Entertainment alle pijlers

Backstreet boys komen weer naar nederland!

09-11-2018 15:11 111 berichten
Ik weet dat er de vorige keer een topic liep toen ze kwamen, dus bij deze dan ook maar weer 1 :)
Vandaag is de nieuwe single Chances uitgekomen en meteen zijn ook de tourdata voor de aankomende tournee bekendgemaakt! Nederland staat voor 23 mei op de planning, in de Ziggo dome. Wie gaan er allemaal kaarten proberen te scoren? De voorverkoop start aankomende vrijdag, 16 november.
Ik zit uiteraard klaar voor tickets :mrgreen:
Alle reacties Link kopieren
Undercover fan hier! :proud:

Ik twijfel een beetje, vind het wel een leuk liedje overigens. Ik vind alleen hun oudere werk leuker, en het boyband gebeuren is ook wel een beetje vreemd na al die jaren.
Ik kreeg op de een of andere manier ook een beetje een triest (als in verdrietig) gevoel bij de Netflix docu.
I may not be Meryl Streep, but I am not untalented.
Ik snap wel een beetje wat je bedoeld, sowieso vond ik die docu ook niet heel vrolijk. Maar dat kwam vooral door alles wat er in terug kwam. De druk die ze opgelegd kregen door het platenlabel, dingen uit het verleden met familie enz.
Ik moet wel ook wennen aan de nieuwe sound, maar dat lukt me wel :) Al vind ik don't go breaking my heart nog steeds een beetje apart met die hoge stemmetjes. Maar ik denk wel dat het meer van deze tijd is! Al blijven de oude nummers wel echt favoriet ook hoor. Ik vind hun shows wel nog steeds gewoon echt leuk. Ben in las vegas geweest afgelopen februari en die show was echt wel tof, beetje het oude boyband feeling met de dansjes met z'n 5en. Maar ook gewoon ieder hun eigen ding doen, leuke interactie met elkaar en lekker losjes.
En gewoon gaan! Niet twijfelen :biggrin: Elk concert is toch gewoon leuk!
Alle reacties Link kopieren
Zou graag gaan, maar helaas geen tijd om een kaartje te proberen te bemachtigen. Helaas dan andere verplichtingen
Je kan je bij mojo ook aanmelden ofzo, dan kan je tickets op donderdag al bestellen in de voorverkoop. Of via de fanclub op dinsdag, als je daar lid van bent :)
Alle reacties Link kopieren
Uiteraard gewoonweg weer bij!!
Toen ik toppictitel las dacht ik dat Whomi ingeseint moest worden! Echter jij bent degene die de topic geopend heeft. :rofl:
Ttroeteltje schreef:
09-11-2018 18:23
Toen ik toppictitel las dacht ik dat Whomi ingeseint moest worden! Echter jij bent degene die de topic geopend heeft. :rofl:
Haha! Tuurlijk ben ik het :mrgreen: nog steeds diehard fan!
yourlocalhero schreef:
09-11-2018 15:43
Uiteraard gewoonweg weer bij!!
:high5:
Alle reacties Link kopieren
Whomi schreef:
09-11-2018 18:27
:high5:
Kijk er naar uit :loveys:
yourlocalhero schreef:
09-11-2018 18:52
Kijk er naar uit :loveys:
Ik ook! Veel te lang geleden dat ze in Nederland waren :) al zie ik wel op tegen de hysterie bij het concert. Dat was in las Vegas zo anders! Niemand die ging rennen, allemaal netjes in de rij, geen gegil en geen geduw. Echt een verademing :hihi:
Wat leuk! Ik zit ook te overwegen om te gaan ( mits ik kaarten kan krijgen ). Ik was als klein meisje al fan ( niet echt die hard hoor maar vond het wel erg mooi ) en ik zou ze graag eens live zien optreden. Weet iemand vanaf hoe laat je op ticketmaster kaarten kan kopen de 16e? Ik doe dat dus echt nooit en ga echt nooit naar een concert ( heb ASS en vind grote mensen massa's niks ) dus heb er nul verstand van. Het zal wel super snel uitverkocht zijn vermoed ik.

Welke Netflix docu is dat trouwens? Dat lijkt me leuk om te kijken.
Alle reacties Link kopieren
Madrid87 schreef:
10-11-2018 07:54
Wat leuk! Ik zit ook te overwegen om te gaan ( mits ik kaarten kan krijgen ). Ik was als klein meisje al fan ( niet echt die hard hoor maar vond het wel erg mooi ) en ik zou ze graag eens live zien optreden. Weet iemand vanaf hoe laat je op ticketmaster kaarten kan kopen de 16e? Ik doe dat dus echt nooit en ga echt nooit naar een concert ( heb ASS en vind grote mensen massa's niks ) dus heb er nul verstand van. Het zal wel super snel uitverkocht zijn vermoed ik.

Welke Netflix docu is dat trouwens? Dat lijkt me leuk om te kijken.
12u
Alle reacties Link kopieren
Whomi schreef:
09-11-2018 20:54
Ik ook! Veel te lang geleden dat ze in Nederland waren :) al zie ik wel op tegen de hysterie bij het concert. Dat was in las Vegas zo anders! Niemand die ging rennen, allemaal netjes in de rij, geen gegil en geen geduw. Echt een verademing :hihi:
Elk land is echt verschillend, valt mij bij heel veel concerten op (niet enkel BSB)
Dit keer kies ik voor een zitplek overigens anders gaan mijn benen het niet tof vinden haha.
yourlocalhero schreef:
10-11-2018 08:01
12u
Thanks! Dan ben ik thuis dus ga ik ervoor. Volgens mijn broer is het geluid in de Ziggodome geweldig.
Alle reacties Link kopieren
Madrid87 schreef:
10-11-2018 08:07
Thanks! Dan ben ik thuis dus ga ik ervoor. Volgens mijn broer is het geluid in de Ziggodome geweldig.
Ik heb geen idee, ik ben er in maart voor Bastille dus dan gaan we het merken.
Alle reacties Link kopieren
De laatste keer dat ik de BSB zag was in 1999 tijdens de Millenium World Tour :love:

Ik ken niemand die mee wil, anders zou ik wel gaan. Alleen vind ik niks aan.
Alle reacties Link kopieren
minnimouse schreef:
10-11-2018 09:22
De laatste keer dat ik de BSB zag was in 1999 tijdens de Millenium World Tour :love:

Ik ken niemand die mee wil, anders zou ik wel gaan. Alleen vind ik niks aan.
Gewoon gaan, zoveel fans weer je mee kan babbelen :-)
Alle reacties Link kopieren
yourlocalhero schreef:
10-11-2018 09:26
Gewoon gaan, zoveel fans weer je mee kan babbelen :-)
Ja, waarom ook niet? Ik ga er eens over nadenken.
Door dit topic heb ik gisteren de documentaire gekeken. Ik vond hem erg indrukwekkend. Het is echt niet makkelijk om wereld beroemd te zijn. Zeker niet op die leeftijd.
Ondanks en door alles wat ze samen mee hebben gemaakt is de band heel hecht. Mooi om te zien.

Ik was vroeger erg fan van de bsb. En bij hrt milenium concert geweest. Daarna werd is steeds minder fan. Al heb ik goede herinneringen aan hun liedjes. Hoort echt bij mijn jeugd.
Ik vind de docu idd ook erg indrukwekkend. Best heftig om te horen wat er zich allemaal afspeelde achter hetgeen wat we als fans zien. En mooi om te zien dat ze toch bij elkaar zijn gebleven al die jaren :)

Ik ben al sinds mijn 13e fan en eigenlijk nog steeds net zo erg als toen. Heb nu met een vriendin plannen om naar Amsterdam te gaan en 2 dagen later naar mannheim :mrgreen:
Alle reacties Link kopieren
Zijn er hier ook fans die morgen een vip ticket gaan kopen? Ik zit eraan te denken maar is 750 euro!! ( maar heb je wel een meet and greet ) is toch mn grootste wens ooit 😬
Ik ga er niet voor. Vind het echt een absurde prijs. Zelfs in las Vegas was het nog goedkoper. Dus nee, ik laat het aan me voorbij gaan :) ik weet ook niet of zo’n meet & Greet nog echt wat toevoegd. Vroeger had ik er een moord voor gedaan, nu vind ik het wat minder belangrijk. Voor dat geld kan ik een week met mijn gezin op vakantie, dat is me toch nog net wat meer waard :)
Alle reacties Link kopieren
Diane85 schreef:
12-11-2018 17:40
Zijn er hier ook fans die morgen een vip ticket gaan kopen? Ik zit eraan te denken maar is 750 euro!! ( maar heb je wel een meet and greet ) is toch mn grootste wens ooit 😬
Ik ga vrijdag proberen een gewoon kaartje te kopen.
750 euro vind ik belachelijk.
Toen ik 14 was had ik ze graag willen ontmoeten, maar 20 jaar later doet het me niet meer zoveel. En zeker niet dat het me 750 (!!) euro waard is.
Dat heb ik dus ook Minni. Vroeger had ik het er wel voor over gehad, maar kon ik het niet betalen. Nu heb ik het er eigenlijk gewoon niet meer voor over. Prijzen zijn echt absurd voor 1 foto, een knuffel en 1 vraag die je mag stellen (of iets in die trant). Zo graag wil ik tegenwoordig ook niet meer met ze op de foto, ook al ben ik nog steeds onwijs fan :) maar ben al naar las Vegas geweest ook, stond daar vooraan en wat handjes gekregen. Dat was eigenlijk ook gewoon goed. Echt een hele toffe trip die ik voor geen goud had willen missen! Maar voor €750,- zat ik daar en had ik zowat mijn hotelkosten er ook al uit! Dan valt wat ik er nu voor zou krijgen toch een beetje in het niet ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven