Entertainment alle pijlers

Boer zoekt vrouw spoilertopic

11-11-2018 22:17 74 berichten
Alle reacties Link kopieren
In het "officiele" boer zoekt vrouw topic heeft iemand gepost dat ze een spoiler heeft over 1 van de kandidaten.
Veel mensen zijn nieuwsgierig, maar een heel aantal wil het (begrijpelijk) ook niet weten.
Inmiddels heb ik de pb ontvangen, en die zal ik hier als eerste reactie posten. Niet verder lezen als je niets wilt weten dus!

Andere spoilers zijn uiteraard ook welkom :)
Alle reacties Link kopieren
De spoiler is:
Steffi en Roel zijn vrij snel op niks uitgelopen, Steffi heeft daarna bij Harold weer aangeklopt, maar die wilde er niets meer van weten.
De forumster had het van de buurvrouw van de oom van Steffi ofzoiets, dus superbetrouwbaar ;)
Alle reacties Link kopieren
Ik ben benieuwd
Alle reacties Link kopieren
Ik wil het wel, ik wil het niet, ik wil het wel .......... of toch niet lezen???
Alle reacties Link kopieren
Oef, wat sneu allemaal... @(
groentuintje wijzigde dit bericht op 11-11-2018 22:19
8.77% gewijzigd
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren
Aha
Steffie eindigt dus weer alleen
Frankly my dear, I don"t give a damn
Ben benieuwd of er iets van waar is.
Ergens kan ik me niet voorstellen dat Steffi bij haar 2e keus gaat aankloppen als haar 1e keus mislukt.
Alle reacties Link kopieren
‘Van de buurvrouw van de oom van Steffie’.

Een hoog Story gehalte.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Kan best dat Steffi en Roel alweer uit elkaar zijn, maar kan mij eigenlijk niet voorstellen dat ze daarna weer bij Harrold aan zou kloppen.

Tijdje terug had iemand in het bzv topic trouwens ook een topic over Jaap en zijn keuze, weet iemand hier daar meer van?
Alle reacties Link kopieren
Hmmm ... spannend. Maar zou Steffi echt bij een 2e keuze aankloppen?
Alle reacties Link kopieren
Zanahoria schreef:
11-11-2018 22:21
Kan best dat Steffi en Roel alweer uit elkaar zijn, maar kan mij eigenlijk niet voorstellen dat ze daarna weer bij Harrold aan zou kloppen.

Tijdje terug had iemand in het bzv topic trouwens ook een topic over Jaap en zijn keuze, weet iemand hier daar meer van?
Dat ging volgens mij over dat Marian op een datingsite voor boeren staat. Of bedoel je dat niet?
Alle reacties Link kopieren
minnimouse schreef:
11-11-2018 22:22
Dat ging volgens mij over dat Marian op een datingsite voor boeren staat. Of bedoel je dat niet?
Nee dat wist ik wel, maar dat bedoelde ik niet.
De man van een forumster had 1 van de 2 vrouwen op het erf zien lopen volgens mij.
Oh ja, al die schimmen die op erven zijn waargenomen, kunnen we daar nog iets mee?
minnimouse schreef:
11-11-2018 22:22
Dat ging volgens mij over dat Marian op een datingsite voor boeren staat. Of bedoel je dat niet?
Oh ja, dat had ik ook gelezen idd, maar was 't alweer vergeten (met mijn geheugen is spoilers lezen helemaal geen probleem) ;-D
Alle reacties Link kopieren
Voornu schreef:
11-11-2018 22:23
Oh ja, al die schimmen die op erven zijn waargenomen, kunnen we daar nog iets mee?
:rofl:
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
11-11-2018 22:24
Oh ja, dat had ik ook gelezen idd, maar was 't alweer vergeten (met mijn geheugen is spoilers lezen helemaal geen probleem) ;-D
Ach, ik denk dan altijd: misschien was het een oud profiel. Of heeft hij wel van marianne gekozen, maar is het alweer uit.
Alle reacties Link kopieren
Zanahoria schreef:
11-11-2018 22:26
Ach, ik denk dan altijd: misschien was het een oud profiel. Of heeft hij wel van marianne gekozen, maar is het alweer uit.
Nee schijnbaar kun je zien wanneer iemand weer online is ofzo. En dat was recent.

Maar ja geen idee verder, of het allemaal waar is.
Alle reacties Link kopieren
Tijdje terug was er ook iemand op het forum die de afloop bij Steffi al dacht te weten (in de zin van: de keuze voor Roel of Harrold). Weet iemand wat dat verhaal precies was ??
Alle reacties Link kopieren
Ik lees mee!
Annabel1977 schreef:
11-11-2018 22:31
Tijdje terug was er ook iemand op het forum die de afloop bij Steffi al dacht te weten (in de zin van: de keuze voor Roel of Harrold). Weet iemand wat dat verhaal precies was ??
Dat was iemand die weer iemand kende die in Peru op reis was en daar ene Roel had ontmoet die een paardenfokker als vriendin had.
Annabel1977 schreef:
11-11-2018 22:31
Tijdje terug was er ook iemand op het forum die de afloop bij Steffi al dacht te weten (in de zin van: de keuze voor Roel of Harrold). Weet iemand wat dat verhaal precies was ??

Dit was de inhoud van de PB:
Nou xxxxx (iemand via via) was op een groepsreis naar Peru. Een van de jongens kwam later en die vertelde later dat zijn vriendin paardenfokker was.
Verdorie ik had die spoiler niet moeten lezen nu ben ik helemaal teleurgesteld dat het uit is.


Nou ja gelukkig slaap ik er niet minder om ;-))
Alle reacties Link kopieren
Zanahoria schreef:
11-11-2018 22:21
Kan best dat Steffi en Roel alweer uit elkaar zijn, maar kan mij eigenlijk niet voorstellen dat ze daarna weer bij Harrold aan zou kloppen.

Dit idd. Ik geloof dit niet hoor, helemaal niet bij Steffi.

Blijf lekker hopen voor Steffi :heart: Roel
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Nou ja, de spoiler hintte er mijns inziens al best wel naar dat het uit was. Wat dat betreft vond ik het al te veel info in het topic en had ik het als ik roomser dan de paus was misschien beter kunnen staffen 😜

Maar goed, we horen het vast wel in een terugblik. Dat Harrald er niets meer van zou willen weten vind ik ook niet per se logisch.
Alle reacties Link kopieren
Ik geloof nog niet zo in dat het over is. Na de logeerweek en de citytrip moeten de koppels low profile blijven omdat ander uitlekt wie er gekozen is. De tijd tussen de opnames en uitzending is enkele maanden. Het zal dan misschien lijken of ze elkaar niet zien, maar dat doen ze dan in het geheim. Ik geloof ook niet zo dat buren gaan lekken naar de pers en roddelbladen. Dat is niet de cultuur op het platteland.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven