Entertainment alle pijlers

Jensen?

06-11-2018 23:32 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nu twee afleveringen van Jensen gezien, maar bij mij komt de serieuze vraag op: wat doet hij op tv?
Vanavond een gesprek met ambassadeur Hoekstra, diegene die gezegd heeft dat er ‘no-go’ gebieden zijn in Nederland, en dat politici op straat worden verbrand. Zijn reacties daarna op het feit dat het niet waas is waren nog triester. Geen enkele vraag over. Wat dan wel? Een jubelfestijn hoe geweldig Trump is...
De klimaatdiscussie was nog blaartrekkender. Jensen gelooft het niet, maar poneert enkel meningen, terwijl 2 deskundigen toch wel met argumenten komen. En dan moeten zij zich schamen?
Kritiek op Jensen doet hij af als onzin. Dat is wel lekker makkelijk. Iedereen die het niet met hem eens is maakt ‘fake news’. Ik begrijp wel dat hij Trump-fan is...
Kan dit niet asap van de buis? Ik heb genoeg gezien...
Fate is just the weight of circumstances
Misschien ligt het aan mij maar ik vind je OP onduidelijk. Wat vindt Jensen zelf nu precies?
Alle reacties Link kopieren
Je HOEFT hier niet naar te kijken hè? Er zit een uit-knop op je TV. En andere zenders!
That's just me though...
Tja, ik heb hardop zitten lachen tijdens die milieudiscussie en dat heb ik niet zo snel met tv programma's.
Dus van mij mag hij blijven.
Alle reacties Link kopieren
Probeert hij de Nederlandse Alex Jones te worden? Uiterlijk zie ik wel wat overeenkomsten.
.
Alle reacties Link kopieren
AlterEga schreef:
07-11-2018 00:34
Je HOEFT hier niet naar te kijken hè? Er zit een uit-knop op je TV. En andere zenders!
Dat klopt hoor. Maar ik vind dit zó slecht dat het eigenlijk wel weer amusementwaarde krijgt. Ergeren is ook wel eens fijn, maar dat betekent niet dat het iets bijdraagt... Mijn grootste zorg is dat sommigen dit nog slikken ook...
Fate is just the weight of circumstances
Alle reacties Link kopieren
Ach het is weer eens wat anders dan avond aan avond dezelfde linkse kliek aan de tafel bij DWDD.
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
Rosabella1 schreef:
07-11-2018 02:14
Ach het is weer eens wat anders dan avond aan avond dezelfde linkse kliek aan de tafel bij DWDD.

Vindt jij Dwdd links? Het gaat er echt nooit over politiek. Misschien dat jij mensen uit de entertainmentwereld linksig vindt overkomen? ...(Ik neem zelf wat de gemiddelde theatermaker of sporter zegt over politiek niet zo serieus)

Zie hier een overzicht van de gasten:

https://dewerelddraaitdoor.bnnvara.nl/gasten
anoniem_334005 wijzigde dit bericht op 07-11-2018 07:16
25.97% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Jensen is toch niet nieuw? Hij is een provocateur in de stijl van powned etc maar doet dit al sinds de jaren ‘00 volgens mij.

Het is ook een enorme lul en een blaaskaak. Maar hij is niet dom.
Natte tosti..
Alle reacties Link kopieren
Ik vind hem leuk. Van mij mag hij blijven.
Jensen is een verademing tussen alle jaknikkers op tv, ik vind hem leuk.
Alle reacties Link kopieren
marjorette schreef:
07-11-2018 07:35
Jensen is een verademing tussen alle jaknikkers op tv, ik vind hem leuk.
Het is inderdaad een verademing tussen alle jaknikkers. Maar toch vind ik het een lul.
Ik ken Jensen niet persoonlijk maar hij komt op mij niet altijd even sympathiek over.
Ben het zelden met hem eens maar vind het goed dat hij met zijn tegendraadse meningen op tv komt.

Vond wel dat hij door de andere panelleden heen zat te blaten gisteravond waardoor zij nauwelijks de kans kregen hun woord te doen. Dat was wel jammer.
Ik vond het altijd leuk maar die van vorige week en deze week tenenkrommend. Heb het halverwege afgezet. Ook dat verhaaltje over in het Hotel je handdoek op de grond, dat dat niets met het milieu te maken heeft maar met geld?
Natuurlijk wel, wasmiddel is slecht voor het milieu. En als hij na het afdrogen met 2 x dezelfde handdoek heeeel veel deo nodig heeft, vraag ik mij af of die douche dan überhaupt zin heeft gehad. Ik vind het allemaal nogal rechts en inderdaad recht praten wat Tromp allemaal flikt.
Alle reacties Link kopieren
Koffiekop1 schreef:
07-11-2018 07:09
Vindt jij Dwdd links? Het gaat er echt nooit over politiek. Misschien dat jij mensen uit de entertainmentwereld linksig vindt overkomen? ...(Ik neem zelf wat de gemiddelde theatermaker of sporter zegt over politiek niet zo serieus)

Zie hier een overzicht van de gasten:

https://dewerelddraaitdoor.bnnvara.nl/gasten
Ik vind DWDD inderdaad nogal een linkse grachtengordel kliek ja.
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
Alle reacties Link kopieren
Koffiekop1 schreef:
07-11-2018 07:09
Vindt jij Dwdd links? Het gaat er echt nooit over politiek.
Ik ook hoor. Ik kijk het ook niet meer. Combi van Pravdanieuws dat via de Vara wordt gespuit en een groot reclameblok voor vriendjes/familie van Matthijs die weer een nieuw boek hebben geschreven of een nieuwe film hebben gemaakt.

Oh, en Jensen vind ik als persoon niet sympathiek maar wel verfrissend en hij gaat buiten de gebaande saaie gasten die de meeste talkshows hebben.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
Vergeetmenietje1980 schreef:
07-11-2018 11:44
Ik vond het altijd leuk maar die van vorige week en deze week tenenkrommend. Heb het halverwege afgezet. Ook dat verhaaltje over in het Hotel je handdoek op de grond, dat dat niets met het milieu te maken heeft maar met geld?
Natuurlijk wel, wasmiddel is slecht voor het milieu. En als hij na het afdrogen met 2 x dezelfde handdoek heeeel veel deo nodig heeft, vraag ik mij af of die douche dan überhaupt zin heeft gehad. Ik vind het allemaal nogal rechts en inderdaad recht praten wat Tromp allemaal flikt.
Nou ja voor anti Trump en pro Democraten nieuws kun je zo'n beetje iedere avond bij DWDD,Pauw of Jinek terecht en op zondag bij Buitenhof.
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
Ook dat hoef ik niet te zien. Ik vond Jenssen 'vroegah' leuk vanwege de flauwe grappen en hij had vaak BNérs op de bank. Ik hoef geen pro of anti Trump programma's te zien.
Vind het wel apart. Jensen is buiten zijn flauwe 'tv-persona' om volgens mij geen domme man, en hij is ook voor een of ander reportage-programma over Trump/de verkiezingen naar de VS geweest. Dat hij daar blijkbaar een pro-Trump mening heeft opgedaan vind ik wel opmerkelijk. Volgens mij is bijna geen enkel weldenkend mens op tv pro-Trump (of ze houden het uiteraard voor zichzelf). Of ik ben naïef.
Alle reacties Link kopieren
Jensen nu exit, verbannen naar het internet. Was het nou werkelijk ‘een nieuw geluid’ om alleen maar mensen uit te nodigen die het met Jensen eens zijn? Behalve misschien PRdV, maar die heeft daar volgens mij wel spijt van gehad. Wat is in godsnaam ‘goede rechtse tv’ als je elkaar lekker op de borst gaat slaan? Waar is de journalistiek dan gebleven?
Ik ben geen fan van PvdV, maar dit was een hele goede beslissing...
Fate is just the weight of circumstances
Volgens mij hadden ze andere verwachtingen van Jensen. Vroeger keek ik wel eens naar zijn programma maar hij kwam nu op mij over als ontzettend dom, echt tenenkrommend. En hij liet inderdaad niemand uitpraten.
Blij dat hij van de buis is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven