Entertainment alle pijlers

Heel Holland Bakt - wintereditie

28-11-2018 09:53 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
Joehoeee, vanaf 9 december begint HHB weer, de wintereditie deze keer. Om 20.20 uur op NPO 1.

Dit zijn de kandidaten: https://heelhollandbakt.omroepmax.nl/ka ... zoen-2018/

Veel kijk- en bakplezier! :cheer:
Alle reacties Link kopieren
Jaaa! Leuk!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ha, leuk! Wij zijn thuis fan. Man en kind bakken overdag iets in het thema (of gewoon iets), wat we opeten tijdens de aflevering. Ik heb er al weer zin in!
Ik tel al af!
Wat een leuk idee Pavloski :) Ik ga eens zien of ik dat ook ingepland krijg.
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk er ook naar uit. Ben benieuwd of het dit keer ook winterbaksels worden
De opnames zullen dan wel afgelopen zomer zijn geweest denk ik? Lekker in de snikhete tent van die winter recepten maken haha

Maar ik vind het altijd een leuk programma om te zien!
Ja Leuk! :cheer:
Alle reacties Link kopieren
Pavlovski schreef:
28-11-2018 10:19
Ha, leuk! Wij zijn thuis fan. Man en kind bakken overdag iets in het thema (of gewoon iets), wat we opeten tijdens de aflevering. Ik heb er al weer zin in!
Dit vind ik echt een super leuk idee, dat ga ik ook doen!
Ik heb weer heel veel zin in het nieuwe seizoen!
Wow, wat zie jij er vandaag geweldig uit!
Dat idee kwam trouwens van mijn dochter zelf. Die is al van jongs af aan gek op bakken. Op een gegeven moment kwam ze regelmatig op zondagavond beneden en keek ze ook een stukje mee. Van daaruit is het idee gekomen om op zaterdag of zondag te gaan bakken in het thema. Anders krijg ik elke week zandkoekjes of muffins. :P
Alle reacties Link kopieren
Meme86 schreef:
28-11-2018 10:28
De opnames zullen dan wel afgelopen zomer zijn geweest denk ik? Lekker in de snikhete tent van die winter recepten maken haha

Maar ik vind het altijd een leuk programma om te zien!
Wat ik heb begrepen waren de opnames is september. En dan lekker sinterklaas en kerstrecepten maken.
Pavlovski schreef:
28-11-2018 10:19
Ha, leuk! Wij zijn thuis fan. Man en kind bakken overdag iets in het thema (of gewoon iets), wat we opeten tijdens de aflevering. Ik heb er al weer zin in!
Oh dit is echt een leuk idee!! Ik ga eens kijken of ik dit ook kan doen maar dan voor twee personen :) Dus twee (kleine) porties
Ik ken overigens één deelnemer, hij is zelf slechthorend (doof). Supertof. Ik keek sowieso al, maar nu wil ik niks missen. Hoop 9 december op tijd thuis te komen, ik heb die middag een Sinterkerst-viering met wat vrienden in het midden van het land haha.
Leuk. Ik heb er weer zin aan.
Zin in, leuk programma.
ja, had dit topic nog niet gezien, maar ga er weer voor zitten! Superleuk
Alle reacties Link kopieren
Ja echt zin in!
Pavlovski schreef:
28-11-2018 10:19
Ha, leuk! Wij zijn thuis fan. Man en kind bakken overdag iets in het thema (of gewoon iets), wat we opeten tijdens de aflevering. Ik heb er al weer zin in!
Dat doen wij ook al een aantal seizoenen. Als hhb is afgelopen ben ik er ook wel even klaar mee.
Morgen begint het! Hoop dat ik op tijd terug ben (Sinterkerst in het midden van het land), anders kijk ik maandag terug :)

Als het goed is, begint de aflevering morgen met heel veel deelnemers toch?
Alvast een tvp :cheer:
Alle reacties Link kopieren
1e aflevering start zeker met stuk meer mensen als normaal ja. Vanavond dus eerste aflevering, heb er weer zin in.
Vind het altijd een leuk programma.


Pavlovski, leuk idee zo samen bakken!
Het thema voor vandaag is geworden: een succesrecept. Waarschijnlijk worden het zandkoekjes of bagels met aardbeien en room. Om 12u gaat de winkel open, dus dochterlief heeft nog even tijd om te kiezen en een boodschappenlijstje te maken.
Heerlijk weer kijken naar de bakkers vanavond :cheer:
Alle reacties Link kopieren
Ja zin in! Wij krijgen visite dus waarschijnlijk morgen terug kijken.
Alle reacties Link kopieren
Dat doe ik ook al heel lang, iets bakken voor op de bank voor als we HHB kijken.

Nu heb ik een tompoucetaart in de planning staan
Vergeet niet, een “Ja, maar..” is eigenlijk een “nee, want...”
Alle reacties Link kopieren
tvp
Relax we're all crazy, it's not a competition

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven