Entertainment alle pijlers

Wie heeft er wel eens meegedaan aan een tv programma?

17-11-2018 19:42 163 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn zus wil 2 tantes opgeven voor het programma" Het Familiediner" stel dat het allemaal lukt, dan wil ze samen met mij de 2 kemphanen opwachten wanneer ze uit de limo stappen, ik kijk wel eens naar dit programma en het is vaak een tranentrekker, en dat zal bij ons niet anders zijn, maar ik moet ook nog gewoon over straat, dus ik weet niet zo goed of ik dit wel wil, ik zit nu al met tranen in mijn ogen te kijken naar dit programma.

Nu vraag ik me af of er hier mensen zijn die wel eens mee hebben gedaan aan zo een soort tv programma, of die hebben meegedaan aan een tv programma an sich, talentenjacht of iets anders ( misschien naakt daten) :lol:

Hoe heb je dat ervaren?
Kan jij de uitzending terugkijken zonder het schaamrood op je kaken? Wat draag je wanneer je op tv komt? Persoonlijk zou ik wel graag meedoen met een tv programma waarbij je heel veel geld kunt winnen, daar zullen mijn nazaat en ik tenminste de rest van ons leven profijt van hebben, mocht ik winnen natuurlijk.

Ik ben benieuwd naar jullie reacties en of jullie tips hebben voor het geval ik toch mee besluit te doen met mijn zus.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben jaren geleden meegedaan aan puberruilz@pp. Werd jaren erna nog herhaald, soms werden we herkend, maar nooit vervelende reacties gehad.

Aan het familiediners zou ik niet gauw meedoen, vind ik meer sensatieprogramma. Zou ook zeker niet blij zijn, als iemand anders mij voor zo iets op zou geven.
lovedobby wijzigde dit bericht op 17-11-2018 19:48
15.53% gewijzigd
Such a beautiful place to be with Friends.
Alle reacties Link kopieren
Ik moet er niet aan denken.
Alle reacties Link kopieren
Nog nooit zelf meegedaan, maar ben wel nieuwsgierig naar de reacties van anderen. :-D
Alle reacties Link kopieren
Partner heeft meegedaan aan Lingo jaren geleden en een mooi bedrag gewonnen (jammer van de belasting ;))

Verder wel eens wat uitzendingen bijgewoond van het een of ander. Zo gaat de magie er wel af trouwens.

Als jullie denken dat het met de tantes niet anders op te lossen is, dan lekker meedoen. Maar ik weet niet of ik dat zou willen.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou zelf trouwens niet graag mijn vuile was buiten hangen, dus iets als het familiediner zou ik niet om staan te springen om mee te doen.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben zelf alleen wel eens publiek geweest bij eem talentenjacht, maar ik lees graag mee want ben erg benieuwd waar anderen aan mee hebben gedaan!
chocolol schreef:
17-11-2018 19:49
Ik zou zelf trouwens niet graag mijn vuile was buiten hangen, dus iets als het familiediner zou ik niet om staan te springen om mee te doen.
Dit. Waarom probeer je niet te bemiddelen zonder camera's erbij?
Hebben jullie de 2 kemphanen al eens samen proberen te brengen zonder camera? Waarom denken jullie Bert van Leeuwen daarvoor nodig te hebben?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb eens meegedaan aan Lotto Weekend Miljonairs, met Robert ten Brink. (Als 1 van de 10 kandidaten, helaas het niet gered tot de laatste plek). Ik vond het een onwijs leuke ervaring en zou graag nog eens met een ander spelletjesprogramma meedoen!
Alle reacties Link kopieren
watdachtjehiervan schreef:
17-11-2018 19:52
Dit. Waarom probeer je niet te bemiddelen zonder camera's erbij?
Mijn voorstel is ook om te bemiddelen zonder camera's erbij, maar mijn zus vond het wel een leuk idee met als die camera's erbij, de ruzie gaat eigenlijk nergens meer over dus we hoeven ons nergens voor te schamen, het zijn gewoon 2 koppige dames die beiden vinden dat ze niks verkeerd hebben gedaan.
Maar voor alsnog ben ik benieuwd naat ervaringen van anderen.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Buren wilden meedoen met de rijdende rechter. Wij niet, dus niet meegedaan en conflict ook niet opgelost. Nu wel, buurman is dood.
Alle reacties Link kopieren
Ik wil van mijn leven niet op tv komen, maar dat je aan een quiz meedoet om iets te winnen of een talentenjacht snap ik wel.
Een programma als familiediner snap ik niet. Als je het onder elkaar niet kunt recht breien, waarom dan wel op tv?
Alle reacties Link kopieren
-Nienke- schreef:
17-11-2018 20:03
Ik heb eens meegedaan aan Lotto Weekend Miljonairs, met Robert ten Brink. (Als 1 van de 10 kandidaten, helaas het niet gered tot de laatste plek). Ik vond het een onwijs leuke ervaring en zou graag nog eens met een ander spelletjesprogramma meedoen!
Oh echt? Ervaar je in de studio meer druk dan wanneer je thuis op de bank zit?
Hoe waren de reacties uit je omgeving?
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Alle reacties Link kopieren
Ik zou me meer zorgen maken over de reactie van de betrokkenen. Zitten die er op te wachten om hun verhaal op de landelijke televisie te moeten delen? Mogelijk maken jullie het probleem alleen maar groter.
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Oud-collega heeft ooit meegedaan met de slechtste chauffeur van NL. Sindsdien kijk ik dat programma heel anders.

Zelf een keer in het publiek gezeten van een datingprogramma. Is nu niet meer op tv, maar was wel leuk om mee te maken. Het duurde een middag, en er werden 3 afleveringen opgenomen. Presentator werd na elke aflevering in een ander pak gehesen en al het publiek moest steeds van plek verwisselen. Ook was het in het echt veel kleiner dan dat je op tv ziet. Wel een leuke ervaring dus :)
Alle reacties Link kopieren
Miskotto schreef:
17-11-2018 20:06
Oh echt? Ervaar je in de studio meer druk dan wanneer je thuis op de bank zit?
Hoe waren de reacties uit je omgeving?
Dat viel op zich wel mee, ik ben niet zo snel onder de indruk ;) Ik ben er de maanden daarna best vaak op aangesproken, allemaal positief: het was ook gewoon leuke tv waarbij ik op een normale manier in beeld en aan het woord was.

Over welke kleding je aandoet, dat vond ik dan wel weer een ding! Ik moest zelfs drie (!) sets meenemen, want als je door was, mocht je meteen naar de volgende opname (in andere kleding, om net te doen alsof het een week later was).
Ik heb meegedaan met “Lama gezocht” :hihi: weet niet of ik op de uitzending gehaald heb. Ik heb het nooit gekeken. Mijn vader had ik opgegeven voor “Get the picture”. Hij klapte helemaal dicht. Voor de tv zat hij altijd “dat weet je toch wel” en “sjonge jonge”, maar puntje bij paaltje. En mijn ouders hebben voordat ze gingen trouwen meegedaan met “Weekend quiz” en toen hebben ze wel gewonnen.
Alle reacties Link kopieren
Miskotto schreef:
17-11-2018 20:04
Mijn voorstel is ook om te bemiddelen zonder camera's erbij, maar mijn zus vond het wel een leuk idee met als die camera's erbij, de ruzie gaat eigenlijk nergens meer over dus we hoeven ons nergens voor te schamen, het zijn gewoon 2 koppige dames die beiden vinden dat ze niks verkeerd hebben gedaan.
Maar voor alsnog ben ik benieuwd naat ervaringen van anderen.
Je zus wil graag op tv?
Alle reacties Link kopieren
LoveDobby schreef:
17-11-2018 19:45
Wij hebben jaren geleden meegedaan aan puberruilz@pp. Werd jaren erna nog herhaald, soms werden we herkend, maar nooit vervelende reacties gehad.

Aan het familiediners zou ik niet gauw meedoen, vind ik meer sensatieprogramma. Zou ook zeker niet blij zijn, als iemand anders mij voor zo iets op zou geven.
Dat lijkt me ook een spannend programma om aan mee te doen! Dan lopen er dus een hele week cameramensen in je huis rond?
Alle reacties Link kopieren
Kwebbeltje91 schreef:
17-11-2018 20:09
Oud-collega heeft ooit meegedaan met de slechtste chauffeur van NL. Sindsdien kijk ik dat programma heel anders.
Ik ben benieuwd naar het verhaal hierachter!
Nope.
Ik heb alleen in het publiek gezeten. Twee keer. Niet in beeld geweest.

Wat voor kleding je draagt? Hetzelfde als je naar je werk aantrekt. (Tenzij je beroepsmilitair/zwemleraar/chirurg bent.)
Alle reacties Link kopieren
-Nienke- schreef:
17-11-2018 20:11
Dat lijkt me ook een spannend programma om aan mee te doen! Dan lopen er dus een hele week cameramensen in je huis rond?
Was 3 dagen toen, was 1cameramanen een presentatrice steeds aanwezig. Maar erg gemaakt hoor, alles wordt in scène gezet.
Such a beautiful place to be with Friends.
Alle reacties Link kopieren
Petrolblauw75 schreef:
17-11-2018 20:11
Je zus wil graag op tv?
Volgens mij wil zus op een afstandje toekijken hoe het afloopt
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Zou wel een keer mee willen doen aan een reality-tv programma. Temptation Island vind ik dan weer te kippig, mag wel iets meer inhoud hebben en vooral lekker veel drama.
Kan helaas zelf niet mee doen aan sensatie-tv vanwege mijn werk. Ik kom bij je eten ofzo lijkt me ook wel leuk, bestaat dat programma nog überhaupt? Of wie is de Chef.
Ik was een trouwe kijker.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven