Entertainment alle pijlers

Eurovisie Songfestival 2019

08-11-2018 14:25 3114 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zoals iedereen weet wordt het Eurovisie Songfestival volgend jaar gehouden in Tel Aviv in Israël. Wie zou voor Nederland de ideale kandidaat zijn? Oftewel; wie zien jullie het liefst gaan?
Alle reacties Link kopieren
Degene die ik het liefst zie gaan is toch wel Within Temptation. Voor zover ik weet heeft er nog nooit een gothic-achtig nummer meegedaan. Kovacs zou een goede reserve zijn.
Alle reacties Link kopieren
sito1970 schreef:
08-11-2018 14:27
Degene die ik het liefst zie gaan is toch wel Within Temptation. Voor zover ik weet heeft er nog nooit een gothic-achtig nummer meegedaan. Kovacs zou een goede reserve zijn.
de band Gothic in 2013
Lordi won in 2006

Compilatie:
https://www.youtube.com/watch?v=rR26o8kbU38
Alle reacties Link kopieren
heb eens ergens opgevangen dat Maan voor ons mee zou doen
Alle reacties Link kopieren
Davina Michelle.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Nouschi schreef:
08-11-2018 14:38
Davina Michelle.
Mijn stem heeft ze. En laat die Maan alsjeblieft thuis.
Ruben Hein. Die wint niet, maar dan gaan we in elk geval niet af.
Aub geen Maan! Ik zeg Kensington 😀
Alle reacties Link kopieren
Ik zeg al jaren dat we 1 van onze beste exportproducten moeten sturen. Bekende namen in het buitenland, hitgarantie. Dus zeg een Armin van Buren, Martin Garrax, AfroJack, Hardwell. Maar ja, die zullen wel geen zin/tijd hebben.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Davina Michelle.
vivapimpelmees schreef:
08-11-2018 14:40
Mijn stem heeft ze. En laat die Maan alsjeblieft thuis.

Dit. Dat 5 mei concert was ook afschuwelijk.
Alle reacties Link kopieren
Anneke van Giersbergen zou ik leuk vinden, vind haar echt een mooie stem hebben. Of inderdaad Sharon den Adel van WT.
Maan mag van mij ook thuisblijven.
Geeft niet, het droogt wel weer op.
Cinderella76 schreef:
08-11-2018 15:06
Aub geen Maan! Ik zeg Kensington 😀
Kensingstom ook thuis laten graag.
Cinderella76 schreef:
08-11-2018 15:06
Aub geen Maan! Ik zeg Kensington 😀
Ik kijk al ESF sinds ik een heel klein meisje was, maar het is inderdaad misschien wel een goed idee een jaar over te slaan.
Alle reacties Link kopieren
vrouwjagersma schreef:
08-11-2018 15:30
Ik kijk al ESF sinds ik een heel klein meisje was, maar het is inderdaad misschien wel een goed idee een jaar over te slaan.
Overslaan? Nee joh, we zijn nu eindelijk op de goede weg met de inzendingen, dat was tussen 2000 en 2012 wel anders.
Maleficent schreef:
08-11-2018 15:12
Ik zeg al jaren dat we 1 van onze beste exportproducten moeten sturen. Bekende namen in het buitenland, hitgarantie. Dus zeg een Armin van Buren, Martin Garrax, AfroJack, Hardwell. Maar ja, die zullen wel geen zin/tijd hebben.
Ja dit!
Alle reacties Link kopieren
Maleficent schreef:
08-11-2018 15:12
Ik zeg al jaren dat we 1 van onze beste exportproducten moeten sturen. Bekende namen in het buitenland, hitgarantie. Dus zeg een Armin van Buren, Martin Garrax, AfroJack, Hardwell. Maar ja, die zullen wel geen zin/tijd hebben.
die kunnen En alleen maar tegenvallen En zijn niet te betalen
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop in ieder geval dit keer op een totaal ander genre. Na Ilse en Waylon, Douwe Bob en nog een keer Waylon vind ik het allemaal iets te gitarig en country. :biggrin: We kunnen wel meer in dit land.
Stressed is just desserts spelled backwards
Maleficent schreef:
08-11-2018 15:41
Ik hoop in ieder geval dit keer op een totaal ander genre. Na Ilse en Waylon, Douwe Bob en nog een keer Waylon vind ik het allemaal iets te gitarig en country. :biggrin: We kunnen wel meer in dit land.

Ja joh, gewoon iets van onder de rivieren sturen en aan de polonaise. Guus ofzo O_o
Alle reacties Link kopieren
Star² schreef:
08-11-2018 15:43
Ja joh, gewoon iets van onder de rivieren sturen en aan de polonaise. Guus ofzo O_o
Want meer smaken zijn er niet??
Poep, wie heeft jou gescheten?
louise1 schreef:
08-11-2018 15:44
Want meer smaken zijn er niet??
Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Star² schreef:
08-11-2018 15:43
Ja joh, gewoon iets van onder de rivieren sturen en aan de polonaise. Guus ofzo O_o
Hoeveelste (van onderen) werden de Toppers ook al weer?
Ik vind Douwe Bob echt een aantrekkelijke jongeman én hij had de gunfactor bij regie en medewerkers. Ongelooflijk hoe vaak hij in beeld kwam, terwijl Waylon nooit in de green room gefilmd werd. Zegt mij genoeg.
Dus die mag ook nog wel een keer. Anouk ook.
Alle reacties Link kopieren
hebben we niet een frisse boyband? Kijkers (stemmers) zijn toch vrouwen & homosexuele mannen?
lilalinda schreef:
08-11-2018 15:55
hebben we niet een frisse boyband? Kijkers (stemmers) zijn toch vrouwen & homosexuele mannen?
En voltallig Oost-Europa, waar eurovisie niet camp is, zoals bij ons.
De laatste jaren hebben echt regelmatig goede liedjes gewonnen. Vorig jaar was een uitzondering, al was de boodschap wel in orde. Hoe dan ook, met een goed liedje maak je meer kans en je staat niet voor gek.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven