Entertainment alle pijlers

Wie kijkt ook naar The Rotterdam project?

31-10-2018 23:12 185 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gisteren zapte ik wat rond toen ik bleef hangen bij The Rotterdam Project.
Beau van Erven Dorens op zijn best.
Maar wat schrijnend zijn de verhalen ....
Toch echt wel hier en daar met tranen in de ogen zitten kijken, vooral bij Stephany.
Ben benieuwd wie dit programma ook volgt of gaat volgen.
Echt een aanrader !

Wie heeft de eerste aflevering gezien en wat vind je ervan?
anoniem_337593 wijzigde dit bericht op 31-10-2018 23:13
Reden: spellingsfout
0.27% gewijzigd
Ja gekeken en was erg gegrepen door de verhalen.
Het kan inderdaad iedereen overkomen, dat is het enge.
God, en dat meisje....gewoon niks aan willen pakken terwijl ze het zo hard nodig heeft. :cry:
Ik heb het opgenomen, vorig jaar de Amsterdam project gevolgd, zo indrukwekkend.
Ben ook onder de indruk van Beau in dit geheel, mooi en rauw in beeld gebracht. Ga morgen kijken.
Alle reacties Link kopieren
Beau zeker op zijn best! Heel mooi en integer gemaakt programma. Je krijgt het schrijnende verhaal mee, maar de personen om wie het gaat worden zo respectvol behandeld. Mooi om te zien en ik hoop echt dat de mensen hierdoor weer hun leven op de rit krijgen.
Alle reacties Link kopieren
Jazeker. Fantastisch programma. Vond paar jaar geleden het project in Amsterdam indrukwekkend dus wilde dit écht gaan volgen.

Beau doet dit zo ontzettend goed. Precies de juiste toon.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nu eigenlijk wel benieuwd hoe het met de daklozen gaat van the Amsterdam project. Hoe de hulp toen op de wat langere termijn uitgepakt heeft. Heb the rotterdam project gemist. Ga het wel nog terugkijken.
In het begin was er een korte terugblik.
Indrukwekkend programma!
Beau is altijd zo lekker zichzelf. Niet gemaakt.
Heel puur.
Leuke man!
-Darkside- schreef:
01-11-2018 06:52
In het begin was er een korte terugblik.
Inderdaad.

Ik ga deze ook weer volgen.
Alle reacties Link kopieren
vivapimpelmees schreef:
01-11-2018 00:29
Jazeker. Fantastisch programma. Vond paar jaar geleden het project in Amsterdam indrukwekkend dus wilde dit écht gaan volgen.

Beau doet dit zo ontzettend goed. Precies de juiste toon.
Beau heeft dit verteld bij de DWDD. Het gaat eigenlijk wel goed met ze, ieder op z'n eigen manier.

Amsterdam heb ik niet gezien. Eerste aflevering Rotterdam vond ik ook mooi en integer gemaakt. Heel rauw en geeft volgens mij een goede inkijk wat voor problematiek er allemaal meespeelt.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Alle reacties Link kopieren
De blik van dat meisje toen ze op het bed zat in het hotel raakte me enorm.
geneet van 't laeve
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet wie van de kandidaten het zei maar de volgende zin greep me echt bij mijn keel
"Ik wil weer kunnen zeggen dat ik naar huis ga"
Zo'n simpele zin "naar huis gaan"
Alle reacties Link kopieren
-Darkside- schreef:
01-11-2018 06:52
In het begin was er een korte terugblik.
Ik heb hem net teruggekeken en het inderdaad gezien. Ik ga deze serie ook weer volgen
Net klaar met kijken, was weer janken, mooi in beeld gebracht. Ben heel benieuwd naar hoe het ze vergaat.
Alle reacties Link kopieren
Wie zit er ook te kijken? Wat een mooi programma en wat een ontroerende mensen.
Am Yisrael Chai!
Wat een lieve en bijzondere mensen!
Ik hoop dat ze de hulp met beide handen oppakken.
Oh shit vergeten. Wordt het nog ergens herhaald?
Alle reacties Link kopieren
Wat is Beau goed zeg. Dit soort human interest programma's past zo goed bij hem. Talkshow, spelshow, presenteren, hij kan het allemaal. Maar in dit soort programma's komen zijn talenten zo goed tot zijn recht. Hij en Anita Witzier zijn geknipt voor dit soort programma's.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Beau is er super goed in!
En weetje, ik denk dat hij daar geen moeite voor doet, maar gewoon zichzelf is.
Er is niets gemaakt aan zijn oprechte houding
Alle reacties Link kopieren
SweetFirefly schreef:
06-11-2018 22:30
Wat is Beau goed zeg. Dit soort human interest programma's past zo goed bij hem. Talkshow, spelshow, presenteren, hij kan het allemaal. Maar in dit soort programma's komen zijn talenten zo goed tot zijn recht. Hij en Anita Witzier zijn geknipt voor dit soort programma's.
Ja, enorm mee eens. Wat zo goed aan hem is, is dat hij echt geïnteresseerd is (of in ieder geval lijkt). Ik vind hem erg lief en zonder oordeel met deze mensen omgaan. Vooral met verslaafde Patrick vond ik hem echt fantastisch.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Beau is geweldig! Ben zo benieuwd hoe het met het meisje van vorige week gaat,
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Nouschi schreef:
06-11-2018 22:38
Beau is geweldig! Ben zo benieuwd hoe het met het meisje van vorige week gaat,
Ik ook. Zij greep me echt bij de strot. En deze week verslaafde Patrick.

Goed uitgekozen, al deze mensen.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb t Amsterdam project helemaal gevolgd en menig traan gelaten.. en ook nu kijk ik weer. Beau heeft echt zijn soort programma’s gevonden met deze “projecten” en ook met het 5 days inside programma.
Diep respect voor hoe hij zo puur en open in gesprek gaat, zonder vooroordelen, zonder mening, gewoon puur als hij volgens mij echt is. (Van wat ik kan beoordelen op tv dan, ik ken hem niet persoonlijk)

Ik heb helaas de terugblik op Amsterdam gemist en ik ben zo benieuwd hoe het met Lolle is afgelopen.. hemel toen moest ik echt huilen.
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Alle reacties Link kopieren
biol schreef:
06-11-2018 22:44
Ik heb helaas de terugblik op Amsterdam gemist en ik ben zo benieuwd hoe het met Lolle is afgelopen.. hemel toen moest ik echt huilen.
Goed, woont nog steeds bij het leger des heils
SweetFirefly schreef:
06-11-2018 22:30
Hij en Anita Witzier zijn geknipt voor dit soort programma's.
Eens.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven