Entertainment alle pijlers

Boer zoekt vrouw 2018 - deel 2

05-11-2018 14:34 2954 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom op het nieuwe Boer zoekt vrouw topic, editie 2018 - deel 2!

Afbeelding

Deel 1: entertainment/boer-zoekt-vrouw-2018/lis ... #p29209782
Tvp :)
Ik doe weer mee.
Alle reacties Link kopieren
:yes:
Tvp
Alle reacties Link kopieren
:hello:
Alle reacties Link kopieren
Tvp
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het zo’n saai seizoen dit jaar..
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
missie_m schreef: ↑05-11-2018 13:47
Wim weet goed wat hij kan en wil. Het is een aardige slimme en harde werker. Hij heeft alleen wat 'lichte sturing' nodig op bepaald (liefdes) gebied. Niet een vrouw die zelf 'onder gewalst' word.


Door wie wordt zo een vrouw dan onder gewalst?

Of hij lichte sturing nodig heeft, het zou kunnen maar hoeft niet perse. Het kan ook een vrouw zijn die net zo verlegen is als hij. Het belangrijkste is dat hij een vrouw had moeten treffen die hem leuk vindt en hem zichzelf laat zijn. Dan durft hij ook meer, hij zit namelijk al in een datingprogramma.

Deze twee dames zijn gewoon onaardig bezig met hem. Hij is hun type niet, laat hem dan, ga niet doen alsof het aan hem ligt. Het is toch de combinatie van beide partijen. Niemand wordt blij van twee dates die druk op je leggen. Goed dat die ene weg is. Wel jammer dat hij nu met de ander overblijft die ook weinig met hem lijkt te kunnen.
Alle reacties Link kopieren
Yvonne komt trouwens minder leuk en betrokken over dan ze vorige seizoenen was?

Vindt ze het nog wel leuk om te doen?
Alle reacties Link kopieren
himalaya schreef:
05-11-2018 14:58
Ik vind het zo’n saai seizoen dit jaar..
Metoo
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat er bij Wim misschien toch wat meer uit kan halen met een andere benadering. Niet zo veel druk op leggen of benoemen wat hij niet is of doet. Die meiden waren meer gefocusted op elkaar en versterkte elkaar. Nu met alleen Marit zou het makkelijker kunnen worden voor Wim om wat toenadering te zoeken. Wat iemand ook al eerder schreef, de sfeer was er ook niet naar om even een arm om iemand heen te slaan.
Of Marit echt zijn vrouw is, dat denk ik niet.
Life is always rocky when you're a gem.
Alle reacties Link kopieren
Bladaaneenboom schreef:
05-11-2018 15:00



Deze twee dames zijn gewoon onaardig bezig met hem. Hij is hun type niet, laat hem dan, ga niet doen alsof het aan hem ligt. Het is toch de combinatie van beide partijen. Niemand wordt blij van twee dates die druk op je leggen. Goed dat die ene weg is. Wel jammer dat hij nu met de ander overblijft die ook weinig met hem lijkt te kunnen.
Gisteren vond ik Marit alweer anders na het vertrek van Paula. Wellicht heeft zij zich en beetje laten meeslepen door Paula. Nu moet ze veel meer zelf een mening gaan vormen. Nu zij en Wim samen zijn kan ook zomaar de sfeer veranderen. We zullen zien.
Bladaaneenboom schreef:
05-11-2018 15:00


Door wie wordt zo een vrouw dan onder gewalst?

Of hij lichte sturing nodig heeft, het zou kunnen maar hoeft niet perse. Het kan ook een vrouw zijn die net zo verlegen is als hij. Het belangrijkste is dat hij een vrouw had moeten treffen die hem leuk vindt en hem zichzelf laat zijn. Dan durft hij ook meer, hij zit namelijk al in een datingprogramma.

Deze twee dames zijn gewoon onaardig bezig met hem. Hij is hun type niet, laat hem dan, ga niet doen alsof het aan hem ligt. Het is toch de combinatie van beide partijen. Niemand wordt blij van twee dates die druk op je leggen. Goed dat die ene weg is. Wel jammer dat hij nu met de ander overblijft die ook weinig met hem lijkt te kunnen.
Ik geloof niet dat Wim überhaupt een vrouw onder kan walsen.
Ik denk ook een vrouw die wat meer verlegen, minder veeleisend en hoteldebotel verliefd op hem is
Alle reacties Link kopieren
Wil iemand mij een pbtje sturen met Steffi's 'spoiler' ik kan die onzekerheid van Harrold ook niet meer aan... ik kreeg juist het idee dat Steffi zich stoort aan hem en ik snap dat wel een beetje. Als je helemaal niks gewend bent dan is dat constante gekeuvel en gegein en gefluit van hem wel heel erg aanwezig. Roel profileert zich vooral volwassen en in balans.

Zo ongeveer het tegengestelde van Michelle, die muur waar ze het steeds over heeft, is die soms ook van edelstenen? Ik zou niet weten waarom je zo constant moet blijven benadrukken dat je exen een pijnlijke ervaring waren. Daar zijn exen toch juist voor bedoeld, zodat je erna weet hoe je het niet wil en zodat je waardering kan opbrengen voor een leuke lieve man die in je wil investeren?

Bertine is te werelds voor aardse Marnix, maar het zou zomaar zo kunnen zijn dat ook Janneke niet geschikt is want die twijfelt ook of het wel echt de moeite is. Kun je haar niet kwalijk nemen want je kan aan zijn huis wel zien dat hij ook flink steken kan laten vallen. Ik denk dat ze ook te leuk is voor hem.

Jaap heb ik geen woorden voor, en ik begrijp die dames ook niet. Hij heeft toch personeel? Ga iets anders doen. Anders had hij vast al een poolse bruid getroffen als hij zijn oog zou laten vallen op harde werksters.

Wim kan misschien niet flirten en durft niet te flirten maar zo weinig proberen en zo oppervlakkig blijven moet strafbaar zijn. Vandaar dat ik nog steeds denk dat hij überhaupt niet in vrouwen geïnteresseerd is. Hij heeft echt nul motivatie en inzet. Zelfs al is zo'n chick je type niet dan nog zie je dat ze echt niet lelijk zijn en je hoort op zijn minst een beetje met je piemel te gaan denken en een onhandige toenaderingspoging te ondernemen. Dat is gewoon biologie.
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
turquasi schreef:
05-11-2018 15:26
Zelfs al is zo'n chick je type niet dan nog zie je dat ze echt niet lelijk zijn en je hoort op zijn minst een beetje met je piemel te gaan denken en een onhandige toenaderingspoging te ondernemen. Dat is gewoon biologie.
:HA: zou niet mijn tekst zijn, maar bondig geformuleerd ;-D
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Wim echt een leukie. ❤️
Opaque schreef:
05-11-2018 15:05
Ik denk dat er bij Wim misschien toch wat meer uit kan halen met een andere benadering. Niet zo veel druk op leggen of benoemen wat hij niet is of doet. Die meiden waren meer gefocusted op elkaar en versterkte elkaar. Nu met alleen Marit zou het makkelijker kunnen worden voor Wim om wat toenadering te zoeken. Wat iemand ook al eerder schreef, de sfeer was er ook niet naar om even een arm om iemand heen te slaan.
Of Marit echt zijn vrouw is, dat denk ik niet.
Marit is wel de zachtaardigste van de twee die tot nu aanwezig waren. Misschien komt het nog, nu ze met zijn twee zijn.
@turquasi:
Wim is man en valt denk ik wel op vrouwen. Ik heb ook ooit gedate met iemand die interesse had, echter zowel hij als ik durfden niet. Heel gek, want het kwam gewoon echt niet van de grond. We wilden, echter die eerste stap lukte gewoonweg niet.
Is dus ook niets geworden.
Heerlijke reacties weer.

Michelle begrijp ik wel. Als je paar keer gekwetst ben kan je niet zomaar die muur laten vallen. Ook al wilt ze dit heel graag. Dat heeft tijd nodig. Ik zou dan niet meedoen met zo'n programma.
Michelle.....sorry echter ik zou serieus de SLAPPE lach krijgen van dergelijke actie.
Letterlijk als man dus.
Bladaaneenboom schreef:
05-11-2018 15:01
Yvonne komt trouwens minder leuk en betrokken over dan ze vorige seizoenen was?

Vindt ze het nog wel leuk om te doen?
Yvonne vind ik zo schreeuwerig praten. Ze moeten hier een man, liefst homo, voor charteren om de presentatie te gaan doen.
Alle reacties Link kopieren
ik denk dat Michelle er mede schuldig aan is dat ze gekwetst is... het zou haar sieren als ze wat meer zelfinzicht liet zien in plaats van zich als slachtoffer profileren...
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
Bladaaneenboom schreef:
05-11-2018 15:01
Yvonne komt trouwens minder leuk en betrokken over dan ze vorige seizoenen was?

Vindt ze het nog wel leuk om te doen?
Ze stelt vooral van die domme vragen vind ik, zo onnozel. Een beetje gemaakt is het inmiddels. Net zoals Wendy van Dijk, doet ook zo gemaakt enthousiast.
zenga schreef:
05-11-2018 16:36
Ze stelt vooral van die domme vragen vind ik, zo onnozel. Een beetje gemaakt is het inmiddels. Net zoals Wendy van Dijk, doet ook zo gemaakt enthousiast.
Sowieso al die blonde presentatrices. Overdreven stemmetjes. Doe mij maar mannelijke presentatoren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven