Entertainment alle pijlers

Leuke blogs of websites voor vrouwen?

28-11-2018 09:50 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat zijn leuke blogs of websites over koken, hobbyen, huishouden/klussen, 'lifestyle', etc. (die niet gelieerd zijn aan een tijdschrift)? Een beetje op dezelfde toon als chickslovefood maar over wat meer uiteenlopende onderwerpen dan eten. Een vleugje glamour is prima maar het moet niet geheel aan mode gewijd zijn.

Zowel Engels als Nederlands is prima.

Overigens; als iemand nog leuke boeken mbt bovengenoemde onderwerpen kan aanraden, laat het dan weten!
Alle reacties Link kopieren
Dit klinkt nogal 1930: huishouden, hobbyen, koken - voor vrouwen?
Wat eten we vanavond?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind cynthia.nl heel leuk. Artikelen over vanalles en nog wat. Eten, wijn, reizen, soms beauty, soms een beetje "psyche".
Het leuke aan haar vind ik dat ze heel nuchter is en ze is denk ik echt mijn type. Maar dat moet natuurlijk maar net bij je passen.
Alle reacties Link kopieren
makreel schreef:
28-11-2018 10:32
Dit klinkt nogal 1930: huishouden, hobbyen, koken - voor vrouwen?
Dat klopt. Maar laten we eerlijk zijn; in de praktijk zijn het vooral vrouwen die dat soort 'lifestyle' entertainment (muv natuur- en tuiniergenres) consumeren (en tevens produceren). Mannen zijn ook in oppervlakkige onderwerpen geinteresseerd, en ik zeg niet dat iedere vrouw dat soort dingen leuk moet vinden, maar ik denk dat men sneller begrijpt waar ik naar opzoek ben volgens deze beschrijving. Verder denk ik dat iedereen op de hoogte is van het hele gender debat en dat ook in het achterhoofd houdt bij het lezen van zulke vragen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven