Entertainment alle pijlers

Wie volgen jullie op Instagram?

13-11-2018 17:44 89 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn favorieten zijn William Rutten, Celeste Barber, Roger Federer en Max Verstappen,

Chantal Janzen, Leonie ter Braak en Anne-Marie Jung vind ik ook leuk; om hun droge humor.

Wie volgen jullie en waarom?

Alle reacties Link kopieren
Niemand, heb geen instagram.
Kayla Itsines
Kelsey Wells
Karina Elle
Tanya Poppett

Voor de fitness-filmpjes. ;)

Samira Wiley

Omdat ik haar gewoon een tof wijffie vind. :)
REDHOTHEAD schreef:
13-11-2018 17:48
Niemand, heb geen instagram.
Dit
Alle reacties Link kopieren
REDHOTHEAD schreef:
13-11-2018 17:48
Niemand, heb geen instagram.

Ook dit.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
redbulletje schreef:
13-11-2018 17:50
Dit
En dit
Alle reacties Link kopieren
Beeldend kunstenaars
Tjezus, wat vals
Alle reacties Link kopieren
Ik volg voornamelijk artiesten.
¡Apagando las luces!
Alle reacties Link kopieren
Waarom reageren hier mensen die geen Instagram hebben? :proud:

Behalve Haasjehop.

MevrouwJack schreef:
13-11-2018 17:56
Beeldend kunstenaars

En Banksy :heart:
Alle reacties Link kopieren
SombraOnline schreef:
13-11-2018 17:58
Ik volg voornamelijk artiesten.

Welke en waarom?

Alle reacties Link kopieren
MonteCara* schreef:
13-11-2018 18:01
Welke en waarom?
Twenty One Pilots, Paramore, Tove Lo, en nog meer :proud: Vind het wel interessant om te zien waar ze zijn en wat ze doen.
¡Apagando las luces!
Alle reacties Link kopieren
Ik volg "eden treino canino", hij is een beetje de Cesar Millan van Portugal
Alle reacties Link kopieren
Enkele Australische celebreties, maar ik open de app weinig, ongeveer 1keer per maand.
Alle reacties Link kopieren
MonteCara* schreef:
13-11-2018 17:59
Waarom reageren hier mensen die geen Instagram hebben? :proud:

Omdat jij vraagt wie ik volg op Insta. :biggrin:
Alle reacties Link kopieren
SombraOnline schreef:
13-11-2018 18:03
Twenty One Pilots, Paramore, Tove Lo, en nog meer :proud: Vind het wel interessant om te zien waar ze zijn en wat ze doen.
Tof!

ik volg hen ook! :D

Alle reacties Link kopieren
REDHOTHEAD schreef:
13-11-2018 18:06
Omdat jij vraagt wie ik volg op Insta. :biggrin:
Hmm, oke.
Dan kan ik ook antwoord geven aan iemand die vraagt hoe een duizendjaren-ei smaakt of hoe een concert van de Toppers is.

Goed te weten :proud:

Alle reacties Link kopieren
Ik volg echt de stomste mensen van reality tv, heb dan ook een insta account waar ik volledig onherkenbaar ben, want ik schaam me er een beetje voor haha. Ik volg mensen van teen mom, 90 days to wed, dat soort mensen. Oh ja, ook Jamie Oliver, Nigella Lawson en Miljuschka huppeldepup voor lekkere recepten.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het dus heel vervelend om acteurs uit series te zien met hun echte partner, kinderen en in hun dagelijkse leven op Insta. Dan verdwijnt de magie van de soap :sigh:
Alle reacties Link kopieren
Lente19251003 schreef:
13-11-2018 18:13
Ik volg echt de stomste mensen van reality tv, heb dan ook een insta account waar ik volledig onherkenbaar ben, want ik schaam me er een beetje voor haha. Ik volg mensen van teen mom, 90 days to wed, dat soort mensen. Oh ja, ook Jamie Oliver, Nigella Lawson en Miljuschka huppeldepup voor lekkere recepten.
Nog vergeten, Antonio van een paar seizoenen geleden op 90 days to wed volg ik ook. :shame:
Alle reacties Link kopieren
https://instagram.com/mywhiskeygirl?utm ... vt2n42sxr3

Ik volg voornamelijk accounts met mooie plaatjes van onze planeet of dieren.
Bovenstaande account wil ik echt even in het zonnetje zetten. Dit stel hiked enorm veel met hun hond. Ze hebben nu een kleine caravan gekocht en reizen door de VS. Bijna iedere week komen er meedere stories voorbij van de meest prachtige plekken in de wildernis. Stories is bij deze account wel een toegevoegde waarde. En de liefde die ze voor de hond hebben spat ervan af. Echt een feel good reis / hond account waar je alleen maar blij van kunt worden! :puppy:
Poker schreef:
13-11-2018 18:14
Ik vind het dus heel vervelend om acteurs uit series te zien met hun echte partner, kinderen en in hun dagelijkse leven op Insta. Dan verdwijnt de magie van de soap :sigh:

I :heart: Neil Patrick Harris. Zijn Insta maakt hem alleen maar leuker.
Alle reacties Link kopieren
Mijn favo is Fred van Leer.
William Rutten, Chantal Janzen, Jochem Meijer, Max Verstappen.
Verder mijn dochter die met haar schilderwerk vrij actief is daar.
Lente19251003 schreef:
13-11-2018 18:13
Ik volg echt de stomste mensen van reality tv, heb dan ook een insta account waar ik volledig onherkenbaar ben, want ik schaam me er een beetje voor haha. Ik volg mensen van teen mom, 90 days to wed, dat soort mensen. Oh ja, ook Jamie Oliver, Nigella Lawson en Miljuschka huppeldepup voor lekkere recepten.
Die volgde ik ook een tijdje maar het was teveel reclame.
Ik volg mayralouise, bodyposipanda, wat vrienden van me die mooie foto's en tekeningen plaatsen, Anouk, teoglam (een vol meisje die heel leuke dingen doet met make-up), leuke artiesten.
Ik vind velvetcoke heel leuk, iemand die oude foto's van celebs plaatst.
En wat politieke dingen.
Alle reacties Link kopieren
(strip)tekenaars/illustrators: twisteddoodles, jooleeloren, joshhamwright, sarahandersencomics, jude_devir.

Fotografie (vooral landschappen): choebay, duindier, marloestenbrinke, henrythecoloradodog

Blokhutten en ander escapisme: dirtandglass, kylefinndempsey, morningwoodsaframe, redaframe.

En ook: thebloggess, overheardnewyork, myoleanfitness, instarunners, betches, adrienelouise, selfhelphipster, celestebarber.
What a nuanced anxiety

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven