Entertainment alle pijlers

Musicals 2019

24-11-2018 09:19 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zou graag mijn moeder meenemen naar een musical ter ere van een bijzondere gelegenheid. Vroeger zijn we samen naar heel veel musicals geweest dus leuk om dat weer eens te doen.

Ik ben al bij de lion king geweest en zij al bij soldaat van oranje. Dus die twee sla ik liever over (alhoewel ze allebei fantastisch zijn).

Nu heb ik zitten zoeken naar musicals in 2019 maar ik kom er niet uit. Wie heeft een idee voor een leuke musical die in 2019 in de theaters komt (of nog is?)
Mamma Mia?
Ja zat ik ook aan te denken, Mamma Mia. Ik ga daar zelf ook heen begin volgend jaar.
Alle reacties Link kopieren
The Book of Mormon komt in de originele taal naar Nederland. Echt zo een leuke musical!
Volgens de site september 2019. Carré weet alleen nog niet wanneer de kaartverkoop gaat starten.
"I love not Man the less, but Nature more..."
De Ashton brothers ( Ashtonia) is een aanrader, echt een hele happening, maar geen musical.
Adams family, evita lijken me erg leuk
PimPom schreef:
24-11-2018 09:30
The Book of Mormon komt in de originele taal naar Nederland. Echt zo een leuke musical!
Volgens de site september 2019. Carré weet alleen nog niet wanneer de kaartverkoop gaat starten.
Jaaaaaa, hier kijk ik zo naar uit!!! :D
Cats komt ook weer naar Nederland. Hierboven las ik ook Evita, ook een erg goede musical.
Alle reacties Link kopieren
PimPom schreef:
24-11-2018 09:30
The Book of Mormon komt in de originele taal naar Nederland. Echt zo een leuke musical!
Volgens de site september 2019. Carré weet alleen nog niet wanneer de kaartverkoop gaat starten.
Die is echt geweldig. Ik heb m in Londen gezien en heb dubbel gelegen van het lachen.
Jesus Christ Superstar.
Alle reacties Link kopieren
Was getekend Annie M.G. Schmidt.
Ik meende dat deze ging stoppen, maar hij draait in ieder geval tot begin januari nog.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor jullie tips! Evita lijkt mij ook zo mooi! Ik ga het eens aan haar voorleggen, mag ze kiezen 😁

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven