Entertainment alle pijlers

Heel Holland Bakt - wintereditie

28-11-2018 09:53 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
Joehoeee, vanaf 9 december begint HHB weer, de wintereditie deze keer. Om 20.20 uur op NPO 1.

Dit zijn de kandidaten: https://heelhollandbakt.omroepmax.nl/ka ... zoen-2018/

Veel kijk- en bakplezier! :cheer:
Alle reacties Link kopieren
Ik zit er klaar voor.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk voor het eerst, ben benieuwd of ik het een beetje leuk vind.
"After all this time?" "Always."
Alle reacties Link kopieren
4 dagen met 1 taart bezig geweest, leuk om te laten zien wat je kunt maar kun je dan wel met de stress omgaan van het programma als je ergens een uur de tijd voor krijgt ?
Wat rommelig dit.
Alle reacties Link kopieren
moet je ook maar zin in hebben uren in de rij staan om je taart te laten zien
Relax we're all crazy, it's not a competition
Zouden die roze braakfantasieen ook te vreten zijn? Dan liever gewoon een kwarktaart, lieve mensen.
Elke keer gaan er weer 100 mensen geloof ik. Daar sta je dan met je mooie taart in de regen.
Alle reacties Link kopieren
Tot nu toe vind ik het erg leuk haha. Ik geef zelf kookles en bak niet heel veel met mijn leerlingen moet ik eerlijk zeggen, maar wat een heerlijk kneuterig programma. Moet toch vaker met ze bakken.
"After all this time?" "Always."
Alle reacties Link kopieren
van mij mogen ze de uitzending gewoon beginnen met de kandidaten die gekozen zijn, dit vind ik niks
Alle reacties Link kopieren
Van mij hoeft deze selectiedag eigenlijk niet te worden uitgezonden.
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
nienkejj schreef:
09-12-2018 20:40
van mij mogen ze de uitzending gewoon beginnen met de kandidaten die gekozen zijn, dit vind ik niks
ik ook niet :blabla:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
1x is genoeg
rouge__ wijzigde dit bericht op 09-12-2018 20:43
92.31% gewijzigd
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Lotte35 schreef:
09-12-2018 20:40
Van mij hoeft deze selectiedag eigenlijk niet te worden uitgezonden.
Vind ik ook.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
Hoeveel taarten proeft de jury wel niet op zo'n dag??? Die kunnen geen taart meer zien, lijkt me.
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
Oh zenden ze deze dag andere seizoen niet uit dan?
"After all this time?" "Always."
Ja, ik heb echt hechtingsproblemen nu. Ik wil alleen de mensen zien die gaan meedoen.
Alle reacties Link kopieren
Al die losse haren, brr.
‘t Zal wel net zo zijn als met je kinderen, die van je eigen vind je meestal ook best mooi.
Alle reacties Link kopieren
omg hoe verpest ik een taartje :bonk:
Ik haak af voor vanavond, volgende week nieuwe poging
Alle reacties Link kopieren
Ik ben vast veel te cynisch, maar ik geloof niet dat ze alleen op bakkunsten selecteren, maar vooral juist op leeftijd/geslacht/afkomst/baan, etc. zeg maar alles wat interessant is voor het programma. Dus ze willen een aantal vrouwen (ouder en jonger), mannen (ouder en jonger), etc. etc.
Alle reacties Link kopieren
Die losse haren inderdaad.
Ik vind hier dingen van.
Timetraveler schreef:
09-12-2018 20:47
Ik ben vast veel te cynisch, maar ik geloof niet dat ze alleen op bakkunsten selecteren, maar vooral juist op leeftijd/geslacht/afkomst/baan, etc. zeg maar alles wat interessant is voor het programma. Dus ze willen een aantal vrouwen (ouder en jonger), mannen (ouder en jonger), etc. etc.
Het zijn vaak types, zowel bij deze versie als de Britse. De lieve homo, de extraverte dame van 50+, de allochtone vrouw met interessante smaakcombinaties, het springerige rijkeluismeisje, de oudere man die erg lekker, maar niet erg mooi bakt.
Alle reacties Link kopieren
Wanneer is dit eigenlijk opgenomen? Als ik me niet vergis hadden we afgelopen zomer een hittegolf.
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
Wanneer is dit eigenlijk opgenomen? Als ik me niet vergis hadden we afgelopen zomer een hittegolf.
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
Lekker flammkuchen.
charlottew88 wijzigde dit bericht op 09-12-2018 20:53
2.70% gewijzigd
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
Sproetjespost schreef:
28-11-2018 11:01
Ik ken overigens één deelnemer, hij is zelf slechthorend (doof). Supertof. Ik keek sowieso al, maar nu wil ik niks missen. Hoop 9 december op tijd thuis te komen, ik heb die middag een Sinterkerst-viering met wat vrienden in het midden van het land haha.
Ik ben nu al fan van hem. Ben benieuwd naar zijn baksels
Been there, done that, got the T-shirt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven