Entertainment alle pijlers

Heel Holland Bakt - wintereditie

28-11-2018 09:53 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
Joehoeee, vanaf 9 december begint HHB weer, de wintereditie deze keer. Om 20.20 uur op NPO 1.

Dit zijn de kandidaten: https://heelhollandbakt.omroepmax.nl/ka ... zoen-2018/

Veel kijk- en bakplezier! :cheer:
Alle reacties Link kopieren
Sabeltandcavia schreef:
09-12-2018 20:51
Wanneer is dit eigenlijk opgenomen? Als ik me niet vergis hadden we afgelopen zomer een hittegolf.
lente dacht ik
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Tvp
Tjezus, wat vals
Alle reacties Link kopieren
Gaan we nu 15 keer dit zien? Dat taarten opspuiten? :yawnee:
‘t Zal wel net zo zijn als met je kinderen, die van je eigen vind je meestal ook best mooi.
Alle reacties Link kopieren
ik vind het wel geinig om het voortraject een keertje te zien.

Cas is leuk, hij doet me aan Erik van Muiswinkel denkent
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Wat een bijzondere kapsels bij die oudere dames en die kim met groene jurk zit nu al in Mn allergie........
Alle reacties Link kopieren
Bah deze lijkt net verbrand. Al is het dan niet zo, vind het niet heel prettig kijken en zou er niet graag van eten.
"After all this time?" "Always."
Wat een leuke eerste aflevering! Ik denk dat ik kind en man aan de Flammkuche zet volgende week. Dat zag er lekker uit!
Alle reacties Link kopieren
Ahmed en Cas door leuk :cheer2:
charlottew88 wijzigde dit bericht op 09-12-2018 21:11
43.33% gewijzigd
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Zeg, Kas is toch alleen maar doof, niet verstandelijk beperkt?
Alle reacties Link kopieren
Ik had het Elly ook gegund.
Ik vind hier dingen van.
Flammkuche heerlijk !
Alle reacties Link kopieren
Tot volgende week.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Ik kijk een beetje vertraagd maar vind het tot nu toe (zit halverwege de flammkuchen) een enorm leuke aflevering!
Alle reacties Link kopieren
Eerste keer dat ik kijk. Wel even wennen hoor. ;-D
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Betty_Slocombe schreef:
09-12-2018 21:11
Zeg, Kas is toch alleen maar doof, niet verstandelijk beperkt?
Cas met een C is zelfs niet doof maar, zoals hij zelf op de website laat weten, is hij auditief beperkt. Als je hem hoort praten merk je niets, heerlijk met een Limburgse tongval.
Hij studeert aan de PABO!!!
Boekenwurm2016 schreef:
09-12-2018 21:46
Cas met een C is zelfs niet doof maar, zoals hij zelf op de website laat weten, is hij auditief beperkt. Als je hem hoort praten merk je niets, heerlijk met een Limburgse tongval.
Hij studeert aan de PABO!!!
Nou, ik bedoel maar. Ik vind dat vooral Jannie tegen hem praat alsof hij een klein kind is, maar ik ben misschien wat overgevoelig op dit vlak.
Alle reacties Link kopieren
Betty_Slocombe schreef:
09-12-2018 21:49
Nou, ik bedoel maar. Ik vind dat vooral Jannie tegen hem praat alsof hij een klein kind is, maar ik ben misschien wat overgevoelig op dit vlak.
Viel mij ook op ja
Tjezus, wat vals
Jammer dat ze niet laten zien welke proeftaarten door de uiteindelijke top 10 zijn gemaakt. Ik heb 'n geheugen als 'n garnaal, dus onthou niet welke taart uiteindelijk door was.
Dat viel mij inderdaad ook op. Ik had echt iets van 'kom op zeg, hij is slechthorend, niet dom of traag of zo!' Volgens mij is Jannie ook zo iemand die harder en langzamer gaat praten in het Nederlands als iemand geen Nederlands verstaat of zo. :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
Ik zat te mopperen dat die selectie van mij niet uitgezonden hoefde te worden, maar uiteindelijk werd het toch leuk. Ik vond het begin veel te rommelig, maar vijftien man kon ik net handelen :)
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
Sproetjespost schreef:
28-11-2018 11:01
Ik ken overigens één deelnemer, hij is zelf slechthorend (doof). Supertof. Ik keek sowieso al, maar nu wil ik niks missen. Hoop 9 december op tijd thuis te komen, ik heb die middag een Sinterkerst-viering met wat vrienden in het midden van het land haha.

Oh hij was meteen mijn favoriet, ik vind hem leuk! Het helpt ook dat hij op Prins Harry lijkt. Ik kan geen gezichten onthouden maar hem haalde ik er zo uit.

Idd jammer dat ze nou niet even de taart en bijbehorende deelnemer lieten zitten want dat kan ik dus echt niet onthouden. Tenzij je dus rood haar hebt en op Harry lijkt :proud: (hoewel ik dan weer niet weet wat hij nou maakte...)
lunchlover wijzigde dit bericht op 09-12-2018 23:19
Reden: Typo
0.34% gewijzigd
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Alle reacties Link kopieren
Betty_Slocombe schreef:
09-12-2018 21:49
Nou, ik bedoel maar. Ik vind dat vooral Jannie tegen hem praat alsof hij een klein kind is, maar ik ben misschien wat overgevoelig op dit vlak.
vond ik ook, maar ik vermoed dat ze heel erg haar best deed goed te articuleren zodat hij haar goed zou kunnen liplezen
Betty_Slocombe schreef:
09-12-2018 21:11
Zeg, Kas is toch alleen maar doof, niet verstandelijk beperkt?
Mijn schoonmoeder is doof (echt volledig doof). We moeten er altijd een beetje om lachen hoe mensen met haar communiceren, vaak heel 'kinderachtig'. Duidelijk articuleren en korte zinnen is logisch, maar het zijn geen kleuters natuurlijk ;-)

Vond de tolk er ook wel een beetje voor niks bij staan. Hij kan in ieder geval heel goed liplezen en keek niet vaak naar haar ;-)
Ik heb ook gekeken, ben heel erg benieuwd! Cas vind ik echt lief :love:
lilyjo schreef:
09-12-2018 23:20
Vond de tolk er ook wel een beetje voor niks bij staan. Hij kan in ieder geval heel goed liplezen en keek niet vaak naar haar ;-)

Ja, dit viel mij ook al op. Af en toe dacht ik: staat die arme meid daar voor jan doedel het hele gesprek te vertolken, haha. Maar zonder zal vast ook weer net niet te doen zijn, zo'n hele wedstrijddag.
anoniem_125581 wijzigde dit bericht op 09-12-2018 23:43
26.60% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven