Michael Jackson jaren geleden. Ik denk niet dat hij zich zou lenen aan iets wat geen goed beeld zou geven van Michael. Ik was even in de war met die andere docu "leaving Neverland" waar een oude 'vriend' van Michael even schaamteloos wil cashen en leugens aan het vertellen is. Zo respectloos, helemaal omdat Michael zich niet meer kan verdedigen. Vind het echt misselijkmakend hoe sommige mensen het nog steeds niet kunnen laten rusten terwijl hij onschuldig is verklaard.
Tja, volgens mij heeft Michael destijds ook rechtzaken afgekocht. Wil natuurlijk niet zeggen dat er met niemand niets gebeurd is.
Vrijdag wordt de documentaire uitgezonden op de Nederlandse televisie.
Alle reacties Link kopieren
permis schreef:
27-01-2019 19:35
Misschien moet je Leaving Neverland even kijken. Kun je meteen je beeld bijstellen.

Jammer dat iemand niet postuum tot levenslang kan worden veroordeeld.
Werkelijk een verschrikkelijk persoon, die michael van je.
Misschien moet je je even informeren voordat je zulke uitspraken doet (en dat kan deels ook al in het topic over R. Kelly en MJ). Het is niet omdat de twee mannen in de documentaire het overtuigend kunnen brengen, dat het ook echt gebeurd is. ALLE feiten spreken zeer duidelijk in het voordeel van MJ.

Ik stel voor dat wie Leaving Neverland bekijkt, ook even dit artikel leest: https://medium.com/@lrixwoods/the-new-l ... 9e2193f818. Een lang artikel, maar het duurt vast geen vier uur om het te lezen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven